SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Heb geprobeerd 't op de foto te zetten maar dat blijkt best moeilijk. In het echt is het duidelijker!zo eentje heb ik ook gehad; en het resultaat is inmiddels 2,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Heb geprobeerd 't op de foto te zetten maar dat blijkt best moeilijk. In het echt is het duidelijker!Jij bent gewoon zwanger hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto![]()
Ik zie gewoon een 2e streepje, en die krijg je echt niet zomaar. En die kv-testen zijn echt wel te vertrouwen. Voor je nod is het streepje altijd vaag.
dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Ik zie hem echt gewoon best wel duidelijk. Geen twijfel over mogelijk!quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zie echt helemaal niks... mobiel niet, en nu op de laptop ook niet, Maar ik hoop natuurlijk dat dit aan mij ligt tennisballetje!
gewoon morgen nog een keerquote:Op maandag 18 november 2013 19:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Hahaha, ik snap het wel hoor, als je niks ziet. Ook als je het wel ziet, maar het ligt aan welke monitor. Ik zie het op mijn prive laptop ook beter dan op mijn werklaptop. Het is met het blote oog wel duidelijk en tegen de lamp zelfs helemaal.
Maar goed, ik houd even een slag om de arm, wil niet te vroeg juichenGewoon woensdag nog een keer!
gelukkig is er verder geen drukquote:Op maandag 18 november 2013 19:49 schreef Kwisted het volgende:
[..]
gewoon morgen nog een keerEn niet teveel drinken vanavond, zodat je urine geconcentreerd is
ik ben geen goeie voor dit topicquote:Op maandag 18 november 2013 19:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
gelukkig is er verder geen druk![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef Dyre het volgende:
Een goed gekalibreerde monitor is echt essentieel om mee te mogen posten in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De streep is wel duidelijker geworden. Maar ik ben er toch nog niet echt van overtuigd aangezien ik ook testen heb van 123zwangerschapstest.nl en die slaan nauwelijks uit. Er staan wel streepjes maar die zijn zo onmogelijk licht dat je ze alleen ziet tegen de lamp aan.
Er heeft dus wel een bevruchting plaatsgevonden maar ik heb een beetje het idee dat het niet doorzet. Dus, terug in de wachtmodus en kijken of ik wel/niet ongesteld word en echt over een paar dagen maar weer eens kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja? Vanaf welke cyclusdag werden dipsticks bij jou goed zichtbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:53 schreef Dot. het volgende:
Goede streep hoorDie dipsticks reageerden bij mij ook pas erg laat, terwijl de Kruidvat test al goed zichtbaar was, dus
Uhhh, volgens mij was het al zichtbaarder op mijn NOD, maar ik ben 2 dagen na mijn positieve KV-test 10 dagen naar het buitenland geweest, dus heb pas weer getest toen ik terugkwam en toen waren ze erg positiefquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:14 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja? Vanaf welke cyclusdag werden dipsticks bij jou goed zichtbaar?
En tnx allemaalIk vind het zelf nog een beetje eng dus ik hou nog even mijn kop in het zand, goed?
Dan blijf ik hier wel even meegluren voor meer streepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |