Janquote:
Dat is inmiddels toch wel algemeen bekend, dat je dat niet doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Dan mag het wel #TeamKees worden.
Euh... nee.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inmiddels toch wel algemeen bekend, dat je dat niet doet.
Eh, zijn er mensen die haar wel leuk vinden dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik de enige die haar geen leuke kandidaat vond?
Als je op Paulien doelt, dan zou je alleen de enige zijn, als je haar wel een leuke kandidaat vond.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Moet je even een topicreport indienen, dan kan een mod dat aanpassen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Dan mag het wel #TeamKees worden.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Boos?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee.
Je hoeft niet zo boos te worden hoor ventje.
Ze hoort er niet bij maar ze is wel tegen Team Keesquote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zimra hoort nou niet echt bij Geraldine en Anna.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee.
Je hoeft niet zo boos te worden hoor ventje.
Dat is knap dat je dat eruit haalt, bij zo'n korte tekst. Eigenlijk jammer dat ik dan niet echt wat venijniger was, aangezien je toch al aan het bibberen bent van de angst...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je klonk nogal geïrriteerd. Beetje jammer weer.
WHO ARE YAH WHO ARE YAHquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is knap dat je dat eruit haalt, bij zo'n korte tekst. Eigenlijk jammer dat ik dan niet echt wat venijniger was, aangezien je toch al aan het bibberen bent van de angst...
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet je even een topicreport indienen, dan kan een mod dat aanpassen.
Would hit 7,5/10quote:
Het zal me een rotzorg zijnquote:
Ik heb al een topicreport gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport gedaan.
Was van beide slimmer geweest, aangezien toch alle stemmen nu op Paulien gingen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef expans het volgende:
Waarom doet Paulien eigenlijk mee
Zimra word van alle kanten genaaid en afgekraakt
Verder een stel huppelkutjes die er te lang over doen, ze moesten vandaag al dat trio opbreken.
Moeten ze niet hier kijken, doe ik ook niet als ik het mis.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.
Doe eens lief Jojoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Rens ga even weg hier.![]()
Anyway... Volgende week gaat het dus gebeuren?
In het topic kijken is wat anders dan een spoiler TT in je MyAt zien. Mensen die al in het topic kijken, voordat ze het gezien hebben, mogen natuurlijk niet klagen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:46 schreef Interv het volgende:
[..]
Moeten ze niet hier kijken, doe ik ook niet als ik het mis.
Ja natuurlijk voor Het zal me een rotzorg zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal voor hetzelfde programma
Zimra heeft wel 3 tegenstanders verslagen op Duivelseiland. Qua kracht is het niks maar ze kan zeker met proeven waarbij je meer bij na moet denken het verschil maken. Geraldine, Anna, Edith hebben zelf niks kunnen winnen. Vooral Edith valt mij zwaar tegen gezien haar achtergrond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef Robar het volgende:
Zimra gaat zo nog de finale halen
Met twee vrouwen, die zich van alles mogen noemen, maar een echte Robinson
Uhm, ze heeft Duivelseiland overleeft, omdat:quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zimra heeft wel 3 tegenstanders verslagen op Duivelseiland. Qua kracht is het niks maar ze kan zeker met proeven waarbij je meer bij na moet denken het verschil maken. Geraldine, Anna, Edith hebben zelf niks kunnen winnen. Vooral Edith valt mij zwaar tegen gezien haar achtergrond.
Denk dat Kees en Geraldine er ook geen moeite mee hebben als Zimra de finale haalt, zul je zien dat ze die ineens wint.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
Van mij mogen Hans,Edith, Anna eruit. Rest mag het wel uitvechten
Ze lag sowieso voor op al die kandidaten dacht ik. Dat had niet enkel met cijfertjes te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ze heeft Duivelseiland overleeft, omdat:
- Averon totaal geen evenwicht kon bewaren
- Veronica zelf opgaf
- Robert door zijn rug ging
- En die plank veel langer moest nadenken over de cijfers, die Zimra tegen die tijd uit haar hoofd kende.
#eensquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:59 schreef milaya het volgende:
Ik vind Zimra veel knapper zonder die lagen make up en dat gestylde haar. Wat jullie?
Zimra zo:![]()
[ afbeelding ]
Zimra zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen evenwicht, wat voor een bullshit is ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
- Veronica zelf opgaf
- En die plank veel langer moest nadenken over de cijfers, die Zimra tegen die tijd uit haar hoofd kende.
Ik ben op basis hiervan en op basis van haar opmerkingen in het algemeen niet echt overtuigd van haar denkvermogen. En mede doordat een finale vaak vooral uithoudingsvermogen is en een klein beetje puzzelen, dicht ik haar een zeer, zeer kleine kans om te winnen toe.
Mensen zoals Edith vallen, volgens mij, in de praktijk zo tegen, omdat hun lichaam veel meer brandstof van ze eist. Je ziet dat het nu als een kaartenhuis in elkaar dondert. Volgens mij hebben we dat in het verleden wel meer gezien. Op het oog afgetrainde mensen, die door het gebrek aan voeding behoorlijk tegenvielen.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:59 schreef milaya het volgende:
Ik vind Zimra veel knapper zonder die lagen make up en dat gestylde haar. Wat jullie?
Zimra zo:![]()
[ afbeelding ]
Zimra zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook eensquote:
*overleefdquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
- Veronica zelf opgaf
Ik ben op basis hiervan en op basis van haar opmerkingen in het algemeen niet echt overtuigd van haar denkvermogen. En mede doordat een finale vaak vooral uithoudingsvermogen is en een klein beetje puzzelen, dicht ik haar een zeer, zeer kleine kans om te winnen toe.
Mensen zoals Edith vallen, volgens mij, in de praktijk zo tegen, omdat hun lichaam veel meer brandstof van ze eist. Je ziet dat het nu als een kaartenhuis in elkaar dondert. Volgens mij hebben we dat in het verleden wel meer gezien. Op het oog afgetrainde mensen, die door het gebrek aan voeding behoorlijk tegenvielen.
Inderdaad, hij was nog zwakker dan zij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
*overleefd
Ze was beter dan hem dus.
*Everonquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
*overleefd
Ze was beter dan hem dus.
I know, maar je verbeterde overleefd wel, maar dat nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, dat waren niet mijn woorden
[..]
Dank.
Dit zou inderdaad awesome zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
Finale van Kees, Zimra en Geraldine zou best wel baas zijn
Jaja, tiepvoutje, ken beuren. Averon was inderdaad nog zwakker. En ik lees op wikipedia, dat ze op haar 15de wegging van het stedelijk gymnasiumquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
*overleefd
Ze was beter dan hij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |