Ze kan inderdaad zo figureren in Droomvluchtquote:Op maandag 7 april 2014 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind haar rechts meer iets weghebben van een elfje
Noooooooooooquote:
Jammer, maar gelukkig wel een stuk beter dan de periode hiervoor, zoals die before-after foto onder die foto.quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef dennis83 het volgende:
Tori Amos (ik herkende haar ook niet)
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vroeger uit
[ afbeelding ]
wow, zonde zeg, zij was echt prachtig.quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vroeger uit
[ afbeelding ]
Wut. Ze is echt niet meer terug te herkennen zeg...quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vroeger uit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Markeerstift het volgende:
http://jezebel.com/a-dist(...)g-through-1564238471
Zie in deze link hoe vrouwen huilen met Botox (kan de speler niet direct linken)
Whahahaha, ik heb me echt rotgelachen!! En het viel me op dat ze er echt allemaal hetzelfde uitzien.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Markeerstift het volgende:
Zie in deze link hoe vrouwen huilen met Botox (kan de speler niet direct linken)
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Felixa het volgende:
A Disturbing Montage of Real Housewives Crying Through Botox
Huilende botox-gezichten!
Whehehe.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Markeerstift het volgende:
Het feit dat hun ogen en voorhoofd niet meedoen aan dat gejank, komt toch echt door de botox.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Samson het volgende:
De grootste misvatting over botox is dat je er zo uit gaat zien. Botox verlamt gewoon spieren, die vult ze niet op of zo. Deze vrouwen staan bol van de fillers. Dat is echt iets heel anders dan botox....
Ik heb het over hoe ze eruit zien, niet over die jankfilmpjes.Zo'n gummiachtig gezicht krijg je echt niet alleen van botox. Idd neemt botox wel expressie weg maar het vult geen rimpels op of zo. Meer dat, heel veel mensen denken dat hoe zij eruit zien enkel door wat spuiten met botox komt en niets is minder waar. Waarschijnlijk hebben ze naast gebruik van fillers ook de nodige plastische chirurgie achter de rug.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het feit dat hun ogen en voorhoofd niet meedoen aan dat gejank, komt toch echt door de botox.
Oh, dat is zeker waar. Het zijn complete knutseldozen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe ze eruit zien, niet over die jankfilmpjes.Zo'n gummiachtig gezicht krijg je echt niet alleen van botox. Idd neemt botox wel expressie weg maar het vult geen rimpels op of zo. Meer dat, heel veel mensen denken dat hoe zij eruit zien enkel door wat spuiten met botox komt en niets is minder waar. Waarschijnlijk hebben ze naast gebruik van fillers ook de nodige plastische chirurgie achter de rug.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:32 schreef deadly_kiss het volgende:
dat filmpje![]()
vooral deze.... haar mond leeft een eigen leven![]()
[ afbeelding ]
het viel me juist op dat de bovenlip niet meedoetquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het feit dat hun ogen en voorhoofd niet meedoen aan dat gejank, komt toch echt door de botox.
die hand van dat wijfquote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Meg Ryan en Billy Cristal, beide niet vies van botox en/of een facelift:
[ afbeelding ]
Het valt me op dat de dames ook emotioneel niet ouder lijken te wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Felixa het volgende:
A Disturbing Montage of Real Housewives Crying Through Botox
Huilende botox-gezichten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |