Inderdaad!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De gedachte was dat er nu kinderen een fijne sinterklaas hebben, zo te lezen gaat dit goedkomen, missie geslaagd dus!![]()
Top aanbod iwanus!
En nu weer naar de kerst
Ach die aantijging is dus ook publiekelijk om zeep geholpen dus ik geloof niet dat dat een smet op jouw reputatie hoeft te zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef Iwanius het volgende:
Dan blijft het apart dat de aantijging die alle consternatie veroorzaakte en de oorzaak van dit alles is wel alle ruimte krijgt om te blijven staan. Maar goed,wordt vervolgd!
wat heb je gedaan? Dat je daar niet meer mag komen?!?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]
Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]
Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Lastpost het volgende:
Wat leuk zeg! Even verder inlezen morgen ...
Ben ik wel van plan ja. Alleen niet zo'n held in cadeau's bedenken haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties!
Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )
opper het bij de FOK PRquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen?
Je hebt je speciaal voor dit topic aangemeld zie ik??quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
Om in aanmerking te komen voor een pakket moet je je aanmelden bij Liesje1979. Zij zal dan wel laten weten wat er nog wel of niet mogelijk is.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
jouw pakket is er alquote:Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
jij!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen?
is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeldquote:Op donderdag 5 december 2013 07:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jouw pakket is er al![]()
?
Is goed, dan plaats ik het hierquote:Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkostenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef Wolken het volgende:
Ik ga dit weekend ook even winkelen en wil mijn pakket dan maandag gaan versturen als alles meezit. Nog even mijn werkgever lief aankijken of het gratis mee mag met onze vervoerder.
Even een newbie vraag, wat is zo een beetje de gemiddelde waarde van een pakket?
Liesje, wil je mij nog even het adres van mijn ontvanger sturen?
Ik kan op mijn werk pakketten versturen tot 20kg voor ¤ 3,50, dus dat is voor mij het probleem nietquote:Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten
Maar wat heb je gedaan dat je een toegangsverbod? bij AH hebt? Ging je naar binnen op die middagtijden dat het verboden was?(FYI: sommige AH filialen verbieden studenten/scholieren van naburige scholen tussen 12:00- 13:00 uur binnen te treden.)quote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Ireth het volgende:
Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomen
Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieusquote:Op donderdag 5 december 2013 09:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan dat je een toegangsverbod? bij AH hebt? Ging je naar binnen op die middagtijden dat het verboden was?(FYI: sommige AH filialen verbieden studenten/scholieren van naburige scholen tussen 12:00- 13:00 uur binnen te treden.)
leukleukquote:Op donderdag 5 december 2013 07:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeld
en met cindy afgesproken iedere dag een pakketje
coolguy sponsorpakketten zijn baasquote:Op donderdag 5 december 2013 08:38 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Is goed, dan plaats ik het hiervind coolguy ook wel leuk aangezien je het van ons samen hebt
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Williambrons het volgende:
ik ben bereid om een kleine bijdrage te geven(ben student), aan iemand die er moeite in wil steken er wat leuks van te willen maken.
heb de mogelijkheid om het/een pakketje in omstreken van putten rond te brengen.
preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten
En als je als gever bij Liesje aangeeft dat je een smalle beurs hebt, maar toch wat voor een ander wil doen, dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen (dit klinkt fouter dan ik het bedoelquote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precieshet is gewoon af wanneer de gever vind "zo vind ik het een mooi/lief/leuk/gezellig pakketje" en dat kan een pakketje van tien of van 50 ¤ zijn bij wijze van spreken
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen
Is that right?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
coolguy sponsorpakketten zijn baas
Nice work Cindyquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Cindy1988 het volgende:
De cadeautjes die Gridje tot nu toe heeft uitgepakt:
[ afbeelding ]
Mand met cadeautjes, haardblokken en een tas met boodschappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen kerstchocolade maar wel suikervrij![]()
Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezinquote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je als gever bij Liesje aangeeft dat je een smalle beurs hebt, maar toch wat voor een ander wil doen, dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen (dit klinkt fouter dan ik het bedoel) ipv bij een gezin met drie kinderen of zo.
Thanks! De rest volgt nog want Gridje is voorlopig nog niet klaar met uitpakken.quote:
iedere dag eentje hihiquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Thanks! De rest volgt nog want Gridje is voorlopig nog niet klaar met uitpakken.
*ook omdat m'n moeder heeft geholpen met inpakken en zij dingen die bij elkaar horen apart verpakt heeft* :p
dan probeer je dat hier en anders dm naar liesjequote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Prinsesje6- het volgende:
Dankjewel perenijsje voor je info. Moet dan alleen nog even 7 berichtjes ergens plaatsen anders kan je geen prive berichtje versturen, maar dat gaat wel lukken.
Ik wou net zeggen, DM werkt wel! Moet Prinsesje een berichtje van Liesje opzoeken daar dan rechtsboven opquote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan probeer je dat hier en anders dm naar liesje
winkwink nudge nudgequote:
Oooh wil niet ongeduldig zijn, maar heb je mijn pm wel gehad?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn pakket is ook al voor de helft klaar. Nog een paar kleine dingetjes halen dit weekend.
Voor de mensen in de PM, ik ga morgenavond weer beantwoorden, wacht nog even op een reactie van een gever.
Ah..dus jullie plunderen altijd eerst de schappen en staan daarna lekker bij de koffiehoek wat na te genieten?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:51 schreef Ireth het volgende:
Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieusPetra en ik komen dagelijks daar en het personeel weet hoe wij zijn. We zetten gewoon de halve AH op zijn kop met zijn 2en
(en ik zou dan eerder onder de "ouwe van dagen verbodstijden" vallen dan die van scholieren)
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschienquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezinWe koppelen wat af in FHF
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
[..]
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschien
Gewoon vragen en lief kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.quote:
Hij was wel blij mee hoor!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Hij was wel blij mee hoor!van Fok! of van MilkTea, maakt hem niks uit
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen?
Ik heb ze mooier gezien, maar je hebt zeker niets te klagen! ..en nu weer over tot de orde vd dag; kerstpakketten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?
Jummiequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef loecje het volgende:
Allemaal lekkers
[ afbeelding ]
En ook nog een hele mand met cadeautjes
Vriendlief snapt er helemaal niets van
Wie als eerste van ons de koekstempel gebruikt, moet even zeggen of deze werktquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
+ nog een pakje met kattenspeeltjes. die zijn direct in beslag genomen door de katten en liggen nu ergens door de kamer verspreid.
emotioneel wrak dat ik ben... zit met tranen in mijn ogen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedankenEcht zoveel dank voor het blij maken van mijn vader
[ afbeelding ]
De foto's die ik heb gekregen net
Wat jammer... ook voor het personeel zelf..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roadtrip het volgende:
Ik hoor net op mijn werk dat we vanwege financiële problemen geen kerstpakketten krijgen.![]()
Sorry. Ik was van plan me aan te melden maar dat gaat dus nu niet door
Heerlijk he, ik heb op sinterklaas zitten inpakkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Alles bij elkaar geshopped![]()
nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken
![]()
Ik heb t helemaal naar mn zin
Die deoquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedankenEcht zoveel dank voor het blij maken van mijn vader
[ afbeelding ]
De foto's die ik heb gekregen net
Nou inderdaad, leuk hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
Ik geniet van de foto's die geplaatst worden!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Alles bij elkaar geshopped![]()
nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken
![]()
Ik heb t helemaal naar mn zin
twee pakjes zijn er hoor ik netquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Is onderdeel nummer 1 van mijn kant al bezorgd??
Dan weet ik wel welkequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twee pakjes zijn er hoor ik netgeen idee welke haha ben aan het werk
Weer eens wat anders dan uitpakken op Sinterklaasavond!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik heb op sinterklaas zitten inpakkenZo leuk !
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Dat noodpakket!![]()
![]()
![]()
Leuk om alle foto's weer langs te zien komen.
wat is internet dan groot he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...
En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen
Geweldig!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...
En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen
Gezondheid is ook wat waard, mooi cadeauquote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Moet het even kwijt, ik heb ook kerstkadootje gekregen! Dan wel niet via hier.
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Ik ben super blij! En een checkup voor mijn poezenbeesten aangeboden gekregen!
Ik heb het beste jaar in tijden!
quote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Het was meer in de zin van: "wat staat er op je lijstje"quote:
Kijk...dat is ook een mooi kerstcadeau.quote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
fijn dat het zo goed ontvangen isquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef DenHeldert het volgende:
Het pakket is door mijn vriendin ontvangen. En wát een pakket!
Helaas hebben we geen camera om foto's ervan te maken zoals ik in eerdere posts zag,
maar reken maar dat ze er superblij mee zijn!
Zelf komt ze hier nooit, maar alle credit gaat naar FOK! (nouja, bijna alle, heb natuurlijk wel wel gezegd dat ik haar aan heb gemeld.)
Met name de gulle gever(s) maar ook alle toppers die eea. hebben georganiseerd superbedankt!
Hopelijk kan ik volgend jaar iets terug doen.
![]()
![]()
<3quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef DenHeldert het volgende:
Hoorde net ook dat de kleine vanmiddag een vliegtuig van Cars heeft gehaald van de kadobon die erbij zat.
Ik werd er speciaal voor opgebeld, en kreeg te horen dat "de proopelors écht kunnen draaien!"![]()
Als het goed is morgen wat beeldmateriaal.
Het gaat dan ook om het aantal dagen, niet postsquote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Prinsesje6- het volgende:
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
Je kan wel een DM sturen, dat is dat tekstballonnetje naast het pm tekentje.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Prinsesje6- het volgende:
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
kom je nu meequote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan wel een DM sturen, dat is dat tekstballonnetje naast het pm tekentje.
Had ik op 5 december ook al gezegd tegen haarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kom je nu mee![]()
je had ook 10 kutberichtjes in onz kunnen zetten. daar zijn ze dit soort flutberichtjes wel gewend
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, DM werkt wel! Moet Prinsesje een berichtje van Liesje opzoeken daar dan rechtsboven op [ afbeelding ] klikken!
quote:
Wat ziet het er leuk uit!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Cathmar het volgende:
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!
[ link | afbeelding ]
Woooooowww!!! Het ziet er onwijs leuk uit!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Cathmar het volgende:
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Mazou het volgende:
Mijn pakket wordt as we speak naar de supermarkt gebracht!
de jack is ook nieuwsgierig of er wat voor hem in zitquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
wij gaan uitpakken
dat zat er zeker in!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de jack is ook nieuwsgierig of er wat voor hem in zit
Heel graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Adnap het volgende:
en op verzoek van de ontvanger het volgende bericht :
Adnap kwam vanmiddag het pakket hier zelf brengen. En wat voor een pakket, er zat echt van alles in.... Ik was echt sprakeloos, wat ik echt niet zo gauw ben.
Naast lekkere dingen zoals een kerststol, ragout en ragoutbakjes, wijn, tijgernootjes, chocoladebavarois en brie kan ik nu ook brownies en chip cookies gaan maken (zal voor het eerst zijn dus ben benieuwd) en als ik 's avonds op de bank zit kan dat onder een fleeche kleed met boekjes en dan drink ik een kop thee uit mijn merry christmas beker
En ook de katten waren niet vergeten, speeltjes en snoepjes. Ik had ze net al een kattensnoepje gegeven en de jongste is nu aan het zoeken waar de rest van de zak is (Opgeborgen dus)
Uit de grond van mijn hart dank jullie wel Adnap en Rewimo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |