Je vergeet Hentai en Bukakkequote:Op donderdag 14 november 2013 15:46 schreef PandaDrop het volgende:
TS is anti-China en anti-Nederland.
In before: Sony, Playstation, Blu-ray, Pokémon, Dragon Ball Z, Calimero, Boes, Shin Chan enz
Japan speelt zelfs thuis een uitwedstrijd?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
Onder bedreiging van een niet nader te specificeren user.
0-2 voor Japan.
Jammer dat Ono er niet bij is.
Kunnen er niks van, maar winnen wel. Vrije trappen van Honda man man.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Japan speelt zelfs thuis een uitwedstrijd?.
Ojah, maar daar kijk ik nooit naar.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef Dancho het volgende:
Bepaalde users zullen deze wedstrijd vast fantastisch vinden
Problemen met een objectieve OP? Altijd maar dat Oranja gehosanna terwijl de tegenstander net zo belangrijk is in een wedstrijdquote:Op donderdag 14 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutOP?.
Echt verzaken doen ze niet onder Von Gahlquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Nederland er zin in heeft wordt het een overwinning. Als Nederland er geen zin in heeft wordt het ook een overwinning.
Klopt.. en ik herinner me nog vaag het vorige oefenpotje. Nederland bakte er weinig van maar die Japanners weigerden gewoon te scoren.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt verzaken doen ze niet onder Von Gahl
Ik denk dat dat is gedaan om op een subtiele manier het krachtsverschil tussen Nederland en Japan te laten zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:12 schreef Gramulanion het volgende:
De foto van het Nederlands elftal is heel klein in de OP.
Hondaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Japan, een selectie vol middenmoters
Doelman is de reserve keeper van Standard Luikquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de meeste Honda's zit de motor inderdaad voorinXD
Vond hem stiekem best leuk gevonden.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Al 2 dagen zo goed als niet geslapen.
[ afbeelding ]
Mambo nr.5quote:Op donderdag 14 november 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Al 2 dagen zo goed als niet geslapen.
[ afbeelding ]
Juichen doe je dus ook niet in wedstrijden waar het nergens om gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
Van Gaal heeft nog geen vriendschappelijke wedstrijd gewonnen sinds zijn aantreden in juli 2012.
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
Van Gaal heeft nog geen vriendschappelijke wedstrijd gewonnen sinds zijn aantreden in juli 2012.
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
Voor hetzelfde geld had je allemaal gewonnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
Ik dacht dat jij hem Knut-kun mocht noemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Harigato, Japan is kawaii.
Knut-san en ik steunen Japan.
Dat mag ik ook, maar dan zou er misschien verwarring ontstaan met Kun-Aguero.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem Knut-kun mocht noemen.
Het is dat je 2 Engelse woorden gebruikt in een zin van 4 woorden, anders had ik mij toch afgevraagd wat het precieze probleem was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Een topic openen een dag voor het echt gespeeld word? En dan ook nog eens voor zo'n nutteloze friendly tegen Japan? Really?
Japan heeft daar een trainingskamp, het had mij ook handiger geleken als ze voor die wedstrijd even naar Nederland waren gegaan.quote:
lolquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Zaterdag 16 november is het dan zover. De wedstrijd waar we al maanden naar uitkijken
Waarschijnlijk vanwege commerciële motieven. België is een gat in de markt voor Oranje merchandising. Van Gaal wil de harten veroveren van de Belgen.quote:
Drie Engelse woordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je 2 Engelse woorden gebruikt in een zin van 4 woorden, anders had ik mij toch afgevraagd wat het precieze probleem was.
Indonesië en Chinaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
Je kan niet tellen, effe lekker opzouten dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je 2 Engelse woorden gebruikt in een zin van 4 woorden, anders had ik mij toch afgevraagd wat het precieze probleem was.
Die oranje tietjes zijn gelukkig veel minder stom.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:13 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk die Nederlander eens voor lul staan met zijn Oranje pruik.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:13 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk die Nederlander eens voor lul staan met zijn Oranje pruik.
[ afbeelding ]
Prima, daar heb ik respect voor maar Colombia-Nederland is ook om 13:15 op een doordeweekse dinsdag om 08:15 lokale Colombiaanse tijd... hoe zit dat dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:41 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is een UITwedstrijd en in Japan is het dan primetime.
#Onzinquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Prima, daar heb ik respect voor maar Colombia-Nederland is ook om 13:15 op een doordeweekse dinsdag om 08:15 lokale Colombiaanse tijd... hoe zit dat dan?
#Wikipedia #liegt #niet #.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
#Onzin
Di 19/11/2013 20:30 oefen: Oranje - Colombia
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutOP?.
Grapjas.. Geloof maar wat je zelf wilquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
#Wikipedia #liegt #niet #.
[ afbeelding ]
#voetbal #vriendschappelijk #november #2013 #JUICHEN
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
#Wikipedia #liegt #niet #.
[ afbeelding ]
#voetbal #vriendschappelijk #november #2013 #JUICHEN
http://www.amsterdamarena(...)=datum/20131119.htmlquote:Aanvang wedstrijd: 20.30 uur
Janmaatquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Janmaat, De Vrij, Vlaar, Blind; Nigel de Jong, Strootman, Van der Vaart; Lens, Siem de Jong, Robben
Jammer dat Van der Wiel niet speelt. Er zijn zelfs mensen die beweren dat Janmaat beter is dan Crack.quote:
Ik wil Crack wel weer in Oranje zien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Van der Wiel niet speelt. Er zijn zelfs mensen die beweren dat Janmaat beter is dan Crack.
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:53 schreef trancethrust het volgende:
http://www.sbs6.nl/channels/voetbal/pagina/live-japan-nederland/
Doet bovenstaande het bij jullie?
Crapquote:
Hoezo crap?quote:
Ik kocht een Teleshopstofzuiger voor 20 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Het is al lang geleden dat ik naar tommyteleshopping heb gekeken.
Bij mij doet ie t niet, en het ligt dus niet aan SBSquote:
Doet hij het ook nog goed?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kocht een Teleshopstofzuiger voor 20 euro, dat was echt fantastisch.
Ik denk dat het een silverlight site is, misschien moet je die nog installeren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:00 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t niet, en het ligt dus niet aan SBS
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het een silverlight site is, misschien moet je die nog installeren. oh nee het is flash.
Valt mee, zeker voor zijn doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:05 schreef Pedroso het volgende:
Schakel net in, heeft Kieft al geklaagd ?
Zou Leo Oldenburger nooit eens afwezig zijn bij interlands van NL?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
Leo Driessen en nu weer Oldenburger, ze proberen ons echt te martelen.
Ik hoop dat se Sierd daar een keer voor gaan inhuren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Leo Oldenburger nooit eens afwezig zijn bij interlands van NL?
Nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef Champy het volgende:
Is bij jullie de kwaliteit van die livestream ook zo laag?
Prima kwaliteit op mijn tvquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef Champy het volgende:
Is bij jullie de kwaliteit van die livestream ook zo laag?
Kieft zijn hoofdquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima kwaliteit op mijn tv![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij ook niet veel speelt bij United?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef Tranquilize het volgende:
Kagawa op de bank wtftwtttf waarom
Ja maar alsnog is hij beter dan alle anderen behalve hondaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat hij ook niet veel speelt bij United?
Ben op het werk en de schotel is kapot, dus geen tv.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima kwaliteit op mijn tv![]()
[ afbeelding ]
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou voorspelbaar zijn als er straks iemand van Nederland geblesseerd raakt.
Arjen Robben
Beter hadden ze het in Eindhoven ofzo gedaan. Maar dat kan niet want dat is thuis voor NL.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, dat is toch geen veld zo. Lekker oefenen zo op zo'n hobbelveld..
Lekker een paar enkelbandjes scheuren zo.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze pakken Robben wel steeds aan, dit tolereer ik niet.
I see what you did therequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat een nerd ben je toch af en toe.
Nee man sloot bijna precies aan. Of bedoel je niet op tv?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
Door deze wedstrijd mis ik de intocht van sinterklaas.
Die is al afgelopen. Zojuist.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
Door deze wedstrijd mis ik de intocht van sinterklaas.
Belgie is ook een 3de wereld land.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt wel een knollenveld waar ze op spelen
Oh is het al afgelopen? Stiekem had ik er 0,0 interesse in, ik zag alleen dat topic bij 'nieuwe topics' staan en dacht even grappig te zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man sloot bijna precies aan. Of bedoel je niet op tv?
Humor van VBL-kwaliteit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh is het al afgelopen? Stiekem had ik er 0,0 interesse in, ik zag alleen dat topic bij 'nieuwe topics' staan en dacht even grappig te zijn.
Was leuk hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh is het al afgelopen? Stiekem had ik er 0,0 interesse in, ik zag alleen dat topic bij 'nieuwe topics' staan en dacht even grappig te zijn.
Een zwarte L?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Opeens heb ik trek in een chocoladeletter.
ja die is helaas wat minder leuk. Schreeuwt teveel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt hij nog steeds gespeeld door kees flodder?
Altijd hetzelfde met die Flodders.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ja die is helaas wat minder leuk. Schreeuwt teveel.
116' Iniesta 0-1quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef Tranquilize het volgende:
In deze wedstrijd missen we Sneijder overduidelijk.
Ik maakte een verwijzing naar het WK van 2010.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig.
quote:
Zit ook alleen maar op de bank.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ligt het aan het shirt of lijkt Lens wat vadsig te zijn geworden?
van Aanholt, Buttner, Xandro Schenk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we die Willems opstellen.
Dat maakt Blind niet opeens goed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Indi moet gewoon vaste linksback van NL-elftal worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Büttner speelt niet eens bij Man Utd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Aanholt, Buttner, Xandro Schenk.
Hoezo kijk jij geen Sinterklaas, puistenbol?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Nigel de Jong als keeper opstellen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Indi moet gewoon vaste linksback van NL-elftal worden.
Er lopen genoeg lekkere Oekaiense chickies rond in Kiev dus hij zal wel wat aan beweging doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ook alleen maar op de bank.
Raar dat hij nog geselecteerd wordt.
Allemaal even lachen mensen. Indi was zijn gehele jeugd linksback.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Nigel de Jong als keeper opstellen.
Zou ie zwanger zijn van Sabia?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Van der Vaart is ook een beetje dikkig.
Hoe kom je er in Godesnaam bij dat Lens alleen maar op de bank zit in Kiev ??quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ook alleen maar op de bank.
Raar dat hij nog geselecteerd wordt.
Haha, je bent in vorm vandaag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ie zwanger zijn van Sabia?
Die voegt bij Feyenoord ook lekker veel toe idd. Wordt door modale eredivisie spelers al gedold dus die moet we in Oranje hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Indi moet gewoon vaste linksback van NL-elftal worden.
Dat noemen ze een gekleurde mening. Alleen Ajax-fans lijken een realistisch beeld te hebben over het Nederlands Elftal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die voegt bij Feyenoord ook lekker veel toe idd. Wordt door modale eredivisie spelers al gedold dus die moet we in Oranje hebben.
Weinig spelers die hem voorbij komen. Alleen in de opbouwing moet hij nog erg groeien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die voegt bij Feyenoord ook lekker veel toe idd. Wordt door modale eredivisie spelers al gedold dus die moet we in Oranje hebben.
Die is gewoon vies dikquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verhoeven is ook een beetje dikkig.
xdquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
haha of van de pavert xdxdxd
Op Eredivisieniveau, poe zeg. Nederland is overtuigd, BMI moet op linksback.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Weinig spelers die hem voorbij komen. Alleen in de opbouwing moet hij nog erg groeien.
Of hun pols kussen, dankzij dit doelpunt snij ik hem niet door ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Altijd die gay ass hartjes als iemand heeft gescoord
Doe gewoon normaal en juich zoals Ruud:
Ik dacht dat je Davy wasquote:
Waarom neem je hem dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf wat kinderachtig.
van Gaal neemt korfbal homo's niet serieus. Dat heeft weinig zin dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Eredivisieniveau, poe zeg. Nederland is overtuigd, BMI moet op linksback.
Ik sta op het punt om een petitie op te stellen en die volgende week te overhandigen aan Van Gaal.
Geen Kolder?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlands elftal:
Room
Amevor - Vriens - Schroyen - Schenk
Overgoor - Rijsdijk - Turuc
Antonia - Houtkoop - Godee
Weten we ook weer hoe erg we jou serieus moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef satecl het volgende:
[..]
van Gaal neemt korfbal homo's niet serieus. Dat heeft weinig zin dus.
2013 en geen SBS 6 HD op je Pioneer Plasma...quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef trancethrust het volgende:
Eindelijk een livestream gevonden![]()
Met Frans commentaar
le pays basquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef trancethrust het volgende:
Met Frans commentaar
Je meent toch niet echt dat BMI op linksback Oranje waardig is ? In het centrum kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als linksback is ie zelfs bij Feyenoord een zwakke schakel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef satecl het volgende:
[..]
van Gaal neemt korfbal homo's niet serieus. Dat heeft weinig zin dus.
DMquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef trancethrust het volgende:
Met Frans commentaar
Had je nog copy-paste staan van vorige wedstrijd?quote:
Kamikazaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat was gvd een Pearl Harbor op van der Vaart.
Bij Feyenoord zal hij niet meer in het centrum komen te spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je meent toch niet echt dat BMI op linksback Oranje waardig is ? In het centrum kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als linksback is ie zelfs bij Feyenoord een zwakke schakel.
Strootgodquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens maakt het niet af
Van wie was die assist?
Ze kunnen alleen counteren, dan is snelheid wel van belang.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij is niet goed genoeg voor Japan, zo kan je ook denken.,
Robben gaat zo scorenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef KingRoland het volgende:
Moet wel even beginnen met het klaarkomen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom schakelt Honda niet zijn VTEC in om zo voorbij iedereen te rennen?
Feyenoord mentaliteit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan de huldiging bij de 2e plaats bij het vorige WK.
Wat was dat treurig zeg.
Doe nou niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan de huldiging bij de 2e plaats bij het vorige WK.
Wat was dat treurig zeg.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben gaat zo scorenHmm ik twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |