Dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus, ik was even bij een vriend mijn portomonnee ophalen, had ik gisteren laten liggen. Kom ik een tegenliggende politiewagen tegen.
Kut, lichtjes vergeten. Ik fietsen als een gek, keren ze om. Ik een fietspad op en volgens mij gingen ze daar overheen want toen ik daar overheen was en rechts ging zag ik een auto daar vandaan komen.
FUUUCCKKKK.
Gelukkig kende ik de buurt en ben ik hier en daar wat steegjes door gegaan en heb ze afgeschud.
Die lichtjes vergeet ik niet meer
Wow, late reactiequote:
trustequote:
Is toch veel minder? 28 ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die 50 euro hoed ik liever zelf gr
Mijn hart klopt nog steeds. Ik heb het vaker gehad en dan rijden ze door. Maar ze seinden ook met del ampen en gingen remmen. FUUUCCKKKKquote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik zou helemaal in paniek raken
Hoezo? Deze reeks wordt niet zomaar gesloten hoor. Ik ben niet degene die steeds maar blijft trollen. Ik ben nu wel degene die aangeeft het zat te zijn dat dergelijke kut users blijven doorgaan met dat gedrag.quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
Oké, Stuart kiest voor de we gaan door tot er echt gezeur is-optie. Dan weet je in elk geval zeker dat de reeks geen lang leven meer beschoren is.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus, ik was even bij een vriend mijn portomonnee ophalen, had ik gisteren laten liggen. Kom ik een tegenliggende politiewagen tegen.
Kut, lichtjes vergeten. Ik fietsen als een gek, keren ze om. Ik een fietspad op en volgens mij gingen ze daar overheen want toen ik daar overheen was en rechts ging zag ik een auto daar vandaan komen.
FUUUCCKKKK.
Gelukkig kende ik de buurt en ben ik hier en daar wat steegjes door gegaan en heb ze afgeschud.
Die lichtjes vergeet ik niet meer
:/quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaanZo leuk
![]()
Mijn broertje was laatst 50 euro kwijt ofzoquote:
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS.quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik voel mij nu net een ME'er die ligt een tikje uitdeelt en dan de hele groep er op reageert.
ahhaahhaahquote:
quote:
Uhuh, en een grote zakquote:
hey broertje hey hey hey.quote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Potentiële OP-pic.
Goede UI trouwens.
Hoi allemaal.
Ik zit in #TeamInsomnia_ al steunen mijn teamleden dit gedrag niet overigens.quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
Ik ga ook meedoen met kapen. Ik zit in #TeamTjacka
TMIquote:
Als je hier poep post ben je al een rebel volgens Stuart dusquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway, ik voel me een beetje een rebel
quote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, doe eens niet zo kinderachtig man. Nu is het gewoon uitlokken om niks. Leuk dat jullie het niet eens zijn met Stuart (en andersom) maar dit is geen discussie meer of zeggen dat je iets niet leuk vind. Dit is gewoon elkaar belachelijk maken en dat gaat nergens over..
schijt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hier poep post ben je al een rebel volgens Stuart dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |