Zij kwam hier al JAREN hoorquote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Aahhh Stuart wat zég jij nou?! Eerst zeg je dat ik hier zelden ben en nu noem je appel een vast iemand van GRTD terwijl zij hier véél minder is dan ik. ONEERLIJK!
wow ik zou helemaal in paniek rakenquote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus, ik was even bij een vriend mijn portomonnee ophalen, had ik gisteren laten liggen. Kom ik een tegenliggende politiewagen tegen.
Kut, lichtjes vergeten. Ik fietsen als een gek, keren ze om. Ik een fietspad op en volgens mij gingen ze daar overheen want toen ik daar overheen was en rechts ging zag ik een auto daar vandaan komen.
FUUUCCKKKK.
Gelukkig kende ik de buurt en ben ik hier en daar wat steegjes door gegaan en heb ze afgeschud.
Die lichtjes vergeet ik niet meer
Neequote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]Gun mij het terugjatten van mijn topic
Ja dus als ik even een paar uurtjes lol heb ben ik meteen over het algemeen een troll?quote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je roept net zelf dat je aan het trollen was. Jij bent toch ook aan het topic kapen om je eigen usernaampje in de TT te zien? Hou toch op man
quote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt voor elke situatie een liedje
Mandarijntjes zijn lekker deze tijd van het jaarquote:
Ja die 50 euro hoed ik liever zelf grquote:
Dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus, ik was even bij een vriend mijn portomonnee ophalen, had ik gisteren laten liggen. Kom ik een tegenliggende politiewagen tegen.
Kut, lichtjes vergeten. Ik fietsen als een gek, keren ze om. Ik een fietspad op en volgens mij gingen ze daar overheen want toen ik daar overheen was en rechts ging zag ik een auto daar vandaan komen.
FUUUCCKKKK.
Gelukkig kende ik de buurt en ben ik hier en daar wat steegjes door gegaan en heb ze afgeschud.
Wow, late reactiequote:
trustequote:
Is toch veel minder? 28 ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die 50 euro hoed ik liever zelf gr
Mijn hart klopt nog steeds. Ik heb het vaker gehad en dan rijden ze door. Maar ze seinden ook met del ampen en gingen remmen. FUUUCCKKKKquote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik zou helemaal in paniek raken
Hoezo? Deze reeks wordt niet zomaar gesloten hoor. Ik ben niet degene die steeds maar blijft trollen. Ik ben nu wel degene die aangeeft het zat te zijn dat dergelijke kut users blijven doorgaan met dat gedrag.quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
Oké, Stuart kiest voor de we gaan door tot er echt gezeur is-optie. Dan weet je in elk geval zeker dat de reeks geen lang leven meer beschoren is.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
FUUUCCKKKK.
:/quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaanZo leuk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |