Ja heb ik ook een keer gedaan jaquote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Singapore hadden ze geen eetzaal in het hostel dus ook geen ontbijt, maar we moesten soms best wel vroeg ergens zijn dus dan had niemand tijd om te ontbijtne. Dus had iedereen bij de 7-11 een zak met Amerikaans nepbrood en een pot met Amerikaanse neppindakaas gekocht![]()
![]()
Zaten we als een stelletje boeren daar in de bus op weg naar de afspraak broodjes pindakaas te smeren
Ezell's FB postenquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha godver, zie deze debiel.
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Nee, gewoon normaalquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ezell's FB postenMag helemaal niet, terechte TR van Aldo.
quote:
Komende week is erg druk hier inderdaad, daarna moet het weer 'normaal' zijnquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaaleerst weer naar Delft en dan weer aan de slag
Jij hebt het komende week nog zo druk?
Je pan moet ook heet genoeg zijn en als je wat olie door het beslag mengt bakt het eigenlijk ook nooit meer aanquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar het mislukt altijd
oudquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha godver, zie deze debiel.
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Dankje Tjackaquote:
Arm kindje toch.quote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka
Maar blijkbaar ben je de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arm kindje toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen om je spoiler
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja was het ook, maar je moet toch watquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een keer gedaan jaMaar die broodjes zijn zo vies daar
![]()
Ik ben echt verwend volgens mijIk vind brood van de supermarkt ook veel minder lekker dan van de bakker
Ja maar andere dingen ook nietquote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je pan moet ook heet genoeg zijn en als je wat olie door het beslag mengt bakt het eigenlijk ook nooit meer aan
gelukkig maarquote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komende week is erg druk hier inderdaad, daarna moet het weer 'normaal' zijn
Ze hebben best goeie shit in Singapore ja.quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was het ook, maar je moet toch wat![]()
Op dagen dat we wat later begonnen zaten we natuurlijk met z'n allen bij dat heerlijke tentje om de hoekDe docenten hadden toen ook gevraagd aan ons 'hebben jullie al een lekker tentje ontdekt om wat te kunnen ontbijten?' Ja hoor kom er gezellig bij
is hij zich nu aan het aankleden?quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Jhali het volgende:
Toto komt zo, moest ik even melden.
You have been informed. Back to sleep now.
waarom blok je mijquote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef Jhali het volgende:
Toto komt zo, moest ik even melden.
You have been informed. Back to sleep now.
Hij moet nog komen. Scherp blijven M ! ! !quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is hij zich nu aan het aankleden?
het komt door bierquote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik schrok van die Facebook, godverdomme
quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar andere dingen ook niet
Laatst moest ik apart ff een groenteburger oid opwarmen voor mezelf. Ik let even niet op en hij was aan de ene kant helemaal zwart en de keuken en woonkamer stonken heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |