Heldin ben je ook héquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Woonachtig: Groningen/Borger
Waar ik nog kom in december: Groningen, Friesland, Drenthe, Amsterdam en nog meer.
Vanuit Boxmeer naar Tiel, kom je door Nijmegen:quote:Op woensdag 13 november 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook graag een pakketje maken, en kan deze eventueel wel opsturen naar iemand vanuit hier, maar ben komend weekend in Nederland, en kan voor die datum ook wel even naar de winkel gaan, en het dan ergens afdroppen. Iemand in Den Haag, Nijmegen of Doetinchem waar ik het even af kan droppen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef PureEvil het volgende:
Woon vlakbij venray/boxmeer (postcode 5853)
Bijna elke zaterdag/zondag rijden we naar NL, vlakbij tiel. ( Postcode 4191)
Euhm nee, wij gaan niet via nijmegen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Vanuit Boxmeer naar Tiel, kom je door Nijmegen:
[..]
Dan rij jij omquote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Euhm nee, wij gaan niet via nijmegen.
Ik ben vrijdag- en zondagavond in Dh, zaterdagavond in Doetinchem dus wellicht dat er iets te plannen is? Doetinchem is avondje schouwburg dus dat is strak plannen. Dh is makkelijker :-)quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
We zitten nogal op een strak schema wederom dit weekenddus het liefst ín een van die plaatsen.
Het wordt toch opsturen. Was even gaan winkelen net, maar er is nog niet veel 'naar mijn gading' om in het pakketje te stoppen: de échte kerstzut moet nog op gang komenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag- en zondagavond in Dh, zaterdagavond in Doetinchem dus wellicht dat er iets te plannen is? Doetinchem is avondje schouwburg dus dat is strak plannen. Dh is makkelijker :-)
Misschien handig als je dan zegt van waar naar waarquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Cathmar het volgende:
Mijn pakketje is bijna klaar! Als er iemand is die het af kan leveren... graag!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Misschien handig als je dan zegt van waar naar waar
?quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Cathmar het volgende:
Mijn pakje moet ergens tussen 10 en 15 december van Breda naar Rotterdam. Als iemand kan vervoeren dan graag!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |