Inderdaad, je hebt gelijk. Jij bent superieur aan iedereen. Sorry, oh almachtige Stu.quote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die Jip en Janneke voorbeelden van jou zijn van toegevoegde waarde
mag ik jouw hart kapen?quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na 5 minuten is het lekker geen topickapen meer!
mooi, dan loopt Stuart weer op schemaquote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
je oudersquote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Inderdaad.
Woohoo, je bent ''famous'' op een internetsite vol autisten, no one fucking cares
Is dat het motto van GC mod bij gezeik? Gewoon negeren en topic kapen is prima?quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dit werkt alleen maar averechts
Die is al gekaaptquote:
Ja ik zal maar uitkijken ok !!quote:
WATquote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogmaals, wie ben jij om dat te bepalen? Hoe lang post jij al in deze reeks?
5 minuten wachten doet niemandquote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Once you go blackquote:
Jij kent hem vast ook al heel goedquote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar want Kano is werkelijk de meest autistische moderator die ik ooit in mijn leven heb gezien.
TR gemacht!quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef Muto het volgende:
Open dan na 4 minuten en 50 seconden. Bam.
Mag jij hier eigenlijk wel posten van je mammiequote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vandaar dat Stu het met hem eens is, waarschijnlijk.
quote:
Ik heb een Mediterraanse lul - ook niet verkeerd hoor, wink wink. Als je hem eens wilt unboxen hoor ik het wel. Mag je vriend filmen.quote:
Ik wacht altijd braaf, maar mensen zijn me altijd voorquote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 minuten wachten doet niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |