Inderdaad!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De gedachte was dat er nu kinderen een fijne sinterklaas hebben, zo te lezen gaat dit goedkomen, missie geslaagd dus!![]()
Top aanbod iwanus!
En nu weer naar de kerst
Ach die aantijging is dus ook publiekelijk om zeep geholpen dus ik geloof niet dat dat een smet op jouw reputatie hoeft te zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef Iwanius het volgende:
Dan blijft het apart dat de aantijging die alle consternatie veroorzaakte en de oorzaak van dit alles is wel alle ruimte krijgt om te blijven staan. Maar goed,wordt vervolgd!
wat heb je gedaan? Dat je daar niet meer mag komen?!?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]
Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Ireth het volgende:
Petra en ik mogen waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer in de AH komen [ afbeelding ]
Pakketteninpaktijd!!! [ afbeelding ]
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Lastpost het volgende:
Wat leuk zeg! Even verder inlezen morgen ...
Ben ik wel van plan ja. Alleen niet zo'n held in cadeau's bedenken haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Zeker doen maar je bent nog op tijd voor het leukste, de reacties!
Die hadden we vrijdag allemaal al meegenomenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Alle oliebollenmix gekocht en waarschijnlijk inpakpapier gesmokkeld (dat haal ik eruit in iedergeval :p )
opper het bij de FOK PRquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen?
Je hebt je speciaal voor dit topic aangemeld zie ik??quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
Om in aanmerking te komen voor een pakket moet je je aanmelden bij Liesje1979. Zij zal dan wel laten weten wat er nog wel of niet mogelijk is.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Prinsesje6- het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag, en dat is of je nog mee mag doen om een pakketje te mogen ontvangen?
jouw pakket is er alquote:Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
jij!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou er een FHF voordeelkaart moeten komen! Wie kan dat regelen?
is er al sinds zaterdag, heb ik ook gemeldquote:Op donderdag 5 december 2013 07:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jouw pakket is er al![]()
?
Is goed, dan plaats ik het hierquote:Op donderdag 5 december 2013 07:13 schreef gridjuh het volgende:
Cindy1988 alvast bedankt, zal van de week kijken of het lukt om foto's te plaatsen. Anders sms ik cindy1988 de foto's wel door als het niet lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |