En dan betaald hij wel de helft??quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
50 na correctie is dat toch? Daar blijf ik altijd wel onder, maar dit was wel zuur. Mijn vader wilde ook nog de helft meebetalen, dus het valt nog weer mee maar hij was wel kwaad.
Waarom doe je het dan.quote:Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt gepast dat ik hier openlijk commentaar lever op jouw manier van omgaan met mijn TR's!
omgquote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je in Thailand gaan ontbijten![]()
Krijg je gewoon dikke mok thee, verse jus, scrambled eggs en pancakes voor eurootje of 3/4![]()
Dat willekeur valt wel meequote:Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dingen veranderen, zo ook beleid.
Over willekeur gesproken, als je dit tijdens een VBL rel had gezet had je waarschijnlijk een ban gehad voor crewbash.
Even een voorbeeld over FOK!willekeur.
Welke? Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke? Deze?ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Vanaf 50 km/u te hard inderdaad. Als ik te hard rijd pas ik ook altijd wel op dat het in ieder geval niet boven die grens komt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
50 na correctie is dat toch? Daar blijf ik altijd wel onder, maar dit was wel zuur. Mijn vader wilde ook nog de helft meebetalen, dus het valt nog weer mee maar hij was wel kwaad.
Omdat jij er zelf openlijk over begint en zegt dat dingen die gezegd zijn er niet instondenquote:
Moet je alleen wel eerst in Thailand zijn. Even Thailand op en neer is een duur ontbijtje hoorquote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je in Thailand gaan ontbijten![]()
Krijg je gewoon dikke mok thee, verse jus, scrambled eggs en pancakes voor eurootje of 3/4![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke? Deze?Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
Het moment dat je je druk gaat maken om iets wat op een internetforum gebeurt is het moment dat het tijd wordt om de computer af te sluiten.
Kloptquote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je alleen wel eerst in Thailand zijn. Even Thailand op en neer is een duur ontbijtje hoor
Hmmmmm, misschien.quote:
Meel met melk mengen en in een pan bakken.quote:
Hier zou ik het normaliter mee eens zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
Het moment dat je je druk gaat maken om iets wat op een internetforum gebeurt is het moment dat het tijd wordt om de computer af te sluiten.
Ik heb in Maleisië ook echt heerlijk ontbetenquote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KloptMaar AirAsia wil op Parijs gaan vliegen
Dat wordt zo nice
daar houd ik sowieso rekening mee, dus dat hoef je niet te zeggenquote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb bier op ja?
Ik denk pas aan het eind. December is namelijk de eerste maand dat er geen collegegeld afgeschreven wordt maar mijn DUO-lening wel binnenkomt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vanaf 50 km/u te hard inderdaad. Als ik te hard rijd pas ik ook altijd wel op dat het in ieder geval niet boven die grens komt.![]()
Maar oke, stel dat je de 360 haalt, wanneer in december kan dit dan worden? Ik heb volgens mij in de week van 9 december weer tentamens, dus dan moet je me sowieso niet verleiden met online GTA o.i.d.
dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Meel met melk mengen en in een pan bakken.
Niet eens een eitje?quote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Meel met melk mengen en in een pan bakken.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
daar houd ik sowieso rekening mee, dus dat hoef je niet te zeggen
Ja dan krijg je zeker saucijsjes en bonen bij je ontbijt? Dat is echt smerigquote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië ook echt heerlijk ontbeten
In Dublin trouwens ook
Oke, nice. Sluit dan ook headset aan en alles, ik ga gefrustreerd schreeuwen als ik verlies, zoals het een online gamer betaamd.quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk pas aan het eind. December is namelijk de eerste maand dat er geen collegegeld afgeschreven wordt maar mijn DUO-lening wel binnenkomt.
Ik was gewoon benieuwd.quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze twijfels.Wie dan wel? Want je vroeg er specifiek bij om wie het ging.
Tosti. Of muesli met magere kwark ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Nee normaal doe je een ei er door heenquote:
Als het zover komt doe ik dat. Ik heb wel een USB-headset. Heb je geen Steam ofzo dan? Ik speel best vaak Left4Dead2.quote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, nice. Sluit dan ook headset aan en alles, ik ga gefrustreerd schreeuwen als ik verlies, zoals het een online gamer betaamd.
Daar ga ik volgend jaar wonenquote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië ook echt heerlijk ontbeten
In Dublin trouwens ook
Ik kon er ook niks aan doen. Arnhem is groot en ik kan niet zomaar elk steegje afstruinen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd.
Sorry voor mijn twijfels. Je hebt me erg gekwetst.
Nee haha. Is gewoon lekker.quote:
ow?quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee normaal doe je een ei er door heen
Wel gehad, heb het er een tijd geleden afgegooid omdat ik toch nooit meer spelletjes deed. Is Left 4 Dead ook online? Volgens mij is dat wel vet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als het zover komt doe ik dat. Ik heb wel een USB-headset. Heb je geen Steam ofzo dan? Ik speel best vaak Left4Dead2.
kut racist met je sinterklaasquote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben het lootje van sinterklaas kwijt.
Dat is toch altijd zo?quote:
Nee ik heb daar heerlijk ontbeten met getoast versgebakken brood, bacon en roerei en verse fruitsalade enzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zeker saucijsjes en bonen bij je ontbijt? Dat is echt smerig
Nee muesli is niet lekkerquote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tosti. Of muesli met magere kwark ofzo
Ja, is online. Normaal kost hij 20 euro geloof ik, maar tijdens Steamsales 5 euro ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel gehad, heb het er een tijd geleden afgegooid omdat ik toch nooit meer spelletjes deed. Is Left 4 Dead ook online? Volgens mij is dat wel vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |