Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.quote:Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Volgens mijn verstuurde berichten heb ik je wel een PM gestuurd. Niet gister maar na je aanmelding. Maar je staat gewoon bij de ontvangers dus alles komt goed.quote:Op maandag 18 november 2013 09:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregen, terwijl ik mij wel heb aangemeld, en lijstje had verstuurd en adres had verstuurd. klopt dit?
Oh okeu, zie nog niks bij mijn inbox, maar komt idd wel goedquote:Op maandag 18 november 2013 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn verstuurde berichten heb ik je wel een PM gestuurd. Niet gister maar na je aanmelding. Maar je staat gewoon bij de ontvangers dus alles komt goed.
En nogmaals mijn verzoek of er iemand wil ruilen. Er is niets met de ontvanger ofzo alleen is er een ontvanger aan een gever gekoppeld die elkaar irl wel eens tegenkomen en dat is een wat ongemakkelijke situatie.
Ik begrijp niet zo goed wat voor berichtje je verwacht denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 09:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh okeu, zie nog niks bij mijn inbox, maar komt idd wel goed
OP moet ik nog doen. Ga zo eerst werken en ben vanavond laat thuis. Maar komt goed, jullie staan in ieder geval in mijn administratie.quote:Op maandag 18 november 2013 11:56 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik staan nog niet als gever in het overzicht in de OP, weet niet of dat noodzakelijk is mbt de administratie ofzo??
Oh, je zei gister dat je pm's ging versturen naar mensen die meededen, of geld dat alleen voor de verzenders?quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat voor berichtje je verwacht denk ik.
[..]
OP moet ik nog doen. Ga zo eerst werken en ben vanavond laat thuis. Maar komt goed, jullie staan in ieder geval in mijn administratie.
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, je zei gister dat je pm's ging versturen naar mensen die meededen, of geld dat alleen voor de verzenders?
je kan hem zelf toch een kerstpakket geven ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef RadioSlut het volgende:
Vraagje.
Mijn broer heeft op dit moment geen verdiensten enzo, en daarom wilde ik hem ook zo'n kerstpakket cadeau doen. Kan ik me hiervoor gewoon aanmelden, of?
Thuis hebben we niet veel te makken, en de pakketjes die ik weggeef zijn ook best klein. Even ter vergelijkingquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kan hem zelf toch een kerstpakket geven ?
ja ik vroeg het me gewoon ineens af, het was niet bedoeld als kritiek hootquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Thuis hebben we niet veel te makken, en de pakketjes die ik weggeef zijn ook best klein. Even ter vergelijking
Als het niet kan, is het natuurlijk geen probleem ofzo.
'quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef RadioSlut het volgende:
Vraagje.
Mijn broer heeft op dit moment geen verdiensten enzo, en daarom wilde ik hem ook zo'n kerstpakket cadeau doen. Kan ik me hiervoor gewoon aanmelden, of?
Maakt niks uit hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik vroeg het me gewoon ineens af, het was niet bedoeld als kritiek hoot
Ok, thnx voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Je kan hem aanmelden maar op dit moment zijn er geen pakketten te vergeven. Hij komt dan op reservelijst en daar staan nog een aantal mensen voor hem. Sowieso gaan FOK!kers voor maar als er pakketten over zijn is het geen probleem.
Nee hoor totaal niet! Als ik me niet vergis is het zelfs op die manier ooit ontstaan. Dat iemand zijn gekregen kerstpakket door wou geven. Toen waren er meerdere die dat leuk vonden maar die geen pakket kregen en dus besloten om er 1 te gaan maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik denk er aan om ook een keer mee te doen als pakket gever. maar waar moet ik aan denken qua grootte of bedrag? ik heb net een nieuw huis gekocht, dus kan eigenlijk ook weer niet heel veel missen. en wanneer moeten ze ongeveer verstuurd worden (misschien kan ik gewoon mijn eigen pakket doorsturen naar iemand die er meer aan heeft, of is dat erg suf?)
ah niet goed gelezen. 15 december uiterste verzenddatum.. dan heb ik mijn eigen pakket nog niet, dus dat valt af ;-)
Wat grootte betreft gaat het meer om het gebaar dan om de waarde, grootte of hoeveelheid aan inhoud.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik denk er aan om ook een keer mee te doen als pakket gever. maar waar moet ik aan denken qua grootte of bedrag? ik heb net een nieuw huis gekocht, dus kan eigenlijk ook weer niet heel veel missen. en wanneer moeten ze ongeveer verstuurd worden (misschien kan ik gewoon mijn eigen pakket doorsturen naar iemand die er meer aan heeft, of is dat erg suf?)
ah niet goed gelezen. 15 december uiterste verzenddatum.. dan heb ik mijn eigen pakket nog niet, dus dat valt af ;-)
Er is nog iemand die op het eigen kerstpakket wacht, dat is wat mij betreft geen probleem. Ik laat de ontvanger dan gewoon weten dat het wat later kan worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Een pakket met kinderen gaat natuurlijk zo snel over de 10 kilo.quote:Op maandag 18 november 2013 09:17 schreef liesje1979 het volgende:
7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea(
Preciesquote:Op donderdag 21 november 2013 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ja maar ik denk niet dat je kinderen wil versturen in een doos. Dan moet je al minstens met een bench komen, das steviger en ze vluchten dan minder snel.
Jij zou een awesome shopper zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ja maar ik denk niet dat je kinderen wil versturen in een doos. Dan moet je al minstens met een bench komen, das steviger en ze vluchten dan minder snel.
Dat weet ik toch!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, want?ik shop niet, ik betaal enkel.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch!Maar jij denkt zeer praktisch.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
Hoe lief is dit:
Op mijn werk vertelde ik wat voor actie we hebben!
Ik ben ambulante begeleidster, dus kom bij mensen aan huis.
De kinderen hebben gelijk gekeken wat ze konden missen, maar konden niets vinden.
Moeder keek in de kasten en ik kreeg wat kleine dingentjes mee!
ik weet niet hoe dit dan precies werkt, maar ik wil wel meedoen. of het dan mijn eigen pakket wordt of dat ik toch zelf iets maak, beslis ik later.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is nog iemand die op het eigen kerstpakket wacht, dat is wat mij betreft geen probleem. Ik laat de ontvanger dan gewoon weten dat het wat later kan worden.
Ik heb de OP volgens mij weer helemaal bijgewerkt en alle PM beantwoord.Er staan nog ontvangers op de reservelijst maar er gaan ook al heel veel mensen blij worden.
Het spijt me dat ik soms niet gelijk reageer, deze en vorige week zijn op mijn werk ongeveer de twee drukste van het hele jaar.
Ben ik de beste inquote:Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
Cindy1988 is goed bezig met geld uitgeven![]()
Je hebt het hier gemeld, dan verwerkt Liesje het in haar administratie, als het goed is. Wil je helemaal zeker zijn dan kun je een PM naar haar sturen. Als zij weet wat jouw mogelijkheden zijn kijkt ze naar een ontvanger die daarbij past en krijg jij via PM het adres.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dit dan precies werkt, maar ik wil wel meedoen. of het dan mijn eigen pakket wordt of dat ik toch zelf iets maak, beslis ik later.
hoe krijg ik dan een adres waar het heen moet?
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:
EN.. ik wil me opgeven voor een roadtrip voor het rondbrengen van pakketjes
onze epic adventure van vorig jaarquote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga me TOCH officieel ook opgeven!
Ik wil graag een pakket samenstellen voor een gezin![]()
Nou moet zeggen als ik m'n lijstje voor m'n andere pakket zie ga ik ook best hard :pquote:Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja vooral als 't andermans geld is zeker
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dit dan precies werkt, maar ik wil wel meedoen. of het dan mijn eigen pakket wordt of dat ik toch zelf iets maak, beslis ik later.
hoe krijg ik dan een adres waar het heen moet?
Jeej!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga me TOCH officieel ook opgeven!
Ik wil graag een pakket samenstellen voor een gezin![]()
heb een berichtje gestuurd, zelf ook erg druk geweest ;-)quote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Wat leuk! Zou je me een PM willen sturen? Ik reageer er dan morgenavond op want nu is de koek een beetje op en morgen de hele dag werken.
[..]
Jeej!
Zou je me voor de zekerheid ook nog even een PM willen sturen?
Ik ben ook nu net thuis van het shoppen, voor 2 pakketten hier en ook nog sinterklaascadeaus voor thuis pfff :pquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:34 schreef dolfina-chica het volgende:
Zooooo... Eerste deel is binnen!
Dit is zoooo leuk!
Is vast wel wat te regelen, je kan een pm naar liesje sturenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef hottentot het volgende:
Beetje jammer dat de inzending sluit op 15 December, weet niet hoe het bij anderen is, maar dan zijn bij ons de kerstpakketten op het werk nog niet uitgedeeld.
Wilde alleen even de opmerking kwijt, bij ons krijgen stagiaires niets en aangezien ik bijna altijd al in Zweden zit als de pakketten worden uitgedeeld laat ik mijn collega's altijd mijn pakket aan een stagiare geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:24 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Is vast wel wat te regelen, je kan een pm naar liesje sturen
de pakketten die aangeboden worden, die rond de 15de verzonden worden, worden gemaakt, dus hoeven we er niet op te wachten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wilde alleen even de opmerking kwijt, bij ons krijgen stagiaires niets en aangezien ik bijna altijd al in Zweden zit als de pakketten worden uitgedeeld laat ik mijn collega's altijd mijn pakket aan een stagiare geven.
Sorry, mijn fout.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de pakketten die aangeboden worden, die rond de 15de verzonden worden, worden gemaakt, dus hoeven we er niet op te wachten.
Er is eerder in het topic al aangeboden hun kerstpakket door te geven en dan wordt dat geregeld en is ook gewoon accoord.
Vorige edities zijn er ook uitzonderingen op geweest. Zolang we het maar vooraf weten en de ontvanger dan ook op de hoogte is. (Via jou of via ons). Risico is dan wel dat sommige gevers (en hiermee heb ik het niet over jou!) achteraf niks bleken te regelen waardoor de ontvanger zonder pakket de kerst inging, omdat het dan te kort tijd was om een alternatief te regelen. Vandaar dat we de termijn ruim hebben gepland.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef hottentot het volgende:
Beetje jammer dat de inzending sluit op 15 December, weet niet hoe het bij anderen is, maar dan zijn bij ons de kerstpakketten op het werk nog niet uitgedeeld.
sterkte....ik weet uit ervaring hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken
Lekker online shoppenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken
beterschap J.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
zo en dat zeg je even tussen neus en lippen door.. sterkte!quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
pff heftig. Beterschap.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zoo wat heftig zegquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Das kut. We hadden al een ideetje als backup he, ik kan onze ontvanger wel even polsen daarover.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
leukleukquote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef idiot_abroad het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar het lijkt mij ook super leuk om een pakket samen te stellen voor iemand! Ik stuur direct even een PM
???quote:Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik sla dit jaar even over ivm mijn ervaring van vorig jaar. Wel mooi dat jullie al weer veel aanbieders hebben!!
Ja zo zat ik eigenlijk ook al te kijkenquote:
Hahaha goed bezig!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zo zat ik eigenlijk ook al te kijken
Wij zijn vanavond druk bezig geweest met de bestellingen voor de oliebollen en zoals het er naar uitziet is Petra van zaterdagmiddag tot zondagavond aan het bakken
Ook benieuwd naar iddquote:Op donderdag 28 november 2013 08:06 schreef komrad het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met vraag in relatie tot aanbod op het moment?
Just curious
Er is weer een klein beetje speling in de pakketten. Wegens persoonlijke dingetjes staat mijn hoofd even niet zo naar dit, maar ik zal later deze week weer alle PM enzo beantwoorden.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:06 schreef komrad het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met vraag in relatie tot aanbod op het moment?
Just curious
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:33 schreef DenHeldert het volgende:
Mijn vriendin heeft zo goed als niets te makken...
(Ik ook niet trouwens, anders had ik wat voor haar gedaan)
Lijkt me wel wat voor haar, als verassing. Ze heeft een zoontje van 4.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Het lijstje invullen en dm'en naar liesje, vul je daar in dat jullie een stel zijn met 1 kind een zoontje van 4 en dan de rest van de gegevens van het lijstje
Ik wil natuurlijk niet inhalig enzo zijn, maar hoe weet je als 'vrager' of je bent gekoppeld of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
[..]
Zelf geef ik er niet veel om, dus dat zou aan een ander beter zijn besteed
Heb mijn vriendin en haar zoontje opgegeven.
Superinitiatief dit, trouwens
Lekkere verassing danquote:Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil natuurlijk niet inhalig enzo zijn, maar hoe weet je als 'vrager' of je bent gekoppeld of niet?![]()
Stel ik (zij) valt buiten de boot dan wil ik dat eigenlijk zsm. weten
Hoe bedoel je? Is ze aan jou gekoppeld?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lekkere verassing dan![]()
Ik denk dat ik mijn kerstpakket lekker zelf ga houden.
Nee dat niet hoor. Ik vind het storend dat iemand gaat vragen of hij een verassing krijgt.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Is ze aan jou gekoppeld?
(Heb inmiddels via PM begrepen dat ze gekoppeld is)
Het is niet voor mij, maar puur voor mijn vriendin en haar zoontje.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee dat niet hoor. Ik vind het storend dat iemand gaat vragen of hij een verassing krijgt.
Er is een spreekwoord voor. Alleen ik ken hem niet meer.
Exact, dat is hem. Gaat om 1 dame en een kleine, ikzelf niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef loecje het volgende:
en als je een ander aanmeld kan ik me voorstellen dat je wilt weten of het doorgaat of niet. zo niet dan kan je nog iets anders proberen te regelen.
Oh sorry! Ik heb het verkeerd gelezen. Het spreekwoord was trouwens in de trant van meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, maar puur voor mijn vriendin en haar zoontje.
En zij weet van niets, dus het is inderdaad een verassing.
Ik ben gerust niet van glas hoor, spui je spreekwoord er maar uit.
[..]
Exact, dat is hem. Gaat om 1 dame en een kleine, ikzelf niet.
Dan had ik alvast rond gaan vragen om misschien ergens wat te lenen ofzo.
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik heb het verkeerd gelezen. Het spreekwoord was trouwens in de trant van meisjes plagen kusjes vragen.
Maar kan ik gewoon het kerstpakket van mijn werkgever opgeven? En hoe zou ik het moeten verzenden?
Dat kan inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik heb het verkeerd gelezen. Het spreekwoord was trouwens in de trant van meisjes plagen kusjes vragen.
Maar kan ik gewoon het kerstpakket van mijn werkgever opgeven? En hoe zou ik het moeten verzenden?
Om even voor Liesje te spreken en uit mijn eerdere werkwijze: als de lijst ontvangers lang is dan geven wij dit altijd aan bij late aanmelders of mensen niet netaan in de doelgroep vallen, omdat het kan inhouden dat je geen pakket krijgt. Aangezien zich nog steeds mensen opgeven als gever is die kans gelukkig klein.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, maar puur voor mijn vriendin en haar zoontje.
En zij weet van niets, dus het is inderdaad een verassing.
Ik ben gerust niet van glas hoor, spui je spreekwoord er maar uit.
[..]
Exact, dat is hem. Gaat om 1 dame en een kleine, ikzelf niet.
Dan had ik alvast rond gaan vragen om misschien ergens wat te lenen ofzo.
Pre-quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
En ondertussen blijven we dit topic n beetje in leven houden door m af en toe in de aandacht te kicken
Duidelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om even voor Liesje te spreken...
[...]
Ik vond je post niet vervelend hoor. En kan best snappen dat je wil weten waar je aan toebent.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik snap dat het veel werk is, en heb groot respect dat er überhaupt dingen geregeld worden voor mensen die (bijna) niets hebben. Ik probeerde de boel ook absoluut niet te pushen, alleen ik dacht van 'ik vraag het maar' want ja... anders had ik hopelijk nog wat kunnen kunstelen hier en daar.
Ireth stuurde overigens geheel op eigen initiatief een PM om de zaak te verduidelijken.
Zelf verwacht ze een hele blije moeder en zoontje.
TOPPERS!
hoeveel bollen verkoop je???quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben vanmiddag 11 pakken oliebollenmix, 5 zakken rozijnen en 6 flessen olie gekocht...En dat is waarschijnlijk nog niet genoeg...
Vandaag hadden we 23 x 5 oliebollen, morgen ongeveer hetzelfde en dan krijgen we er maandag nog een ladingquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoeveel bollen verkoop je???
En wanneer ga je bakken dan?
Idd, dit is het pakket van coolguy en mij dat we nu wegbrengen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ziet er goed uit!
Ik ben benieuwd Cindy! De reacties zijn zo leuk!
Jahaaa!!! De eerste is afgeleverd!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef gridjuh het volgende:
Oeeeehhhh pakket....heb pas 1 ding Open gemaakt :-).
en de boodschappen bekeken....en haardhout
zit er nu een naast me iedere 5 minuten, of hij al wat Open mag maken..
Ze waren ook erg lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef MoniqueB1965 het volgende:
bollen zien er lekker uit Ireth!
hoe is ie met jou??quote:
Zie SC, wil het hier niet gaan vervuilenquote:
quote:
Ik kan inmiddels melden dat mijn pakketactie voor dit jaar voldaan is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:53 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie in de bijstand oid zit en een jonge moeder is met meer dan 1 klein kind tot 3 jaar heb ik misschien wel wat aardigheidjes voor de komende Sinterklaas-avond. Het is geen snoep maar gewoon aardigheidjes als cadeau. PM maar en dan zien we verder.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels melden dat mijn pakketactie voor dit jaar voldaan is.
Ik sprak van een 'aardigheidje' en dat aardigheidje komt 1 dezer dagen ergens binnen. U zal wel horen wie de ontvanger is geworden.
pakket 8 is aangekomen....mocht 1 pakketje per dag openen.(anders moet iemand een rol behang geven, er vraagt er hier 1 hele tijd of hij wat mag openenquote:
Je weet wat voor fantast het is, hè?quote:
eerlijk gezegd niet, ging er van uit dat het een wel bedoelde Sinterklaas actie was waarmee iemand gelukkig genaakt wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef static het volgende:
[..]
Je weet wat voor fantast het is, hè?
Ken je users.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Daar gaan we niet van uit natuurlijk.
We zullen zien, als hij het wel doet lijkt mij een openlijk excuses van jouw kant geheel op zijn plaats want het is nogal wat, wat je hier suggereert. En laten we het voor nu verder laten rusten.quote:
wat een ontzettend flauwe, onnodige opmerking.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef static het volgende:
[..]
Je weet wat voor fantast het is, hè?
100% mee eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zullen zien, als hij het wel doet lijkt mij een openlijk excuses van jouw kant geheel op zijn plaats want het is nogal wat, wat je hier suggereert. En laten we het voor nu verder laten rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the more positive side:
Wat is het toch leuk om ieder jaar weer te lezen hoe de gevers zich verheugen, en om de reacties van de ontvangers te zien/lezen![]()
Hartverwarmend![]()
En ontzettend tof dat FHF in het leven is geroepen! Een hoeraatje voor Yvonne en alle (oud-)mods van FHF![]()
(het was toch op initiatief van Admin Yvonne?Als ik iemand tekort doe: daarvoor bij voorbaat excuses!!!)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Het moet eigenlijk een vanzelfsprekend zijn dat als je het kan,jij je ook inzet voor andere mensen die het misschien niet zo goed hebben als jij. Alleen maar focussen op je eigen werk en omstandigheden (= als ik het maar goed heb en de rest telt niet dan alleen je werk en je eigen welzijn) dan heet je al snel static.quote:On the more positive side:
Wat is het toch leuk om ieder jaar weer te lezen hoe de gevers zich verheugen, en om de reacties van de ontvangers te zien/lezen![]()
Hartverwarmend![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk een vanzelfsprekend zijn dat als je het kan,jij je ook inzet voor andere mensen die het misschien niet zo goed hebben als jij. Alleen maar focussen op je eigen werk en omstandigheden (= als ik het maar goed heb en de rest telt niet dan alleen je werk en je eigen welzijn) dan heet je al snel static.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:48 schreef Ireth het volgende:
Zullen we hier geen bash-topic van makenDat verpest de sfeer van onderweg zijnde kerstpakketten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en zette ik wat positiefs neer.![]()
Ik lees namelijk graag mee in dit topic.
Ik ben helaas zelf niet in staat om iets te doen via FHF, maar ik probeer in mijn eigen leven wel de minder bedeelden te helpen. Vrijwilligerswerk doe ik al op 3 verschillende vlakken en ik ben ook mantelzorger voor iemand.
Meer weten? Via DM of PM graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 03-12-2013 20:18:13 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
een oud gezegde luidt .. wat je zegt dat ben jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
een oud gezegde luidt .. wat je zegt dat ben jezelf.
ik kwam vandaag thuis en vond een KG briefje in de brievenbus .. oftewel .. de postbezorger heeft aan de deur gestaan met een pakket, maar omdat ik op verjaardagsvisite was bij mijn dochter, kon hij het pakket niet afleveren. Morgen komt hij weer.
Conclusie: bied jij je excuses maar aan aan Iwanius
Foto's volgen na donderdag !
iwanius, ontzettend bedankt bij voorbaat, je hebt twee kindjes ontzettend blij gemaakt!![]()
een goed verstaander heeft maar een half woord nodigquote:
feit..quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
kerst vs sinterklaas??quote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
feit..
Ik zet alleen mijn vraagtekens erbij...
Aangezien ik bronnen heb vernomen dat... (je hebt maar half woord nodig zeg je net zelf)
dus kan je mijn vraag ook wel invullen...
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
We gaan dit niet doen hoor, in dit topic.
zo? hier bedoel je toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zo groot ?
of zo zwaar ?
kan er wel een boot komen waar het pakketje heen moet ??
--hoort dit eigenlijk niet in het andere topic
dat moet een aardig pakketje zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo? hier bedoel je toch?
ik heb al een vorkheftruck besteld ja
ik zal je een foto appen als het klaar isquote:Op woensdag 4 december 2013 09:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat moet een aardig pakketje zijn![]()
ben wel benieuwd dan...
Stuur Liesje even een PM.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn lief en ik willen dit jaar ook wel weer een pakketje samenstellen aan de hand van o.a. haar kerstpakket aangevuld met leuke/lekkere dingen, dus eigenlijk van alles wat. Is er nog een pakket nodig?
Ok!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stuur Liesje even een PM.Want anders kijkt ze er misschien overheen als je het alleen in dit topic zet.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef Sally het volgende:
-niet nodig-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en zette ik wat positiefs neer.![]()
Ik lees namelijk graag mee in dit topic.
Ik ben helaas zelf niet in staat om iets te doen via FHF, maar ik probeer in mijn eigen leven wel de minder bedeelden te helpen. Vrijwilligerswerk doe ik al op 3 verschillende vlakken en ik ben ook mantelzorger voor iemand.
Meer weten? Via DM of PM graag.
Vwb het feit dat jij al zoveel doet is al bewonderingswaardig en zegt veel over jou. Ik hoop dat de mensen die jouw hulp aanvaarden ook elke keer blijk geven het te waarderen.Maar daar ga ik van uit.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 04-12-2013 13:30:58 ]
dan hoeft mijn post niet aangepast te worden.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De gedachte was dat er nu kinderen een fijne sinterklaas hebben, zo te lezen gaat dit goedkomen, missie geslaagd dus!![]()
Top aanbod iwanus!
En nu weer naar de kerst
Ach die aantijging is dus ook publiekelijk om zeep geholpen dus ik geloof niet dat dat een smet op jouw reputatie hoeft te zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef Iwanius het volgende:
Dan blijft het apart dat de aantijging die alle consternatie veroorzaakte en de oorzaak van dit alles is wel alle ruimte krijgt om te blijven staan. Maar goed,wordt vervolgd!
wat heb je gedaan? Dat je daar niet meer mag komen?!?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]
Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]
Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Lastpost het volgende:
Wat leuk zeg! Even verder inlezen morgen ...
Ben ik wel van plan ja. Alleen niet zo'n held in cadeau's bedenken haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties!
Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )
opper het bij de FOK PRquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen?
Je hebt je speciaal voor dit topic aangemeld zie ik??quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
Om in aanmerking te komen voor een pakket moet je je aanmelden bij Liesje1979. Zij zal dan wel laten weten wat er nog wel of niet mogelijk is.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
jouw pakket is er alquote:Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
jij!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen?
is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeldquote:Op donderdag 5 december 2013 07:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jouw pakket is er al![]()
?
Is goed, dan plaats ik het hierquote:Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkostenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef Wolken het volgende:
Ik ga dit weekend ook even winkelen en wil mijn pakket dan maandag gaan versturen als alles meezit. Nog even mijn werkgever lief aankijken of het gratis mee mag met onze vervoerder.
Even een newbie vraag, wat is zo een beetje de gemiddelde waarde van een pakket?
Liesje, wil je mij nog even het adres van mijn ontvanger sturen?
Ik kan op mijn werk pakketten versturen tot 20kg voor ¤ 3,50, dus dat is voor mij het probleem nietquote:Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten
Maar wat heb je gedaan dat je een toegangsverbod? bij AH hebt? Ging je naar binnen op die middagtijden dat het verboden was?(FYI: sommige AH filialen verbieden studenten/scholieren van naburige scholen tussen 12:00- 13:00 uur binnen te treden.)quote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Ireth het volgende:
Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomen
Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieusquote:Op donderdag 5 december 2013 09:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan dat je een toegangsverbod? bij AH hebt? Ging je naar binnen op die middagtijden dat het verboden was?(FYI: sommige AH filialen verbieden studenten/scholieren van naburige scholen tussen 12:00- 13:00 uur binnen te treden.)
leukleukquote:Op donderdag 5 december 2013 07:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeld
en met cindy afgesproken iedere dag een pakketje
coolguy sponsorpakketten zijn baasquote:Op donderdag 5 december 2013 08:38 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Is goed, dan plaats ik het hiervind coolguy ook wel leuk aangezien je het van ons samen hebt
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Williambrons het volgende:
ik ben bereid om een kleine bijdrage te geven(ben student), aan iemand die er moeite in wil steken er wat leuks van te willen maken.
heb de mogelijkheid om het/een pakketje in omstreken van putten rond te brengen.
preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten
En als je als gever bij Liesje aangeeft dat je een smalle beurs hebt, maar toch wat voor een ander wil doen, dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen (dit klinkt fouter dan ik het bedoelquote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precieshet is gewoon af wanneer de gever vind "zo vind ik het een mooi/lief/leuk/gezellig pakketje" en dat kan een pakketje van tien of van 50 ¤ zijn bij wijze van spreken
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen
Is that right?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
coolguy sponsorpakketten zijn baas
Nice work Cindyquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Cindy1988 het volgende:
De cadeautjes die Gridje tot nu toe heeft uitgepakt:
[ afbeelding ]
Mand met cadeautjes, haardblokken en een tas met boodschappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen kerstchocolade maar wel suikervrij![]()
Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezinquote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je als gever bij Liesje aangeeft dat je een smalle beurs hebt, maar toch wat voor een ander wil doen, dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen (dit klinkt fouter dan ik het bedoel) ipv bij een gezin met drie kinderen of zo.
Thanks! De rest volgt nog want Gridje is voorlopig nog niet klaar met uitpakken.quote:
iedere dag eentje hihiquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Thanks! De rest volgt nog want Gridje is voorlopig nog niet klaar met uitpakken.
*ook omdat m'n moeder heeft geholpen met inpakken en zij dingen die bij elkaar horen apart verpakt heeft* :p
dan probeer je dat hier en anders dm naar liesjequote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Prinsesje6- het volgende:
Dankjewel perenijsje voor je info. Moet dan alleen nog even 7 berichtjes ergens plaatsen anders kan je geen prive berichtje versturen, maar dat gaat wel lukken.
Ik wou net zeggen, DM werkt wel! Moet Prinsesje een berichtje van Liesje opzoeken daar dan rechtsboven opquote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan probeer je dat hier en anders dm naar liesje
winkwink nudge nudgequote:
Oooh wil niet ongeduldig zijn, maar heb je mijn pm wel gehad?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn pakket is ook al voor de helft klaar. Nog een paar kleine dingetjes halen dit weekend.
Voor de mensen in de PM, ik ga morgenavond weer beantwoorden, wacht nog even op een reactie van een gever.
Ah..dus jullie plunderen altijd eerst de schappen en staan daarna lekker bij de koffiehoek wat na te genieten?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:51 schreef Ireth het volgende:
Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieusPetra en ik komen dagelijks daar en het personeel weet hoe wij zijn. We zetten gewoon de halve AH op zijn kop met zijn 2en
(en ik zou dan eerder onder de "ouwe van dagen verbodstijden" vallen dan die van scholieren)
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschienquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezinWe koppelen wat af in FHF
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
[..]
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschien
Gewoon vragen en lief kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.quote:
Hij was wel blij mee hoor!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Hij was wel blij mee hoor!van Fok! of van MilkTea, maakt hem niks uit
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen?
Ik heb ze mooier gezien, maar je hebt zeker niets te klagen! ..en nu weer over tot de orde vd dag; kerstpakketten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?
Jummiequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef loecje het volgende:
Allemaal lekkers
[ afbeelding ]
En ook nog een hele mand met cadeautjes
Vriendlief snapt er helemaal niets van
Wie als eerste van ons de koekstempel gebruikt, moet even zeggen of deze werktquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
+ nog een pakje met kattenspeeltjes. die zijn direct in beslag genomen door de katten en liggen nu ergens door de kamer verspreid.
emotioneel wrak dat ik ben... zit met tranen in mijn ogen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedankenEcht zoveel dank voor het blij maken van mijn vader
[ afbeelding ]
De foto's die ik heb gekregen net
Wat jammer... ook voor het personeel zelf..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roadtrip het volgende:
Ik hoor net op mijn werk dat we vanwege financiële problemen geen kerstpakketten krijgen.![]()
Sorry. Ik was van plan me aan te melden maar dat gaat dus nu niet door
Heerlijk he, ik heb op sinterklaas zitten inpakkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Alles bij elkaar geshopped![]()
nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken
![]()
Ik heb t helemaal naar mn zin
Die deoquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedankenEcht zoveel dank voor het blij maken van mijn vader
[ afbeelding ]
De foto's die ik heb gekregen net
Nou inderdaad, leuk hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
Ik geniet van de foto's die geplaatst worden!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Alles bij elkaar geshopped![]()
nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken
![]()
Ik heb t helemaal naar mn zin
twee pakjes zijn er hoor ik netquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Is onderdeel nummer 1 van mijn kant al bezorgd??
Dan weet ik wel welkequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twee pakjes zijn er hoor ik netgeen idee welke haha ben aan het werk
Weer eens wat anders dan uitpakken op Sinterklaasavond!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik heb op sinterklaas zitten inpakkenZo leuk !
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Dat noodpakket!![]()
![]()
![]()
Leuk om alle foto's weer langs te zien komen.
wat is internet dan groot he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...
En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen
Geweldig!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...
En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen
Gezondheid is ook wat waard, mooi cadeauquote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Moet het even kwijt, ik heb ook kerstkadootje gekregen! Dan wel niet via hier.
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Ik ben super blij! En een checkup voor mijn poezenbeesten aangeboden gekregen!
Ik heb het beste jaar in tijden!
quote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Het was meer in de zin van: "wat staat er op je lijstje"quote:
Kijk...dat is ook een mooi kerstcadeau.quote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
fijn dat het zo goed ontvangen isquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef DenHeldert het volgende:
Het pakket is door mijn vriendin ontvangen. En wát een pakket!
Helaas hebben we geen camera om foto's ervan te maken zoals ik in eerdere posts zag,
maar reken maar dat ze er superblij mee zijn!
Zelf komt ze hier nooit, maar alle credit gaat naar FOK! (nouja, bijna alle, heb natuurlijk wel wel gezegd dat ik haar aan heb gemeld.)
Met name de gulle gever(s) maar ook alle toppers die eea. hebben georganiseerd superbedankt!
Hopelijk kan ik volgend jaar iets terug doen.
![]()
![]()
<3quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef DenHeldert het volgende:
Hoorde net ook dat de kleine vanmiddag een vliegtuig van Cars heeft gehaald van de kadobon die erbij zat.
Ik werd er speciaal voor opgebeld, en kreeg te horen dat "de proopelors écht kunnen draaien!"![]()
Als het goed is morgen wat beeldmateriaal.
Het gaat dan ook om het aantal dagen, niet postsquote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Prinsesje6- het volgende:
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
Je kan wel een DM sturen, dat is dat tekstballonnetje naast het pm tekentje.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Prinsesje6- het volgende:
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
kom je nu meequote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan wel een DM sturen, dat is dat tekstballonnetje naast het pm tekentje.
Had ik op 5 december ook al gezegd tegen haarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kom je nu mee![]()
je had ook 10 kutberichtjes in onz kunnen zetten. daar zijn ze dit soort flutberichtjes wel gewend
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, DM werkt wel! Moet Prinsesje een berichtje van Liesje opzoeken daar dan rechtsboven op [ afbeelding ] klikken!
quote:
Wat ziet het er leuk uit!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Cathmar het volgende:
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!
[ link | afbeelding ]
Woooooowww!!! Het ziet er onwijs leuk uit!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Cathmar het volgende:
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Mazou het volgende:
Mijn pakket wordt as we speak naar de supermarkt gebracht!
de jack is ook nieuwsgierig of er wat voor hem in zitquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
wij gaan uitpakken
dat zat er zeker in!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de jack is ook nieuwsgierig of er wat voor hem in zit
Heel graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Adnap het volgende:
en op verzoek van de ontvanger het volgende bericht :
Adnap kwam vanmiddag het pakket hier zelf brengen. En wat voor een pakket, er zat echt van alles in.... Ik was echt sprakeloos, wat ik echt niet zo gauw ben.
Naast lekkere dingen zoals een kerststol, ragout en ragoutbakjes, wijn, tijgernootjes, chocoladebavarois en brie kan ik nu ook brownies en chip cookies gaan maken (zal voor het eerst zijn dus ben benieuwd) en als ik 's avonds op de bank zit kan dat onder een fleeche kleed met boekjes en dan drink ik een kop thee uit mijn merry christmas beker
En ook de katten waren niet vergeten, speeltjes en snoepjes. Ik had ze net al een kattensnoepje gegeven en de jongste is nu aan het zoeken waar de rest van de zak is (Opgeborgen dus)
Uit de grond van mijn hart dank jullie wel Adnap en Rewimo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |