Nee echt?quote:
Heb ik nou jou nummer?quote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Muto het volgende:
Dit voelt net als het aftellen met oud en nieuw.
jaja loop maar weer achter je vrouwtje aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, koude pasta salade zat ik ook aan te denkenquote:
JEEEJquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
kutnu moet ik blijven tot volgende hunt
Ik had toch wel van jou verwacht dag je ook mobiel FOK!tquote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
Jezus man. Ik ging ff pissen maar terwijl ik bezig was moest ik ook poepen. Nu heb ik weer wat gemist
Hou je bek Rodawaquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Rodawa het volgende:
Hoi Aldo, hoe gaat het met jou? Nog gewonnen op Fifa?
Ik wilde eigenlijk gaan slapenquote:
Kun je je XBOX inruilen voor een PS3? Dan gaan we online GTA5'en.quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Rodawa het volgende:
wow so rudequote:
Ja! Hier zat ik ook aan te denken, gewoon met wat groente en tonijn ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
Wat, ik was nog in het vorige topic![]()
Maar Crack, wraps ofzo is wel lekker
Nee, Roda, wat doe je nou. Ben je vergeten dat dat ECHT HELEMAAL NIEMAND interesseerde?quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Plaatje in de OP gaat wel een beetje ver imo.
Jij bent écht slecht dan.quote:
Zit nu mobielquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had toch wel van jou verwacht dag je ook mobiel FOK!t
Valt tegen dit fopje
Misschien.quote:
Ja hoor, als jij mij jouw PS3 geeft dan geef ik jou mijn Xbox. Hehehehehequote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je je XBOX inruilen voor een PS3? Dan gaan we online GTA5'en.
Nee Tjakkie blijf.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem afscheid van deze SC vandaag.
Dit niveau gaat mij zelfs te ver.
Amen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Fopje het volgende:
Maar hoe ik er tegen aan kijk :
Lapohunt = boeiend![]()
Topic kaap = niet doen.
Doe bij het topic kaap even een TR ofzo maar ga er niet over beginnen in dit topic. Hou de eer aan jezelf.
Eens. Ik ben ook weg.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem afscheid van deze SC vandaag.
Dit niveau gaat mij zelfs te ver.
Geen kans dat je je XBOX verkoopt zeker?quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij mij jouw PS3 geeft dan geef ik jou mijn Xbox. Hehehehehe
Mij wel. I care, Dearest.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, Roda, wat doe je nou. Ben je vergeten dat dat ECHT HELEMAAL NIEMAND interesseerde?
Ja is hartstikke lekker johquote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Hier zat ik ook aan te denken, gewoon met wat groente en tonijn ofzo
groente?quote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is hartstikke lekker joh![]()
Doe je gewoon wat kruidenkaas ofzo op die wrap en dan tonijn en wat groenteKun je prima koud eten
Nou heb ik hongerquote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je gewoon wat kruidenkaas ofzo op die wrap en dan tonijn en wat groenteKun je prima koud eten
luister je ook nu?quote:
Oehh ja, toppie! Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet je wel van die dingen die groeien enzoquote:
Jawel, eigenlijk geeneens zo'n slecht idee. Ik heb hier zeventien Xbox 360 games staan met een prima functionerende zwarte Xbox en drie controllers, dat moet toch wel wat opleveren. Van dat geld kan ik makkelijk een PS3 + Fifa 14 + GTA5 kopen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen kans dat je je XBOX verkoopt zeker?
100% SRS
Ik wou ook net zeggen, nu heb ik trek in wrapsquote:
Dat boeit me nou weer net niets. Dat er echter weer een aangekondige topic kaap is laat zien dat het geen flikker meer uitmaakt in GC.quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Plaatje in de OP gaat wel een beetje ver imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |