We zijn eigenlijk net mensenquote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Notes boeien niet maar wees in ieder geval eenduidig qua beleid op GC denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier zou ik niet van kunnen slapen.
Een verse smoothie gemaakt van een banaan en 2 kiwi'squote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Ja goed ideequote:
Moest lachenquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
Sorry Stuart voor deze topickaap. Is jouw voornaam trouwens Rod?
Aan de kant gezet met gemiddeld 122 waar ik 80 mocht. Het bedrag wordt bepaald door de officier van justitie maar het zou tegen de 300 euro lopen zei de agent.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha tering, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs onnodig toeteren is niet zo duur, dat zegt wel wat tegenwoordig.
Hebben we niet meerquote:
bananenquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Anders zeg je nietsquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fopje js geen gc mod.
Hou het voortaan lekker bij een tr. Dit maakt het enkel erger
Die vind een beetje smaakloos.quote:
HOAX! Mods zijn geen mensenquote:
Of Scrambled eggs, is ook lekkerquote:
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appelsquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een verse smoothie gemaakt van een banaan en 2 kiwi'sen misschien nog een geroosterd broodje met kaas of jam ofzo?
maak verse appelsapquote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmmm dat is ook wel lekker, maar we hebben alleen appels
Mama Appelsapquote:
Jij modereert GC op eenzelfde manier als ONZ. Prima hoor, maar misschien is overleg met je 'collega's' soms handig daar zij anderen informatie vertrekken dan jijquote:
Die is dan al naar zijn werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |