Janquote:
Dat is inmiddels toch wel algemeen bekend, dat je dat niet doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Dan mag het wel #TeamKees worden.
Euh... nee.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inmiddels toch wel algemeen bekend, dat je dat niet doet.
Eh, zijn er mensen die haar wel leuk vinden dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik de enige die haar geen leuke kandidaat vond?
Als je op Paulien doelt, dan zou je alleen de enige zijn, als je haar wel een leuke kandidaat vond.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Moet je even een topicreport indienen, dan kan een mod dat aanpassen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Dan mag het wel #TeamKees worden.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Boos?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee.
Je hoeft niet zo boos te worden hoor ventje.
Ze hoort er niet bij maar ze is wel tegen Team Keesquote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zimra hoort nou niet echt bij Geraldine en Anna.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee.
Je hoeft niet zo boos te worden hoor ventje.
Dat is knap dat je dat eruit haalt, bij zo'n korte tekst. Eigenlijk jammer dat ik dan niet echt wat venijniger was, aangezien je toch al aan het bibberen bent van de angst...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je klonk nogal geïrriteerd. Beetje jammer weer.
WHO ARE YAH WHO ARE YAHquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is knap dat je dat eruit haalt, bij zo'n korte tekst. Eigenlijk jammer dat ik dan niet echt wat venijniger was, aangezien je toch al aan het bibberen bent van de angst...
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet je even een topicreport indienen, dan kan een mod dat aanpassen.
Would hit 7,5/10quote:
Het zal me een rotzorg zijnquote:
Ik heb al een topicreport gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport gedaan.
Was van beide slimmer geweest, aangezien toch alle stemmen nu op Paulien gingen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef expans het volgende:
Waarom doet Paulien eigenlijk mee
Zimra word van alle kanten genaaid en afgekraakt
Verder een stel huppelkutjes die er te lang over doen, ze moesten vandaag al dat trio opbreken.
Moeten ze niet hier kijken, doe ik ook niet als ik het mis.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net wel even eentje geplaatst in feedback. Niet dat het ons wat uitmaakt, maar het scheelt weer voor de mede fokkers die later kijken.
Doe eens lief Jojoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Rens ga even weg hier.![]()
Anyway... Volgende week gaat het dus gebeuren?
In het topic kijken is wat anders dan een spoiler TT in je MyAt zien. Mensen die al in het topic kijken, voordat ze het gezien hebben, mogen natuurlijk niet klagen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:46 schreef Interv het volgende:
[..]
Moeten ze niet hier kijken, doe ik ook niet als ik het mis.
Ja natuurlijk voor Het zal me een rotzorg zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal voor hetzelfde programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |