Ik vond je een grappige user. Grappig omdat je altijd van die zwakzinnige verhalen hebt. Grappig misschien wel als sneuquote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hij vond mij een poos geleden ook nog ''1 van de leukste users''
En dat is jammer en niet nodig.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarvoor zijn al meerdere sc's gesloten
quote:
Ik zal jou eens serieus nemenquote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie nemen het allemaal wel serieus van beide kanten.
Je vroeg er zelf naarquote:
Flikker zelf op en lees eens terug. Dan zie je dat anderen het ook vervelend vindenquote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
Stuart, hou je klep of ga lekker weg. Je bent de enige die zich eraan stoort. Richt maar een STU SC op voor jezelf ofzo.
Allemaal al gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je écht wil dat er iets aan gebeurt: DM de mods, plaats een topicreport bij elke keer dat er iets gebeurt, doe een post in de GC FB of een combinatie er van. Maar waarom hier en nu
preciesquote:
dit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Laten we even evalueren; waarom is het precies een probleem als een user anders dan de user die de lapo in het vorige topic had een nieuw topic opent?
Omdat de lapo-poster dan geen TT mag verzinnen? En geen plaatje mag kiezen?
Zijn jullie 12?
TR, hoop dat je een lange ban krijgt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker zelf op en lees eens terug. Dan zie je dat anderen het ook vervelend vinden
Moet jij Dearest niet bellen
Damn, dit wordt lastig te combineren. Een hersenbrekertje.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker zelf op en lees eens terug.
ZO HÉ. TOUCHÉ.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker zelf op en lees eens terug. Dan zie je dat anderen het ook vervelend vinden
Moet jij Dearest niet bellen
Dat zou ik sterk afraden.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen
Dat was het bij Stu vanaf het begin alquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, doe eens niet zo kinderachtig man. Nu is het gewoon uitlokken om niks. Leuk dat jullie het niet eens zijn met Stuart (en andersom) maar dit is geen discussie meer of zeggen dat je iets niet leuk vind. Dit is gewoon elkaar belachelijk maken en dat gaat nergens over..
Dat was dus meer dan 40 minuten geleden alquote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Ik hoef geen zielige verhalen op te hangen over mijn ouders zoals jij of steeds een kloon aan te maken om aandacht te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |