die heeft sowieso iets aan haar lippen laten doen (en voorhoofd)quote:
En toch vind ik Carice absoluut niet verspookt. Ik vind haar nog steeds mooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:30 schreef Kroelo het volgende:
[..]
die heeft sowieso iets aan haar lippen laten doen (en voorhoofd)
ze heeft nu een vollere bovenlip:
[ afbeelding ]
paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
Haar lippen kunnen gewoon slim gebruik van make-up zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:30 schreef Kroelo het volgende:
[..]
die heeft sowieso iets aan haar lippen laten doen (en voorhoofd)
ze heeft nu een vollere bovenlip:
[ afbeelding ]
paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
Oh dit vind ik geen fraai resultaat! Het lijkt maar een miniem aanpassinkje aan het bovenlipje, maar wat een effect. Haar mond was nou juist zo karakteristiek. Wat zou haar Kees de jongen daar nou van vinden? Hopelijk houdt hij haar een beetje in toom op dit vlak.quote:
Jan Seymour is een hele mooie vrouw voor haar leeftijd maar ze heeft echt wel dingen laten doen, al is het maar botox.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, er zijn ook Hollywood vrouwen die wél gracieus oud worden, zoals een Jane Seymour, of Jacqueline Bisset... respectievelijk 62 en 69 jaar oud, en beiden vol rimpels, maar nog steeds mooi. Daarom kan ik niet eens een foto hier plaatsen, want dat zou het offtopic zijn. Maar ze zijn er wel hoor, normale vrouwen
Plaag-geestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
De Bogdanoff broertjes:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Willen ze niet hè ? Mensen willen iets vasthouden wat ze niet kunnen en dan krijg je zulke resultaten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:50 schreef dennis83 het volgende:
Kim Novak was vroeger een beauty...Ze had toch gewoon mooi ouder kunnen worden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |