Je hebt gelijk, verspookt is het ook weer niet, alleen huid die opgepompt is met botox en fillers.quote:
Inderdaad, Google maar eens wat foto's. Allemaal appelwangetjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Die wangen heeft ze volgens mij haar hele leven al
Ik vind dat ze er goed uit ziet voor haar leeftijd.
Nee hoor, laatst bij College Tour heeft ze ze nog uitgebreid vernoemd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Ruby maakt toch geen geheim van haar botoxinjecties?
Ze doet haar naam eer aanquote:
Nou idd, ze had echt mooi ouder kunnen worden ze lijkt nu wel een alcoholist.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Noek het volgende:
Madonna krijgt echt zo'n typisch hoofd. Zonde hoor want ik denk dat ze klassiek heel mooi zou zijn.
Heb ooit een naaktfoto van haar gezien. Ze was zo'n jaar of 20. Niet bepaald knap te noemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Noek het volgende:
Madonna krijgt echt zo'n typisch hoofd. Zonde hoor want ik denk dat ze klassiek heel mooi zou zijn.
eentje maar? ze had toch een heel boek vol uitgegeven?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een naaktfoto van haar gezien. Ze was zo'n jaar of 20. Niet bepaald knap te noemen.
Dat was jaren later. Deze stond in de Playboy. Werd pas geplaatst toen ze beroemd was.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eentje maar? ze had toch een heel boek vol uitgegeven?
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een naaktfoto van haar gezien. Ze was zo'n jaar of 20. Niet bepaald knap te noemen.
Hier ziet ze er redelijk uit idd. De foto die ik bedoelde was frontal nude en niet iets om van te genieten.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet razend knap, maar helemaal niet lelijk, IMO
behalve dat pluishaar
We wachten het af!quote:'Gerard Joling slachtoffer van mislukte plastisch chirurgie'
Gerard Joling is toch het slachtoffer geworden van mislukte plastisch chirurgie. Volgens Albert Verlinde is het gezicht van Joling door de ingreep blauw en gezwollen.
Foto: ANP
Dit vertelt Verlinde dinsdag bij Mattie & Wietze op Q-Music.
Joling zou zich niet alleen schamen voor zijn gezicht, maar ook voor het feit dat de medische misser zijn eigen schuld is.
De zanger zou in korte tijd twee ingrepen hebben laten doen, wat eigenlijk niet mag. Dat had Joling volgens Verlinde moeten melden bij de instelling waar hij de tweede ingreep liet doen.
Woensdag 11 december staat Joling samen met Gordon in een grote liveshow op RTL4. Joling hoopt dat zijn gezicht tegen die tijd voldoende hersteld is om op televisie te verschijnen.
Gerucht
Maandagavond meldde Verlinde nog tijdens RTL Boulevard dat het om een gerucht ging. In de uitzending las Verlinde een sms voor van Joling waarin de zanger vertelde dat het gerucht onzin is en hij een ontstoken kaak heeft.
Na de uitzending werd Verlinde gebeld door een bron die hij naar eigen zeggen voor de "volle 100 procent vertrouwt". "Dit is het echte verhaal over Gerard Joling", aldus Verlinde.
Ik heb net even gekeken (nu op rtl4 een live-uitzending met Geer), maar verspookt oid is het niet...durf niet eens te zeggen of hij daadwerkelijk een operatie heeft gehad....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |