Bierquote:Op zondag 17 november 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Dus, de enige redding is om nu snel over eten te gaan praten.
Weten jullie nog leuke hapjes die ik kan maken? En koude avondmaaltijden die lekker zijn? Moet 4 woensdagen ofzo op school mn avond eten nuttigen dus kom maar op met die ideeën!
Oh dus je hebt nog 4 uurquote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
half 4 gaat mijn wekker alweer
boterhammen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Weten jullie nog leuke hapjes die ik kan maken? En koude avondmaaltijden die lekker zijn? Moet 4 woensdagen ofzo op school mn avond eten nuttigen dus kom maar op met die ideeën!
Leuk ja om nu je hele verhaal om te gooienquote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond je een grappige user. Grappig omdat je altijd van die zwakzinnige verhalen hebt. Grappig misschien wel als sneu
Ik val je nergens op aan. Alleen IEDEREEN gedraagt zich weleens als een troll hier. Daar is een forum voor. Jij hebt je ook weleens gedragen hoe het EIGENLIJK niet hoort hier.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag gedraag jij je als een troll. Of jij dat nou hypocriet vind of niet kan me geen reet schelen. Je gedrag vandaag is dat van een troll. Sterker nog, je hebt het eerder vandaag zelf toegegeven dus waar val je me op aan?
Ben je leesblindquote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dus als ik even een paar uurtjes lol heb ben ik meteen over het algemeen een troll?
Okay... vreemde conclusie maargoed
Ja, maar jij doet net zo goed mee en zeggen 'hij begon' is echt geen reden om zelf maar lekker mee te gaan doenquote:Op zondag 17 november 2013 23:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat was het bij Stu vanaf het begin alIk quote:
[..]
Dat was dus meer dan 40 minuten geleden al
Hij heeft nooit een ban gehad, hij is een brave userquote:
Nee dat is wel echt een goede comeback, man.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker zelf op en lees eens terug. Dan zie je dat anderen het ook vervelend vinden
Moet jij Dearest niet bellen
Maaltijdsaladequote:Op zondag 17 november 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Stuart zei 'Flikker op' tegen mij, moderator.quote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
Jezus man. Ik ging ff pissen maar terwijl ik bezig was moest ik ook poepen. Nu heb ik weer wat gemist
quote:Op zondag 17 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus je hebt nog 4 uurtijd zat toch?
Slaap lekker GF![]()
FF pissequote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
Jezus man. Ik ging ff pissen maar terwijl ik bezig was moest ik ook poepen. Nu heb ik weer wat gemist
!quote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, doe eens niet zo kinderachtig man. Nu is het gewoon uitlokken om niks. Leuk dat jullie het niet eens zijn met Stuart (en andersom) maar dit is geen discussie meer of zeggen dat je iets niet leuk vind. Dit is gewoon elkaar belachelijk maken en dat gaat nergens over..
Teveel om op te reageren. Ik hou er maar mee op ookquote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, late reactie.
Ja maar er zit een verschil in zelden iets posten maar toch wel met enige regelmaat of vaak iets posten maar minder lang!
En jij zei het net omgekeerd denk ik dan
Zullen wij iets speciaals doen Fopje?quote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |