Je hebt gelijk, verspookt is het ook weer niet, alleen huid die opgepompt is met botox en fillers.quote:
Inderdaad, Google maar eens wat foto's. Allemaal appelwangetjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Die wangen heeft ze volgens mij haar hele leven al
Ik vind dat ze er goed uit ziet voor haar leeftijd.
Nee hoor, laatst bij College Tour heeft ze ze nog uitgebreid vernoemd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Ruby maakt toch geen geheim van haar botoxinjecties?
Ze doet haar naam eer aanquote:
Nou idd, ze had echt mooi ouder kunnen worden ze lijkt nu wel een alcoholist.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Noek het volgende:
Madonna krijgt echt zo'n typisch hoofd. Zonde hoor want ik denk dat ze klassiek heel mooi zou zijn.
Heb ooit een naaktfoto van haar gezien. Ze was zo'n jaar of 20. Niet bepaald knap te noemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Noek het volgende:
Madonna krijgt echt zo'n typisch hoofd. Zonde hoor want ik denk dat ze klassiek heel mooi zou zijn.
eentje maar? ze had toch een heel boek vol uitgegeven?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een naaktfoto van haar gezien. Ze was zo'n jaar of 20. Niet bepaald knap te noemen.
Dat was jaren later. Deze stond in de Playboy. Werd pas geplaatst toen ze beroemd was.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eentje maar? ze had toch een heel boek vol uitgegeven?
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een naaktfoto van haar gezien. Ze was zo'n jaar of 20. Niet bepaald knap te noemen.
Hier ziet ze er redelijk uit idd. De foto die ik bedoelde was frontal nude en niet iets om van te genieten.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet razend knap, maar helemaal niet lelijk, IMO
behalve dat pluishaar
We wachten het af!quote:'Gerard Joling slachtoffer van mislukte plastisch chirurgie'
Gerard Joling is toch het slachtoffer geworden van mislukte plastisch chirurgie. Volgens Albert Verlinde is het gezicht van Joling door de ingreep blauw en gezwollen.
Foto: ANP
Dit vertelt Verlinde dinsdag bij Mattie & Wietze op Q-Music.
Joling zou zich niet alleen schamen voor zijn gezicht, maar ook voor het feit dat de medische misser zijn eigen schuld is.
De zanger zou in korte tijd twee ingrepen hebben laten doen, wat eigenlijk niet mag. Dat had Joling volgens Verlinde moeten melden bij de instelling waar hij de tweede ingreep liet doen.
Woensdag 11 december staat Joling samen met Gordon in een grote liveshow op RTL4. Joling hoopt dat zijn gezicht tegen die tijd voldoende hersteld is om op televisie te verschijnen.
Gerucht
Maandagavond meldde Verlinde nog tijdens RTL Boulevard dat het om een gerucht ging. In de uitzending las Verlinde een sms voor van Joling waarin de zanger vertelde dat het gerucht onzin is en hij een ontstoken kaak heeft.
Na de uitzending werd Verlinde gebeld door een bron die hij naar eigen zeggen voor de "volle 100 procent vertrouwt". "Dit is het echte verhaal over Gerard Joling", aldus Verlinde.
Ik heb net even gekeken (nu op rtl4 een live-uitzending met Geer), maar verspookt oid is het niet...durf niet eens te zeggen of hij daadwerkelijk een operatie heeft gehad....quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef Ole het volgende:
Volgens mij een recente foto van Geer
[ afbeelding ]
Heb je Patty van de week gezien? Lijkt wel of haar halve gezicht verlamd is door de botoxquote:
quote:
quote:
Bruce Jenner called his Beverly Hills plastic surgeon Friday and cancelled his scheduled surgery to flatten his Adam's Apple ... TMZ has learned.
Sources connected with Jenner say he was upset information about the procedure leaked out and blamed people in the doctor's office. We're told Bruce informed them he was taking his business elsewhere.
TMZ broke the story ... Jenner had 2 consultations with the doctor and had scheduled surgery for both a Laryngeal Shave (Adam's Apple flattening) and a nose job. We're now told the surgery was scheduled for next Wednesday. Sources say Jenner wanted a smaller nose. Bruce tells TMZ he wanted plastic surgery because of scar tissue after cancer removal surgery.
Multiple medical sources have told TMZ ... getting a Laryngeal Shave is almost always the first step in gender reassignment. Bruce scoffs at that, telling TMZ, "I just didn't like my trachea."
We're told Bruce has spoken with his family and told them the surgery is now off ... other sources say Bruce indicated he will have it done at a different plastic surgeon's office.
Dan heb je dr nog nooit in het echt gezien. Compleet verspooktquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het bij Linda wel meevallen
Klopt, heb haar nooit in het echt gezien. Maar ik typte dit toen ik de 3 foto's boven mijn berichtje zag. Foto paar berichtjes terug is wel eng hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je dr nog nooit in het echt gezien. Compleet verspookt
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef JaneDoe het volgende:
hij gaat nu zelfs zijn adamsappel laten afvlakken...volgens sommigen de eerste stap van transformatie naar vrouw
Ook al zo'n monster (geworden).quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ze gaat steeds meer op Monique van de Ven lijken.
Ze doen me allebei aan the Joker denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook al zo'n monster (geworden).
Wendy van Dijk had ook al heel jong veel rimpels. In een programma heeft zij zelfs eens botox laten opspuiten. Toen was ze pas 25...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd hoe ze er over 20 jaar uit zal zien..
Veel rimpels/lijntjes trouwens op die eerste foto, daar is ze pas 28
Ik vind het ook meevallen, als clowns je ding is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het bij Linda wel meevallen
Oh RLS figuurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Farrah Abraham, bekend van MTV's 16 & pregnant en teen mom.
Nee, ze is 22quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh RLS figuur![]()
Maar maar maar, 16 &pregnant? Ging het om haar dochter, ze ziet er uit als 30+
Hij toch onderhand gewend moeten zijn aan spuiten in het gezicht lijkt mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:37 schreef Charmian het volgende:
Er was toch ook iets niet goed gegaan bij zijn laatste bezoekje aan de spuiter of chirurg.
hm spuit elf ikke geloof ik
Muhahaha!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Hij toch onderhand gewend moeten zijn aan spuiten in het gezicht lijkt me
Was eerder een professionele productie welke haar 1,5 miljoen heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:04 schreef DjinN het volgende:
Dat is toch die neppe snol die in een amateurfilm had gespeeld? Wat een voorbeeld voor haar kind zeg
Waar het bij vrouwen vaak nog goed kan gaan ziet het er bij mannen in 99% van de gevallen gewoon niet uit.quote:
Wat een draak!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Vast al gepost maar blijft zonde. Donatella Versace:
Vroeger
[ afbeelding ]
(rechts uiteraard)
Nu:
[ afbeelding ]
Die rimpelige armquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
(rechts uiteraard)
Nu:
[ afbeelding ]
ik zie de link met plastische chirurgisch verspookt even niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef Kings het volgende:
Britney Spears, waaaar is die bh?
[ afbeelding ]
Zo'n gigantisch verschil met
[ afbeelding ]
En een lelijk outfitje, en een voor in het Celebs zonder BH-topic en een mogelijke bruiloft (zie de foto aldaar). Maar geen plastische chirurgie nee.quote:
Toch knap hoe ze die kerel op dat wijf hebben laten lijken met die verbouwing.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
(rechts uiteraard)
Nu:
[ afbeelding ]
Foto kan eventueel hier: SHO / Celebs onflatteus op de kiek #132quote:Op maandag 27 januari 2014 10:27 schreef Kings het volgende:
[..]
Haha oeps! Verkeerde topic inderdaad!
Nee, bur feel free to open it!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:38 schreef kvd het volgende:
Ah gelukkig, dan ligt het niet aan mij
hebben we een celebs zonder bh topic?![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die kan ook wel in dat celebs zonder bh topic
Daar viel mij oog het eerst op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die kan ook wel in dat celebs zonder bh topic
De geruchten gaan wel ja (inclusief dat hij zijn borsten zou hebben laten vergroten. Maar volgens Bruce heeft hij gewoon een hekel aan zijn adamsappel en volgens zijn zonen komt dat door Kris, aangezien zij hem meerdere keren richting de plastisch chirurg heeft gestuurd...quote:
En dat kapsel vindt hij ook erg mannelijk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef kvd het volgende:
De geruchten gaan wel ja (inclusief dat hij zijn borsten zou hebben laten vergroten. Maar volgens Bruce heeft hij gewoon een hekel aan zijn adamsappel en volgens zijn zonen komt dat door Kris, aangezien zij hem meerdere keren richting de plastisch chirurg heeft gestuurd...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kapsel vindt hij ook erg mannelijk?
ach hij heeft toch doorgezet...wie houd hij nu nog voor de gek dan..behalve zichzelf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo ik ben Bruce Jenner en ik doe een vrouw na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ook adamsappel-loos. Next step: hormoonkuurtje?
Mooie nageltjes erbijquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach hij heeft toch doorgezet...wie houd hij nu nog voor de gek dan..behalve zichzelf?
wel byzonder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach hij heeft toch doorgezet...wie houd hij nu nog voor de gek dan..behalve zichzelf?
Bruce verkeert in het stadium "het". Geen hij, geen zij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Turbomuis het volgende:
Zo te zien heeft 'ie/zij een mislukte wenkbrauwlift gehad ofzo.
(Maar geen botox!)
ielll die nagels van hem.... 'rilling'quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Mooie nageltjes erbij
[ afbeelding ]
Zekers! Hij moet zijn weelderige bos zelfs in bedwang houden in een staartje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
Z'n haar lijkt ook een stuk voller dan het geweest is...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole Kidman wordt een soort hamster
Ze wordt Kylie Minogue!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het beter dan een paar jaar terug. Toen vond ik haar doodeng.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe het er bewegend uitziet, maar ik vind Nicole Kidman wel meevallen. Vooral in de zin dat ze nog wel echt een eigen gezicht heeft, en niet zo'n standaard plastische chirurgie gezicht.
Ik vind dat zó lelijk, van die fillers in je wangenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Onderstaande?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Suusje79 het volgende:
Laatst zag ik een advertentie voor volgens mij een parfum en daar herkende ik haar bijna niet!
Ik denk dat het niet beweegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe het er bewegend uitziet, maar ik vind Nicole Kidman wel meevallen. Vooral in de zin dat ze nog wel echt een eigen gezicht heeft, en niet zo'n standaard plastische chirurgie gezicht.
Komt dichtbij hierbij in de buurt:quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:19 schreef kvd het volgende:
Is it a bird? Nooooo
Is it an alien? Noooo
It's Donatella Versace
[ afbeelding ]
HAHAHA omg nu je het zegtquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt op de moeder uit Braindead wiens oor in de pap valt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt op de moeder uit Braindead wiens oor in de pap valt.
Het lijkt ook net of ze geen oogwit meer heeft ofzo, heel eng...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder Stallone.
Het is net zo'n smeltende kaars
quote:Bruce Jenner is NOT changing his identity ... he's just going through a mid-life crisis and is addicted to plastic surgery -- this according to sources close to the Kardashian family and Jenner sons.Family sources say the klan does not buy what increasingly looks like gender reassignment. They say Bruce is changing his look because of his "Michael Jackson-like obsession with plastic surgery." They say he is struggling to re-gain his youth. They point to the fact that he's moved to Malibu, grown his hair long and had a ponytail for a long time, drives a Harley, and has changed his nose and neck.We're told the family has actually counseled him against all the surgery, saying he was a good looking man to begin with, but he wouldn't listen.They also echo the story TMZ posted Tuesday -- that Bruce is "super manly," the family saying, "He loves sports, helicopters and cars."It's interesting ... because we also know that when Bruce golfs at the Sherwood Country Club he constantly talks about the '76 Olympics where he won gold. It's also when he was young and great looking, which kind of supports the family's position.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reet implantaten
Goed verwoordquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Het lijkt wel of ze een enorme luier aanheeft
Een volle luier ook nogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Het lijkt wel of ze een enorme luier aanheeft
Ze vergelijken het met 2008, maar ze heeft ondertussen natuurlijk wel een kind gebaard en is ouder geworden. Het ziet er in ieder geval niet uit in die broek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reet implantaten
Die strategisch geplaatste scheur in z'n broekquote:Op maandag 10 maart 2014 14:51 schreef kvd het volgende:
Het is weer eens tijd voor Mickey Rourke
Met de littekens boven zijn (onder)broek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
http://www.dailymail.co.u(...)-ANOTHER-tattoo.html
Ach gos, hij heeft een keizersnede gehad!quote:Op maandag 10 maart 2014 14:51 schreef kvd het volgende:
Het is weer eens tijd voor Mickey Rourke
Met de littekens boven zijn (onder)broek
Zijn dat niet striemen van een strakke slip?quote:
Zo te zien op de andere foto's niet. Hier zie je het vind ik wel redelijk duidelijk. (Het ziet er ook wel uit als een tummy tuck buik)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zijn dat niet striemen van een strakke slip?
Zou d'r gewoon doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:01 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net of zij altijd een volgekakte luier aan heeft
Au!quote:
Dat vond ik als jong jochie zo'n verschrikkelijk mooie vrouw (en op de oude foto nog steeds!) maar daar is echt niets meer van over...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef Turbomuis het volgende:
Al eerder gepost hier, maar toch nog maar 's, want zondezondezonde
[ afbeelding ]
Hunter Tylo
Dat spanx/corrigerende broekje wat er onderuit steektquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:01 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net of zij altijd een volgekakte luier aan heeft
hahahahaahahahha wtf ik zie het nu pasquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:45 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dat spanx/corrigerende broekje wat er onderuit steekt![]()
Hamsteralertquote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Little_Acorn het volgende:
Hier is ook iets niet goed gegaan, Mari.
[ afbeelding ]
Die scheve neus corrigeert ie dan weer nietquote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Little_Acorn het volgende:
[ afbeelding ]
+ de rest van zijn hoofd.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:21 schreef Skaai het volgende:
Die scheve neus corrigeert ie dan weer niet
Ook zo ontzettend lelijk, mensen die veel te veel in de zon zitten en dan zo'n lelijke huid krijgen....quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Little_Acorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan inderdaad zo figureren in Droomvluchtquote:Op maandag 7 april 2014 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind haar rechts meer iets weghebben van een elfje
Noooooooooooquote:
Jammer, maar gelukkig wel een stuk beter dan de periode hiervoor, zoals die before-after foto onder die foto.quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef dennis83 het volgende:
Tori Amos (ik herkende haar ook niet)
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vroeger uit
[ afbeelding ]
wow, zonde zeg, zij was echt prachtig.quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vroeger uit
[ afbeelding ]
Wut. Ze is echt niet meer terug te herkennen zeg...quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vroeger uit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Markeerstift het volgende:
http://jezebel.com/a-dist(...)g-through-1564238471
Zie in deze link hoe vrouwen huilen met Botox (kan de speler niet direct linken)
Whahahaha, ik heb me echt rotgelachen!! En het viel me op dat ze er echt allemaal hetzelfde uitzien.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Markeerstift het volgende:
Zie in deze link hoe vrouwen huilen met Botox (kan de speler niet direct linken)
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Felixa het volgende:
A Disturbing Montage of Real Housewives Crying Through Botox
Huilende botox-gezichten!
Whehehe.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Markeerstift het volgende:
Het feit dat hun ogen en voorhoofd niet meedoen aan dat gejank, komt toch echt door de botox.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Samson het volgende:
De grootste misvatting over botox is dat je er zo uit gaat zien. Botox verlamt gewoon spieren, die vult ze niet op of zo. Deze vrouwen staan bol van de fillers. Dat is echt iets heel anders dan botox....
Ik heb het over hoe ze eruit zien, niet over die jankfilmpjes.Zo'n gummiachtig gezicht krijg je echt niet alleen van botox. Idd neemt botox wel expressie weg maar het vult geen rimpels op of zo. Meer dat, heel veel mensen denken dat hoe zij eruit zien enkel door wat spuiten met botox komt en niets is minder waar. Waarschijnlijk hebben ze naast gebruik van fillers ook de nodige plastische chirurgie achter de rug.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het feit dat hun ogen en voorhoofd niet meedoen aan dat gejank, komt toch echt door de botox.
Oh, dat is zeker waar. Het zijn complete knutseldozen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe ze eruit zien, niet over die jankfilmpjes.Zo'n gummiachtig gezicht krijg je echt niet alleen van botox. Idd neemt botox wel expressie weg maar het vult geen rimpels op of zo. Meer dat, heel veel mensen denken dat hoe zij eruit zien enkel door wat spuiten met botox komt en niets is minder waar. Waarschijnlijk hebben ze naast gebruik van fillers ook de nodige plastische chirurgie achter de rug.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:32 schreef deadly_kiss het volgende:
dat filmpje![]()
vooral deze.... haar mond leeft een eigen leven![]()
[ afbeelding ]
het viel me juist op dat de bovenlip niet meedoetquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het feit dat hun ogen en voorhoofd niet meedoen aan dat gejank, komt toch echt door de botox.
die hand van dat wijfquote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Meg Ryan en Billy Cristal, beide niet vies van botox en/of een facelift:
[ afbeelding ]
Het valt me op dat de dames ook emotioneel niet ouder lijken te wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Felixa het volgende:
A Disturbing Montage of Real Housewives Crying Through Botox
Huilende botox-gezichten!
Ligt eraan hoor, er zijn ook Hollywood vrouwen die wél gracieus oud worden, zoals een Jane Seymour, of Jacqueline Bisset... respectievelijk 62 en 69 jaar oud, en beiden vol rimpels, maar nog steeds mooi. Daarom kan ik niet eens een foto hier plaatsen, want dat zou het offtopic zijn. Maar ze zijn er wel hoor, normale vrouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:39 schreef Samson het volgende:
Een ster zijn in Hollywood: fantastisch, oud worden in Hollywood: een drama
Die vind ik er allebei niet verspookt uitzien. Je ziet wel dat wat hebben laten doen, maar ik vind het niet lelijk. Ze zijn op de juiste tijd gestopt.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:11 schreef Sriracha het volgende:
Linda de Mol is echt te triest, net als Monique van de Ven
Vind je? ze zien er allebei een beetje uit als Loekie de Leeuwquote:Op zondag 4 mei 2014 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die vind ik er allebei niet verspookt uitzien. Je ziet wel dat wat hebben laten doen, maar ik vind het niet lelijk. Ze zijn op de juiste tijd gestopt.
Wow....quote:Op zondag 4 mei 2014 16:27 schreef kvd het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op TLC naar Mob Wives kijken. Ik in ieder geval wel![]()
Daar zit een dame bij, Big Ang met nogal grote lippen en boezem. Vandaag maar eens even gekeken naar foto's van vroeger
Van:
[ [url=http://cdn3-www.realitytea.com/wp-con(...)23341.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van leuke vrouw naar gedrocht. Wat bezielt mensen toch. Of is er iets wat ik echt niet zie en is dit het nieuwe schoonheidsideaal?quote:
Qua karakter vind ik haar wel 1 van de betere van die dames. Maar qua uiterlijk (en dan die stem er nog bijquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze net zo'n stem heeft als the nanny?
als een schorre kerelquote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze net zo'n stem heeft als the nanny?
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net dat Lucy ook iets rondom haar ogen heeft laten doen?
Ik dacht altijd dat dat een kerel wasquote:Op zondag 4 mei 2014 16:27 schreef kvd het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op TLC naar Mob Wives kijken. Ik in ieder geval wel![]()
Daar zit een dame bij, Big Ang met nogal grote lippen en boezem. Vandaag maar eens even gekeken naar foto's van vroeger
Van:
[ [url=http://cdn3-www.realitytea.com/wp-con(...)23341.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
De Bogdanoff broertjes:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lang hoofdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net van die karikatuurpopjes![]()
die heeft sowieso iets aan haar lippen laten doen (en voorhoofd)quote:
En toch vind ik Carice absoluut niet verspookt. Ik vind haar nog steeds mooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:30 schreef Kroelo het volgende:
[..]
die heeft sowieso iets aan haar lippen laten doen (en voorhoofd)
ze heeft nu een vollere bovenlip:
[ afbeelding ]
paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
Haar lippen kunnen gewoon slim gebruik van make-up zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:30 schreef Kroelo het volgende:
[..]
die heeft sowieso iets aan haar lippen laten doen (en voorhoofd)
ze heeft nu een vollere bovenlip:
[ afbeelding ]
paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
Oh dit vind ik geen fraai resultaat! Het lijkt maar een miniem aanpassinkje aan het bovenlipje, maar wat een effect. Haar mond was nou juist zo karakteristiek. Wat zou haar Kees de jongen daar nou van vinden? Hopelijk houdt hij haar een beetje in toom op dit vlak.quote:
Jan Seymour is een hele mooie vrouw voor haar leeftijd maar ze heeft echt wel dingen laten doen, al is het maar botox.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, er zijn ook Hollywood vrouwen die wél gracieus oud worden, zoals een Jane Seymour, of Jacqueline Bisset... respectievelijk 62 en 69 jaar oud, en beiden vol rimpels, maar nog steeds mooi. Daarom kan ik niet eens een foto hier plaatsen, want dat zou het offtopic zijn. Maar ze zijn er wel hoor, normale vrouwen
Plaag-geestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
De Bogdanoff broertjes:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Willen ze niet hè ? Mensen willen iets vasthouden wat ze niet kunnen en dan krijg je zulke resultaten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:50 schreef dennis83 het volgende:
Kim Novak was vroeger een beauty...Ze had toch gewoon mooi ouder kunnen worden?
[ afbeelding ]
Ze hadden haar wel kunnen gebruiken in de hup holland hamsters reclame van AHquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Willen ze niet hè ? Mensen willen iets vasthouden wat ze niet kunnen en dan krijg je zulke resultaten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze hadden haar wel kunnen gebruiken in de hup holland hamsters reclame van AH
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze hadden haar wel kunnen gebruiken in de hup holland hamsters reclame van AH
Wowww, ze was op die eerste foto nog maar 27 of 28? Wat een rimpels al dan. Wat dat betreft kan ik haar geen ongelijk geven, al had het wel veel minder gekund natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
Linda de Mol
1992
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huhhhquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:43 schreef SEMTEX het volgende:
Tulisa Contostaveledinges:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh. My. God.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo ik ben Bruce Jenner en ik doe een vrouw na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ook adamsappel-loos. Next step: hormoonkuurtje?
Dat is ziekelijk. Een hekel hebben aan je adamsappel en 'm dan weg laten halen, WTF.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef kvd het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel ja (inclusief dat hij zijn borsten zou hebben laten vergroten. Maar volgens Bruce heeft hij gewoon een hekel aan zijn adamsappel en volgens zijn zonen komt dat door Kris, aangezien zij hem meerdere keren richting de plastisch chirurg heeft gestuurd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Is dat het enige?
Ik had haar niet herkend.
Hmmm, het lijkt me niet, maar aan haar mond is overduidelijk gesleuteld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Is dat het enige?
Ik had haar niet herkend.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:22 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]Waar is haar neus gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is die inmiddels?quote:
Doodzonde.. was een erg mooi meisje, lijkt nu meer op een brandwondenslachtoffer waar ze nog wat van hebben proberen te makenquote:
Tulisa Contostavlos (Zat in de jury van The X Factor UK en ze is een hiphop zangeres)quote:
Ha Ha Haquote:
68 (19 januari 1946)quote:Op zondag 13 juli 2014 18:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe oud is die inmiddels?
Die is echt helemaal geconserveerd inmiddels
Viel mij ook op idd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:12 schreef Copycat het volgende:
Haar gezicht lijkt ook een stuk pokdaliger.
Ik kende haar niet, maar als ik voor en nafoto bekijk zie ik geen 'compleet ander persoon'. Enkel wat kleine ingrepen. Verder gewoon herkenbaar. Maar misschien moet ik haar op bewegend beeld zien om dat verschil op te merken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Van haar twitter/instagram geplukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt een compleet ander persoon geworden en ze heeft nu dus nog dikkere lippen
post van 12:07 is voor, post van 12:14 is na he. Daar zie je het verschil toch wel duidelijk?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kende haar niet, maar als ik voor en nafoto bekijk zie ik geen 'compleet ander persoon'. Enkel wat kleine ingrepen. Verder gewoon herkenbaar. Maar misschien moet ik haar op bewegend beeld zien om dat verschil op te merken.
Verschil ja. Niet een compleet ander persoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
post van 12:07 is voor, post van 12:14 is na he. Daar zie je het verschil toch wel duidelijk?
In plaats van dat ze het geld aan haar kind besteed.. Lijkt me niet dat iemand uit 16 and pregnant 't heel breed heeft namelijk. (Zeg er eerlijk bij dat ik t ook bijna nooit kijk)quote:
Ze heeft in pornofilms gespeeld... En blijkbaar verdiend dat toch best aardigquote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
In plaats van dat ze het geld aan haar kind besteed.. Lijkt me niet dat iemand uit 16 and pregnant 't heel breed heeft namelijk. (Zeg er eerlijk bij dat ik t ook bijna nooit kijk)
Ze zat bij N-Dubz, zo'n te fout wannabe bubblehop-groepje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kende haar niet, maar als ik voor en nafoto bekijk zie ik geen 'compleet ander persoon'. Enkel wat kleine ingrepen. Verder gewoon herkenbaar. Maar misschien moet ik haar op bewegend beeld zien om dat verschil op te merken.
http://www.examiner.com/a(...)farrah-abraham-worthquote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
In plaats van dat ze het geld aan haar kind besteed.. Lijkt me niet dat iemand uit 16 and pregnant 't heel breed heeft namelijk. (Zeg er eerlijk bij dat ik t ook bijna nooit kijk)
Moeders denkt dus alleen maar aan zichzelf. Lekker, als dat kind wat rond aan het surfen is op internet over een paar jaar, en hij/zij komt haar moeder wijdbeens tegen. Om te jankenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft in pornofilms gespeeld... En blijkbaar verdiend dat toch best aardig
Zo'n raar plof hoofd en vreemd gevormd lichaam . Vast iets meer aan de hand dan chirurgiequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroegâh:
[ afbeelding ]
Oh goh! Ik dacht altijd dat Connie een stuk ouder was dan Patricia, doet Patries het toch goedquote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
68 (19 januari 1946)
Ter vergelijking:
Patricia Paay is 65 (7 april 1949) en Vanessa Connie Breukhoven Witteman is vrijdag 63 geworden (25 juli 1951).
De dames doen waarschijnlijk niet voor elkaar onder qua plastische chirurgie, gelukkig zijn ze vooralsnog geen van alleen Priscilla Presley (69 - 24 mei 1945) achterna gegaan
Dan heb je dat filmpje van haar met die blote tieten in de nachtclub gemist, leek wel een bejaardequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh goh! Ik dacht altijd dat Connie een stuk ouder was dan Patricia, doet Patries het toch goed
Heb je die foto nog? Ze leek er volgens mij op een dwerg of lilliputter, een beetje raar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Dan heb je dat filmpje van haar met die blote tieten in de nachtclub gemist, leek wel een bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |