Nee echt?quote:
Heb ik nou jou nummer?quote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Muto het volgende:
Dit voelt net als het aftellen met oud en nieuw.
jaja loop maar weer achter je vrouwtje aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, koude pasta salade zat ik ook aan te denkenquote:
JEEEJquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
kutnu moet ik blijven tot volgende hunt
Ik had toch wel van jou verwacht dag je ook mobiel FOK!tquote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
Jezus man. Ik ging ff pissen maar terwijl ik bezig was moest ik ook poepen. Nu heb ik weer wat gemist
Hou je bek Rodawaquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Rodawa het volgende:
Hoi Aldo, hoe gaat het met jou? Nog gewonnen op Fifa?
Ik wilde eigenlijk gaan slapenquote:
Kun je je XBOX inruilen voor een PS3? Dan gaan we online GTA5'en.quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Rodawa het volgende:
wow so rudequote:
Ja! Hier zat ik ook aan te denken, gewoon met wat groente en tonijn ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
Wat, ik was nog in het vorige topic![]()
Maar Crack, wraps ofzo is wel lekker
Nee, Roda, wat doe je nou. Ben je vergeten dat dat ECHT HELEMAAL NIEMAND interesseerde?quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Plaatje in de OP gaat wel een beetje ver imo.
Jij bent écht slecht dan.quote:
Zit nu mobielquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had toch wel van jou verwacht dag je ook mobiel FOK!t
Valt tegen dit fopje
Misschien.quote:
Ja hoor, als jij mij jouw PS3 geeft dan geef ik jou mijn Xbox. Hehehehehequote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je je XBOX inruilen voor een PS3? Dan gaan we online GTA5'en.
Nee Tjakkie blijf.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem afscheid van deze SC vandaag.
Dit niveau gaat mij zelfs te ver.
Amen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Fopje het volgende:
Maar hoe ik er tegen aan kijk :
Lapohunt = boeiend![]()
Topic kaap = niet doen.
Doe bij het topic kaap even een TR ofzo maar ga er niet over beginnen in dit topic. Hou de eer aan jezelf.
Eens. Ik ben ook weg.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem afscheid van deze SC vandaag.
Dit niveau gaat mij zelfs te ver.
Geen kans dat je je XBOX verkoopt zeker?quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij mij jouw PS3 geeft dan geef ik jou mijn Xbox. Hehehehehe
Mij wel. I care, Dearest.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, Roda, wat doe je nou. Ben je vergeten dat dat ECHT HELEMAAL NIEMAND interesseerde?
Ja is hartstikke lekker johquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Hier zat ik ook aan te denken, gewoon met wat groente en tonijn ofzo
groente?quote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is hartstikke lekker joh![]()
Doe je gewoon wat kruidenkaas ofzo op die wrap en dan tonijn en wat groenteKun je prima koud eten
Nou heb ik hongerquote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je gewoon wat kruidenkaas ofzo op die wrap en dan tonijn en wat groenteKun je prima koud eten
luister je ook nu?quote:
Oehh ja, toppie! Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet je wel van die dingen die groeien enzoquote:
Jawel, eigenlijk geeneens zo'n slecht idee. Ik heb hier zeventien Xbox 360 games staan met een prima functionerende zwarte Xbox en drie controllers, dat moet toch wel wat opleveren. Van dat geld kan ik makkelijk een PS3 + Fifa 14 + GTA5 kopen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen kans dat je je XBOX verkoopt zeker?
100% SRS
Ik wou ook net zeggen, nu heb ik trek in wrapsquote:
Dat boeit me nou weer net niets. Dat er echter weer een aangekondige topic kaap is laat zien dat het geen flikker meer uitmaakt in GC.quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Plaatje in de OP gaat wel een beetje ver imo.
Daar stel ik me heel wat anders bij voorquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet je wel van die dingen die groeien enzo
Welke?quote:
quote:
Mijn penis is geen groente hoorquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet je wel van die dingen die groeien enzo
aldo houdt ook van jouquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
Wel trots dat ik in dit rijtje van illustere topicstarters sta:
[ afbeelding ]
luf joe all.
Maar je doet NIETS met topickaaps. Er zijn er deze avond immers vele geweest en het maakt blijkbaar geen zak uit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Fopje het volgende:
Maar hoe ik er tegen aan kijk :
Lapohunt = boeiend![]()
Topic kaap = niet doen.
Doe bij het topic kaap even een TR ofzo maar ga er niet over beginnen in dit topic. Hou de eer aan jezelf.
I knowquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Daar stel ik me heel wat anders bij voor![]()
Hmm nice. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden; een PS3 of een Xbox360. Ligt ook een beetje aan hoe het online werkt enzo. XboxLive kost maandelijks geld en PSNetwork gaat via de wifi ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel, eigenlijk geeneens zo'n slecht idee. Ik heb hier zeventien Xbox 360 games staan met een prima functionerende zwarte Xbox en drie controllers, dat moet toch wel wat opleveren. Van dat geld kan ik makkelijk een PS3 + Fifa 14 + GTA5 kopen.
Jawel doe maarquote:
Oh, dan stop ik wel met eraan knabbelen danquote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn penis is geen groente hoor
Omdat niemand er op dat moment iets om gaf denk ik. Je kan moeilijk verwachten dat mods achter elke topickaap gaan, ervan uitgaande dat er geen TR's zijn gedaan op dat moment.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je doet NIETS met topickaaps. Er zijn er deze avond immers vele geweest en het maakt blijkbaar geen zak uit.
mooi!quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik wel met eraan knabbelen dan
Nee bah, een extra keer ongesteldquote:
Niet kapen dildo. Ben je traag van begrip ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
Wel trots dat ik in dit rijtje van illustere topicstarters sta:
[ afbeelding ]
luf joe all.
Trustenquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Jhali het volgende:
Ik ga nog even wat drinken pakken en dan slapen, ciao![]()
Xbox Live is inderdaad ¤5,- per maand, maar PSN is binnenkort ook niet gratis meer volgens mij. Zodra de PS4 kost het dus net zoveel als Xbox Live en dat duurt al niet lang meer. Of het via wifi gaat weet ik niet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hmm nice. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden; een PS3 of een Xbox360. Ligt ook een beetje aan hoe het online werkt enzo. XboxLive kost maandelijks geld en PSNetwork gaat via de wifi ofzo?
Weltrustenquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Jhali het volgende:
Ik ga nog even wat drinken pakken en dan slapen, ciao![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaja loop maar weer achter je vrouwtje aan
Goed hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldo heeft liever dat een Mexicaanse signor het voor hem doetquote:
Zal het niet meer doen. Al klinkt het wel verleidelijk als je mij dildo blijft noemen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet kapen dildo. Ben je traag van begrip ofzo?
quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit met je menstruatie te maken heeft.
Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit met je menstruatie te maken heeft.
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metquote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat niemand er op dat moment iets om gaf denk ik. Je kan moeilijk verwachten dat mods achter elke topickaap gaan, ervan uitgaande dat er geen TR's zijn gedaan op dat moment.
Kerel. Jij had het altijd over lapohunten. Daar geef ik inderdaad niks om. Topickapen hoort inderdaad niet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je doet NIETS met topickaaps. Er zijn er deze avond immers vele geweest en het maakt blijkbaar geen zak uit.
Ik was hem zelfs al voorquote:
signoritaquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo heeft liever dat een Mexicaanse signor het voor hem doet
Ben je soms vergeten dat Yvonne hier al heeft meegepost en de JNG users heeft gewaarschuwd voor hun gedrag in deze reeksquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
En morgen komt yvonne en gaat deze sc ook op slot
Ik zie het zo gebeuren
Hier zou ik niet van kunnen slapen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Aldo: Oehh me gusta signor me gustaaquote:
Dat wordt op z'n vroegst december dan; vandaag een bekeuring van 275 euro gekregen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Rodawa het volgende:
Srs VMS, koop de 360 + Fifa 14 + GTA5, dan neem ik ook weer XBL en gaan we online gamen.
Fopje js geen gc mod.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Aight. Tik hem aan broeder.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen. Al klinkt het wel verleidelijk als je mij dildo blijft noemen.
2 jaar, zo pril nogquote:
Oh nee?quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fopje js geen gc mod.
Hou het voortaan lekker bij een tr. Dit maakt het enkel erger
Haha tering, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs onnodig toeteren is niet zo duur, dat zegt wel wat tegenwoordig.quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat wordt op z'n vroegst december dan; vandaag een bekeuring van 375 euro gekregen.
FOK! is vaak willekeurig met alles, dat bewijzen een aantal notes van mij ook wel. Ik vind dat ze jou er ook geen note voor zouden moeten geven.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Pancakesquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Dat is niet waar. Ik heb zeker 4 TR's gemaakt over topic kapen! Die kun je gewoon teruglezen ook al zijn ze afgevinktquote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kerel. Jij had het altijd over lapohunten. Daar geef ik inderdaad niks om. Topickapen hoort inderdaad niet.
papquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Een lapo.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
We zijn eigenlijk net mensenquote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Notes boeien niet maar wees in ieder geval eenduidig qua beleid op GC denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier zou ik niet van kunnen slapen.
Een verse smoothie gemaakt van een banaan en 2 kiwi'squote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Ja goed ideequote:
Moest lachenquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
Sorry Stuart voor deze topickaap. Is jouw voornaam trouwens Rod?
Aan de kant gezet met gemiddeld 122 waar ik 80 mocht. Het bedrag wordt bepaald door de officier van justitie maar het zou tegen de 300 euro lopen zei de agent.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha tering, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs onnodig toeteren is niet zo duur, dat zegt wel wat tegenwoordig.
Hebben we niet meerquote:
bananenquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Anders zeg je nietsquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fopje js geen gc mod.
Hou het voortaan lekker bij een tr. Dit maakt het enkel erger
Die vind een beetje smaakloos.quote:
HOAX! Mods zijn geen mensenquote:
Of Scrambled eggs, is ook lekkerquote:
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appelsquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een verse smoothie gemaakt van een banaan en 2 kiwi'sen misschien nog een geroosterd broodje met kaas of jam ofzo?
maak verse appelsapquote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appels
Mama Appelsapquote:
Jij modereert GC op eenzelfde manier als ONZ. Prima hoor, maar misschien is overleg met je 'collega's' soms handig daar zij anderen informatie vertrekken dan jijquote:
Die is dan al naar zijn werk.quote:
Hebben we niet meerquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appels
Keurig gedaan. Dan heb je nog wel geluk gehad, iets harder en je bent je rijbewijs kwijt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aan de kant gezet met gemiddeld 122 waar ik 80 mocht. Het bedrag wordt bepaald door de officier van justitie maar het zou tegen de 300 euro lopen zei de agent.
Dan hebben we elkaar (ik jouquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb zeker 4 TR's gemaakt over topic kapen! Die kun je gewoon teruglezen ook al zijn ze afgevinkt
Ik roep daarnaast nu al 2 topics lang dat het mij om het topic kapen gaat. En ook deze heeft een TR gemaakt. Dus zeg nou niet dat ik het niet over topic kapen heb want dat is gewoon onjuist en niet waar!
quote:
jaaaaaa nice, met veel zout.quote:
Wat is er allemaal aan de hand Stuart? Vertel het me.quote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij modereert GC op eenzelfde manier als ONZ. Prima hoor, maar misschien is overleg met je 'collega's' soms handig daar zij anderen informatie vertrekken dan jij
Zoveel werkquote:
Daar had ik met ajax-celtic wel last van van die rot steward.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
Sorry Stuart voor deze topickaap. Is jouw voornaam trouwens Rod?
Ik kom lang genoeg op het forum om te weten hoe het er op GC aan toegaat, of althans, ging tot een maand of 2 geledenquote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne heeft ook in haar signature staan dat mensen die om een duidelijk beleid vragen FOK! niet begrijpen
Moet je in Thailand gaan ontbijtenquote:
50 na correctie is dat toch? Daar blijf ik altijd wel onder, maar dit was wel zuur. Mijn vader wilde ook nog de helft meebetalen, dus het valt nog weer mee maar hij was wel kwaad.quote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Keurig gedaan. Dan heb je nog wel geluk gehad, iets harder en je bent je rijbewijs kwijt.
Dat wordt weer een paar keer extra werken.
ja meidquote:
Ja ik maak wel mijn makkelijke pannenkoeken variantquote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]Ja zeg..
Wat heb je in huis?Anders een paar pannenkoekjes maken met hele dunnen plakjes appel en spek
Verse appelmoes dan?quote:
Ik vind het niet echt gepast dat ik hier openlijk commentaar lever op jouw manier van omgaan met mijn TR's!quote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar (ik jou) niet goed begrepen. Excusrs daar voor. Topic kaap kunnen we wel wat mee
En dat is?quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak wel mijn makkelijke pannenkoeken variant
Dingen veranderen, zo ook beleid.quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom lang genoeg op het forum om te weten hoe het er op GC aan toegaat, of althans, ging tot een maand of 2 geleden
Misschien dat mijn moeder morgenmiddag boodschappen gaat doenquote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammer, anders kon hij even langs de ah rijden
uit de magnetron?quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak wel mijn makkelijke pannenkoeken variant
En dan betaald hij wel de helft??quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
50 na correctie is dat toch? Daar blijf ik altijd wel onder, maar dit was wel zuur. Mijn vader wilde ook nog de helft meebetalen, dus het valt nog weer mee maar hij was wel kwaad.
Waarom doe je het dan.quote:Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt gepast dat ik hier openlijk commentaar lever op jouw manier van omgaan met mijn TR's!
omgquote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je in Thailand gaan ontbijten![]()
Krijg je gewoon dikke mok thee, verse jus, scrambled eggs en pancakes voor eurootje of 3/4![]()
Dat willekeur valt wel meequote:Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dingen veranderen, zo ook beleid.
Over willekeur gesproken, als je dit tijdens een VBL rel had gezet had je waarschijnlijk een ban gehad voor crewbash.
Even een voorbeeld over FOK!willekeur.
Welke? Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke? Deze?ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Vanaf 50 km/u te hard inderdaad. Als ik te hard rijd pas ik ook altijd wel op dat het in ieder geval niet boven die grens komt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
50 na correctie is dat toch? Daar blijf ik altijd wel onder, maar dit was wel zuur. Mijn vader wilde ook nog de helft meebetalen, dus het valt nog weer mee maar hij was wel kwaad.
Omdat jij er zelf openlijk over begint en zegt dat dingen die gezegd zijn er niet instondenquote:
Moet je alleen wel eerst in Thailand zijn. Even Thailand op en neer is een duur ontbijtje hoorquote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je in Thailand gaan ontbijten![]()
Krijg je gewoon dikke mok thee, verse jus, scrambled eggs en pancakes voor eurootje of 3/4![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke? Deze?Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
Het moment dat je je druk gaat maken om iets wat op een internetforum gebeurt is het moment dat het tijd wordt om de computer af te sluiten.
Kloptquote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je alleen wel eerst in Thailand zijn. Even Thailand op en neer is een duur ontbijtje hoor
Hmmmmm, misschien.quote:
Meel met melk mengen en in een pan bakken.quote:
Hier zou ik het normaliter mee eens zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
Het moment dat je je druk gaat maken om iets wat op een internetforum gebeurt is het moment dat het tijd wordt om de computer af te sluiten.
Ik heb in Maleisië ook echt heerlijk ontbetenquote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KloptMaar AirAsia wil op Parijs gaan vliegen
Dat wordt zo nice
daar houd ik sowieso rekening mee, dus dat hoef je niet te zeggenquote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb bier op ja?
Ik denk pas aan het eind. December is namelijk de eerste maand dat er geen collegegeld afgeschreven wordt maar mijn DUO-lening wel binnenkomt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vanaf 50 km/u te hard inderdaad. Als ik te hard rijd pas ik ook altijd wel op dat het in ieder geval niet boven die grens komt.![]()
Maar oke, stel dat je de 360 haalt, wanneer in december kan dit dan worden? Ik heb volgens mij in de week van 9 december weer tentamens, dus dan moet je me sowieso niet verleiden met online GTA o.i.d.
dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Meel met melk mengen en in een pan bakken.
Niet eens een eitje?quote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Meel met melk mengen en in een pan bakken.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
daar houd ik sowieso rekening mee, dus dat hoef je niet te zeggen
Ja dan krijg je zeker saucijsjes en bonen bij je ontbijt? Dat is echt smerigquote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië ook echt heerlijk ontbeten
In Dublin trouwens ook
Oke, nice. Sluit dan ook headset aan en alles, ik ga gefrustreerd schreeuwen als ik verlies, zoals het een online gamer betaamd.quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk pas aan het eind. December is namelijk de eerste maand dat er geen collegegeld afgeschreven wordt maar mijn DUO-lening wel binnenkomt.
Ik was gewoon benieuwd.quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze twijfels.Wie dan wel? Want je vroeg er specifiek bij om wie het ging.
Tosti. Of muesli met magere kwark ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Nee normaal doe je een ei er door heenquote:
Als het zover komt doe ik dat. Ik heb wel een USB-headset. Heb je geen Steam ofzo dan? Ik speel best vaak Left4Dead2.quote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, nice. Sluit dan ook headset aan en alles, ik ga gefrustreerd schreeuwen als ik verlies, zoals het een online gamer betaamd.
Daar ga ik volgend jaar wonenquote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië ook echt heerlijk ontbeten
In Dublin trouwens ook
Ik kon er ook niks aan doen. Arnhem is groot en ik kan niet zomaar elk steegje afstruinen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd.
Sorry voor mijn twijfels. Je hebt me erg gekwetst.
Nee haha. Is gewoon lekker.quote:
ow?quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee normaal doe je een ei er door heen
Wel gehad, heb het er een tijd geleden afgegooid omdat ik toch nooit meer spelletjes deed. Is Left 4 Dead ook online? Volgens mij is dat wel vet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als het zover komt doe ik dat. Ik heb wel een USB-headset. Heb je geen Steam ofzo dan? Ik speel best vaak Left4Dead2.
kut racist met je sinterklaasquote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben het lootje van sinterklaas kwijt.
Dat is toch altijd zo?quote:
Nee ik heb daar heerlijk ontbeten met getoast versgebakken brood, bacon en roerei en verse fruitsalade enzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zeker saucijsjes en bonen bij je ontbijt? Dat is echt smerig
Nee muesli is niet lekkerquote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tosti. Of muesli met magere kwark ofzo
Ja, is online. Normaal kost hij 20 euro geloof ik, maar tijdens Steamsales 5 euro ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel gehad, heb het er een tijd geleden afgegooid omdat ik toch nooit meer spelletjes deed. Is Left 4 Dead ook online? Volgens mij is dat wel vet.
Ja weet ik veelquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo?Eieren melk en meel
Oke dan spreken we de volgende keer af op sc.quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kon er ook niks aan doen. Arnhem is groot en ik kan niet zomaar elk steegje afstruinen.
Ja, maar een eitje erdoor roeren is toch niet zoveel meer moeite?quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee normaal doe je een ei er door heen
Oh klinkt nice jaquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb daar heerlijk ontbeten met getoast versgebakken brood, bacon en roerei en verse fruitsalade enzo
chefkok jijquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja weet ik veelik koop ze altijd voor in de magnetron
Ohquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eesnquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Nederlands brood is toch wel het lekkerst
Nu heb ik zin in rosé, maar ik heb gister al genoeg gehadquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Ik neem er ook nog 1 en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ik pak gewoon een mok, drink melk. dan ga ik daarna daar melk en meel in mengen. dus ik pak geen grote kom en mixer ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar een eitje erdoor roeren is toch niet zoveel meer moeite?Of heb je geen ei meer in huis?
jij koopt kant-en-klare pannekoeken en zegt dan dat ik niks kanquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haute cuisine tover ik elke dag op tafel hier
Ja het brood hier is echt heerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh klinkt nice ja![]()
Weet nog wel een keer dat ik geen toast kreeg maar het brood van Nederland alleen dan in London,zo`n verschilecht fucking droog en zo
Nederlands brood is toch wel het lekkerst
Ik snap u niet, probeert u essn te spellen?quote:
Hmm, ziet er wel nice uit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, is online. Normaal kost hij 20 euro geloof ik, maar tijdens Steamsales 5 euro ofzo.
Ja kan, maar ik ben luiquote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Die zijn niet eens lekker man
Gewoon zelf bakken met spek en appel enzo
zie hierbovenquote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij koopt kant-en-klare pannekoeken en zegt dan dat ik niks kan
Eens.quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap u niet, probeert u essn te spellen?
Dan sta ik misschien een keertje niet op 1quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij heb ik echt grafveel gepost vandaag![]()
SC? Bedoel je niet CS?quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan spreken we de volgende keer af op sc.
Sowieso in het buitenland toastquote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het brood hier is echt heerlijk![]()
Maar dat was versgebakken en getoast en was ook echt wel goed te doen hoor![]()
oh ja dat bedoel ikquote:
Nee, niet echt zwaar, daarom speel ik het ook als enige bijna. Zelfs op laagste settings ziet het er nog goed uit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm, ziet er wel nice uit.Is het zwaar voor de pc? Die van mij kan niet zoveel hebben helaas. Als het meevalt schaf ik dit wellicht aan, ik heb eerder zo'n soort game op de pc gehad, geen idee meer wat de naam was, maar dat was ook wel heel vermakelijk.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik pak gewoon een mok, drink melk. dan ga ik daarna daar melk en meel in mengen. dus ik pak geen grote kom en mixer ofzo
zelf koken is tochquote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik ben lui
[..]
zie hierboven
Wie heb je getrokken?quote:
Goed om te weten, maar gewoon ess mag ook hoor, die n hoeft niet per sequote:
Ah lekker is dat, zoiets is vet. Die hoogstaande graphics en alles interesseren mij ook zelden, als het maar vermakelijk is. Recht toe, recht aan, lekker schieten. Geen gekut verder. Is die Steam Sale nog aan de gang?quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, niet echt zwaar, daarom speel ik het ook als enige bijna. Zelfs op laagste settings ziet het er nog goed uit.
Ohh dat is wel chill. Maar ik ben lui enzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik maak meestal precies genoeg voor 4 pannenkoeken als ik in m'n eentje eet..
dan eet ik er 's avonds 2,5 en dan heb ik er voor het ontbijt 1,5
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed om te weten, maar gewoon ess mag ook hoor, die n hoeft niet per se
Oke nicequote:
HA ik trap er niet meer inquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha godver, zie deze debiel.
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Drukke dag morgenquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in rosé, maar ik heb gister al genoeg gehad
quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso in het buitenland toast![]()
In Penang was ik een keer in een guesthouse en daar hadden ze zelfs pindakaas voor ontbijt
en een TRquote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
AldoTheApache is de winnaar. Ik kreeg zelfs een boze DM.
Die kende ik al.quote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Ahjaquote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohh dat is wel chill. Maar ik ben lui enzoen ik maak ze in een klein pannetje enzo. Een mok is twee kleine bij mij.
Nee, je was het eens met mijn opmerkingquote:
Ik vind het wel leuk, maar het mislukt altijdquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhjaMaar het scheelt ook dat ik koken leuk vind natuurlijk
Ja heb ik ook een keer gedaan jaquote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Singapore hadden ze geen eetzaal in het hostel dus ook geen ontbijt, maar we moesten soms best wel vroeg ergens zijn dus dan had niemand tijd om te ontbijtne. Dus had iedereen bij de 7-11 een zak met Amerikaans nepbrood en een pot met Amerikaanse neppindakaas gekocht![]()
![]()
Zaten we als een stelletje boeren daar in de bus op weg naar de afspraak broodjes pindakaas te smeren
Ezell's FB postenquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Nee, gewoon normaalquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ezell's FB postenMag helemaal niet, terechte TR van Aldo.
quote:
Komende week is erg druk hier inderdaad, daarna moet het weer 'normaal' zijnquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaaleerst weer naar Delft en dan weer aan de slag
Jij hebt het komende week nog zo druk?
Je pan moet ook heet genoeg zijn en als je wat olie door het beslag mengt bakt het eigenlijk ook nooit meer aanquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar het mislukt altijd
oudquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Dankje Tjackaquote:
Arm kindje toch.quote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka
Maar blijkbaar ben je de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arm kindje toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen om je spoiler
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja was het ook, maar je moet toch watquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een keer gedaan jaMaar die broodjes zijn zo vies daar
![]()
Ik ben echt verwend volgens mijIk vind brood van de supermarkt ook veel minder lekker dan van de bakker
Ja maar andere dingen ook nietquote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je pan moet ook heet genoeg zijn en als je wat olie door het beslag mengt bakt het eigenlijk ook nooit meer aan
gelukkig maarquote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komende week is erg druk hier inderdaad, daarna moet het weer 'normaal' zijn
Ze hebben best goeie shit in Singapore ja.quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was het ook, maar je moet toch wat![]()
Op dagen dat we wat later begonnen zaten we natuurlijk met z'n allen bij dat heerlijke tentje om de hoekDe docenten hadden toen ook gevraagd aan ons 'hebben jullie al een lekker tentje ontdekt om wat te kunnen ontbijten?' Ja hoor kom er gezellig bij
is hij zich nu aan het aankleden?quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Jhali het volgende:
Toto komt zo, moest ik even melden.
You have been informed. Back to sleep now.
waarom blok je mijquote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Jhali het volgende:
Hij moet nog komen. Scherp blijven M ! ! !quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is hij zich nu aan het aankleden?
het komt door bierquote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik schrok van die Facebook, godverdomme
quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar andere dingen ook niet
Laatst moest ik apart ff een groenteburger oid opwarmen voor mezelf. Ik let even niet op en hij was aan de ene kant helemaal zwart en de keuken en woonkamer stonken heel erg
Oh was jij slapen?quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Jhali het volgende:
De lol is er ook wel een beetje vanaf moet ik zeggen. Maar goed, nog maar 5 drukke werkdagen te gaanquote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
gelukkig maarte lang zo druk is ook niet gezond
Jupquote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben best goeie shit in Singapore ja.
Ook kwaliteit van westers eten is goed vaak.
Macho Man?quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij moet nog komen. Scherp blijven M ! ! !
stalk je hem weer?quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Jhali het volgende:
Je bent al op de helftquote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol is er ook wel een beetje vanaf moet ik zeggen. Maar goed, nog maar 5 drukke werkdagen te gaan
Ja maar ik stond er bij.quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry
Je moet het vuur ook niet te hoog zetten hè sofje![]()
En als je het nog niet zo goed kan moet je nóóit weglopen bij het fornuis
Uhu. Universiteit daar is best hoog aangeschreven ook volgens mij>quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jupen we werden daar rondgeleid door Singaporese studenten, dat was ook wel leuk
zie je weer wat andere dingen
Gelukkig is het eind in zicht inderdaad. Komt wel goedquote:
5,5/10 zou overwegen het weg te klikken op tc.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
5,5/10 zou overwegen het weg te klikken op tc.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik stond er bij.
Van de zomer twee en halve week alleen thuis. een keer gekookt met vriendinnen. Was super vies. We hebben een hap genomen en toen weg gegooid
Jupquote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Universiteit daar is best hoog aangeschreven ook volgens mij>
Nog even volhoudenquote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het eind in zicht inderdaad. Komt wel goed
Hehequote:Op maandag 18 november 2013 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik telkens als jij in de tc zit
Over 5 weken kom ik voor 10 dagen naar Nederlandquote:
Toffe hond met lelijk baasjequote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit om de een of andere een erg grappige foto.
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HeheMaar kom op Aldo, fucking MACHO MAN, dat ga je toch niet voor je plezier luisteren.
voor kerst?quote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over 5 weken kom ik voor 10 dagen naar Nederland
Voor de Kerst dus?quote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over 5 weken kom ik voor 10 dagen naar Nederland
#standaardpostvaninsoquote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, voor Kerst inderdaad. Helaas moet ik op 1 januari dan weer terug, maar goedquote:
Jaquote:
Derde foto lijkt op die gast waar Shrek op gebaseerd is.quote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam is echt een dorp vergeleken met Singapore natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jupwas wel leuk hoor
en een jaar later ofzo hebben wij een zootje van hun Amsterdam laten zien
ook heel leuk
kom je ook op plekken waar je anders nooit komt, met hun ook museumnacht gedaan
Echt heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |