Daar stel ik me heel wat anders bij voorquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet je wel van die dingen die groeien enzo
Welke?quote:
quote:
Mijn penis is geen groente hoorquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet je wel van die dingen die groeien enzo
aldo houdt ook van jouquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
Wel trots dat ik in dit rijtje van illustere topicstarters sta:
[ afbeelding ]
luf joe all.
Maar je doet NIETS met topickaaps. Er zijn er deze avond immers vele geweest en het maakt blijkbaar geen zak uit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Fopje het volgende:
Maar hoe ik er tegen aan kijk :
Lapohunt = boeiend![]()
Topic kaap = niet doen.
Doe bij het topic kaap even een TR ofzo maar ga er niet over beginnen in dit topic. Hou de eer aan jezelf.
I knowquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Daar stel ik me heel wat anders bij voor![]()
Hmm nice. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden; een PS3 of een Xbox360. Ligt ook een beetje aan hoe het online werkt enzo. XboxLive kost maandelijks geld en PSNetwork gaat via de wifi ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel, eigenlijk geeneens zo'n slecht idee. Ik heb hier zeventien Xbox 360 games staan met een prima functionerende zwarte Xbox en drie controllers, dat moet toch wel wat opleveren. Van dat geld kan ik makkelijk een PS3 + Fifa 14 + GTA5 kopen.
Jawel doe maarquote:
Oh, dan stop ik wel met eraan knabbelen danquote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn penis is geen groente hoor
Omdat niemand er op dat moment iets om gaf denk ik. Je kan moeilijk verwachten dat mods achter elke topickaap gaan, ervan uitgaande dat er geen TR's zijn gedaan op dat moment.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je doet NIETS met topickaaps. Er zijn er deze avond immers vele geweest en het maakt blijkbaar geen zak uit.
mooi!quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik wel met eraan knabbelen dan
Nee bah, een extra keer ongesteldquote:
Niet kapen dildo. Ben je traag van begrip ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
Wel trots dat ik in dit rijtje van illustere topicstarters sta:
[ afbeelding ]
luf joe all.
Trustenquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Jhali het volgende:
Ik ga nog even wat drinken pakken en dan slapen, ciao![]()
Xbox Live is inderdaad ¤5,- per maand, maar PSN is binnenkort ook niet gratis meer volgens mij. Zodra de PS4 kost het dus net zoveel als Xbox Live en dat duurt al niet lang meer. Of het via wifi gaat weet ik niet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hmm nice. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden; een PS3 of een Xbox360. Ligt ook een beetje aan hoe het online werkt enzo. XboxLive kost maandelijks geld en PSNetwork gaat via de wifi ofzo?
Weltrustenquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Jhali het volgende:
Ik ga nog even wat drinken pakken en dan slapen, ciao![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaja loop maar weer achter je vrouwtje aan
Goed hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldo heeft liever dat een Mexicaanse signor het voor hem doetquote:
Zal het niet meer doen. Al klinkt het wel verleidelijk als je mij dildo blijft noemen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet kapen dildo. Ben je traag van begrip ofzo?
quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit met je menstruatie te maken heeft.
Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit met je menstruatie te maken heeft.
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metquote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat niemand er op dat moment iets om gaf denk ik. Je kan moeilijk verwachten dat mods achter elke topickaap gaan, ervan uitgaande dat er geen TR's zijn gedaan op dat moment.
Kerel. Jij had het altijd over lapohunten. Daar geef ik inderdaad niks om. Topickapen hoort inderdaad niet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je doet NIETS met topickaaps. Er zijn er deze avond immers vele geweest en het maakt blijkbaar geen zak uit.
Ik was hem zelfs al voorquote:
signoritaquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo heeft liever dat een Mexicaanse signor het voor hem doet
Ben je soms vergeten dat Yvonne hier al heeft meegepost en de JNG users heeft gewaarschuwd voor hun gedrag in deze reeksquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
En morgen komt yvonne en gaat deze sc ook op slot
Ik zie het zo gebeuren
Hier zou ik niet van kunnen slapen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Aldo: Oehh me gusta signor me gustaaquote:
Dat wordt op z'n vroegst december dan; vandaag een bekeuring van 275 euro gekregen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Rodawa het volgende:
Srs VMS, koop de 360 + Fifa 14 + GTA5, dan neem ik ook weer XBL en gaan we online gamen.
Fopje js geen gc mod.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Aight. Tik hem aan broeder.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen. Al klinkt het wel verleidelijk als je mij dildo blijft noemen.
2 jaar, zo pril nogquote:
Oh nee?quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fopje js geen gc mod.
Hou het voortaan lekker bij een tr. Dit maakt het enkel erger
Haha tering, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs onnodig toeteren is niet zo duur, dat zegt wel wat tegenwoordig.quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat wordt op z'n vroegst december dan; vandaag een bekeuring van 375 euro gekregen.
FOK! is vaak willekeurig met alles, dat bewijzen een aantal notes van mij ook wel. Ik vind dat ze jou er ook geen note voor zouden moeten geven.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waren wel gedaan! En mods zouden eens op 1 lijn moeten gaan zitten. Fopje reageert metop lapohunten terwijl andere mods mij er een note voor geven als ze menen dat ik een lapohunt heb.
Pancakesquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen als ontbijt eten??????
Dat is niet waar. Ik heb zeker 4 TR's gemaakt over topic kapen! Die kun je gewoon teruglezen ook al zijn ze afgevinktquote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kerel. Jij had het altijd over lapohunten. Daar geef ik inderdaad niks om. Topickapen hoort inderdaad niet.
papquote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Een lapo.quote:Op zondag 17 november 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |