Die kwamen en komen NIET in KSC. Ga lekker zelf in KSC posten of blijf lekker in VBL posten andersquote:
Gaat me niet om of ik actief was of niet. Maar dat je dat gezeik van userstats er weer bij haalt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je nou interessant? Je post hier nog geen jaar dus nee je bent geen oud user. En je had minder dan 1000 posts in de eerste 7 maanden. Dat is niet echt actief te noemen.
Ik heb het over lapohunten.quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds wanneer geldt hier een soort van ONZ beleid? Kano en jij liggen duidelijk op een heel andere lijn. Waarom is dat en waarom blijf jij topic kapen prima vinden
quote:Op zondag 17 november 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zonder je te willen beledigen: je hebt ditzelfde nu al een keer of vijf gezegd. Sommige mensen hier zijn het met je eens, anderen niet, maar je punt is in elk geval gemaakt. Wil je er dan over door blijven gaan tot er écht gezeur uitbreekt of zullen we gewoon doorgaan met de tetten orde van de dag?
Miniempjequote:
wha oke ik pak hem jij opent okquote:
Who cares of iemand actief is?quote:Op zondag 17 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je nou interessant? Je post hier nog geen jaar dus nee je bent geen oud user. En je had minder dan 1000 posts in de eerste 7 maanden. Dat is niet echt actief te noemen.
Mensen hoeven van mij niet weg. Ik wil alleen dat ze stoppen met trollen, that's allquote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Muto het volgende:
Als we hier alleen de oud-users laten posten, duurt het vier weken voordat een topic vol is. Scheelt wel weer topickaap en lapo-discussies.
wat meerquote:Op zondag 17 november 2013 23:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb het over lapohunten.
Maar topic kapen is niet zoals het hoort te gaan nee. Diegene die de lapo heeft opent een nieuw topic. Daar kan misschien wat meer naar gekeken worden.
Mag ik blijven?quote:Op zondag 17 november 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen hoeven van mij niet weg. Ik wil alleen dat ze stoppen met trollen, that's all
Want? Ben ik nu opeens ook gebombardeerd tot troll?quote:Op zondag 17 november 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kwamen en komen NIET in KSC. Ga lekker zelf in KSC posten of blijf lekker in VBL posten anders
Die Jip en Janneke voorbeelden van jou zijn van toegevoegde waardequote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Jhali het volgende:
[..]Godverdomme, je bent wel echt een kei in dingen uit context trekken.
Nee dat kan niet, er zijn muggen hier!quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Who cares of iemand actief is?jij doet altijd alsof het zo`n wereldprestatie is om elke dag honderden berichtjes hier te hebben en dat je een bepaalde status geeft of zo. Dat is echt niet zo hoor
Nogmaals, wie ben jij om dat te bepalen? Hoe lang post jij al in deze reeks?quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mooie vergelijking man.
Moet ik blijven herhalen dat je je veels te druk maakt om zk iets onbenulligs?
quote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
Ik pak lapo en open dan lekker geen topic![]()
![]()
Oké. Ik respecteer je mening.quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, door kut users uit JNG zijn vaste en leuke users zoals GF, MK, Appel, Gianni en vele anderen hier minder. Omdat de GC mods er geen moer aan lijken te willen doen. Dit is steeds meer een JNG SC en die werd niet voor niets gesloten!
Na 5 minuten is het lekker geen topickapen meer!quote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
Ik pak lapo en open dan lekker geen topic![]()
![]()
Inderdaad, je hebt gelijk. Jij bent superieur aan iedereen. Sorry, oh almachtige Stu.quote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die Jip en Janneke voorbeelden van jou zijn van toegevoegde waarde
mag ik jouw hart kapen?quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na 5 minuten is het lekker geen topickapen meer!
mooi, dan loopt Stuart weer op schemaquote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
je oudersquote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Inderdaad.
Woohoo, je bent ''famous'' op een internetsite vol autisten, no one fucking cares
Is dat het motto van GC mod bij gezeik? Gewoon negeren en topic kapen is prima?quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dit werkt alleen maar averechts
Die is al gekaaptquote:
Ja ik zal maar uitkijken ok !!quote:
WATquote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogmaals, wie ben jij om dat te bepalen? Hoe lang post jij al in deze reeks?
5 minuten wachten doet niemandquote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Once you go blackquote:
Jij kent hem vast ook al heel goedquote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar want Kano is werkelijk de meest autistische moderator die ik ooit in mijn leven heb gezien.
TR gemacht!quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef Muto het volgende:
Open dan na 4 minuten en 50 seconden. Bam.
Mag jij hier eigenlijk wel posten van je mammiequote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vandaar dat Stu het met hem eens is, waarschijnlijk.
quote:
Ik heb een Mediterraanse lul - ook niet verkeerd hoor, wink wink. Als je hem eens wilt unboxen hoor ik het wel. Mag je vriend filmen.quote:
Ik wacht altijd braaf, maar mensen zijn me altijd voorquote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 minuten wachten doet niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |