Ah..dus jullie plunderen altijd eerst de schappen en staan daarna lekker bij de koffiehoek wat na te genieten?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:51 schreef Ireth het volgende:
Neem dat toegangsverbod nou niet al te serieusPetra en ik komen dagelijks daar en het personeel weet hoe wij zijn. We zetten gewoon de halve AH op zijn kop met zijn 2en
(en ik zou dan eerder onder de "ouwe van dagen verbodstijden" vallen dan die van scholieren)
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschienquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of eventueel 2 met een smalle beurs laten samenwerken voor 1 gezinWe koppelen wat af in FHF
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
[..]
en ik heb bij de buurtsuper en bij de Jamin een gift gekregen ! Dus dat kun je ook vragen misschien
Gewoon vragen en lief kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Super!
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.quote:
Hij was wel blij mee hoor!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het is geen Fok! kerstpakket, maar een MilkTea kerstpakket. Ach ja, bescheidenheid siert de mens user.
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Hij was wel blij mee hoor!van Fok! of van MilkTea, maakt hem niks uit
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het belangrijkste.. By the way, heeft die doos vannacht bij jou in bed gelegen?
Ik heb ze mooier gezien, maar je hebt zeker niets te klagen! ..en nu weer over tot de orde vd dag; kerstpakketten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Vandaag pas klaargemaakt, mooi bedje hè?
Jummiequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef loecje het volgende:
Allemaal lekkers
[ afbeelding ]
En ook nog een hele mand met cadeautjes
Vriendlief snapt er helemaal niets van
Wie als eerste van ons de koekstempel gebruikt, moet even zeggen of deze werktquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
+ nog een pakje met kattenspeeltjes. die zijn direct in beslag genomen door de katten en liggen nu ergens door de kamer verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |