Ga eens testen danquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor Tennisballetje, dat is een streep! Gefeliciteerd!
Hier nog geen bloed, IMA!
hield mij ook niet tegenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige mensen moeten werken..
Oeh! Spannond!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor Tennisballetje, dat is een streep! Gefeliciteerd!
Hier nog geen bloed, IMA!
Ha Tennisballetje, lekker twee streepjes. Die gaan natuurlijk alleen maar duidelijker worden.quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Risu het volgende:
Tennisballetje: Lastig he afwachten. Ik vind dat ook moeilijk. Gelukkig heb ik straks 4 dagen Rome om mezelf even bezig te houden.(maar ja dan moet ik ook nog een heel weekend en een paar dagen)
Maar het lijkt erop dat je woensdag wel gewoon 2 streepjes gaat plassen. Jammer dat ik er dan niet ben om te feliciteren. Maar die hou je dan nog van me tegoed.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stelletje opjutters.. Hartstikke negatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat ben ik ff kwijt.
Ja, gister. Ik maakte me helemaal niet druk, maar nu vind ik het stom.quote:
maar heb jij dan helemaal geen seks gehad vorige maand tussen je menstruatie en je val??quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Ggirl het volgende:
Leuk Tennisbal!
Ik zit nog steeds op de bank hoor.. Met vriendlief afgesproken dat we zaterdag gaan testen als er dan nog geen rode draak in het land is..
Ben er eigenlijk zeker van dat mijn lichaam me voor de gek houd.. Maar waarom? Joehoe stom lijf ik geloof echt niet dat hij me zwanger geknuffeld heeft.. Ik wil door!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodeng
[ Bericht 30% gewijzigd door Tennisballetje op 20-11-2013 08:25:26 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |