abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133448032
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer Rana, ik snap dat je echt overdonderd bent als het veel vroeger dan verwacht losbarst :*

Mooi rijtje tennis ^O^ En nu wegwezen hier ;)
Okee :@
Maar ik blijf wel meespieken en duimen en juichen hoor ;)
pi_133448677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:14 schreef Tennisballetje het volgende:
En ik denk dat mijn kop echt uit het zand moet :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodeng :@
Jaaaaaaaaaa, nu zie ik 'm wel! *O* O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133450373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Okee :@
Maar ik blijf wel meespieken en duimen en juichen hoor ;)
Was met een knipoog hoor :o Je blijft natuurlijk net zo lang hier als je zelf wilt! Het was bedoeld als een "geloof het en geniet" ofzo.
pi_133455079
Ik heb 'm hier keigroot en keiroze op de TV staan tennisbal! O+ Gefeliciteerd!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133455513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef dobbey het volgende:

[..]

Wat cool dat je donor bent! O+ Doe je aan wederkerigheid in E'dorp? of doe je wisseldonatie?
De Fostimon ken ik die andere is me onbekend :@ Hou er wel rekening mee dat de follikels die ze aanprikken niet allemaal gevuld te hoeven zijn :*
Ben heel benieuwd naar het resultaat straks! ^O^
Inderdaad in E'dorp. Wij vinden het een fijne kliniek :)

Natuurlijk weet ik dat ze niet allemaal gevuld hoeven te zijn, maar ik ben hier al blij mee :)
pi_133458849
Goeie score, Cactus!

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus mag mijn NOD op 23 december? . Veilig ruim. Ik ga wel ovulatietesten doen. Ben hier veel te pragmatisch voor. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133459083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb 'm hier keigroot en keiroze op de TV staan tennisbal! O+ Gefeliciteerd!! *O*

SPOILER
uitgaan van de gemiddelde 28 dagen, en dan niet direct wegdromen als je op dag 30 nog niet ongesteld bent... sowieso heb ik ontdekt dat je cyclus de 1e maanden enorm kan wisselen!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 20 november 2013 @ 20:27:12 #108
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_133460794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Inderdaad in E'dorp. Wij vinden het een fijne kliniek :)

Natuurlijk weet ik dat ze niet allemaal gevuld hoeven te zijn, maar ik ben hier al blij mee :)
Elsendorp is een ontzettend fijne kliniek alhoewel wij er met gemengde gevoelens zijn weggegaan! Gelukkig overheersen de goede verhalen. Vind het echt super tof dat jullie de helft af staan! Ben helemaal lyrisch maar goed dat komt omdat wij zelf afhankelijk zijn van een eiceldonor!

Heel veel succes de komende tijd.
pi_133461052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

uitgaan van de gemiddelde 28 dagen, en dan niet direct wegdromen als je op dag 30 nog niet ongesteld bent... sowieso heb ik ontdekt dat je cyclus de 1e maanden enorm kan wisselen!
Dat. Ik vertrouw nu nog steeds niet op mn nod. Klopt toch nooit hier.
25-28-25-26 hier. Ik mag niet klagen want heel onregelmatig is t niet.

Na eerste 2 cycli besloten om pas op z'n vroegst op dag 30 te testen. Maar nog niet nodig geweest.
pi_133477906
Negatieve test en niet ongesteld. Wordt er een beetje chaggerijnig van dat m'n cyclus steeds langer lijkt te worden ipv de gehoopte korter.. 😡
Denk je dat je je eisprong goed benut hebt, bitched je eisprong weer. Wat een ass! Mopper mopper mopper
pi_133479610
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef dobbey het volgende:

[..]

Elsendorp is een ontzettend fijne kliniek alhoewel wij er met gemengde gevoelens zijn weggegaan! Gelukkig overheersen de goede verhalen. Vind het echt super tof dat jullie de helft af staan! Ben helemaal lyrisch maar goed dat komt omdat wij zelf afhankelijk zijn van een eiceldonor!

Heel veel succes de komende tijd.
Dank je :-D . Je mag ze zo hebben hoor :-)
pi_133479638
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

hier word ik blij van O+ O+ O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 21 november 2013 @ 12:20:13 #113
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_133479750
quote:

[..]

O+ Dat moet je niet zeggen nu loop ik te janken op mijn werk :@ Zit ook bomvol hormonen momenteel omdat ik in de proefcyclus zit. Wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis met een bekende donor en hebben net alle gesprekken achter de rug. 12 december krijgen we te horen dat we door zijn en dan gaan we in januari beginnen *O*

En nu ren ik weer hard het topic uit, hoor hier niet echt :D
pi_133480163
quote:

[..]

Dit is zo lief! O+
pi_133480300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:

[..]

O+ Dat moet je niet zeggen nu loop ik te janken op mijn werk :@ Zit ook bomvol hormonen momenteel omdat ik in de proefcyclus zit. Wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis met een bekende donor en hebben net alle gesprekken achter de rug. 12 december krijgen we te horen dat we door zijn en dan gaan we in januari beginnen *O*

we (ik) volg(en) je toch wel :P ben heel benieuwd en het is zo gegund!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 november 2013 @ 12:46:43 #116
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_133480399
Wow..... toch nog (een) fan(s) O+ :D
pi_133480448
En wat GM zegt. :P
pi_133480529
quote:

[..]

zo nu en dan hier posten mag prima! Je wacht tenslotte ook op streepjes ;)

succes meis!:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133481355
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

we (ik) volg(en) je toch wel :P ben heel benieuwd en het is zo gegund!
Dit ja :Y
pi_133490173
quote:

[..]

Dan mag jij ze niet hebben ;)

Nee, dat klinkt ook niet goed... ;)

Januari is ook al heel erg snel. Bij ons leek november heel ver weg, maar nu is het hier toch al. Met die feestdagen gaat het sowieso heel snel.

Jij wacht toch ook op een 2e streepje? Dan hoor je dus ook in dit topic :)
pi_133506550
Gefeliciteerd Tennisballetje! Ik kan me goed voorstellen dat het spannend is om voor je nod te testen, maar wat fijn dat je nu de streepjes iedere keer donkerder ziet worden! Hopelijk tot snel in het volgende topic.

Jammer Rana, blob en DAD dat het niet raak is deze ronde.

Voor jou breekt een spannende tijd aan MevrouwCactus! En wat gaaf dat je eicellen gaat doneren. Maar het lijkt me wel erg heftig met de hormonen, echo's en de punctie.

Bloesem je vroeg hoe je je nod kon berekenen? Ik heb de eerste cyclus na het stoppen van de pil afgewacht en werd uiteindelijk na 44 dagen ongesteld. Mijn cyclus is niet echt een schoolvoorbeeld, maar ik ben blij dat ik mezelf geen datum heb opgelegd toen.

Dobbey ik hoop zo dat je snel twee streepjes ziet. Je bent er al zo lang mee bezig!

Wat betreft mezelf: ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten. Ruim voor mijn verwachte eisprong, maar er is echt geen lijn in mijn cyclus te ontdekken. Tot nog toe natuurlijk hartstikke negatief, maar ik blijf stug volhouden.
SPOILER
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:09:20 #122
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_133506839
Hier is de rode vlag helaas weer uit! Precies op tijd, NOD was 21/11.

Ik probeer me een beetje buiten dit topic te houden omdat ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was. We zijn ook nog maar net aan het proberen zwanger te worden en ik denk dat het voor mij beter is om er niet constant mee bezig te zijn. Dus ik laat mijn NOD voorlopig maar even uit de lijst. Ik blijf natuurlijk wel aan jullie denken, heel veel succes iedereen :)

We proberen rustig verder, ben benieuwd wat de toekomst in petto heeft :)
pi_133507582
Balen Oz, maar wel fijn dat je cyclus blijkbaar loopt zoals je denkt. Ook wat waard!

Hier is mijn eisprong echt wel geweest. Afgelopen maanden het patroon ontdekt dat mijn borsten tussen de eisprong en menstruatie sowieso groeien en ze staan weer op standje groot inmiddels. Dus begin van de week is wel iets gesprongen ;) nu nog een dikke week geduld..
pi_133521237
Hoi dames, even een kleine post uit Rome. Heb het hier erg naar mijn zin, maar blij morgen weer thuis te zijn. Vandaag begon de spotting alweer, dus vrees dat het weer mislukt is. 8dpo, dus hoeft niet spotting te zijn. Maar heb verder niet echt symptomen enzo. Dat had ik vorige keer wel meer. (Kramp en meer rood bloed ipv vies bruinig, plus gevoelige borsten enzo) volgende ronde is 3x3 is scheepsrecht. :P

:* voor alle dames die met negatieve testen en rode vlaggen.
pi_133522206
Mijn borsten doen niet aan standje groot. :'(. Maar ik duim voor jullie, IMA!

Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')