WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS.quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik voel mij nu net een ME'er die ligt een tikje uitdeelt en dan de hele groep er op reageert.
ahhaahhaahquote:
quote:
Uhuh, en een grote zakquote:
hey broertje hey hey hey.quote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Potentiële OP-pic.
Goede UI trouwens.
Hoi allemaal.
Ik zit in #TeamInsomnia_ al steunen mijn teamleden dit gedrag niet overigens.quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
Ik ga ook meedoen met kapen. Ik zit in #TeamTjacka
TMIquote:
Als je hier poep post ben je al een rebel volgens Stuart dusquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway, ik voel me een beetje een rebel
quote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, doe eens niet zo kinderachtig man. Nu is het gewoon uitlokken om niks. Leuk dat jullie het niet eens zijn met Stuart (en andersom) maar dit is geen discussie meer of zeggen dat je iets niet leuk vind. Dit is gewoon elkaar belachelijk maken en dat gaat nergens over..
schijt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hier poep post ben je al een rebel volgens Stuart dus
Hoiquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Potentiële OP-pic.
Goede UI trouwens.
Hoi allemaal.
Mama Crackertquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, doe eens niet zo kinderachtig man. Nu is het gewoon uitlokken om niks. Leuk dat jullie het niet eens zijn met Stuart (en andersom) maar dit is geen discussie meer of zeggen dat je iets niet leuk vind. Dit is gewoon elkaar belachelijk maken en dat gaat nergens over..
Vandaag gedraag jij je als een troll. Of jij dat nou hypocriet vind of niet kan me geen reet schelen. Je gedrag vandaag is dat van een troll. Sterker nog, je hebt het eerder vandaag zelf toegegeven dus waar val je me op aan?quote:Op zondag 17 november 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Stuart zoals ik al eerder vroeg? Zie jij mij nu als een troll ofzo?
Want 3 dagen geleden was ik nog een respectabele user voor je.
Zo ja, vind ik dat behoorlijk hypocriet
Ga je alweer?quote:
en daarvoor zijn al meerdere sc's geslotenquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |