We zijn eigenlijk net mensenquote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Notes boeien niet maar wees in ieder geval eenduidig qua beleid op GC denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier zou ik niet van kunnen slapen.
Een verse smoothie gemaakt van een banaan en 2 kiwi'squote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Ja goed ideequote:
Moest lachenquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
Sorry Stuart voor deze topickaap. Is jouw voornaam trouwens Rod?
Aan de kant gezet met gemiddeld 122 waar ik 80 mocht. Het bedrag wordt bepaald door de officier van justitie maar het zou tegen de 300 euro lopen zei de agent.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha tering, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs onnodig toeteren is niet zo duur, dat zegt wel wat tegenwoordig.
Hebben we niet meerquote:
bananenquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Anders zeg je nietsquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fopje js geen gc mod.
Hou het voortaan lekker bij een tr. Dit maakt het enkel erger
Die vind een beetje smaakloos.quote:
HOAX! Mods zijn geen mensenquote:
Of Scrambled eggs, is ook lekkerquote:
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appelsquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een verse smoothie gemaakt van een banaan en 2 kiwi'sen misschien nog een geroosterd broodje met kaas of jam ofzo?
maak verse appelsapquote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appels
Mama Appelsapquote:
Jij modereert GC op eenzelfde manier als ONZ. Prima hoor, maar misschien is overleg met je 'collega's' soms handig daar zij anderen informatie vertrekken dan jijquote:
Die is dan al naar zijn werk.quote:
Hebben we niet meerquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appels
Keurig gedaan. Dan heb je nog wel geluk gehad, iets harder en je bent je rijbewijs kwijt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aan de kant gezet met gemiddeld 122 waar ik 80 mocht. Het bedrag wordt bepaald door de officier van justitie maar het zou tegen de 300 euro lopen zei de agent.
Dan hebben we elkaar (ik jouquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb zeker 4 TR's gemaakt over topic kapen! Die kun je gewoon teruglezen ook al zijn ze afgevinkt
Ik roep daarnaast nu al 2 topics lang dat het mij om het topic kapen gaat. En ook deze heeft een TR gemaakt. Dus zeg nou niet dat ik het niet over topic kapen heb want dat is gewoon onjuist en niet waar!
quote:
jaaaaaa nice, met veel zout.quote:
Wat is er allemaal aan de hand Stuart? Vertel het me.quote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij modereert GC op eenzelfde manier als ONZ. Prima hoor, maar misschien is overleg met je 'collega's' soms handig daar zij anderen informatie vertrekken dan jij
Zoveel werkquote:
Daar had ik met ajax-celtic wel last van van die rot steward.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
Sorry Stuart voor deze topickaap. Is jouw voornaam trouwens Rod?
Ik kom lang genoeg op het forum om te weten hoe het er op GC aan toegaat, of althans, ging tot een maand of 2 geledenquote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne heeft ook in haar signature staan dat mensen die om een duidelijk beleid vragen FOK! niet begrijpen
Moet je in Thailand gaan ontbijtenquote:
50 na correctie is dat toch? Daar blijf ik altijd wel onder, maar dit was wel zuur. Mijn vader wilde ook nog de helft meebetalen, dus het valt nog weer mee maar hij was wel kwaad.quote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Keurig gedaan. Dan heb je nog wel geluk gehad, iets harder en je bent je rijbewijs kwijt.
Dat wordt weer een paar keer extra werken.
ja meidquote:
Ja ik maak wel mijn makkelijke pannenkoeken variantquote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]Ja zeg..
Wat heb je in huis?Anders een paar pannenkoekjes maken met hele dunnen plakjes appel en spek
Verse appelmoes dan?quote:
Ik vind het niet echt gepast dat ik hier openlijk commentaar lever op jouw manier van omgaan met mijn TR's!quote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar (ik jou) niet goed begrepen. Excusrs daar voor. Topic kaap kunnen we wel wat mee
En dat is?quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak wel mijn makkelijke pannenkoeken variant
Dingen veranderen, zo ook beleid.quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom lang genoeg op het forum om te weten hoe het er op GC aan toegaat, of althans, ging tot een maand of 2 geleden
Misschien dat mijn moeder morgenmiddag boodschappen gaat doenquote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammer, anders kon hij even langs de ah rijden
uit de magnetron?quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak wel mijn makkelijke pannenkoeken variant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |