Ze hadden haar wel kunnen gebruiken in de hup holland hamsters reclame van AHquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Willen ze niet hè ? Mensen willen iets vasthouden wat ze niet kunnen en dan krijg je zulke resultaten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze hadden haar wel kunnen gebruiken in de hup holland hamsters reclame van AH
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze hadden haar wel kunnen gebruiken in de hup holland hamsters reclame van AH
Wowww, ze was op die eerste foto nog maar 27 of 28? Wat een rimpels al dan. Wat dat betreft kan ik haar geen ongelijk geven, al had het wel veel minder gekund natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
Linda de Mol
1992
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huhhhquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:43 schreef SEMTEX het volgende:
Tulisa Contostaveledinges:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh. My. God.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo ik ben Bruce Jenner en ik doe een vrouw na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ook adamsappel-loos. Next step: hormoonkuurtje?
Dat is ziekelijk. Een hekel hebben aan je adamsappel en 'm dan weg laten halen, WTF.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef kvd het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel ja (inclusief dat hij zijn borsten zou hebben laten vergroten. Maar volgens Bruce heeft hij gewoon een hekel aan zijn adamsappel en volgens zijn zonen komt dat door Kris, aangezien zij hem meerdere keren richting de plastisch chirurg heeft gestuurd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Is dat het enige?
Ik had haar niet herkend.
Hmmm, het lijkt me niet, maar aan haar mond is overduidelijk gesleuteld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Is dat het enige?
Ik had haar niet herkend.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:22 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]Waar is haar neus gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is die inmiddels?quote:
Doodzonde.. was een erg mooi meisje, lijkt nu meer op een brandwondenslachtoffer waar ze nog wat van hebben proberen te makenquote:
Tulisa Contostavlos (Zat in de jury van The X Factor UK en ze is een hiphop zangeres)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |