Janquote:
Dat is inmiddels toch wel algemeen bekend, dat je dat niet doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Dan mag het wel #TeamKees worden.
Euh... nee.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inmiddels toch wel algemeen bekend, dat je dat niet doet.
Eh, zijn er mensen die haar wel leuk vinden dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik de enige die haar geen leuke kandidaat vond?
Als je op Paulien doelt, dan zou je alleen de enige zijn, als je haar wel een leuke kandidaat vond.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Moet je even een topicreport indienen, dan kan een mod dat aanpassen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Dan mag het wel #TeamKees worden.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Boos?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee.
Je hoeft niet zo boos te worden hoor ventje.
Ze hoort er niet bij maar ze is wel tegen Team Keesquote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zimra hoort nou niet echt bij Geraldine en Anna.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee.
Je hoeft niet zo boos te worden hoor ventje.
Dat is knap dat je dat eruit haalt, bij zo'n korte tekst. Eigenlijk jammer dat ik dan niet echt wat venijniger was, aangezien je toch al aan het bibberen bent van de angst...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je klonk nogal geïrriteerd. Beetje jammer weer.
WHO ARE YAH WHO ARE YAHquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is knap dat je dat eruit haalt, bij zo'n korte tekst. Eigenlijk jammer dat ik dan niet echt wat venijniger was, aangezien je toch al aan het bibberen bent van de angst...
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet je even een topicreport indienen, dan kan een mod dat aanpassen.
Would hit 7,5/10quote:
Het zal me een rotzorg zijnquote:
Ik heb al een topicreport gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport gedaan.
Was van beide slimmer geweest, aangezien toch alle stemmen nu op Paulien gingen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef expans het volgende:
Waarom doet Paulien eigenlijk mee
Zimra word van alle kanten genaaid en afgekraakt
Verder een stel huppelkutjes die er te lang over doen, ze moesten vandaag al dat trio opbreken.
Moeten ze niet hier kijken, doe ik ook niet als ik het mis.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.
Doe eens lief Jojoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Rens ga even weg hier.![]()
Anyway... Volgende week gaat het dus gebeuren?
In het topic kijken is wat anders dan een spoiler TT in je MyAt zien. Mensen die al in het topic kijken, voordat ze het gezien hebben, mogen natuurlijk niet klagen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:46 schreef Interv het volgende:
[..]
Moeten ze niet hier kijken, doe ik ook niet als ik het mis.
Ja natuurlijk voor Het zal me een rotzorg zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal voor hetzelfde programma
Zimra heeft wel 3 tegenstanders verslagen op Duivelseiland. Qua kracht is het niks maar ze kan zeker met proeven waarbij je meer bij na moet denken het verschil maken. Geraldine, Anna, Edith hebben zelf niks kunnen winnen. Vooral Edith valt mij zwaar tegen gezien haar achtergrond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef Robar het volgende:
Zimra gaat zo nog de finale halen
Met twee vrouwen, die zich van alles mogen noemen, maar een echte Robinson
Uhm, ze heeft Duivelseiland overleeft, omdat:quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zimra heeft wel 3 tegenstanders verslagen op Duivelseiland. Qua kracht is het niks maar ze kan zeker met proeven waarbij je meer bij na moet denken het verschil maken. Geraldine, Anna, Edith hebben zelf niks kunnen winnen. Vooral Edith valt mij zwaar tegen gezien haar achtergrond.
Denk dat Kees en Geraldine er ook geen moeite mee hebben als Zimra de finale haalt, zul je zien dat ze die ineens wint.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
Van mij mogen Hans,Edith, Anna eruit. Rest mag het wel uitvechten
Ze lag sowieso voor op al die kandidaten dacht ik. Dat had niet enkel met cijfertjes te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ze heeft Duivelseiland overleeft, omdat:
- Averon totaal geen evenwicht kon bewaren
- Veronica zelf opgaf
- Robert door zijn rug ging
- En die plank veel langer moest nadenken over de cijfers, die Zimra tegen die tijd uit haar hoofd kende.
#eensquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:59 schreef milaya het volgende:
Ik vind Zimra veel knapper zonder die lagen make up en dat gestylde haar. Wat jullie?
Zimra zo:![]()
[ afbeelding ]
Zimra zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen evenwicht, wat voor een bullshit is ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
- Veronica zelf opgaf
- En die plank veel langer moest nadenken over de cijfers, die Zimra tegen die tijd uit haar hoofd kende.
Ik ben op basis hiervan en op basis van haar opmerkingen in het algemeen niet echt overtuigd van haar denkvermogen. En mede doordat een finale vaak vooral uithoudingsvermogen is en een klein beetje puzzelen, dicht ik haar een zeer, zeer kleine kans om te winnen toe.
Mensen zoals Edith vallen, volgens mij, in de praktijk zo tegen, omdat hun lichaam veel meer brandstof van ze eist. Je ziet dat het nu als een kaartenhuis in elkaar dondert. Volgens mij hebben we dat in het verleden wel meer gezien. Op het oog afgetrainde mensen, die door het gebrek aan voeding behoorlijk tegenvielen.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:59 schreef milaya het volgende:
Ik vind Zimra veel knapper zonder die lagen make up en dat gestylde haar. Wat jullie?
Zimra zo:![]()
[ afbeelding ]
Zimra zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook eensquote:
*overleefdquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
- Veronica zelf opgaf
Ik ben op basis hiervan en op basis van haar opmerkingen in het algemeen niet echt overtuigd van haar denkvermogen. En mede doordat een finale vaak vooral uithoudingsvermogen is en een klein beetje puzzelen, dicht ik haar een zeer, zeer kleine kans om te winnen toe.
Mensen zoals Edith vallen, volgens mij, in de praktijk zo tegen, omdat hun lichaam veel meer brandstof van ze eist. Je ziet dat het nu als een kaartenhuis in elkaar dondert. Volgens mij hebben we dat in het verleden wel meer gezien. Op het oog afgetrainde mensen, die door het gebrek aan voeding behoorlijk tegenvielen.
Inderdaad, hij was nog zwakker dan zij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
*overleefd
Ze was beter dan hem dus.
*Everonquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
*overleefd
Ze was beter dan hem dus.
I know, maar je verbeterde overleefd wel, maar dat nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, dat waren niet mijn woorden
[..]
Dank.
Dit zou inderdaad awesome zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
Finale van Kees, Zimra en Geraldine zou best wel baas zijn
Jaja, tiepvoutje, ken beuren. Averon was inderdaad nog zwakker. En ik lees op wikipedia, dat ze op haar 15de wegging van het stedelijk gymnasiumquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
*overleefd
Ze was beter dan hij dus.
Zimra in de finale? Krijgt ze dan een half uur voorsprong?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
I know, maar je verbeterde overleefd wel, maar dat niet
Mja /care
Finale van Kees, Zimra en Geraldine zou best wel baas zijn
Weliswaar de saaiste aflevering tot nu toe maar als jij dat wilt zien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef Bapao2 het volgende:
Zou iemand een directe link kunnen plaatsen naar de .mp4 van de laatste aflevering op RTL's server? Ben nu in het buitenland dus via RTL XL werkt niet!
Dus?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:32 schreef Robar het volgende:
[..]
En ik lees op wikipedia, dat ze op haar 15de wegging van het stedelijk gymnasium
Ze zien er anders wel echt uit:quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook eens.Haar borsten zijn niet echt uiteraard, maar dat standaard opgemaakte vind ik ook niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ze zien er anders wel echt uit:ze heeft een keer verteld dat ze ze gelijk heeft laten maken. Hadden een cupmaat verschil. Dus helemaal nep is het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelijk maken kan op twee manierenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ze heeft een keer verteld dat ze ze gelijk heeft laten maken. Hadden een cupmaat verschil. Dus helemaal nep is het ook niet.
In haar geval groter. Maar tis netjes gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelijk maken kan op twee manierende één iets kleiner maken of de ander groter
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ze zien er anders wel echt uit:Ik krijg trek in salami.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
Die heeft denk ik veel meer knakworsten gekregen dan dat ze op beeld lieten zien.quote:Op zondag 17 november 2013 03:52 schreef Tim86 het volgende:
Zimra weinig eigenlijk...terwijl die toch aardig wat vetreserves had aangelegd voor ER.
Moet er een dus zijn? Nou oké, hier komt-ie. Dat iemand VWO gedaan heeft betekent dat iemand goed kan puzzelen? Ze is nog niet één keer aan puzzelen toegekomen, dus tot die tijd moeten we maar aannemen dat ze kan puzzelen. Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat ze dom is ofzo. Ik zeg alleen dat we nog maar moeten afwachten of ze inderdaad goed kan puzzelen. En ik las toevallig op wikipedia, dat ze tot haar 15de op het gymnasium heeft gezeten. Ik las nergens dat ze inderdaad ergens anders haar school afgerond heeft. Vandaar de opmerking (met knipoog).quote:
Ik vermoed dat je zelf ook niet verder bent gekomen dan je veterdiploma.quote:Op zondag 17 november 2013 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Moet er een dus zijn? Nou oké, hier komt-ie. Dat iemand VWO gedaan heeft betekent dat iemand goed kan puzzelen? Ze is nog niet één keer aan puzzelen toegekomen, dus tot die tijd moeten we maar aannemen dat ze kan puzzelen. Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat ze dom is ofzo. Ik zeg alleen dat we nog maar moeten afwachten of ze inderdaad goed kan puzzelen. En ik las toevallig op wikipedia, dat ze tot haar 15de op het gymnasium heeft gezeten. Ik las nergens dat ze inderdaad ergens anders haar school afgerond heeft. Vandaar de opmerking (met knipoog).
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zimra_Geurtsquote:Geurts zat op het Utrechts Stedelijk Gymnasium voor zij op vijftienjarige leeftijd met haar moeder, broer en zussen naar Kaapstad verhuisde, waar haar moeder oorspronkelijk vandaan komt. Zij werd daar op straat gescout door een modellenbureau, waarvoor zij een jaar lang werkte. Op haar zeventiende, na haar school in Kaapstad te hebben afgerond aan de joodse Herzliah High School, verhuisde zij met moeder en zus terug naar Nederland. In 2009 volgde Geurts een opleiding acteren, film en tv aan het TVCollege in Hilversum. In 2011 verhuisde zij met haar moeder en zus opnieuw, ditmaal naar Toronto, waar zij als model werkzaam was en onder andere voor de NOH8 Campaign poseerde.[1]
..... zucht......quote:Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je zelf ook niet verder bent gekomen dan je veterdiploma.
Op diezelfde Wikipedia staat namelijk 2 regels verder dat ze haar school heeft afgemaakt in Kaapstad:
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zimra_Geurts
Als je de volgende keer iemand wil afbranden (met of zonder knipoog) op de aanname dat iemand dom zou zijn, zorg dan op zijn minst dat je feitenkennis hebt en weet wat je over praat. Het komt nogal sneu over zo.
En dan neem ik nog niet eens mee dat ik denk dat Zimra het beter voor elkaar heeft en slimmer is dan mening Nederlander wil geloven. Tot nu toe is ze de meest tactische kandidaat van ER.
De beelden daarvan komen op de dvd versie van expeditie robinson onder het kopje 18+.quote:Op zondag 17 november 2013 10:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft denk ik veel meer knakworsten gekregen dan dat ze op beeld lieten zien.
Tuurlijk vriend. Toegeven dat je volledig mis zat is moeilijk. Geeft niet, ben je niet minder om.quote:Op zondag 17 november 2013 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
..... zucht......
Waarom is het toch nodig om iemand op zo een manier aan te vallen? Ik heb, wellicht per abuis, aangenomen dat het niveau van High School en het niveau van een Stedelijk Gymnasium niet per definitie gelijk hoeft te zijn. Maar daarbij geef ik ook aan, dat ik Zimra niet dom vind. Ik vind alleen dat ze tot nu toe geen indruk gemaakt heeft met haar uitspraken en acties. In ieder geval niet genoeg om mij ervan te overtuigen dat ze met puzzelen opeens in het voordeel zou zijn. Ik baseer me puur op wat ik in het programma heb gezien. Daarbij zette ik die knipoog neer, omdat ik die opleiding niet belangrijk vind in deze discussie.
Maar goed, blijkbaar mag je die mening niet hebben, want dan "brand je iemand af" en ben je zelf dom en sneu.
Als jij me in de mond legt dat ik haar dom vind, dan geef ik dat inderdaad niet toe nee. Als je me terechtwijst over haar vervolgopleiding geef ik je wel gelijk. Ontopic inderdaad weer.quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend. Toegeven dat je volledig mis zat is moeilijk. Geeft niet, ben je niet minder om.
Laten we weer OT gaan.
die van de crew heeft ze niet opgegetenquote:Op zondag 17 november 2013 10:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft denk ik veel meer knakworsten gekregen dan dat ze op beeld lieten zien.
ja goede vraagquote:Op zondag 17 november 2013 13:05 schreef Inca het volgende:
Wie weet hoeveel blanco stemmen iedereen nog heeft?
ik nietquote:Op donderdag 21 november 2013 17:41 schreef Huppeltje het volgende:
Ik hoop dat Anna of Geraldine er vanavond uit gaat.
Ze hoeft helemaal niet te vrezen dat ze eruit gaat want ze is geen bedreiging, dat zie je terug in alle proeven. Normaalgesproken zal ze er vanavond ook niet uit gaan want het is tijd om het trio Edith, Hans, Kees te breken.quote:Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef Tha_Duck het volgende:
En dan neem ik nog niet eens mee dat ik denk dat Zimra het beter voor elkaar heeft en slimmer is dan mening Nederlander wil geloven. Tot nu toe is ze de meest tactische kandidaat van ER.
Ik denk nog drie, vorig jaar waren er vier finalisten.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Ben het behoorlijk zat, hoeveel afleveringen eigenlijk nog tot de finale?
Er zijn nu nog 6 kandidaten, dus een aflevering of 3 nog? Vandaag naar 5, volgende week nog 4 en dan de week erop de finale. Vorig jaar was de finale echter met 4 man en was de finaleaflevering opgesplitst in 2 afleveringen. Dus minimaal 2, maximaal 4 afleveringen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Ben het behoorlijk zat, hoeveel afleveringen eigenlijk nog tot de finale?
Kweet niet hoor. Nu was het mannen vs vrouwen...quote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik vind het echt een verbetering dat er geen Belgen meer in zitten. Ik had persoonlijk niks tegen ze, maar het feit dat mensen eruit gestemd worden alleen op basis van nationaliteit en niet op persoonlijkheid of vaardigheden vind ik gewoon niet prettig.
quote:
BN-ers hequote:Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ze zijn er vier weken en de laatste loodjes zijn in zicht. Voorheen waren ze dan pas op twee derde van de rit.
Inderdaad, slaat nergens op. Ze hadden haar er allang uit kunnen werken, maar omdat ze toch relatief zwak is is ze er nog. Moet je ook niet zeuren dat ze geen flikker uitvoert.quote:
Nou ja.. BN-ersquote:
Dit is niet live.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:35 schreef Bayswater het volgende:
Zo, net ff de aflevering van vorige week gekeken en nu weer live gelukkig.
Ja okequote:
Wel volgens de NOSquote:
O, dacht het.quote:
Die heb meer tepels dan hersencellen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
Zimra is wel een beetje het trage typetje.
Maar wel liefquote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
Zimra is wel een beetje het trage typetje.
edith,quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef Bastiefcg het volgende:
Als Hans de proef wint vrees ik voor beautykees.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef muzas het volgende:
Die heb meer tepels dan hersencellen.
Ditquote:
Ik denk dat laatste, maar je ziet niet alles inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
Of het moet zijn dat er heel veel opmerkingen van Hans (die zij zelf hebben kunnen horen dan) niet zijn uitgezonden. Of Zimra is heel erg zielig aan het doen.
True te dom en fysiek niet sterk genoeg voor Robinson. Irritant dat die er nog zolang inzitquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef Revanches het volgende:
Tja pijnlijk hè Zimra, die waarheid.
Ik durf mezelf iets slimmer dan Zimra te noemen maar ik vind Hans ook heel erg irritant en arrogantquote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
Of het moet zijn dat er heel veel opmerkingen van Hans (die zij zelf hebben kunnen horen dan) niet zijn uitgezonden. Of Zimra is heel erg zielig aan het doen.
Nee, we zien niet alles. Maar we zien juist wel dat Hans wat arrogant kan zijn, alleen is hij dat bijna alleen maar als hij met Edith en Kees is.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, maar je ziet niet alles inderdaad.
Gewaagde uitspraken hoor deze man.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Denk dat Zimra dit niet gaat winnen.
Alleen op vrijdagquote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef MichaelScott het volgende:
Had Robinson ook een zwembrilletje?
Jazekerquote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef MichaelScott het volgende:
Maar dat komt door alle dingen die wij als kijker zien. Bijna allemaal dingen, waarvan Zimra helemaal geen weet kan hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik durf mezelf iets slimmer dan Zimra te noemen maar ik vind Hans ook heel erg irritant en arrogant
Thnx, goede tipquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Jula123 het volgende:
snelle reclame, mooi, kan ik nog even het woord raden op 2.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Jula123 het volgende:
toptipquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Jula123 het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik denk dat ze wel een aantal antwoorden fout hebben, want ze missen nog wat klinkersquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Jula123 het volgende:
Zwarte letters zijn goedquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een aantal antwoorden fout hebben, want ze missen nog wat klinkers
2 klinkersquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Jula123 het volgende:
Dan zijn de letters wit met zwarte achtergrond toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een aantal antwoorden fout hebben, want ze missen nog wat klinkers
Ah ok. Al weer een paar jaar geleden, dat ik het keekquote:
Sowieso geen idee waarom iedereen op een Robinson wil lijken daarquote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef MichaelScott het volgende:
Valt wel mee voor mijn gevoel. maargoed zou best kunnenquote:
Je overdrijft het ook zwaar, maar goed.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Valt wel mee voor mijn gevoel. maargoed zou best kunnen
en als je sneller telt tel je te snelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Jula123 het volgende:
minuten tellen is best moeilijk, ik tel de laatste minuut altijd mee met de oven als mijn pizza er in ligt en ik ongeduldig sta te wachten, maar ik tel veel te langzaam.
Die hoger is omdat je net uit het water komtquote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Revanches het volgende:
Ik zou met je polsslag mee gaan tellen.
als je wil verliezen moet je dat inderdaad doenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Revanches het volgende:
Ik zou met je polsslag mee gaan tellen.
Liep achter haar vriendin aan automatischquote:
Daarom mazzel. Want ze de ander stapte ook nog in de ring zonder geteld te hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Liep achter haar vriendin aan automatisch
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Whehe wat nou als iemand anders toren tegen die van jou aan valt?
Jaquote:
complottentheorie enzoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef zoem het volgende:
Twee meenemen?Vroeger was dat één persoon.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Slimme zet, tenzij Zimra gaat lullen
beetje wel jaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:03 schreef MagicIsland1 het volgende:
Lekker saaie boel he zonder complottheorien en onruststokers zoals Geza.....
Dan tekent ze haar eigen afscheidquote:Op donderdag 21 november 2013 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Slimme zet, tenzij Zimra gaat lullen
Meer verdient dan de anderen naast Zimra denk ik,quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel typerend dat, zelfs Geraldine (die met Zimra in een complot zit) zegt dat Edith het meer verdiend dan Zimra.
Wel wat hypocriet, aangezien ze zelf met niets meer dan mazzel nu wint.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel typerend dat, zelfs Geraldine (die met Zimra in een complot zit) zegt dat Edith het meer verdiend dan Zimra.
Ze zei ook geen Zimra nee. Maar dat ze niet zei dat Zimra het verdiende, zegt veel.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Meer verdient dan de anderen naast Zimra denk ik,
Hoezo, ze was goed met blokken! dat is geen mazzel, maar puur skill!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel wat hypocriet, aangezien ze zelf met niets meer dan mazzel nu wint.
Stuk minder hoor, eerst was ze breder dan menig man, dat valt nu wel mee.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:06 schreef Redefine het volgende:
Edith vergeet even dat, ze nog steeds topsport schouders heeft.
Het is zeker een stuk minder dan ervoor. Maar haar schouders zijn nog steeds erg breed. Geen ramp overigens.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Stuk minder hoor, eerst was ze breder dan menig man, dat valt nu wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |