Ligt eraan hoor, er zijn ook Hollywood vrouwen die wél gracieus oud worden, zoals een Jane Seymour, of Jacqueline Bisset... respectievelijk 62 en 69 jaar oud, en beiden vol rimpels, maar nog steeds mooi. Daarom kan ik niet eens een foto hier plaatsen, want dat zou het offtopic zijn. Maar ze zijn er wel hoor, normale vrouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:39 schreef Samson het volgende:
Een ster zijn in Hollywood: fantastisch, oud worden in Hollywood: een drama
Die vind ik er allebei niet verspookt uitzien. Je ziet wel dat wat hebben laten doen, maar ik vind het niet lelijk. Ze zijn op de juiste tijd gestopt.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:11 schreef Sriracha het volgende:
Linda de Mol is echt te triest, net als Monique van de Ven
Vind je? ze zien er allebei een beetje uit als Loekie de Leeuwquote:Op zondag 4 mei 2014 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die vind ik er allebei niet verspookt uitzien. Je ziet wel dat wat hebben laten doen, maar ik vind het niet lelijk. Ze zijn op de juiste tijd gestopt.
Wow....quote:Op zondag 4 mei 2014 16:27 schreef kvd het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op TLC naar Mob Wives kijken. Ik in ieder geval wel![]()
Daar zit een dame bij, Big Ang met nogal grote lippen en boezem. Vandaag maar eens even gekeken naar foto's van vroeger
Van:
[ [url=http://cdn3-www.realitytea.com/wp-con(...)23341.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van leuke vrouw naar gedrocht. Wat bezielt mensen toch. Of is er iets wat ik echt niet zie en is dit het nieuwe schoonheidsideaal?quote:
Qua karakter vind ik haar wel 1 van de betere van die dames. Maar qua uiterlijk (en dan die stem er nog bijquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze net zo'n stem heeft als the nanny?
als een schorre kerelquote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze net zo'n stem heeft als the nanny?
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net dat Lucy ook iets rondom haar ogen heeft laten doen?
Ik dacht altijd dat dat een kerel wasquote:Op zondag 4 mei 2014 16:27 schreef kvd het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op TLC naar Mob Wives kijken. Ik in ieder geval wel![]()
Daar zit een dame bij, Big Ang met nogal grote lippen en boezem. Vandaag maar eens even gekeken naar foto's van vroeger
Van:
[ [url=http://cdn3-www.realitytea.com/wp-con(...)23341.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
De Bogdanoff broertjes:
Van:
[ afbeelding ]