ach hij heeft toch doorgezet...wie houd hij nu nog voor de gek dan..behalve zichzelf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo ik ben Bruce Jenner en ik doe een vrouw na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ook adamsappel-loos. Next step: hormoonkuurtje?
Mooie nageltjes erbijquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach hij heeft toch doorgezet...wie houd hij nu nog voor de gek dan..behalve zichzelf?
wel byzonder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach hij heeft toch doorgezet...wie houd hij nu nog voor de gek dan..behalve zichzelf?
Bruce verkeert in het stadium "het". Geen hij, geen zij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Turbomuis het volgende:
Zo te zien heeft 'ie/zij een mislukte wenkbrauwlift gehad ofzo.
(Maar geen botox!)
ielll die nagels van hem.... 'rilling'quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Mooie nageltjes erbij
[ afbeelding ]
Zekers! Hij moet zijn weelderige bos zelfs in bedwang houden in een staartje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
Z'n haar lijkt ook een stuk voller dan het geweest is...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole Kidman wordt een soort hamster
Ze wordt Kylie Minogue!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het beter dan een paar jaar terug. Toen vond ik haar doodeng.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe het er bewegend uitziet, maar ik vind Nicole Kidman wel meevallen. Vooral in de zin dat ze nog wel echt een eigen gezicht heeft, en niet zo'n standaard plastische chirurgie gezicht.
Ik vind dat zó lelijk, van die fillers in je wangenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Onderstaande?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Suusje79 het volgende:
Laatst zag ik een advertentie voor volgens mij een parfum en daar herkende ik haar bijna niet!
Ik denk dat het niet beweegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe het er bewegend uitziet, maar ik vind Nicole Kidman wel meevallen. Vooral in de zin dat ze nog wel echt een eigen gezicht heeft, en niet zo'n standaard plastische chirurgie gezicht.
Komt dichtbij hierbij in de buurt:quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:19 schreef kvd het volgende:
Is it a bird? Nooooo
Is it an alien? Noooo
It's Donatella Versace
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |