SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Heb geprobeerd 't op de foto te zetten maar dat blijkt best moeilijk. In het echt is het duidelijker!zo eentje heb ik ook gehad; en het resultaat is inmiddels 2,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Heb geprobeerd 't op de foto te zetten maar dat blijkt best moeilijk. In het echt is het duidelijker!Jij bent gewoon zwanger hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto![]()
Ik zie gewoon een 2e streepje, en die krijg je echt niet zomaar. En die kv-testen zijn echt wel te vertrouwen. Voor je nod is het streepje altijd vaag.
dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Ik zie hem echt gewoon best wel duidelijk. Geen twijfel over mogelijk!quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zie echt helemaal niks... mobiel niet, en nu op de laptop ook niet, Maar ik hoop natuurlijk dat dit aan mij ligt tennisballetje!
gewoon morgen nog een keerquote:Op maandag 18 november 2013 19:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Hahaha, ik snap het wel hoor, als je niks ziet. Ook als je het wel ziet, maar het ligt aan welke monitor. Ik zie het op mijn prive laptop ook beter dan op mijn werklaptop. Het is met het blote oog wel duidelijk en tegen de lamp zelfs helemaal.
Maar goed, ik houd even een slag om de arm, wil niet te vroeg juichenGewoon woensdag nog een keer!
gelukkig is er verder geen drukquote:Op maandag 18 november 2013 19:49 schreef Kwisted het volgende:
[..]
gewoon morgen nog een keerEn niet teveel drinken vanavond, zodat je urine geconcentreerd is
ik ben geen goeie voor dit topicquote:Op maandag 18 november 2013 19:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
gelukkig is er verder geen druk![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef Dyre het volgende:
Een goed gekalibreerde monitor is echt essentieel om mee te mogen posten in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De streep is wel duidelijker geworden. Maar ik ben er toch nog niet echt van overtuigd aangezien ik ook testen heb van 123zwangerschapstest.nl en die slaan nauwelijks uit. Er staan wel streepjes maar die zijn zo onmogelijk licht dat je ze alleen ziet tegen de lamp aan.
Er heeft dus wel een bevruchting plaatsgevonden maar ik heb een beetje het idee dat het niet doorzet. Dus, terug in de wachtmodus en kijken of ik wel/niet ongesteld word en echt over een paar dagen maar weer eens kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja? Vanaf welke cyclusdag werden dipsticks bij jou goed zichtbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:53 schreef Dot. het volgende:
Goede streep hoorDie dipsticks reageerden bij mij ook pas erg laat, terwijl de Kruidvat test al goed zichtbaar was, dus
Uhhh, volgens mij was het al zichtbaarder op mijn NOD, maar ik ben 2 dagen na mijn positieve KV-test 10 dagen naar het buitenland geweest, dus heb pas weer getest toen ik terugkwam en toen waren ze erg positiefquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:14 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja? Vanaf welke cyclusdag werden dipsticks bij jou goed zichtbaar?
En tnx allemaalIk vind het zelf nog een beetje eng dus ik hou nog even mijn kop in het zand, goed?
Dan blijf ik hier wel even meegluren voor meer streepjes
Ga eens testen danquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor Tennisballetje, dat is een streep! Gefeliciteerd!
Hier nog geen bloed, IMA!
hield mij ook niet tegenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige mensen moeten werken..
Oeh! Spannond!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor Tennisballetje, dat is een streep! Gefeliciteerd!
Hier nog geen bloed, IMA!
Ha Tennisballetje, lekker twee streepjes. Die gaan natuurlijk alleen maar duidelijker worden.quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Risu het volgende:
Tennisballetje: Lastig he afwachten. Ik vind dat ook moeilijk. Gelukkig heb ik straks 4 dagen Rome om mezelf even bezig te houden.(maar ja dan moet ik ook nog een heel weekend en een paar dagen)
Maar het lijkt erop dat je woensdag wel gewoon 2 streepjes gaat plassen. Jammer dat ik er dan niet ben om te feliciteren. Maar die hou je dan nog van me tegoed.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stelletje opjutters.. Hartstikke negatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat ben ik ff kwijt.
Ja, gister. Ik maakte me helemaal niet druk, maar nu vind ik het stom.quote:
maar heb jij dan helemaal geen seks gehad vorige maand tussen je menstruatie en je val??quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Ggirl het volgende:
Leuk Tennisbal!
Ik zit nog steeds op de bank hoor.. Met vriendlief afgesproken dat we zaterdag gaan testen als er dan nog geen rode draak in het land is..
Ben er eigenlijk zeker van dat mijn lichaam me voor de gek houd.. Maar waarom? Joehoe stom lijf ik geloof echt niet dat hij me zwanger geknuffeld heeft.. Ik wil door!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodeng
[ Bericht 30% gewijzigd door Tennisballetje op 20-11-2013 08:25:26 ]
reken jij je eisprong uit? Of test je dat?quote:Op woensdag 20 november 2013 07:33 schreef Rana83 het volgende:
Ongesteld.. Ineens maar ronde van 29 dagen, terwijl het eerder steeds 32 was. Baal even als een stekker - maar opkrabbelen en weer doorgaan.
Puur uit nieuwsgierigheid hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 08:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gefeliciteerd Tennis!!! Die tests zijn om in te lijsten!
Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met het spuiten van de eerste hormonen. Iedere dag een spuit om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk potentiële eitjes ontwikkel (ik voel me net de paashaas). Gister had ik mijn eerste echo om te zien hoeveel ik er heb en ik kreeg het mooie getal 18 te horen. Vanaf vrijdag krijg ik een tweede hormoon erbij en maandag moet ik weer terug voor de tweede echo. Als het goed is, heb ik eind volgende week ergens de punctie en een paar dagen daarna de terugplaatsing. Ik vind het reuze spannend allemaal.
18quote:Op woensdag 20 november 2013 08:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gefeliciteerd Tennis!!! Die tests zijn om in te lijsten!
Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met het spuiten van de eerste hormonen. Iedere dag een spuit om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk potentiële eitjes ontwikkel (ik voel me net de paashaas). Gister had ik mijn eerste echo om te zien hoeveel ik er heb en ik kreeg het mooie getal 18 te horen. Vanaf vrijdag krijg ik een tweede hormoon erbij en maandag moet ik weer terug voor de tweede echo. Als het goed is, heb ik eind volgende week ergens de punctie en een paar dagen daarna de terugplaatsing. Ik vind het reuze spannend allemaal.
Nietquote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Djezus.. Mail van bol.com of ik al door mijn voorraad Mama compleet pillen ben en dat ik heel makkelijk nieuwe kan bestellen. Fijn die gepersonaliseerde reclame..
Sensitest vind ik echt heel naar met mailenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet![]()
Ben benieuwd of ik over een paar maanden ook mails krijg van sensitest dan"Ben je al door je testen heen en nog niet zwanger? Hier, pak die korting!
"
Gefeliciteerd! Ik kan je wel vertellen dat je dit na je NOD ook nog hebt.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:41 schreef Tennisballetje het volgende:
Tip: test niet voor je NOD, haha wat een onzekerheid geeft dat
Heb een paar maanden getemperatuurd om inzicht te krijgen. Deze maand alles even losgelaten, helaas zonder resultaat. Komende ronde maar eens aan de slag met ovulatietesten. Maar eerst maar even bekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
reken jij je eisprong uit? Of test je dat?
misschien wel handig als je een onregelmatige cyclus hebt/ gaat krijgen..
Ja, de helft van wat er geoogst (quote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
18wat goed! Jij ging ook eicellen doneren toch?
Ik gebruik nu Fostimon 300 en vanaf vrijdag krijg ik er iets met Centi erbij. Weet die naam niet. Ze houden me goed in de gaten hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef dobbey het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoorWelke hormonen spuit je?
Oeps te vroeg op verzenden geklikt..... 18 is al een fiks aantalHouden ze wel in de gaten dat je geen overstimulatie krijgt? In ieder geval heeel veel succes met de punctie!
Wat cool dat je donor bent!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, de helft van wat er geoogst () wordt straks doneer ik.
[..]
Ik gebruik nu Fostimon 300 en vanaf vrijdag krijg ik er iets met Centi erbij. Weet die naam niet. Ze houden me goed in de gaten hoor
En nee, ik word geen octomomEr wordt maar 1 embryo tegelijkertijd terug geplaatst. Gelukkig maar...
Nee, echt nooit.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Arme arme dagennachtman! Die krijgt zowat tranen in zijn ogen als ik hem "alweer" probeer mee te lokken naar boven. Hebben jullie soms ook moeite jullie vermoeide mannen zo ver te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |