abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133533118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn borsten doen niet aan standje groot. :'(. Maar ik duim voor jullie, IMA!

Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
Ik heb dat zelf wat korter, 1 a 2 dagen, maar ik reken eigenlijk vanaf het moment dat ik echt een tampon vol heb zeg maar (sorry, weet niet hoe ik het smakelijker kan omschrijven :') )
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:00:32 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133533259
DAD, officieel tel je vanaf de eerste dag dat het echt goed doorzet.
KuikenGuppy
pi_133540030
quote:

Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
ik heb altijd sluizen gelijk open ofzo.. dus als ik iets zie of voel is het ook gelijk dramatisch veel... voor mijn idee.... mja dat is drie dagen... en de vierde dag is het amper wat...
Mag niet klagen.. ik kon mij niet eens meer heugen hoe het vroeger was voor mijn twee spiraaltjes.. maar ik heb teminste nog een cyclus.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133540480
Dan heb ik het dus steeds wat te vroeg gerekend. Ik heb nu vandaag aangegeven als dag 1. Betekent ook dat mijn NOD de 26e pas is.

Apart ook hoe dat per vrouw verschilt. Ik ben er meestal wel een dag of tien zoet mee.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133540538
quote:

Ik had eigenlijk bijna elke maand een paar dagen voordat ik ongesteld werd van die donkerbruine vliesjes bij het afvegen, ook soms een veeg helderrood bloed. Als de echte bloeding kwam 1 a 2 dagen later, was dat wel voor mij cyclusdag nummer 1.
pi_133540881
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goeie score, Cactus!

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus mag mijn NOD op 23 december? . Veilig ruim. Ik ga wel ovulatietesten doen. Ben hier veel te pragmatisch voor. :').
Dit dus.. Ook ik ga aan de ovulatietesten..

Die kwam n vriendinnetje gisteren afgeven voor 'als we ooit gingen proberen' want ze had ze zelf niet meer nodig! Stom eigenlijk want wij zijn al n half jaar langer 'bezig' als hun...
pi_133577790
Ben benieuwd hoe de testen jullie gaan bevallen! Misschien begin ik er zelf ook wel mee als deze ronde niks wordt.

Laatste dagen een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Vind het toch wel weer spannend. Deze maand het idee dat alles wat wij hebben gedaan wel klopt, dus dat er een echte kans is. Vorige twee maanden was dat door een wat onregelmatige cyclus veel minder.
pi_133578276
Dat zal wel even pijnlijk zijn geweest, Ggirl. :*.

Als je denkt dat je de eisprong goed hebt benut is het toch echt wel even spannend, IMA. Ik gun het je onwijs, in ieder geval!

Hier is het vandaag dan eindelijk maar toch doorgebroken. Ik hou 27 december aan voor m'n volgende NOD. Op deze manier duren m'n menstruaties wel een stuk korter, als ik de eerste vier dagen niet mee mag tellen. :+.
pi_133578453
Pfff ik heb ook totaal geen zicht op m'n cyclus. Twee weken geleden dacht ik m'n eisprong te voelen, maar drie dagen geleden meende ik vruchtbaar slijm te herkennen. Ik heb dus gewoon geen flauw idee. Volgende maand zijn we een half jaar bezig, dus vanaf dan wil ik het minder aan het toeval gaan overlaten en ook maar met ovulatietesten beginnen. Met welke hebben jullie goede ervaringen?

Vanmiddag meer dan een uur met het dochtertje van bijna 1 van een vriendin op schoot gezeten. Ik zie ze maar heel weinig want ze wonen in het buitenland. Ik denk dat m'n rammelende eierstokken kilometers verder hoorbaar waren O+ :')
pi_133578802
Tnx DaD! Hoe lang is je cyclus als je zo rekent?

Ongeduldig, wat leuk van je vriendin!

Hoe vinden jullie het om er mee bezig te zijn en er niks over te kunnen/willen zeggen?
Vind het soms wel lastig. Dan gaat het gesprek over baby's of kinderen of iets in die richting en dan moet ik wel een beetje op mijn tong bijten om niet te geďnteresseerd over te komen. ;) Of als iemand vraagt of wij kinderen willen of daar aan denken en ik de vraag met een wat neutraal antwoord weglach :+
  zondag 24 november 2013 @ 17:19:32 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_133578908
Waarom moet je dat weglachen? Waarom wil je niet dat andere mensen weten dat je een kinderwens hebt? Je hoeft toch niet meteen je ovulatieschema door te seinen :D
Kijk, ik snap dat je niet wil antwoorden dat je al gericht aan het batsen bent, maar gewoon toegeven dat de wens er heus wel is, is voor mij geen issue.
disclaimer
  zondag 24 november 2013 @ 17:21:09 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_133578960
DaD, je cyclus wordt toch niet langer als je de eerste dag menstruatie anders rekent? Of denk ik nu gek :D
disclaimer
pi_133578988
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, je cyclus wordt toch niet langer als je de eerste dag menstruatie anders rekent? Of denk ik nu gek :D
Zeg ik dat? :o.
  zondag 24 november 2013 @ 17:23:23 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_133579035
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zeg ik dat? :o.
omdat je je NOD nu 35 dagen vooruit zet. Of is je cyclus sowieso 35 dagen?

Edit, 33 dagen. Het valt niet mee, rekenen ;(
disclaimer
pi_133579120
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

omdat je je NOD nu 35 dagen vooruit zet. Of is je cyclus sowieso 35 dagen?
Euh, 32 dagen zet ik 'm vooruit (dag 1 24 november, dag 1 volgende cyclus 27 december). Mijn cyclus is zo ongeveer gemiddeld ( :') ) 32 dagen, ja. Dit is wat m'n app aangeeft.
pi_133579148
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet je dat weglachen? Waarom wil je niet dat andere mensen weten dat je een kinderwens hebt? Je hoeft toch niet meteen je ovulatieschema door te seinen :D
Kijk, ik snap dat je niet wil antwoorden dat je al gericht aan het batsen bent, maar gewoon toegeven dat de wens er heus wel is, is voor mij geen issue.
Oh, maar dat de wens er is lach ik ook niet weg. Maar in mijn omgeving is wel een redelijke babyboom gaande en betekenen vragen daarover ook impliciet 'wannneer?' En ik lach dat een beetje weg als 'jaja, ooit wel' en denk ondertussen 'je moest eens weten' ;-)
  zondag 24 november 2013 @ 17:26:20 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_133579153
Ja sorry, zie edit :')
disclaimer
  zondag 24 november 2013 @ 17:28:11 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_133579204
Ima, ik zeg dan altijd maar gewoon dat ze het vanzelf wel horen als het zo ver is :P
disclaimer
pi_133579463
Ik gooi er gewoon tegen iedereen uit dat we bezig zijn. :'). Niet helemaal waar, hoor. Maar als ik het er met iemand over heb is dat vaak toch al in een 'vertrouwelijke' situatie, dus dan zie ik er geen probleem in om het gewoon te delen. Van die mensen weet ik ook dat ze niet iedere maand gaan vragen of het al zover is, bijvoorbeeld. M'n schoonstiefvader die al tijden hint naar kleinkinderen hoef ik dan alleen weer niet zo nodig op de hoogte te stellen.
  zondag 24 november 2013 @ 17:37:51 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_133579532
Oh, daar heb je dan geluk mee. Ik ging gisteren uit eten met mijn ouders, ik zou rijden dus ik bestel een spa rood, krijg ik meteen een "ben je weer zwanger???" naar me toe. Van mijn eigen moeder. ;( :')
disclaimer
  zondag 24 november 2013 @ 17:53:20 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133580035
:')
Bij mij durfde na onze mk niemand erover te beginnen :P.
KuikenGuppy
pi_133580057
Juist bij mensen die dichtbij staan heb ik nu nog zoiets van: ik wil het vertellen als het echt zo is, zodat het dan nog een verrassing is.
Maar goed, als we langer bezig zijn is dat misschien wel anders.
  zondag 24 november 2013 @ 17:54:55 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_133580085
Ik had daar ook een beetje op gehoopt maar helaas -O- misschien heb ik niet diep genoeg in zak en as gezeten en denken ze dat het alweer veilig is :')
disclaimer
  zondag 24 november 2013 @ 17:56:59 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_133580158
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Juist bij mensen die dichtbij staan heb ik nu nog zoiets van: ik wil het vertellen als het echt zo is, zodat het dan nog een verrassing is.
Maar goed, als we langer bezig zijn is dat misschien wel anders.
ja, die verrassing is me wat minder waard, dat is een korte momentopname van misschien een uur. Nu kan ik tenminste mijn ei gewoon kwijt in deze spannende periode.
Overigens bleek die verrassing de vorige keer ook erg tegen te vallen, de meesten zagen 'm al lang en breed aan komen :P
disclaimer
  zondag 24 november 2013 @ 18:01:11 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_133580269
Maar goed, daar heb je niks aan want mijn situatie is ook anders, ik kán het niet echt meer ontkennen :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')