Ja weet ik veelquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo?Eieren melk en meel
Oke dan spreken we de volgende keer af op sc.quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kon er ook niks aan doen. Arnhem is groot en ik kan niet zomaar elk steegje afstruinen.
Ja, maar een eitje erdoor roeren is toch niet zoveel meer moeite?quote:Op zondag 17 november 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee normaal doe je een ei er door heen
Oh klinkt nice jaquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb daar heerlijk ontbeten met getoast versgebakken brood, bacon en roerei en verse fruitsalade enzo
chefkok jijquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja weet ik veelik koop ze altijd voor in de magnetron
Ohquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eesnquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Nederlands brood is toch wel het lekkerst
Nu heb ik zin in rosé, maar ik heb gister al genoeg gehadquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Ik neem er ook nog 1 en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ik pak gewoon een mok, drink melk. dan ga ik daarna daar melk en meel in mengen. dus ik pak geen grote kom en mixer ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar een eitje erdoor roeren is toch niet zoveel meer moeite?Of heb je geen ei meer in huis?
jij koopt kant-en-klare pannekoeken en zegt dan dat ik niks kanquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haute cuisine tover ik elke dag op tafel hier
Ja het brood hier is echt heerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh klinkt nice ja![]()
Weet nog wel een keer dat ik geen toast kreeg maar het brood van Nederland alleen dan in London,zo`n verschilecht fucking droog en zo
Nederlands brood is toch wel het lekkerst
Ik snap u niet, probeert u essn te spellen?quote:
Hmm, ziet er wel nice uit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, is online. Normaal kost hij 20 euro geloof ik, maar tijdens Steamsales 5 euro ofzo.
Ja kan, maar ik ben luiquote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Die zijn niet eens lekker man
Gewoon zelf bakken met spek en appel enzo
zie hierbovenquote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij koopt kant-en-klare pannekoeken en zegt dan dat ik niks kan
Eens.quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap u niet, probeert u essn te spellen?
Dan sta ik misschien een keertje niet op 1quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij heb ik echt grafveel gepost vandaag![]()
SC? Bedoel je niet CS?quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan spreken we de volgende keer af op sc.
Sowieso in het buitenland toastquote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het brood hier is echt heerlijk![]()
Maar dat was versgebakken en getoast en was ook echt wel goed te doen hoor![]()
oh ja dat bedoel ikquote:
Nee, niet echt zwaar, daarom speel ik het ook als enige bijna. Zelfs op laagste settings ziet het er nog goed uit.quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm, ziet er wel nice uit.Is het zwaar voor de pc? Die van mij kan niet zoveel hebben helaas. Als het meevalt schaf ik dit wellicht aan, ik heb eerder zo'n soort game op de pc gehad, geen idee meer wat de naam was, maar dat was ook wel heel vermakelijk.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik pak gewoon een mok, drink melk. dan ga ik daarna daar melk en meel in mengen. dus ik pak geen grote kom en mixer ofzo
zelf koken is tochquote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik ben lui
[..]
zie hierboven
Wie heb je getrokken?quote:
Goed om te weten, maar gewoon ess mag ook hoor, die n hoeft niet per sequote:
Ah lekker is dat, zoiets is vet. Die hoogstaande graphics en alles interesseren mij ook zelden, als het maar vermakelijk is. Recht toe, recht aan, lekker schieten. Geen gekut verder. Is die Steam Sale nog aan de gang?quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, niet echt zwaar, daarom speel ik het ook als enige bijna. Zelfs op laagste settings ziet het er nog goed uit.
Ohh dat is wel chill. Maar ik ben lui enzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik maak meestal precies genoeg voor 4 pannenkoeken als ik in m'n eentje eet..
dan eet ik er 's avonds 2,5 en dan heb ik er voor het ontbijt 1,5
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed om te weten, maar gewoon ess mag ook hoor, die n hoeft niet per se
Oke nicequote:
HA ik trap er niet meer inquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha godver, zie deze debiel.
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Drukke dag morgenquote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in rosé, maar ik heb gister al genoeg gehad
quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso in het buitenland toast![]()
In Penang was ik een keer in een guesthouse en daar hadden ze zelfs pindakaas voor ontbijt
en een TRquote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
AldoTheApache is de winnaar. Ik kreeg zelfs een boze DM.
Die kende ik al.quote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha godver, zie deze debiel.
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Ahjaquote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohh dat is wel chill. Maar ik ben lui enzoen ik maak ze in een klein pannetje enzo. Een mok is twee kleine bij mij.
Nee, je was het eens met mijn opmerkingquote:
Ik vind het wel leuk, maar het mislukt altijdquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhjaMaar het scheelt ook dat ik koken leuk vind natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |