Op Eredivisieniveau, poe zeg. Nederland is overtuigd, BMI moet op linksback.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Weinig spelers die hem voorbij komen. Alleen in de opbouwing moet hij nog erg groeien.
Of hun pols kussen, dankzij dit doelpunt snij ik hem niet door ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Altijd die gay ass hartjes als iemand heeft gescoord
Doe gewoon normaal en juich zoals Ruud:
Ik dacht dat je Davy wasquote:
Waarom neem je hem dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf wat kinderachtig.
van Gaal neemt korfbal homo's niet serieus. Dat heeft weinig zin dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Eredivisieniveau, poe zeg. Nederland is overtuigd, BMI moet op linksback.
Ik sta op het punt om een petitie op te stellen en die volgende week te overhandigen aan Van Gaal.
Geen Kolder?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlands elftal:
Room
Amevor - Vriens - Schroyen - Schenk
Overgoor - Rijsdijk - Turuc
Antonia - Houtkoop - Godee
Weten we ook weer hoe erg we jou serieus moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef satecl het volgende:
[..]
van Gaal neemt korfbal homo's niet serieus. Dat heeft weinig zin dus.
2013 en geen SBS 6 HD op je Pioneer Plasma...quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef trancethrust het volgende:
Eindelijk een livestream gevonden![]()
Met Frans commentaar
le pays basquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef trancethrust het volgende:
Met Frans commentaar
Je meent toch niet echt dat BMI op linksback Oranje waardig is ? In het centrum kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als linksback is ie zelfs bij Feyenoord een zwakke schakel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef satecl het volgende:
[..]
van Gaal neemt korfbal homo's niet serieus. Dat heeft weinig zin dus.
DMquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef trancethrust het volgende:
Met Frans commentaar
Had je nog copy-paste staan van vorige wedstrijd?quote:
Kamikazaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat was gvd een Pearl Harbor op van der Vaart.
Bij Feyenoord zal hij niet meer in het centrum komen te spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je meent toch niet echt dat BMI op linksback Oranje waardig is ? In het centrum kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als linksback is ie zelfs bij Feyenoord een zwakke schakel.
Strootgodquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens maakt het niet af
Van wie was die assist?
Ze kunnen alleen counteren, dan is snelheid wel van belang.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij is niet goed genoeg voor Japan, zo kan je ook denken.,
Robben gaat zo scorenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef KingRoland het volgende:
Moet wel even beginnen met het klaarkomen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom schakelt Honda niet zijn VTEC in om zo voorbij iedereen te rennen?
Feyenoord mentaliteit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan de huldiging bij de 2e plaats bij het vorige WK.
Wat was dat treurig zeg.
Doe nou niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan de huldiging bij de 2e plaats bij het vorige WK.
Wat was dat treurig zeg.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben gaat zo scorenHmm ik twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |