hoeveel bollen verkoop je???quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben vanmiddag 11 pakken oliebollenmix, 5 zakken rozijnen en 6 flessen olie gekocht...En dat is waarschijnlijk nog niet genoeg...
Vandaag hadden we 23 x 5 oliebollen, morgen ongeveer hetzelfde en dan krijgen we er maandag nog een ladingquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoeveel bollen verkoop je???
En wanneer ga je bakken dan?
Idd, dit is het pakket van coolguy en mij dat we nu wegbrengen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ziet er goed uit!
Ik ben benieuwd Cindy! De reacties zijn zo leuk!
Jahaaa!!! De eerste is afgeleverd!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef gridjuh het volgende:
Oeeeehhhh pakket....heb pas 1 ding Open gemaakt :-).
en de boodschappen bekeken....en haardhout
zit er nu een naast me iedere 5 minuten, of hij al wat Open mag maken..
Ze waren ook erg lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef MoniqueB1965 het volgende:
bollen zien er lekker uit Ireth!
hoe is ie met jou??quote:
Zie SC, wil het hier niet gaan vervuilenquote:
quote:
Ik kan inmiddels melden dat mijn pakketactie voor dit jaar voldaan is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:53 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie in de bijstand oid zit en een jonge moeder is met meer dan 1 klein kind tot 3 jaar heb ik misschien wel wat aardigheidjes voor de komende Sinterklaas-avond. Het is geen snoep maar gewoon aardigheidjes als cadeau. PM maar en dan zien we verder.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels melden dat mijn pakketactie voor dit jaar voldaan is.
Ik sprak van een 'aardigheidje' en dat aardigheidje komt 1 dezer dagen ergens binnen. U zal wel horen wie de ontvanger is geworden.
pakket 8 is aangekomen....mocht 1 pakketje per dag openen.(anders moet iemand een rol behang geven, er vraagt er hier 1 hele tijd of hij wat mag openenquote:
Je weet wat voor fantast het is, hè?quote:
eerlijk gezegd niet, ging er van uit dat het een wel bedoelde Sinterklaas actie was waarmee iemand gelukkig genaakt wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef static het volgende:
[..]
Je weet wat voor fantast het is, hè?
Ken je users.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Daar gaan we niet van uit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |