Ik vind het ook meevallen, als clowns je ding is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het bij Linda wel meevallen
Oh RLS figuurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Farrah Abraham, bekend van MTV's 16 & pregnant en teen mom.
Nee, ze is 22quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh RLS figuur![]()
Maar maar maar, 16 &pregnant? Ging het om haar dochter, ze ziet er uit als 30+
Hij toch onderhand gewend moeten zijn aan spuiten in het gezicht lijkt mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:37 schreef Charmian het volgende:
Er was toch ook iets niet goed gegaan bij zijn laatste bezoekje aan de spuiter of chirurg.
hm spuit elf ikke geloof ik
Muhahaha!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Hij toch onderhand gewend moeten zijn aan spuiten in het gezicht lijkt me
Was eerder een professionele productie welke haar 1,5 miljoen heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:04 schreef DjinN het volgende:
Dat is toch die neppe snol die in een amateurfilm had gespeeld? Wat een voorbeeld voor haar kind zeg
Waar het bij vrouwen vaak nog goed kan gaan ziet het er bij mannen in 99% van de gevallen gewoon niet uit.quote:
Wat een draak!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Vast al gepost maar blijft zonde. Donatella Versace:
Vroeger
[ afbeelding ]
(rechts uiteraard)
Nu:
[ afbeelding ]
Die rimpelige armquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
(rechts uiteraard)
Nu:
[ afbeelding ]
ik zie de link met plastische chirurgisch verspookt even niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef Kings het volgende:
Britney Spears, waaaar is die bh?
[ afbeelding ]
Zo'n gigantisch verschil met
[ afbeelding ]
En een lelijk outfitje, en een voor in het Celebs zonder BH-topic en een mogelijke bruiloft (zie de foto aldaar). Maar geen plastische chirurgie nee.quote:
Toch knap hoe ze die kerel op dat wijf hebben laten lijken met die verbouwing.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
(rechts uiteraard)
Nu:
[ afbeelding ]
Foto kan eventueel hier: SHO / Celebs onflatteus op de kiek #132quote:Op maandag 27 januari 2014 10:27 schreef Kings het volgende:
[..]
Haha oeps! Verkeerde topic inderdaad!
Nee, bur feel free to open it!quote:Op maandag 27 januari 2014 09:38 schreef kvd het volgende:
Ah gelukkig, dan ligt het niet aan mij
hebben we een celebs zonder bh topic?![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die kan ook wel in dat celebs zonder bh topic
Daar viel mij oog het eerst op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die kan ook wel in dat celebs zonder bh topic
De geruchten gaan wel ja (inclusief dat hij zijn borsten zou hebben laten vergroten. Maar volgens Bruce heeft hij gewoon een hekel aan zijn adamsappel en volgens zijn zonen komt dat door Kris, aangezien zij hem meerdere keren richting de plastisch chirurg heeft gestuurd...quote:
En dat kapsel vindt hij ook erg mannelijk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef kvd het volgende:
De geruchten gaan wel ja (inclusief dat hij zijn borsten zou hebben laten vergroten. Maar volgens Bruce heeft hij gewoon een hekel aan zijn adamsappel en volgens zijn zonen komt dat door Kris, aangezien zij hem meerdere keren richting de plastisch chirurg heeft gestuurd...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kapsel vindt hij ook erg mannelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |