Ik heb dat zelf wat korter, 1 a 2 dagen, maar ik reken eigenlijk vanaf het moment dat ik echt een tampon vol heb zeg maar (sorry, weet niet hoe ik het smakelijker kan omschrijvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn borsten doen niet aan standje groot.. Maar ik duim voor jullie, IMA!
Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
ik heb altijd sluizen gelijk open ofzo.. dus als ik iets zie of voel is het ook gelijk dramatisch veel... voor mijn idee.... mja dat is drie dagen... en de vierde dag is het amper wat...quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
Ik had eigenlijk bijna elke maand een paar dagen voordat ik ongesteld werd van die donkerbruine vliesjes bij het afvegen, ook soms een veeg helderrood bloed. Als de echte bloeding kwam 1 a 2 dagen later, was dat wel voor mij cyclusdag nummer 1.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit dus.. Ook ik ga aan de ovulatietesten..quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goeie score, Cactus!
Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus mag mijn NOD op 23 december? . Veilig ruim. Ik ga wel ovulatietesten doen. Ben hier veel te pragmatisch voor..
Zeg ik dat?quote:Op zondag 24 november 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, je cyclus wordt toch niet langer als je de eerste dag menstruatie anders rekent? Of denk ik nu gek
omdat je je NOD nu 35 dagen vooruit zet. Of is je cyclus sowieso 35 dagen?quote:
Euh, 32 dagen zet ik 'm vooruit (dag 1 24 november, dag 1 volgende cyclus 27 december). Mijn cyclus is zo ongeveer gemiddeld (quote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je je NOD nu 35 dagen vooruit zet. Of is je cyclus sowieso 35 dagen?
Oh, maar dat de wens er is lach ik ook niet weg. Maar in mijn omgeving is wel een redelijke babyboom gaande en betekenen vragen daarover ook impliciet 'wannneer?' En ik lach dat een beetje weg als 'jaja, ooit wel' en denk ondertussen 'je moest eens weten' ;-)quote:Op zondag 24 november 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet je dat weglachen? Waarom wil je niet dat andere mensen weten dat je een kinderwens hebt? Je hoeft toch niet meteen je ovulatieschema door te seinen
Kijk, ik snap dat je niet wil antwoorden dat je al gericht aan het batsen bent, maar gewoon toegeven dat de wens er heus wel is, is voor mij geen issue.
ja, die verrassing is me wat minder waard, dat is een korte momentopname van misschien een uur. Nu kan ik tenminste mijn ei gewoon kwijt in deze spannende periode.quote:Op zondag 24 november 2013 17:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Juist bij mensen die dichtbij staan heb ik nu nog zoiets van: ik wil het vertellen als het echt zo is, zodat het dan nog een verrassing is.
Maar goed, als we langer bezig zijn is dat misschien wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |