Okeequote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer Rana, ik snap dat je echt overdonderd bent als het veel vroeger dan verwacht losbarst
Mooi rijtje tennisEn nu wegwezen hier
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:14 schreef Tennisballetje het volgende:
En ik denk dat mijn kop echt uit het zand moetJaaaaaaaaaa, nu zie ik 'm wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodeng![]()
Je raekt an de dinge geweun.
Was met een knipoog hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Okee
Maar ik blijf wel meespieken en duimen en juichen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad in E'dorp. Wij vinden het een fijne kliniekquote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef dobbey het volgende:
[..]
Wat cool dat je donor bent!Doe je aan wederkerigheid in E'dorp? of doe je wisseldonatie?
De Fostimon ken ik die andere is me onbekendHou er wel rekening mee dat de follikels die ze aanprikken niet allemaal gevuld te hoeven zijn
![]()
Ben heel benieuwd naar het resultaat straks!
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb 'm hier keigroot en keiroze op de TV staan tennisbal!Gefeliciteerd!!
uitgaan van de gemiddelde 28 dagen, en dan niet direct wegdromen als je op dag 30 nog niet ongesteld bent... sowieso heb ik ontdekt dat je cyclus de 1e maanden enorm kan wisselen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Elsendorp is een ontzettend fijne kliniek alhoewel wij er met gemengde gevoelens zijn weggegaan! Gelukkig overheersen de goede verhalen. Vind het echt super tof dat jullie de helft af staan! Ben helemaal lyrisch maar goed dat komt omdat wij zelf afhankelijk zijn van een eiceldonor!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Inderdaad in E'dorp. Wij vinden het een fijne kliniek![]()
Natuurlijk weet ik dat ze niet allemaal gevuld hoeven te zijn, maar ik ben hier al blij mee
Dat. Ik vertrouw nu nog steeds niet op mn nod. Klopt toch nooit hier.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
uitgaan van de gemiddelde 28 dagen, en dan niet direct wegdromen als je op dag 30 nog niet ongesteld bent... sowieso heb ik ontdekt dat je cyclus de 1e maanden enorm kan wisselen!
Dank je :-D . Je mag ze zo hebben hoor :-)quote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef dobbey het volgende:
[..]
Elsendorp is een ontzettend fijne kliniek alhoewel wij er met gemengde gevoelens zijn weggegaan! Gelukkig overheersen de goede verhalen. Vind het echt super tof dat jullie de helft af staan! Ben helemaal lyrisch maar goed dat komt omdat wij zelf afhankelijk zijn van een eiceldonor!
Heel veel succes de komende tijd.
hier word ik blij vanquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dank je :-D . Je mag ze zo hebben hoor :-)
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dit is zo lief!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
we (ik) volg(en) je toch welquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
[..]Dat moet je niet zeggen nu loop ik te janken op mijn werk
Zit ook bomvol hormonen momenteel omdat ik in de proefcyclus zit. Wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis met een bekende donor en hebben net alle gesprekken achter de rug. 12 december krijgen we te horen dat we door zijn en dan gaan we in januari beginnen
![]()
En nu ren ik weer hard het topic uit, hoor hier niet echt
zo nu en dan hier posten mag prima! Je wacht tenslotte ook op streepjesquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
Zit ook bomvol hormonen momenteel omdat ik in de proefcyclus zit. Wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis met een bekende donor en hebben net alle gesprekken achter de rug. 12 december krijgen we te horen dat we door zijn en dan gaan we in januari beginnen
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
we (ik) volg(en) je toch welben heel benieuwd en het is zo gegund!
Dan mag jij ze niet hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |