abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie maandag 18 november 2013 @ 09:17:53 #1
169210 liesje1979
pi_133368671

De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.

Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!
Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

De aangeboden pakketten tot nu toe:
~:) 1.Handgemaakt cosmeticapakketje vrouw (Radioslut)
>:O 2.Handgemaakt cosmeticapakketje man (Radioslut)
~:) 3 Handgemaakt cosmeticapakketje unisex (Radioslut)
~:) 4.Pakket naar wens van de ontvanger (DrParanoid)
O+ ~:) 5 Pakket voor gezin van minimaal 2 kinderen. De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen
~:) 6 Pakket van (Scorpie/Jaleesa)
~:) 7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
O+ ~:) 8. Pakket van Coolguy/Cindy1988
O+ ~:) 9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea)
~:) 10. Pakket van Adnap/Rewimo
~:) 11. Pakket van LittlebosGirl
~:) 12. Pakket op maat (Tessin)
~:) 13 Pakket naar wens, ook eventueel voor sinterklaas. (SushineEva/Dekkered)
~:) Tas vlees
~:)15. Bad/douche/beautyproducten (Loontjah)
>:O 16. Maaltijd (Loontjah)
~:)17. Engels pakket (Moblo)
~:)18. Pakket van Ioco/Cathmar
O+ ~:)19. Pakket van Dolfina-chica en moeder
~:)20. Suprise pakket (anoniem)
O+ ~:)21. Ireth/Marcelpetra1 (levensmiddelen en kleine cadeautjes)
~:)22. Liesje (Gewoon een pakketje)
~:)23. Waterweg/essnhills (pakket op maat)
O+ ~:)24. Pakket van Cindy1988
~:)25. Pakket van anoniem
~:)26. Nectarientje heeft een user geadopteerd. . ;)
~:)27 Pakket van Barreltje
~:)28 Pakket van Justme13o2
~:)29 Pakket van Wolken
>:O 30 2 tickets + parkeren voor aquazoo in Friesland (Mag ook bij een ander pakket in)
~:) Pakket van DJkoelkast en vriendin.

>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 4% gewijzigd door liesje1979 op 11-12-2013 23:13:11 ]
  One tough cookie maandag 18 november 2013 @ 09:20:43 #2
169210 liesje1979
pi_133368705
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 09:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik heb geen pm gekregen, terwijl ik mij wel heb aangemeld, en lijstje had verstuurd en adres had verstuurd. klopt dit?
Volgens mijn verstuurde berichten heb ik je wel een PM gestuurd. Niet gister maar na je aanmelding. Maar je staat gewoon bij de ontvangers dus alles komt goed.

En nogmaals mijn verzoek of er iemand wil ruilen. Er is niets met de ontvanger ofzo alleen is er een ontvanger aan een gever gekoppeld die elkaar irl wel eens tegenkomen en dat is een wat ongemakkelijke situatie.
pi_133368803
Ik ben nog niet aan mijn ontvanger gehecht :+ dus wmb kan die wel geruild worden als t beter uitkomt :) (mits bos t ook ok vindt natuurlijk )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  One tough cookie maandag 18 november 2013 @ 09:30:51 #4
169210 liesje1979
pi_133368813
Het is al opgelost! Thanks voor de reacties iedereen! *O*
pi_133368852
Prima move op de maandagmorgen *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133368916
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 09:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Volgens mijn verstuurde berichten heb ik je wel een PM gestuurd. Niet gister maar na je aanmelding. Maar je staat gewoon bij de ontvangers dus alles komt goed.

En nogmaals mijn verzoek of er iemand wil ruilen. Er is niets met de ontvanger ofzo alleen is er een ontvanger aan een gever gekoppeld die elkaar irl wel eens tegenkomen en dat is een wat ongemakkelijke situatie.
Oh okeu, zie nog niks bij mijn inbox, maar komt idd wel goed :)
Twiddel
  maandag 18 november 2013 @ 11:56:50 #7
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133371513
Petra en ik staan nog niet als gever in het overzicht in de OP, weet niet of dat noodzakelijk is mbt de administratie ofzo??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie maandag 18 november 2013 @ 13:41:33 #8
169210 liesje1979
pi_133374139
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 09:39 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh okeu, zie nog niks bij mijn inbox, maar komt idd wel goed :)
Ik begrijp niet zo goed wat voor berichtje je verwacht denk ik. :@

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:56 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik staan nog niet als gever in het overzicht in de OP, weet niet of dat noodzakelijk is mbt de administratie ofzo??
OP moet ik nog doen. Ga zo eerst werken en ben vanavond laat thuis. Maar komt goed, jullie staan in ieder geval in mijn administratie. :*
pi_133374187
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat voor berichtje je verwacht denk ik. :@

[..]

OP moet ik nog doen. Ga zo eerst werken en ben vanavond laat thuis. Maar komt goed, jullie staan in ieder geval in mijn administratie. :*
Oh, je zei gister dat je pm's ging versturen naar mensen die meededen, of geld dat alleen voor de verzenders? :@
Twiddel
  One tough cookie maandag 18 november 2013 @ 13:43:59 #10
169210 liesje1979
pi_133374214
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh, je zei gister dat je pm's ging versturen naar mensen die meededen, of geld dat alleen voor de verzenders? :@
Ja. :D
  maandag 18 november 2013 @ 13:46:50 #11
85962 ioko
I Appear Missing
pi_133374298
Ow, en mijn naam bij nummer 18 is ioko :P
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_133374653
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja. :D
Oh derp :D :@
Twiddel
  maandag 18 november 2013 @ 14:03:17 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133374745
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 13:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh derp :D :@
:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133374759
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:')
;( :D
Twiddel
pi_133379688
Al druk bezig met een lijstje :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:45:11 #16
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133427004
Vraagje.

Mijn broer heeft op dit moment geen verdiensten enzo, en daarom wilde ik hem ook zo'n kerstpakket cadeau doen. Kan ik me hiervoor gewoon aanmelden, of?
Kaleidoscopiklimax
pi_133427271
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef RadioSlut het volgende:
Vraagje.

Mijn broer heeft op dit moment geen verdiensten enzo, en daarom wilde ik hem ook zo'n kerstpakket cadeau doen. Kan ik me hiervoor gewoon aanmelden, of?
je kan hem zelf toch een kerstpakket geven ? :?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:57:38 #18
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133427860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je kan hem zelf toch een kerstpakket geven ? :?
Thuis hebben we niet veel te makken, en de pakketjes die ik weggeef zijn ook best klein. Even ter vergelijking ;)

Als het niet kan, is het natuurlijk geen probleem ofzo. :)
Kaleidoscopiklimax
pi_133427892
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Thuis hebben we niet veel te makken, en de pakketjes die ik weggeef zijn ook best klein. Even ter vergelijking ;)

Als het niet kan, is het natuurlijk geen probleem ofzo. :)
ja ik vroeg het me gewoon ineens af, het was niet bedoeld als kritiek hoot :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  One tough cookie dinsdag 19 november 2013 @ 22:02:55 #20
169210 liesje1979
pi_133428206
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef RadioSlut het volgende:
Vraagje.

Mijn broer heeft op dit moment geen verdiensten enzo, en daarom wilde ik hem ook zo'n kerstpakket cadeau doen. Kan ik me hiervoor gewoon aanmelden, of?
'

Je kan hem aanmelden maar op dit moment zijn er geen pakketten te vergeven. Hij komt dan op reservelijst en daar staan nog een aantal mensen voor hem. Sowieso gaan FOK!kers voor maar als er pakketten over zijn is het geen probleem.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:08:03 #21
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133428494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja ik vroeg het me gewoon ineens af, het was niet bedoeld als kritiek hoot :@
Maakt niks uit hoor. :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

'

Je kan hem aanmelden maar op dit moment zijn er geen pakketten te vergeven. Hij komt dan op reservelijst en daar staan nog een aantal mensen voor hem. Sowieso gaan FOK!kers voor maar als er pakketten over zijn is het geen probleem.
Ok, thnx voor de duidelijkheid. ^O^
Kaleidoscopiklimax
pi_133429698
ik denk er aan om ook een keer mee te doen als pakket gever. maar waar moet ik aan denken qua grootte of bedrag? ik heb net een nieuw huis gekocht, dus kan eigenlijk ook weer niet heel veel missen. en wanneer moeten ze ongeveer verstuurd worden (misschien kan ik gewoon mijn eigen pakket doorsturen naar iemand die er meer aan heeft, of is dat erg suf?)

ah niet goed gelezen. 15 december uiterste verzenddatum.. dan heb ik mijn eigen pakket nog niet, dus dat valt af ;-)
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:30:33 #23
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133430010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik denk er aan om ook een keer mee te doen als pakket gever. maar waar moet ik aan denken qua grootte of bedrag? ik heb net een nieuw huis gekocht, dus kan eigenlijk ook weer niet heel veel missen. en wanneer moeten ze ongeveer verstuurd worden (misschien kan ik gewoon mijn eigen pakket doorsturen naar iemand die er meer aan heeft, of is dat erg suf?)

ah niet goed gelezen. 15 december uiterste verzenddatum.. dan heb ik mijn eigen pakket nog niet, dus dat valt af ;-)
Nee hoor totaal niet! Als ik me niet vergis is het zelfs op die manier ooit ontstaan. Dat iemand zijn gekregen kerstpakket door wou geven. Toen waren er meerdere die dat leuk vonden maar die geen pakket kregen en dus besloten om er 1 te gaan maken.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar wij (petra en ik) proberen het iig onder de 10 kilo te houden qua verzenden. Afhankelijk van wat je er dan in doet kan dat een groot pakket zijn, maar ook kleiner qua hoeveelheid.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133430048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik denk er aan om ook een keer mee te doen als pakket gever. maar waar moet ik aan denken qua grootte of bedrag? ik heb net een nieuw huis gekocht, dus kan eigenlijk ook weer niet heel veel missen. en wanneer moeten ze ongeveer verstuurd worden (misschien kan ik gewoon mijn eigen pakket doorsturen naar iemand die er meer aan heeft, of is dat erg suf?)

ah niet goed gelezen. 15 december uiterste verzenddatum.. dan heb ik mijn eigen pakket nog niet, dus dat valt af ;-)
Wat grootte betreft gaat het meer om het gebaar dan om de waarde, grootte of hoeveelheid aan inhoud.
Bovendien is iets kleins geven waarvoor je zelf iets hebt moeten laten misschien nog wel waardevoller dan iets groots geven waarvoor de gever relatief gezien veel minder heeft hoeven te laten
  One tough cookie woensdag 20 november 2013 @ 23:05:03 #25
169210 liesje1979
pi_133468705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik denk er aan om ook een keer mee te doen als pakket gever. maar waar moet ik aan denken qua grootte of bedrag? ik heb net een nieuw huis gekocht, dus kan eigenlijk ook weer niet heel veel missen. en wanneer moeten ze ongeveer verstuurd worden (misschien kan ik gewoon mijn eigen pakket doorsturen naar iemand die er meer aan heeft, of is dat erg suf?)

ah niet goed gelezen. 15 december uiterste verzenddatum.. dan heb ik mijn eigen pakket nog niet, dus dat valt af ;-)
Er is nog iemand die op het eigen kerstpakket wacht, dat is wat mij betreft geen probleem. Ik laat de ontvanger dan gewoon weten dat het wat later kan worden. ;)

Ik heb de OP volgens mij weer helemaal bijgewerkt en alle PM beantwoord. *O* Er staan nog ontvangers op de reservelijst maar er gaan ook al heel veel mensen blij worden. :D
Het spijt me dat ik soms niet gelijk reageer, deze en vorige week zijn op mijn werk ongeveer de twee drukste van het hele jaar.
  donderdag 21 november 2013 @ 07:18:59 #26
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133473917
quote:
17s.gif Op maandag 18 november 2013 09:17 schreef liesje1979 het volgende:

~:) 7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
~:) 9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea(
Een pakket met kinderen gaat natuurlijk zo snel over de 10 kilo.
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 10:22:07 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133476410
Ja maar ik denk niet dat je kinderen wil versturen in een doos. Dan moet je al minstens met een bench komen, das steviger en ze vluchten dan minder snel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133476614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ja maar ik denk niet dat je kinderen wil versturen in een doos. Dan moet je al minstens met een bench komen, das steviger en ze vluchten dan minder snel.
Precies ;)
pi_133476694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ja maar ik denk niet dat je kinderen wil versturen in een doos. Dan moet je al minstens met een bench komen, das steviger en ze vluchten dan minder snel.
Jij zou een awesome shopper zijn :D _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 10:51:22 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133477079
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij zou een awesome shopper zijn :D _O_
Lol, want? :D ik shop niet, ik betaal enkel. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133477342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol, want? :D ik shop niet, ik betaal enkel. ;)
Dat weet ik toch! :P Maar jij denkt zeer praktisch. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 11:04:27 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133477472
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat weet ik toch! :P Maar jij denkt zeer praktisch. :+
:D
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 21 november 2013 @ 11:08:15 #33
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133477597
Hoe lief is dit:

Op mijn werk vertelde ik wat voor actie we hebben!
Ik ben ambulante begeleidster, dus kom bij mensen aan huis.
De kinderen hebben gelijk gekeken wat ze konden missen, maar konden niets vinden.
Moeder keek in de kasten en ik kreeg wat kleine dingentjes mee!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133477805
quote:
17s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
Hoe lief is dit:

Op mijn werk vertelde ik wat voor actie we hebben!
Ik ben ambulante begeleidster, dus kom bij mensen aan huis.
De kinderen hebben gelijk gekeken wat ze konden missen, maar konden niets vinden.
Moeder keek in de kasten en ik kreeg wat kleine dingentjes mee!
:D zeker lief!
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 19:18:38 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133491736
Cindy1988 is goed bezig met geld uitgeven :')

;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133492433
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Er is nog iemand die op het eigen kerstpakket wacht, dat is wat mij betreft geen probleem. Ik laat de ontvanger dan gewoon weten dat het wat later kan worden. ;)

Ik heb de OP volgens mij weer helemaal bijgewerkt en alle PM beantwoord. *O* Er staan nog ontvangers op de reservelijst maar er gaan ook al heel veel mensen blij worden. :D
Het spijt me dat ik soms niet gelijk reageer, deze en vorige week zijn op mijn werk ongeveer de twee drukste van het hele jaar.
ik weet niet hoe dit dan precies werkt, maar ik wil wel meedoen. of het dan mijn eigen pakket wordt of dat ik toch zelf iets maak, beslis ik later.

hoe krijg ik dan een adres waar het heen moet?
pi_133492504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
Cindy1988 is goed bezig met geld uitgeven :')

;)
Ben ik de beste in ;)
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 19:41:28 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133492515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ben ik de beste in ;)
Ja vooral als 't andermans geld is zeker ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133492527
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

ik weet niet hoe dit dan precies werkt, maar ik wil wel meedoen. of het dan mijn eigen pakket wordt of dat ik toch zelf iets maak, beslis ik later.

hoe krijg ik dan een adres waar het heen moet?
Je hebt het hier gemeld, dan verwerkt Liesje het in haar administratie, als het goed is. Wil je helemaal zeker zijn dan kun je een PM naar haar sturen. Als zij weet wat jouw mogelijkheden zijn kijkt ze naar een ontvanger die daarbij past en krijg jij via PM het adres.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133493457
Ik ga me TOCH officieel ook opgeven!
Ik wil graag een pakket samenstellen voor een gezin :)

EN.. ik wil me opgeven voor een roadtrip voor het rondbrengen van pakketjes :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_133493505
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:

EN.. ik wil me opgeven voor een roadtrip voor het rondbrengen van pakketjes :)
*O*
pi_133494011
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga me TOCH officieel ook opgeven!
Ik wil graag een pakket samenstellen voor een gezin :)

EN.. ik wil me opgeven voor een roadtrip voor het rondbrengen van pakketjes :)
onze epic adventure van vorig jaar _O-

Ik moet ff kijken hoe druk ik ben rond die tijd... werk sluit in december dus drukdruk :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133494832
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja vooral als 't andermans geld is zeker ;)
Nou moet zeggen als ik m'n lijstje voor m'n andere pakket zie ga ik ook best hard :p
pi_133498060
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:

EN.. ik wil me opgeven voor een roadtrip voor het rondbrengen van pakketjes :)
^O^
Met een meidenkwartet
  One tough cookie donderdag 21 november 2013 @ 22:19:31 #45
169210 liesje1979
pi_133499442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

ik weet niet hoe dit dan precies werkt, maar ik wil wel meedoen. of het dan mijn eigen pakket wordt of dat ik toch zelf iets maak, beslis ik later.

hoe krijg ik dan een adres waar het heen moet?
*O* Wat leuk! Zou je me een PM willen sturen? Ik reageer er dan morgenavond op want nu is de koek een beetje op en morgen de hele dag werken.

quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga me TOCH officieel ook opgeven!
Ik wil graag een pakket samenstellen voor een gezin :)

EN.. ik wil me opgeven voor een roadtrip voor het rondbrengen van pakketjes :)
Jeej! *O*
Zou je me voor de zekerheid ook nog even een PM willen sturen?
pi_133540294
Vandaag shoppen voor de eerste dingen voor in de pakketten :D
pi_133542011
quote:
17s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

*O* Wat leuk! Zou je me een PM willen sturen? Ik reageer er dan morgenavond op want nu is de koek een beetje op en morgen de hele dag werken.

[..]

Jeej! *O*
Zou je me voor de zekerheid ook nog even een PM willen sturen?
heb een berichtje gestuurd, zelf ook erg druk geweest ;-)
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:34:34 #48
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133546233
Zooooo... Eerste deel is binnen!
Dit is zoooo leuk!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133546535
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:34 schreef dolfina-chica het volgende:
Zooooo... Eerste deel is binnen!
Dit is zoooo leuk!
Ik ben ook nu net thuis van het shoppen, voor 2 pakketten hier en ook nog sinterklaascadeaus voor thuis pfff :p
pi_133546975
Beetje jammer dat de inzending sluit op 15 December, weet niet hoe het bij anderen is, maar dan zijn bij ons de kerstpakketten op het werk nog niet uitgedeeld.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_133547313
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef hottentot het volgende:
Beetje jammer dat de inzending sluit op 15 December, weet niet hoe het bij anderen is, maar dan zijn bij ons de kerstpakketten op het werk nog niet uitgedeeld.
Is vast wel wat te regelen, je kan een pm naar liesje sturen
pi_133547348
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:24 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Is vast wel wat te regelen, je kan een pm naar liesje sturen
Wilde alleen even de opmerking kwijt, bij ons krijgen stagiaires niets en aangezien ik bijna altijd al in Zweden zit als de pakketten worden uitgedeeld laat ik mijn collega's altijd mijn pakket aan een stagiare geven.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:17:04 #53
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133548479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:26 schreef hottentot het volgende:

[..]

Wilde alleen even de opmerking kwijt, bij ons krijgen stagiaires niets en aangezien ik bijna altijd al in Zweden zit als de pakketten worden uitgedeeld laat ik mijn collega's altijd mijn pakket aan een stagiare geven.
de pakketten die aangeboden worden, die rond de 15de verzonden worden, worden gemaakt, dus hoeven we er niet op te wachten.
Er is eerder in het topic al aangeboden hun kerstpakket door te geven en dan wordt dat geregeld en is ook gewoon accoord.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133548534
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:17 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

de pakketten die aangeboden worden, die rond de 15de verzonden worden, worden gemaakt, dus hoeven we er niet op te wachten.
Er is eerder in het topic al aangeboden hun kerstpakket door te geven en dan wordt dat geregeld en is ook gewoon accoord.
Sorry, mijn fout.

Goede actie trouwens ^O^
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_133548547
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef hottentot het volgende:
Beetje jammer dat de inzending sluit op 15 December, weet niet hoe het bij anderen is, maar dan zijn bij ons de kerstpakketten op het werk nog niet uitgedeeld.
Vorige edities zijn er ook uitzonderingen op geweest. Zolang we het maar vooraf weten en de ontvanger dan ook op de hoogte is. (Via jou of via ons). Risico is dan wel dat sommige gevers (en hiermee heb ik het niet over jou!) achteraf niks bleken te regelen waardoor de ontvanger zonder pakket de kerst inging, omdat het dan te kort tijd was om een alternatief te regelen. Vandaar dat we de termijn ruim hebben gepland.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133548802
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:33:06 #57
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133548812
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
sterkte....ik weet uit ervaring hoe je je voelt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133549059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
Lekker online shoppen :)

Sterkte met de situatie trouwens.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_133550474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
beterschap J.
pi_133553003
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
zo en dat zeg je even tussen neus en lippen door.. sterkte!
pi_133553072
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
pff heftig. Beterschap.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:02:16 #62
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133557504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
Zoo wat heftig zeg :{ Beterschap! :*
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:04:21 #63
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133557571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop dat wij het ook redden voor de 15e.. Lig voorlopig aan de hartbewaking in het ziekenhuis, dus shoppen gaat voorlopig niet lukken :'(
Das kut. We hadden al een ideetje als backup he, ik kan onze ontvanger wel even polsen daarover.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 21:09:24 #64
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133622994
Weer een bumpje. *O*

De shower smoothie is nu ook klaar!
Kaleidoscopiklimax
pi_133660011
Ik heb me gisteren ook opgeven als gever en ben benieuwd aan wie ik gekoppeld ga worden. Heb ik eindelijk weer een goed excuus om te gaan shoppen *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 27 november 2013 @ 06:58:27 #66
386633 Adnap
I love Life !
pi_133666761
Liesje heb je je pm gelezen ?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133678866
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar het lijkt mij ook super leuk om een pakket samen te stellen voor iemand! Ik stuur direct even een PM ;)
pi_133678925
Eventueel wil ik wel voor iemand inkopen doen, t lijkt me wel leuk om een pakket te maken, maar ik kan het financieel niet
pi_133678935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef idiot_abroad het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar het lijkt mij ook super leuk om een pakket samen te stellen voor iemand! Ik stuur direct even een PM ;)
leukleuk *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133680903
Als je nog iemand blij kunt maken dan wil ik ook wel kijken of ik een klein pakket kan samenstellen.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_133680945
Dit weekend maar 's even winkelen! :)
Ja doei.
pi_133685123
Ik sla dit jaar even over ivm mijn ervaring van vorig jaar. Wel mooi dat jullie al weer veel aanbieders hebben!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 21:49:33 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133691519
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik sla dit jaar even over ivm mijn ervaring van vorig jaar. Wel mooi dat jullie al weer veel aanbieders hebben!!
???
  woensdag 27 november 2013 @ 22:35:41 #74
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133694059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

???
Ja zo zat ik eigenlijk ook al te kijken :)

Wij zijn vanavond druk bezig geweest met de bestellingen voor de oliebollen en zoals het er naar uitziet is Petra van zaterdagmiddag tot zondagavond aan het bakken _O-
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133701495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja zo zat ik eigenlijk ook al te kijken :)

Wij zijn vanavond druk bezig geweest met de bestellingen voor de oliebollen en zoals het er naar uitziet is Petra van zaterdagmiddag tot zondagavond aan het bakken _O-
Hahaha goed bezig!
pi_133701663
Hoe gaat het eigenlijk met vraag in relatie tot aanbod op het moment?

Just curious
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_133702506
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:06 schreef komrad het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met vraag in relatie tot aanbod op het moment?

Just curious
Ook benieuwd naar idd
pi_133709743
team littlebosgirl81 is aan het brainstormen over cadeautjes *O* *O* *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  One tough cookie donderdag 28 november 2013 @ 14:27:10 #79
169210 liesje1979
pi_133709971
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:06 schreef komrad het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met vraag in relatie tot aanbod op het moment?

Just curious
Er is weer een klein beetje speling in de pakketten. Wegens persoonlijke dingetjes staat mijn hoofd even niet zo naar dit, maar ik zal later deze week weer alle PM enzo beantwoorden.
pi_133715124
Zou het kerstpakket van je werkgever ook een optie zijn? Ik weet nog niet wat erin zit maar meestal is het eten en kaarsjes.

En hoe moet het met verzenden? En hoe weet ik dat het naar iemand die het moeilijk heeft gaat?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133716519
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:33 schreef DenHeldert het volgende:
Mijn vriendin heeft zo goed als niets te makken...
(Ik ook niet trouwens, anders had ik wat voor haar gedaan)

Lijkt me wel wat voor haar, als verassing. Ze heeft een zoontje van 4.
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zeg opgeven.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Het lijstje invullen en dm'en naar liesje, vul je daar in dat jullie een stel zijn met 1 kind een zoontje van 4 en dan de rest van de gegevens van het lijstje :)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

[..]

Zelf geef ik er niet veel om, dus dat zou aan een ander beter zijn besteed :)
Heb mijn vriendin en haar zoontje opgegeven.

Superinitiatief dit, trouwens ^O^
Ik wil natuurlijk niet inhalig enzo zijn, maar hoe weet je als 'vrager' of je bent gekoppeld of niet? :@
Stel ik (zij) valt buiten de boot dan wil ik dat eigenlijk zsm. weten :@
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_133718957
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef DenHeldert het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Ik wil natuurlijk niet inhalig enzo zijn, maar hoe weet je als 'vrager' of je bent gekoppeld of niet? :@
Stel ik (zij) valt buiten de boot dan wil ik dat eigenlijk zsm. weten :@
Lekkere verassing dan :')

Ik denk dat ik mijn kerstpakket lekker zelf ga houden.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133719298
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lekkere verassing dan :')

Ik denk dat ik mijn kerstpakket lekker zelf ga houden.
Hoe bedoel je? Is ze aan jou gekoppeld?
(Heb inmiddels via PM begrepen dat ze gekoppeld is :) )
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_133719381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Is ze aan jou gekoppeld?
(Heb inmiddels via PM begrepen dat ze gekoppeld is :) )
Nee dat niet hoor. Ik vind het storend dat iemand gaat vragen of hij een verassing krijgt.

Er is een spreekwoord voor. Alleen ik ken hem niet meer.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133719553
is het een verassing dan??
je meld jezelf (of een ander) aan, dan is het toch al geen verassing meer?
en als je een ander aanmeld kan ik me voorstellen dat je wilt weten of het doorgaat of niet. zo niet dan kan je nog iets anders proberen te regelen.
pi_133719556
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nee dat niet hoor. Ik vind het storend dat iemand gaat vragen of hij een verassing krijgt.

Er is een spreekwoord voor. Alleen ik ken hem niet meer.
Het is niet voor mij, maar puur voor mijn vriendin en haar zoontje.
En zij weet van niets, dus het is inderdaad een verassing.
Ik ben gerust niet van glas hoor, spui je spreekwoord er maar uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef loecje het volgende:
en als je een ander aanmeld kan ik me voorstellen dat je wilt weten of het doorgaat of niet. zo niet dan kan je nog iets anders proberen te regelen.
Exact, dat is hem. Gaat om 1 dame en een kleine, ikzelf niet.
Dan had ik alvast rond gaan vragen om misschien ergens wat te lenen ofzo.

[ Bericht 15% gewijzigd door DenHeldert op 28-11-2013 20:07:52 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_133720448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

Het is niet voor mij, maar puur voor mijn vriendin en haar zoontje.
En zij weet van niets, dus het is inderdaad een verassing.
Ik ben gerust niet van glas hoor, spui je spreekwoord er maar uit.

[..]

Exact, dat is hem. Gaat om 1 dame en een kleine, ikzelf niet.
Dan had ik alvast rond gaan vragen om misschien ergens wat te lenen ofzo.
Oh sorry! Ik heb het verkeerd gelezen. Het spreekwoord was trouwens in de trant van meisjes plagen kusjes vragen.

Maar kan ik gewoon het kerstpakket van mijn werkgever opgeven? En hoe zou ik het moeten verzenden?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133721324
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh sorry! Ik heb het verkeerd gelezen. Het spreekwoord was trouwens in de trant van meisjes plagen kusjes vragen.

Maar kan ik gewoon het kerstpakket van mijn werkgever opgeven? En hoe zou ik het moeten verzenden?
Geen probleem hoor.
Liever dat mensen gewoon zeggen wat ze op het hart ligt dan dat dingen niet duidelijk zijn :)
Als je jezelf als 'gever' op wil geven dan gaat dat volgens mij via PM, net zoals het aanmelden als ontvanger.
Zie de OP!

~:)
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_133721504
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh sorry! Ik heb het verkeerd gelezen. Het spreekwoord was trouwens in de trant van meisjes plagen kusjes vragen.

Maar kan ik gewoon het kerstpakket van mijn werkgever opgeven? En hoe zou ik het moeten verzenden?
Dat kan inderdaad :) even een pm naar liesje sturen. Verzenden is voor eigen rekening maar er is ook een vervoerstopic
pi_133728085
Leuk topic hoop dat ik hier aan denk als ik me kerst pakket krijg
pi_133728407
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

Het is niet voor mij, maar puur voor mijn vriendin en haar zoontje.
En zij weet van niets, dus het is inderdaad een verassing.
Ik ben gerust niet van glas hoor, spui je spreekwoord er maar uit.

[..]

Exact, dat is hem. Gaat om 1 dame en een kleine, ikzelf niet.
Dan had ik alvast rond gaan vragen om misschien ergens wat te lenen ofzo.
Om even voor Liesje te spreken en uit mijn eerdere werkwijze: als de lijst ontvangers lang is dan geven wij dit altijd aan bij late aanmelders of mensen niet netaan in de doelgroep vallen, omdat het kan inhouden dat je geen pakket krijgt. Aangezien zich nog steeds mensen opgeven als gever is die kans gelukkig klein.

Liesje heeft intussen koppelingen gemaakt van de mensen die zich al aangemeld hadden, had jij je al aangemeld toen ze dat hier meldde dan kun je er vanuit gaan dat je gekoppeld bent. Tenzij Liesje je een tegenbericht heeft gestuurd.

Het is zo'n bult werk dat het haast ondoenlijk is om ook de ontvangers een berichtje te sturen. Je kunt het niet in een mass PM doen ivm de anonimiteit. Wij (Liesje nu dus) doet dit ook naast onze baan.

Maar, als je twijfelt, kun je haar natuurlijk altijd even een berichtje sturen. Stel dat je nog niet gekoppeld bent kun je een uiterste datum afspreken waarop je iets wil weten. Mocht er dan nog geen gever zijn, dan heb jij nog tijd om iets anders regelen voor je vriendin, maar je loopt dan wel het risico dat zich een dag later alsnog iemand meldt die jou wel van een pakje had kunnen voorzien, maar door jouw afmelding gekoppeld wordt aan een ander.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133728495
En ondertussen blijven we dit topic n beetje in leven houden door m af en toe in de aandacht te kicken *)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133729213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
En ondertussen blijven we dit topic n beetje in leven houden door m af en toe in de aandacht te kicken *)
Pre-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133729218
Cies!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133730740
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]
Om even voor Liesje te spreken...
[...]

Duidelijk :)
Ik snap dat het veel werk is, en heb groot respect dat er überhaupt dingen geregeld worden voor mensen die (bijna) niets hebben. Ik probeerde de boel ook absoluut niet te pushen, alleen ik dacht van 'ik vraag het maar' want ja... anders had ik hopelijk nog wat kunnen kunstelen hier en daar.
Ireth stuurde overigens geheel op eigen initiatief een PM om de zaak te verduidelijken.
Zelf verwacht ze een hele blije moeder en zoontje.
TOPPERS! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door DenHeldert op 28-11-2013 23:49:04 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_133731285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

Duidelijk :)
Ik snap dat het veel werk is, en heb groot respect dat er überhaupt dingen geregeld worden voor mensen die (bijna) niets hebben. Ik probeerde de boel ook absoluut niet te pushen, alleen ik dacht van 'ik vraag het maar' want ja... anders had ik hopelijk nog wat kunnen kunstelen hier en daar.
Ireth stuurde overigens geheel op eigen initiatief een PM om de zaak te verduidelijken.
Zelf verwacht ze een hele blije moeder en zoontje.
TOPPERS! ^O^
Ik vond je post niet vervelend hoor. En kan best snappen dat je wil weten waar je aan toebent. :Y
Gelukkig heb je nu je antwoord al binnen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  roze vrijdag 29 november 2013 @ 04:09:31 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133733939
Ik ben zo nieuwsgierig of mijn vader bij de ontvangers zit O+ en zo ja ook naar zijn hoofd als hij het krijgt haha
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:10:23 #98
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133740621
Vanmiddag op pad voor deel 2 van het pakket!
Woehoe.. ben zo benieuwd naar de reactie!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  One tough cookie zaterdag 30 november 2013 @ 00:05:23 #99
169210 liesje1979
pi_133763423
Ok, ik ben volgens mij weer helemaal bij met de PM, alleen de OP nog even aanpassen zo. *O*
Voor de ontvangers die de spanning bijna niet meer aan kunnen...als je net geen bericht van me hebt gehad dan kan je er vanuit gaan dat je gekoppeld bent. Whiiih! *O*
Mocht je nog een open vraag in mijn PM hebben zou je hem dan nog een keer willen sturen? Het is misschien niet goed voor te stellen maar het is best een klus en het kan best dat er een PM tussendoor schiet.
  zaterdag 30 november 2013 @ 00:13:45 #100
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133763739
Wij hebben vanmiddag 11 pakken oliebollenmix, 5 zakken rozijnen en 6 flessen olie gekocht... :') En dat is waarschijnlijk nog niet genoeg... :')
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133768312
Voor wie in de bijstand oid zit en een jonge moeder is met meer dan 1 klein kind tot 3 jaar heb ik misschien wel wat aardigheidjes voor de komende Sinterklaas-avond. Het is geen snoep maar gewoon aardigheidjes als cadeau. PM maar en dan zien we verder.
  zaterdag 30 november 2013 @ 13:07:44 #102
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133772133
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben vanmiddag 11 pakken oliebollenmix, 5 zakken rozijnen en 6 flessen olie gekocht... :') En dat is waarschijnlijk nog niet genoeg... :')
hoeveel bollen verkoop je???
En wanneer ga je bakken dan?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133776263
Pakket 1 onderweg naar ontvanger :)
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:53:58 #104
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133776864
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

hoeveel bollen verkoop je???
En wanneer ga je bakken dan?
Vandaag hadden we 23 x 5 oliebollen, morgen ongeveer hetzelfde en dan krijgen we er maandag nog een lading :)



❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 30 november 2013 @ 17:03:09 #105
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133777067
Ziet er goed uit!

Ik ben benieuwd Cindy! De reacties zijn zo leuk!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133777092
Oliebollen! O+
Ja doei.
pi_133777188
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ziet er goed uit!

Ik ben benieuwd Cindy! De reacties zijn zo leuk!
Idd, dit is het pakket van coolguy en mij dat we nu wegbrengen.

Heb Loecje bericht gestuurd over brengen maar nog niks gehoord
pi_133778578
Oeeeehhhh pakket....heb pas 1 ding Open gemaakt :-).
en de boodschappen bekeken....en haardhout :)

zit er nu een naast me iedere 5 minuten, of hij al wat Open mag maken..
pi_133790113
blijft zo geweldig dit topic! heel bijzonder!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_133790125
bollen zien er lekker uit Ireth!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zondag 1 december 2013 @ 00:06:47 #111
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133790344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef gridjuh het volgende:
Oeeeehhhh pakket....heb pas 1 ding Open gemaakt :-).
en de boodschappen bekeken....en haardhout :)

zit er nu een naast me iedere 5 minuten, of hij al wat Open mag maken..
Jahaaa!!! De eerste is afgeleverd!!!!! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef MoniqueB1965 het volgende:
bollen zien er lekker uit Ireth!
Ze waren ook erg lekker :9 :Y
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133790353
:)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 1 december 2013 @ 04:07:31 #113
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133795175
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
:)
hoe is ie met jou??
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133831943
Kun je je nog aanmelden? :o :@ :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_133833657
quote:
17s.gif Op zondag 1 december 2013 04:07 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

hoe is ie met jou??
Zie SC, wil het hier niet gaan vervuilen :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 2 december 2013 @ 09:32:57 #116
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133834365
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 01:51 schreef Tamashii het volgende:
Kun je je nog aanmelden? :o :@ :@
:Y
pmtje naar liesje en dan reactie afwachten :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133847726
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:53 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie in de bijstand oid zit en een jonge moeder is met meer dan 1 klein kind tot 3 jaar heb ik misschien wel wat aardigheidjes voor de komende Sinterklaas-avond. Het is geen snoep maar gewoon aardigheidjes als cadeau. PM maar en dan zien we verder.
Ik kan inmiddels melden dat mijn pakketactie voor dit jaar voldaan is.

Ik sprak van een 'aardigheidje' en dat aardigheidje komt 1 dezer dagen ergens binnen. U zal wel horen wie de ontvanger is geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 09:05:58 ]
pi_133861229
quote:
4s.gif Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik kan inmiddels melden dat mijn pakketactie voor dit jaar voldaan is.

Ik sprak van een 'aardigheidje' en dat aardigheidje komt 1 dezer dagen ergens binnen. U zal wel horen wie de ontvanger is geworden.
^O^ voor deze pre kerst actie

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-12-2013 10:59:57 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  One tough cookie maandag 2 december 2013 @ 23:11:02 #119
169210 liesje1979
pi_133862241
*O* Er komen al dingen binnen.
pi_133863438
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
*O* Er komen al dingen binnen.
pakket 8 is aangekomen....mocht 1 pakketje per dag openen.(anders moet iemand een rol behang geven, er vraagt er hier 1 hele tijd of hij wat mag openen ;) )
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:05:53 #121
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133864558
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef komrad het volgende:

[..]

^O^ voor deze pre kerst actie
Je weet wat voor fantast het is, hè?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  One tough cookie dinsdag 3 december 2013 @ 00:27:12 #122
169210 liesje1979
pi_133865063
Daar gaan we niet van uit natuurlijk.
pi_133865139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef static het volgende:

[..]

Je weet wat voor fantast het is, hè?
eerlijk gezegd niet, ging er van uit dat het een wel bedoelde Sinterklaas actie was waarmee iemand gelukkig genaakt wordt. :@ als het allemaal onzin blijkt te zijn is dat leuk in onz maar hier vooral erg ongepast.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:34:04 #124
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133865225
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Daar gaan we niet van uit natuurlijk.
Ken je users.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  One tough cookie dinsdag 3 december 2013 @ 00:36:39 #125
169210 liesje1979
pi_133865288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:34 schreef static het volgende:

[..]

Ken je users.
We zullen zien, als hij het wel doet lijkt mij een openlijk excuses van jouw kant geheel op zijn plaats want het is nogal wat, wat je hier suggereert. En laten we het voor nu verder laten rusten.
  Admin dinsdag 3 december 2013 @ 07:36:33 #126
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_133867194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef static het volgende:

[..]

Je weet wat voor fantast het is, hè?
wat een ontzettend flauwe, onnodige opmerking.

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

We zullen zien, als hij het wel doet lijkt mij een openlijk excuses van jouw kant geheel op zijn plaats want het is nogal wat, wat je hier suggereert. En laten we het voor nu verder laten rusten.
100% mee eens
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_133868499
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On the more positive side:

Wat is het toch leuk om ieder jaar weer te lezen hoe de gevers zich verheugen, en om de reacties van de ontvangers te zien/lezen :) *O*

Hartverwarmend :Y O+

En ontzettend tof dat FHF in het leven is geroepen! Een hoeraatje voor Yvonne en alle (oud-)mods van FHF *O*
(het was toch op initiatief van Admin Yvonne? :@ Als ik iemand tekort doe: daarvoor bij voorbaat excuses!!!)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:27:46 #128
386633 Adnap
I love Life !
pi_133869684
Hier is er contact met de ontvanger en alles bijna binnen dus binnekort ga ik het brengen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133870063
quote:
On the more positive side:

Wat is het toch leuk om ieder jaar weer te lezen hoe de gevers zich verheugen, en om de reacties van de ontvangers te zien/lezen :) *O*

Hartverwarmend :Y O+

Het moet eigenlijk een vanzelfsprekend zijn dat als je het kan,jij je ook inzet voor andere mensen die het misschien niet zo goed hebben als jij. Alleen maar focussen op je eigen werk en omstandigheden (= als ik het maar goed heb en de rest telt niet dan alleen je werk en je eigen welzijn) dan heet je al snel static.

[ Bericht 16% gewijzigd door Danny op 03-12-2013 11:00:31 ]
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:48:30 #130
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133870100
Zullen we hier geen bash-topic van maken }:| Dat verpest de sfeer van onderweg zijnde kerstpakketten! }:|
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133884416
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Het moet eigenlijk een vanzelfsprekend zijn dat als je het kan,jij je ook inzet voor andere mensen die het misschien niet zo goed hebben als jij. Alleen maar focussen op je eigen werk en omstandigheden (= als ik het maar goed heb en de rest telt niet dan alleen je werk en je eigen welzijn) dan heet je al snel static.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:48 schreef Ireth het volgende:
Zullen we hier geen bash-topic van maken }:| Dat verpest de sfeer van onderweg zijnde kerstpakketten! }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en zette ik wat positiefs neer. :)
Ik lees namelijk graag mee in dit topic.

Ik ben helaas zelf niet in staat om iets te doen via FHF, maar ik probeer in mijn eigen leven wel de minder bedeelden te helpen. Vrijwilligerswerk doe ik al op 3 verschillende vlakken en ik ben ook mantelzorger voor iemand.

Meer weten? Via DM of PM graag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 03-12-2013 20:18:13 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_133889731
Kan ik ook iemand anders opgeven voor deze actie?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 december 2013 @ 23:03:56 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133893907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:34 schreef static het volgende:

[..]

Ken je users.
een oud gezegde luidt .. wat je zegt dat ben jezelf.

ik kwam vandaag thuis en vond een KG briefje in de brievenbus .. oftewel .. de postbezorger heeft aan de deur gestaan met een pakket, maar omdat ik op verjaardagsvisite was bij mijn dochter, kon hij het pakket niet afleveren. Morgen komt hij weer.

Conclusie: bied jij je excuses maar aan aan Iwanius

Foto's volgen na donderdag !

iwanius, ontzettend bedankt bij voorbaat, je hebt twee kindjes ontzettend blij gemaakt! :* O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 december 2013 @ 00:18:48 #134
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133897097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

een oud gezegde luidt .. wat je zegt dat ben jezelf.

ik kwam vandaag thuis en vond een KG briefje in de brievenbus .. oftewel .. de postbezorger heeft aan de deur gestaan met een pakket, maar omdat ik op verjaardagsvisite was bij mijn dochter, kon hij het pakket niet afleveren. Morgen komt hij weer.

Conclusie: bied jij je excuses maar aan aan Iwanius

Foto's volgen na donderdag !

iwanius, ontzettend bedankt bij voorbaat, je hebt twee kindjes ontzettend blij gemaakt! :* O+
:? :? :?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 december 2013 @ 00:29:28 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133897413
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

:? :? :?
een goed verstaander heeft maar een half woord nodig ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 december 2013 @ 00:35:50 #136
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133897570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

een goed verstaander heeft maar een half woord nodig ;)
feit..

Ik zet alleen mijn vraagtekens erbij...
Aangezien ik bronnen heb vernomen dat... (je hebt maar half woord nodig zeg je net zelf)
dus kan je mijn vraag ook wel invullen...
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  One tough cookie woensdag 4 december 2013 @ 00:44:07 #137
169210 liesje1979
pi_133897801
We gaan dit niet doen hoor, in dit topic.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 december 2013 @ 00:44:10 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133897804
quote:
17s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

feit..

Ik zet alleen mijn vraagtekens erbij...
Aangezien ik bronnen heb vernomen dat... (je hebt maar half woord nodig zeg je net zelf)
dus kan je mijn vraag ook wel invullen...
kerst vs sinterklaas?? ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 december 2013 @ 00:46:22 #139
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133897857
quote:
18s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
We gaan dit niet doen hoor, in dit topic.
^O^
Stel ik de vraag verder in fb ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door dolfina-chica op 04-12-2013 00:55:36 ]
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 4 december 2013 @ 09:51:57 #140
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133900914
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:48 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

zo groot ?
of zo zwaar ?
kan er wel een boot komen waar het pakketje heen moet ??

--hoort dit eigenlijk niet in het andere topic :)
zo? hier bedoel je toch?

ik heb al een vorkheftruck besteld ja ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133900964
quote:
17s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

zo? hier bedoel je toch?

ik heb al een vorkheftruck besteld ja ;)
dat moet een aardig pakketje zijn :) :)

ben wel benieuwd dan...
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 09:55:44 #142
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133900982
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:54 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

dat moet een aardig pakketje zijn :) :)

ben wel benieuwd dan...
ik zal je een foto appen als het klaar is :D
moet nog wat kadootjes inpakken en kijken of ik een grotere doos kan vinden :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 12:13:19 #143
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_133904376
Mijn lief en ik willen dit jaar ook wel weer een pakketje samenstellen aan de hand van o.a. haar kerstpakket aangevuld met leuke/lekkere dingen, dus eigenlijk van alles wat. Is er nog een pakket nodig?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_133904398
Het Grote Versturen gaat beginnen! *O*

Nu wil ik de actie wel weer van Liesje overnemen. :P Krijg ik de PMs van ontvangers die ik dan mag plaatsen. O+ Grapje! is bij mijn collega in prima handen! :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133904414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn lief en ik willen dit jaar ook wel weer een pakketje samenstellen aan de hand van o.a. haar kerstpakket aangevuld met leuke/lekkere dingen, dus eigenlijk van alles wat. Is er nog een pakket nodig?
Stuur Liesje even een PM. ^O^ Want anders kijkt ze er misschien overheen als je het alleen in dit topic zet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 12:16:44 #146
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_133904476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stuur Liesje even een PM. ^O^ Want anders kijkt ze er misschien overheen als je het alleen in dit topic zet.
Ok!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_133906089
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef Sally het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en zette ik wat positiefs neer. :)
Ik lees namelijk graag mee in dit topic.

Ik ben helaas zelf niet in staat om iets te doen via FHF, maar ik probeer in mijn eigen leven wel de minder bedeelden te helpen. Vrijwilligerswerk doe ik al op 3 verschillende vlakken en ik ben ook mantelzorger voor iemand.

Meer weten? Via DM of PM graag.
-niet nodig-

Vwb het feit dat jij al zoveel doet is al bewonderingswaardig en zegt veel over jou. Ik hoop dat de mensen die jouw hulp aanvaarden ook elke keer blijk geven het te waarderen.Maar daar ga ik van uit. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 04-12-2013 13:30:58 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 13:28:04 #148
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133906410
quote:
15s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:16 schreef Iwanius het volgende:

ik knip alvast
dan hoeft mijn post niet aangepast te worden.

Ik geloof dat het al duidelijk werd toen oppergoeroe -Danny- zich kwam melden, ik snap dat je je zegje wilt doen, maar geloof niet dat het hier op zijn plek staat..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133918691
- kappen nou-

I.i.g. is degene voor wie de hulp bedoelt was voorzien en daar ging het mij in eerste instantie om.
Volgende keer als er weer dit soort aantijgingen komen onthoud ik mij van welke hulp ook want dit is liefdadigheid en geen verplichting.

[ Bericht 24% gewijzigd door Danny op 05-12-2013 09:54:42 ]
pi_133919251
De gedachte was dat er nu kinderen een fijne sinterklaas hebben, zo te lezen gaat dit goedkomen, missie geslaagd dus! ^O^
Top aanbod iwanus!

En nu weer naar de kerst ~:)
S. 2014
J. 2016
pi_133919912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De gedachte was dat er nu kinderen een fijne sinterklaas hebben, zo te lezen gaat dit goedkomen, missie geslaagd dus! ^O^
Top aanbod iwanus!

En nu weer naar de kerst ~:)
Inderdaad!
  woensdag 4 december 2013 @ 20:07:40 #152
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133920050
quote:
15s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef Iwanius het volgende:
Dan blijft het apart dat de aantijging die alle consternatie veroorzaakte en de oorzaak van dit alles is wel alle ruimte krijgt om te blijven staan. Maar goed,wordt vervolgd!
Ach die aantijging is dus ook publiekelijk om zeep geholpen dus ik geloof niet dat dat een smet op jouw reputatie hoeft te zijn ^O^
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133920710
Hallo?

Kerstpakketten organisatie en voorpret hier, melden van posts of zaken omtrent moderatie in FB please!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133924007
Ik ga vrijdagavond mijn pakketje samenstellen! Zou dat eigenlijk maandag/dinsdag doen, maar had ontsteking aan m'n voet en kon lastig lopen ;( hopelijk hebben ze nu al meer keus voor m'n pakketje dan vorige keer dat ik ging proberen! :)
Ja doei.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:49:32 #155
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133924786
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen

Pakketteninpaktijd!!!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 4 december 2013 @ 21:55:58 #156
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133925122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]

Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
wat heb je gedaan? Dat je daar niet meer mag komen?!?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133925515
zaterdag maar even shoppen (en heb online even naar wat prijzen zitten te kijken, volgens mij had ik nog vooroorlogse prijzen in mijn hoofd :) )
  woensdag 4 december 2013 @ 22:12:36 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133925954
Wat leuk zeg! Even verder inlezen morgen ... :)
pi_133926198
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]

Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )
pi_133926245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Lastpost het volgende:
Wat leuk zeg! Even verder inlezen morgen ... :)
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties! :)
  One tough cookie woensdag 4 december 2013 @ 22:20:11 #161
169210 liesje1979
pi_133926368
Mijn pakket is ook al voor de helft klaar. Nog een paar kleine dingetjes halen dit weekend. *O*
Voor de mensen in de PM, ik ga morgenavond weer beantwoorden, wacht nog even op een reactie van een gever. ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 22:21:40 #162
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133926439
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties! :)
Ben ik wel van plan ja. Alleen niet zo'n held in cadeau's bedenken haha.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:27:33 #163
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133926768
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )
Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomen :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133928016
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133928300
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen? :+
opper het bij de FOK PR :)
pi_133931155
Hallo,

Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
pi_133931399
quote:
11s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
Je hebt je speciaal voor dit topic aangemeld zie ik?? ;) eerste en enige post...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133931521
Ben niet zo een schrijver, dus idd is dit mijn eerste reactie op het fok forum
pi_133931783
quote:
11s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
Om in aanmerking te komen voor een pakket moet je je aanmelden bij Liesje1979. Zij zal dan wel laten weten wat er nog wel of niet mogelijk is.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_133934115
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
pi_133934190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
jouw pakket is er al :o *O* ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 5 december 2013 @ 07:26:56 #172
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133934206
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen? :+
jij!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133934350
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 07:23 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jouw pakket is er al :o *O* ?
is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeld :)
en met cindy afgesproken iedere dag een pakketje :)
pi_133934781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
Is goed, dan plaats ik het hier :) vind coolguy ook wel leuk aangezien je het van ons samen hebt ;)
pi_133935500
Ik ga dit weekend ook even winkelen en wil mijn pakket dan maandag gaan versturen als alles meezit. Nog even mijn werkgever lief aankijken of het gratis mee mag met onze vervoerder.

Even een newbie vraag, wat is zo een beetje de gemiddelde waarde van een pakket?

Liesje, wil je mij nog even het adres van mijn ontvanger sturen?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_133935550
Hier ook bijna klaar. Alleen nog even een grotere doos scoren want het paste net niet.
Ik hoop nog dat iemand het kan brengen (want dan kan ik er nog wat meer instoppen binnen budget), maar anders gaat het volgende week met de post mee.
Met een meidenkwartet
  donderdag 5 december 2013 @ 09:44:16 #177
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133935583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef Wolken het volgende:
Ik ga dit weekend ook even winkelen en wil mijn pakket dan maandag gaan versturen als alles meezit. Nog even mijn werkgever lief aankijken of het gratis mee mag met onze vervoerder.

Even een newbie vraag, wat is zo een beetje de gemiddelde waarde van een pakket?

Liesje, wil je mij nog even het adres van mijn ontvanger sturen?
Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133935713
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten :P
Ik kan op mijn werk pakketten versturen tot 20kg voor ¤ 3,50, dus dat is voor mij het probleem niet :) . Dus mocht er iemand een heel zwaar pakket hebben in de buurt van Den haag kan ik wel iets regelen op via het werk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_133935730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Ireth het volgende:

Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomen :P
Maar wat heb je gedaan dat je een toegangsverbod? bij AH hebt? Ging je naar binnen op die middagtijden dat het verboden was?(FYI: sommige AH filialen verbieden studenten/scholieren van naburige scholen tussen 12:00- 13:00 uur binnen te treden.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2013 09:50:54 ]
  donderdag 5 december 2013 @ 09:51:35 #180
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133935753
quote:
15s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar wat heb je gedaan dat je een toegangsverbod? bij AH hebt? Ging je naar binnen op die middagtijden dat het verboden was?(FYI: sommige AH filialen verbieden studenten/scholieren van naburige scholen tussen 12:00- 13:00 uur binnen te treden.)
Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieus :P Petra en ik komen dagelijks daar en het personeel weet hoe wij zijn. We zetten gewoon de halve AH op zijn kop met zijn 2en :P


(en ik zou dan eerder onder de "ouwe van dagen verbodstijden" vallen dan die van scholieren :D )
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133937966
ik ben bereid om een kleine bijdrage te geven(ben student), aan iemand die er moeite in wil steken er wat leuks van te willen maken.

heb de mogelijkheid om het/een pakketje in omstreken van putten rond te brengen.
No idea
pi_133939059
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 07:46 schreef gridjuh het volgende:

[..]

is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeld :)
en met cindy afgesproken iedere dag een pakketje :)
leukleuk *O* begint het vandaag ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133939086
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:38 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Is goed, dan plaats ik het hier :) vind coolguy ook wel leuk aangezien je het van ons samen hebt ;)
coolguy sponsorpakketten zijn baas :7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133939098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Williambrons het volgende:
ik ben bereid om een kleine bijdrage te geven(ben student), aan iemand die er moeite in wil steken er wat leuks van te willen maken.

heb de mogelijkheid om het/een pakketje in omstreken van putten rond te brengen.
O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133939135
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wij kijken eigenlijk nooit naar de waarde als gever, het is meer wat we op dat moment kunnen missen zeg maar. Het belangrijkste is hier eigenlijk het gewicht qua verzendkosten :P
precies :) het is gewoon af wanneer de gever vind "zo vind ik het een mooi/lief/leuk/gezellig pakketje" en dat kan een pakketje van tien of van 50 ¤ zijn bij wijze van spreken :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133939250
quote:
99s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

precies :) het is gewoon af wanneer de gever vind "zo vind ik het een mooi/lief/leuk/gezellig pakketje" en dat kan een pakketje van tien of van 50 ¤ zijn bij wijze van spreken :Y
En als je als gever bij Liesje aangeeft dat je een smalle beurs hebt, maar toch wat voor een ander wil doen, dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen (dit klinkt fouter dan ik het bedoel _O- ) ipv bij een gezin met drie kinderen of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133947901
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen
_O-
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_133949107
De cadeautjes die Gridje tot nu toe heeft uitgepakt:


Mand met cadeautjes, haardblokken en een tas met boodschappen










Geen kerstchocolade maar wel suikervrij ;)
pi_133953854
Ik ben ook begonnen met shoppen *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator donderdag 5 december 2013 @ 20:42:10 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133957569
quote:
99s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

coolguy sponsorpakketten zijn baas :7
Is that right? :7
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 5 december 2013 @ 20:42:23 #191
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133957581
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Cindy1988 het volgende:
De cadeautjes die Gridje tot nu toe heeft uitgepakt:

[ afbeelding ]
Mand met cadeautjes, haardblokken en een tas met boodschappen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geen kerstchocolade maar wel suikervrij ;)
Nice work Cindy :)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 december 2013 @ 20:56:10 #192
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133958175
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En als je als gever bij Liesje aangeeft dat je een smalle beurs hebt, maar toch wat voor een ander wil doen, dan kijkt zij of ze je bij voorbeeld met een vrijgezel kan koppelen (dit klinkt fouter dan ik het bedoel _O- ) ipv bij een gezin met drie kinderen of zo.
Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezin :) We koppelen wat af in FHF :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133958188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nice work Cindy :)
Thanks! De rest volgt nog want Gridje is voorlopig nog niet klaar met uitpakken.

*ook omdat m'n moeder heeft geholpen met inpakken en zij dingen die bij elkaar horen apart verpakt heeft* :p
pi_133958973
Dankjewel perenijsje voor je info. Moet dan alleen nog even 7 berichtjes ergens plaatsen anders kan je geen prive berichtje versturen, maar dat gaat wel lukken.
pi_133959733
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Thanks! De rest volgt nog want Gridje is voorlopig nog niet klaar met uitpakken.

*ook omdat m'n moeder heeft geholpen met inpakken en zij dingen die bij elkaar horen apart verpakt heeft* :p
iedere dag eentje hihi
  donderdag 5 december 2013 @ 21:54:44 #196
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133960856
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Prinsesje6- het volgende:
Dankjewel perenijsje voor je info. Moet dan alleen nog even 7 berichtjes ergens plaatsen anders kan je geen prive berichtje versturen, maar dat gaat wel lukken.
dan probeer je dat hier en anders dm naar liesje :P
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 5 december 2013 @ 22:49:20 #197
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133963438
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

dan probeer je dat hier en anders dm naar liesje :P
Ik wou net zeggen, DM werkt wel! Moet Prinsesje een berichtje van Liesje opzoeken daar dan rechtsboven op chaticon.png klikken!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133963811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is that right? :7
winkwink nudge nudge *)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133964727
Volgende week breng ik ook mijn pakket naar de ontvanger :)
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_133971744
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn pakket is ook al voor de helft klaar. Nog een paar kleine dingetjes halen dit weekend. *O*
Voor de mensen in de PM, ik ga morgenavond weer beantwoorden, wacht nog even op een reactie van een gever. ;)
Oooh wil niet ongeduldig zijn, maar heb je mijn pm wel gehad? :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_133982612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:51 schreef Ireth het volgende:

Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieus :P Petra en ik komen dagelijks daar en het personeel weet hoe wij zijn. We zetten gewoon de halve AH op zijn kop met zijn 2en :P
(en ik zou dan eerder onder de "ouwe van dagen verbodstijden" vallen dan die van scholieren :D )
Ah..dus jullie plunderen altijd eerst de schappen en staan daarna lekker bij de koffiehoek wat na te genieten? :D
pi_133983121


:D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_133983258
Ook wij gaan straks weer een pakket bezorgen :D
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:58:59 #204
386633 Adnap
I love Life !
pi_133984973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Ireth het volgende:

[..]

Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezin :) We koppelen wat af in FHF :P
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschien
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133985873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:

[..]

en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschien
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!
  vrijdag 6 december 2013 @ 17:36:09 #206
386633 Adnap
I love Life !
pi_133987046
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!
Gewoon vragen en lief kijken :+ Nee t helpt dat ik er vaak kom (supermarkt) en dan de dame van de Jamin een bekende is
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133989733
Mijn deel van het pakket wordt de komende dagen bij LDG afgeleverd ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_133991109
Afgeleverd! :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_133991299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef MilkTea het volgende:
[ afbeelding ]

:D
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_133991720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.
Hij was wel blij mee hoor! ^O^ van Fok! of van MilkTea, maakt hem niks uit :9
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_133992861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Hij was wel blij mee hoor! ^O^ van Fok! of van MilkTea, maakt hem niks uit :9
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen? ;)
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_133993361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen? ;)
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_133993453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?
Ik heb ze mooier gezien, maar je hebt zeker niets te klagen! ..en nu weer over tot de orde vd dag; kerstpakketten! ^O^
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_133994112
Afgeleverd en nog een speeltje voor de kitty's gekregen :)
pi_133995129
yeah, kitty's hier zijn ook aan het stuiteren
  roze vrijdag 6 december 2013 @ 20:36:02 #216
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133995160
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedanken _O_ Echt zoveel dank voor het blij maken van mijn vader O+


De foto's die ik heb gekregen net

[ Bericht 33% gewijzigd door Ama op 06-12-2013 20:50:29 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_133995917
Allemaal lekkers


En ook nog een hele mand met cadeautjes
Vriendlief snapt er helemaal niets van :D
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:23:01 #218
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133997693
Wat een leuke pakketten!! O+

Petra en ik zijn ook bijna helemaal klaar, morgen nog even wat laatste dingetjes halen, en dan zondag de laatste check of alles compleet is en dan zondag bij de postbalie bij de Plus afleveren!

Pakkettentijd!!!!! O+ *O* O+ *O* O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  roze vrijdag 6 december 2013 @ 21:24:28 #219
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133997788
Paps heeft nog wel 5x gezegd tegen mij hoe blij hij ermee is O+
Your beauty never ever scared me.
pi_133998846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef loecje het volgende:
Allemaal lekkers
[ afbeelding ]

En ook nog een hele mand met cadeautjes
Vriendlief snapt er helemaal niets van :D
Jummie :)
:P
Foto van de mand !!!!
pi_133999344


+ nog een pakje met kattenspeeltjes. die zijn direct in beslag genomen door de katten en liggen nu ergens door de kamer verspreid.
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:58:37 #222
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133999409
Wat een leuk pakket Loecje! Zit echt van alles en nog wat in!

^O^ Voor de makers!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133999524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]

+ nog een pakje met kattenspeeltjes. die zijn direct in beslag genomen door de katten en liggen nu ergens door de kamer verspreid.
Wie als eerste van ons de koekstempel gebruikt, moet even zeggen of deze werkt ;)
  vrijdag 6 december 2013 @ 22:52:01 #224
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134002094
Wat leuk allemaal! _O_

Alle dingetjes zijn nu klaar. Nu nog de INCI erop, dan labelen en dan kan ik ze wegbrengen :)
Kaleidoscopiklimax
pi_134002203
Ik hoor net op mijn werk dat we vanwege financiële problemen geen kerstpakketten krijgen. -O-

Sorry. Ik was van plan me aan te melden maar dat gaat dus nu niet door :'(
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:23:02 #226
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_134007915
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedanken _O_ Echt zoveel dank voor het blij maken van mijn vader O+

[ afbeelding ]
De foto's die ik heb gekregen net
emotioneel wrak dat ik ben... zit met tranen in mijn ogen!
Ik zie het voor me he... komt een pakketje binnen en pap weet van niets...
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:26:40 #227
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_134007997
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roadtrip het volgende:
Ik hoor net op mijn werk dat we vanwege financiële problemen geen kerstpakketten krijgen. -O-

Sorry. Ik was van plan me aan te melden maar dat gaat dus nu niet door :'(
Wat jammer... ook voor het personeel zelf..

Het bedrijf waar ik voor werk deelt de pakket(jes) altijd uit bij een borrel, dus je moet je opgeven voor die borrel, maar dat is voor mij al een dikke 60km rijden al met al, dus ik ga nooit heen..
Dit wordt het 6de jaar dat ze dat zo doen.. en ik baal nog steeds :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_134013283
Alles bij elkaar geshopped O+ *O* nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken *O*

Ik heb t helemaal naar mn zin :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 7 december 2013 @ 12:44:29 #229
386633 Adnap
I love Life !
pi_134013459
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Alles bij elkaar geshopped O+ *O* nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken *O*

Ik heb t helemaal naar mn zin :D
Heerlijk he, ik heb op sinterklaas zitten inpakken :D Zo leuk !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_134014998
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net foto's van mijn papa, hij is flink verwend en hij is er super blij mee. Hij zei ook 'er zitten allemaal dingetjes in die ik lekker vind en zelfs mijn merk deo!'. Als ik het goed zie moet ik MilkTea hier onwijs voor bedanken _O_ Echt zoveel dank voor het blij maken van mijn vader O+

[ afbeelding ]
De foto's die ik heb gekregen net
Die deo O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134017319
Volgens de op zijn drie dingen nog niet gekoppeld?! Wat jammer, het zijn juist 3 hele leuke dingen.

En ik heb gehoord dat "mijn" pakket woensdag verstuurd wordt, morgen of maandag mijn opa en oma maar eens gaan voorbereiden. We hebben een heel plan bedacht om te zorgen dat ze een pakket aannemen zonder iets te verraden. Ik ben zo benieuwd!! Ik vind fok lief!!!!
pi_134017343
Oh en hulde voor alle pakketten die al aangekomen zijn, wat een super leuke pakketten!!
pi_134017363
Ik geniet van de foto's die geplaatst worden!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134017813
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
Ik geniet van de foto's die geplaatst worden!
Nou inderdaad, leuk hoor!
pi_134019297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Alles bij elkaar geshopped O+ *O* nu nog iets vinden om t leuk in te verpkakken *O*

Ik heb t helemaal naar mn zin :D
^O^ ^O^ Is onderdeel nummer 1 van mijn kant al bezorgd??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134020028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

^O^ ^O^ Is onderdeel nummer 1 van mijn kant al bezorgd??
twee pakjes zijn er hoor ik net :) geen idee welke haha ben aan het werk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134020092
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

twee pakjes zijn er hoor ik net :) geen idee welke haha ben aan het werk
Dan weet ik wel welke :) Er hadden er twee een levertijd binnen 24-uur, maar van 1 had ik geen verzendingsbevestiging per mail ontvangen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:54:22 #238
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134030096
Stil.... O+



En er was ook een noodpakket...



En daar zat dit in _O-

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134030288
:D _O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134031009
Dat noodpakket! :D _O- _O_

Leuk om alle foto's weer langs te zien komen. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134031075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:44 schreef Adnap het volgende:

[..]

Heerlijk he, ik heb op sinterklaas zitten inpakken :D Zo leuk !
Weer eens wat anders dan uitpakken op Sinterklaasavond!
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:20:58 #242
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134031085
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Dat noodpakket! :D _O- _O_

Leuk om alle foto's weer langs te zien komen. *O*
Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...

En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:02:22 #243
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_134033067
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:

[..]

Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...

En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen :P
wat is internet dan groot he?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  One tough cookie zaterdag 7 december 2013 @ 23:06:59 #244
169210 liesje1979
pi_134033237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:

[..]

Behoeft misschien enige uitleg... Ik zat vorige week via fb te klagen dat ik net op het nippertje bij de AH naar binnen was gerend omdat mijn koffiepads op waren... om vervolgens thuis te ontdekken dat ook mijn suiker op was.... zat ik daar met koffie...

En dat had mijn gulle gever dus ook gelezen :P
Geweldig! :D
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:08:17 #246
349633 SiIk
Echt zijde
pi_134033276
Nice _O_
Ik krijg bijna spijt dat ik me niet ook heb opgegeven dit jaar :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:28:57 #247
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134034183
En vanmiddag heeft Susanne de kerstboom versierd, dus de pakjes konden er gelijk onder! O+

Via een omweg kreeg ik ook nog een klein cadeautje van Frederik voor onder de kerstboom, dus ook die staat er bij :)

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 8 december 2013 @ 15:05:00 #248
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134048695
En ons pakket is ook onderweg!!! *O*

We houden het nog spannend, beetje geblurd :P



Doosje dicht...



En als het goed is, is hij daarnet afgeleverd door Petra bij de postbalie van de Plus!!

*O*
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 8 december 2013 @ 15:06:22 #249
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134048729
En ook Petra zelf heeft gisteren haar Kerstpakket mogen ontvangen! Maar aangezien haar computer op het punt van cremeren staat doe ik even een update met plaatjes! :P

Cadeautjes *O* *O* *O*

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134067171
Zoooo leuk al die foto's!!! O+

*O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134067274
Ik ben praktisch klaar met shoppen *O* *G* *O*

Maar nu is het nog even wachten op een internetbestelling, kan nog ruim een week duren voordat het binnenkomt. :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 9 december 2013 @ 00:22:23 #252
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_134069560
Moet het even kwijt, ik heb ook kerstkadootje gekregen! Dan wel niet via hier.
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Ik ben super blij! En een checkup voor mijn poezenbeesten aangeboden gekregen!
Ik heb het beste jaar in tijden!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_134072163
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Moet het even kwijt, ik heb ook kerstkadootje gekregen! Dan wel niet via hier.
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Ik ben super blij! En een checkup voor mijn poezenbeesten aangeboden gekregen!
Ik heb het beste jaar in tijden!
Gezondheid is ook wat waard, mooi cadeau
pi_134072259
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Moet het even kwijt, ik heb ook kerstkadootje gekregen! Dan wel niet via hier.
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Ik ben super blij! En een checkup voor mijn poezenbeesten aangeboden gekregen!
Ik heb het beste jaar in tijden!
^O^ ^O^

*dat is toevallig O-) *
  maandag 9 december 2013 @ 08:17:11 #255
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_134072322
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 08:06 schreef t-i-m het volgende:

[..]

^O^ ^O^

*dat is toevallig O-) *
Het was meer in de zin van: "wat staat er op je lijstje"
Dus heel toevallig is het niet ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_134074824
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Moet het even kwijt, ik heb ook kerstkadootje gekregen! Dan wel niet via hier.
Ik mag op kosten van ... naar de tandarts en mijn gebit goed laten nakijken!!! (ik heb geen verzekering voor tandarts)
Ik ben super blij! En een checkup voor mijn poezenbeesten aangeboden gekregen!
Ik heb het beste jaar in tijden!
Kijk...dat is ook een mooi kerstcadeau. :s) (en geen goedkoop cadeautje als je een slecht gebit hebt waar e.e.a.aan scheelt.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 10:47:46 ]
pi_134079352
dat geloof ik best dat je dit een superkado vindt. vaak zijn dit toch de kosten die je niet gaat maken voor je zelf.
pi_134111483
Het pakket is door mijn vriendin ontvangen. En wát een pakket!
Helaas hebben we geen camera om foto's ervan te maken zoals ik in eerdere posts zag,
maar reken maar dat ze er superblij mee zijn!
Zelf komt ze hier nooit, maar alle credit gaat naar FOK! (nouja, bijna alle, heb natuurlijk wel wel gezegd dat ik haar aan heb gemeld.)

Met name de gulle gever(s) maar ook alle toppers die eea. hebben georganiseerd superbedankt!
Hopelijk kan ik volgend jaar iets terug doen.

~:) ~:) ~:)

[ Bericht 3% gewijzigd door DenHeldert op 10-12-2013 13:24:52 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:46:56 #259
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134128682
O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134128767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef DenHeldert het volgende:
Het pakket is door mijn vriendin ontvangen. En wát een pakket!
Helaas hebben we geen camera om foto's ervan te maken zoals ik in eerdere posts zag,
maar reken maar dat ze er superblij mee zijn!
Zelf komt ze hier nooit, maar alle credit gaat naar FOK! (nouja, bijna alle, heb natuurlijk wel wel gezegd dat ik haar aan heb gemeld.)

Met name de gulle gever(s) maar ook alle toppers die eea. hebben georganiseerd superbedankt!
Hopelijk kan ik volgend jaar iets terug doen.

~:) ~:) ~:)
fijn dat het zo goed ontvangen is *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134129237
Hoorde net ook dat de kleine vanmiddag een vliegtuig van Cars heeft gehaald van de kadobon die erbij zat.
Ik werd er speciaal voor opgebeld, en kreeg te horen dat "de proopelors écht kunnen draaien!" *;

Als het goed is morgen wat beeldmateriaal.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_134139716
laat maar

[ Bericht 93% gewijzigd door vannelle op 11-12-2013 02:40:31 ]
pi_134140232
Wat is het toch een heerlijke tijd! O+
S. 2014
J. 2016
pi_134140458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef DenHeldert het volgende:
Hoorde net ook dat de kleine vanmiddag een vliegtuig van Cars heeft gehaald van de kadobon die erbij zat.
Ik werd er speciaal voor opgebeld, en kreeg te horen dat "de proopelors écht kunnen draaien!" *;

Als het goed is morgen wat beeldmateriaal.
<3
pi_134140861
wat een heerlijke berichten allemaal van al die leuke pakketten. Hopelijk is er voor mijn gezin er ook een onderweg. Triveth kan dit wel gebruiken tijdens deze periode in zijn leven.
pi_134184043
Hallo,

Ik zou nog even mijn gegevens naar Liesje sturen, alleen ben ik gaan verhuizen en duurde het iets langer voor ik in het nieuwe app weer internet had. wou dit even laten weten daar ik nog geen PM kan sturen, daar ik nog eerst een paar berichtjes moet plaatsen.
pi_134184058
Kan ik beter hier de berichtjes plaatsen, dan kan ik Liesje wel een PM sturen haha.
pi_134184086
Dat waren er 2.

Weet dus niet of ik nog in aanmerking kan en mag komen daar ik nu wel erg laat ben en er ook nog een lijst met mensen zijn die ook graag een kerstpakket willen ontvangen.
pi_134184111
En nummertje 4

Ik wacht het gewoon af, en zie wel wat er gaat gebeuren.
pi_134184123
Je mag mijn berichten natuurlijk altijd verwijderen, als dit niet oke is.
pi_134184131
Als het goed is kan en mag ik na dit berichtje een Pm sturen,
pi_134184156
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
pi_134184174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Prinsesje6- het volgende:
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
Het gaat dan ook om het aantal dagen, niet posts
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 12 december 2013 @ 11:51:52 #274
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134184189
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Prinsesje6- het volgende:
Nou helaas kan ik nog steeds geen PM sturen.
Je kan wel een DM sturen, dat is dat tekstballonnetje naast het pm tekentje.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134184633
Hallo Ireth, en Essnhills,

Dankje voor jullie reactie. Ja moest eerst 10 berichtjes plaatsen voor ik iets kon sturen, en had er al een paar geplaatst. Maar het is gelukt de Pm is verstuurd.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 14:33:03 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134189044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Ireth het volgende:

[..]

Je kan wel een DM sturen, dat is dat tekstballonnetje naast het pm tekentje.
kom je nu mee ;(

je had ook 10 kutberichtjes in onz kunnen zetten. daar zijn ze dit soort flutberichtjes wel gewend
pi_134189976
net weer even alle posts doorgelezen, het is zooooooooo leuk om op de hoogte te blijven van alles wat er hier gebeurd, Alle blije berichten van ontvangers en alle lol en voorpret van de gevers
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  donderdag 12 december 2013 @ 15:18:11 #278
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134190609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom je nu mee ;(

je had ook 10 kutberichtjes in onz kunnen zetten. daar zijn ze dit soort flutberichtjes wel gewend
Had ik op 5 december ook al gezegd tegen haar :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, DM werkt wel! Moet Prinsesje een berichtje van Liesje opzoeken daar dan rechtsboven op [ afbeelding ] klikken!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134193156
Mijn pakketje is afgeleverd volgens postnl.nl *O*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_134195117
In spanning de hele ochtend af gewacht.... Tussen half 1 en half 3 zou het pakket komen, maar ik ken de postbezorgers, half 3 kan zo 5 uur zijn. 5 over half 2 was het pakket er wonder boven wonder al, dus hup in de auto naar opa en oma.
Om te zorgen dat ze het pakket zouden aanpakken, had ik gezegd dat het een kerstkado was voor mijn vriend die niet thuis bezorgd kon worden omdat hij het dan zou zien. Of hun het aan wilde pakken zodat ik het stiekem het huis in kon smokkelen als hij er niet was, dat wilde ze wel.

Ik kwam binnen en zag de doos staan. Ik reageerde heel verbaasd want dat pakket was aan hun gericht en niet aan mijn vriend dus dat was niet het kado... Ze reageerde overrompeld: WIJ HEBBEN NIKS BESTELD!! IK VOND HET AL ZO'N RARE DOOS VOOR EEN BEDRIJF!!
Ik reageerde natuurlijk of ik dom was, "ik weet van niks.... ik zou hem maar open maken"
Bij het open maken van de doos waren ze al HELEMAAL overrompeld... Pakjes.... tijdschriften....
Ze keken mij aan, maar ik deed nog altijd of mijn neus bloedde en zei dat ik er niks vanaf wist. Natuurlijk gespeculeer, wat is het? van wie is het? waarom?
Alle kado's uitgestald, en toen gingen ze uitpakken, nog steeds volledig overrompeld... Opa wist heel tactisch alle lekkere dingen bij hem neer te zetten... Ze begrepen er helemaal niks van maar vonden het zo geweldig. Hoe vaak ze wel niet geroepen hebben: WIE WEET DIT NOU ALLEMAAL?? PRECIES ONS MERK!!! DIT VINDEN WE PRECIES LEKKER!!
Toen alles uitgepakt was heb ik ze verteld waar het kado vandaan kwam en dat vonden ze misschien nog wel het geweldigst van alles. Ze vonden het zo bijzonder dat er iemand was die dit voor ze gedaan had ( EN OOK NOG MET DE POST! OOK NOG PORTOKOSTEN!!! WIE MOET IK NOU BEDANKEN?? HOE HEET ZE?? WAAR KOMT ZE VANDAAN!! IK WIL HAAR BEDANKEN!!). Ik heb er de hele middag gezeten en steeds weer werd alles opgepakt en bekeken. De koeken moesten natuurlijk meteeeeen bij de thee geproefd worden...
Ze hebben wel duizend keer gezegd dat ze het zo geweldig vinden en dat ik de gever heel erg hartelijk moest bedanken. Ze vonden het zo speciaal dat iemand dat voor ze deed, en dan ook nog eens elk ding stuk voor stuk een perfecte keuze. Er zat gewoon niks bij wat ze minder vonden. alles was perfect. Ze hadden er bijna geen woorden voor en ik nu eigenlijk ook nog steeds niet. Nogmaals 30000000 keer dank voor de gever.. het was perfect....



  donderdag 12 december 2013 @ 17:55:57 #281
386633 Adnap
I love Life !
pi_134195573
Wat onwijs gaaf om te lezen O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 12 december 2013 @ 18:34:45 #282
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134196775
D'awwww O+
Kaleidoscopiklimax
pi_134197351
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:34 schreef RadioSlut het volgende:
D'awwww O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134200073
Mijn pakket wordt as we speak naar de supermarkt gebracht! :s)
pi_134200604
Leuk die enthousiaste verhalen O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134207802
O+ zo goed om te lezen dit :) Waren de hondjes ook blij? ;)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_134217012
Wat een verhaal Sjaam :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:11:37 #288
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134217079
Ow Sjaam! Wat heerlijk om te lezen! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie vrijdag 13 december 2013 @ 13:00:50 #289
169210 liesje1979
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:48:48 #290
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_134233391
Hier dit jaar een iets andere manier van blijmaken.

Vrouw ligt in de clinch met werk, dus geen pakket dit jaar.
Maar dochterlief kreeg via school een pakket voor een oudere die eenzaam is.
Aangezien onze buurman 2 maanden geleden is overleden, was de bestemming dus snel gekozen.
Wat traantjes her en der een super blij persoon.

Een maand geleden schilderde ze met school een oude mevrouw in een bejaarden huis.
Dement als ik weet niet wat, de schilderij heeft er 2 weken gehangen en toen kreeg ze hem mee naar huis.
Die hebben we vandaag geschonken aan die mevrouw, ze vroeg nog of de verf wel droog was.

Wat een lekker gevoel, wij krijgen niets maar kunnen wat speciaals doen voor andere.
(normaal kunnen we dat ook niet, komen soms maar net rond)
Dat is waar kerst om draait, heerlijk.
pi_134257074
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!


Met een meidenkwartet
pi_134257091
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Cathmar het volgende:
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!

[ link | afbeelding ]
Wat ziet het er leuk uit! :D
Twiddel
pi_134257742
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Cathmar het volgende:
Klaar!!
Morgen geef ik het mee en aflevering staat gepland voor maandag.
Ik vind het spannend!


[ link | afbeelding ]
Woooooowww!!! Het ziet er onwijs leuk uit!

:D :D :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134258519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Mazou het volgende:
Mijn pakket wordt as we speak naar de supermarkt gebracht! :s)
O+



wij gaan uitpakken
S. 2014
J. 2016
pi_134258539
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]

wij gaan uitpakken
de jack is ook nieuwsgierig of er wat voor hem in zit :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134259206


Mazou! _O_ mijn jonge hormonen draaide door... :'( wat een verwennerij, wat een geweldig pakket!
De kerstboomhangers hangen al in de boom, en de honden+kat hebben al lekker gesnackt! manlief zit as we speak chocolademelk te drinken!

echt ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, dank je wel schiet gewoon tekort voor mijn gevoel!

toby en dexter zeggen ook dank je wel!!
S. 2014
J. 2016
pi_134259298
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

de jack is ook nieuwsgierig of er wat voor hem in zit :D
dat zat er zeker in! O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:42:12 #298
386633 Adnap
I love Life !
pi_134259807
Vanmiddag heb ik het pakket ook laten verhuizen . Het zag er zo uit :
Er stonden in de koelkast nog wat producten die even koel moesten zoals bavarois, brie en een smulbakje met oa olijfjes

Foto helaas op de kop maar Photoemmer deed lastig met editten :(

I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:47:55 #299
386633 Adnap
I love Life !
pi_134259927
en op verzoek van de ontvanger het volgende bericht :

Adnap kwam vanmiddag het pakket hier zelf brengen. En wat voor een pakket, er zat echt van alles in.... Ik was echt sprakeloos, wat ik echt niet zo gauw ben.

Naast lekkere dingen zoals een kerststol, ragout en ragoutbakjes, wijn, tijgernootjes, chocoladebavarois en brie kan ik nu ook brownies en chip cookies gaan maken (zal voor het eerst zijn dus ben benieuwd) en als ik 's avonds op de bank zit kan dat onder een fleeche kleed met boekjes en dan drink ik een kop thee uit mijn merry christmas beker

En ook de katten waren niet vergeten, speeltjes en snoepjes. Ik had ze net al een kattensnoepje gegeven en de jongste is nu aan het zoeken waar de rest van de zak is (Opgeborgen dus)

Uit de grond van mijn hart dank jullie wel Adnap en Rewimo
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 december 2013 @ 14:49:39 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134259960
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Adnap het volgende:
en op verzoek van de ontvanger het volgende bericht :

Adnap kwam vanmiddag het pakket hier zelf brengen. En wat voor een pakket, er zat echt van alles in.... Ik was echt sprakeloos, wat ik echt niet zo gauw ben.

Naast lekkere dingen zoals een kerststol, ragout en ragoutbakjes, wijn, tijgernootjes, chocoladebavarois en brie kan ik nu ook brownies en chip cookies gaan maken (zal voor het eerst zijn dus ben benieuwd) en als ik 's avonds op de bank zit kan dat onder een fleeche kleed met boekjes en dan drink ik een kop thee uit mijn merry christmas beker

En ook de katten waren niet vergeten, speeltjes en snoepjes. Ik had ze net al een kattensnoepje gegeven en de jongste is nu aan het zoeken waar de rest van de zak is (Opgeborgen dus)

Uit de grond van mijn hart dank jullie wel Adnap en Rewimo
Heel graag gedaan :) Ik heb al gehoord dat het pakket bij jou prima terecht is gekomen. Fijn kerstfeest! ~:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_134266839
Hier is alles klaar nu *O* *G* *O*

Het pakket wordt waarschijnlijk maandag opgehaald en als het even kan ook komende week bezorgd :)

En hier alvast een paar foto's, geen briljante kwaliteit want telefooncamera, maargoed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')