Je vergeet Hentai en Bukakkequote:Op donderdag 14 november 2013 15:46 schreef PandaDrop het volgende:
TS is anti-China en anti-Nederland.
In before: Sony, Playstation, Blu-ray, Pokémon, Dragon Ball Z, Calimero, Boes, Shin Chan enz
Japan speelt zelfs thuis een uitwedstrijd?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
Onder bedreiging van een niet nader te specificeren user.
0-2 voor Japan.
Jammer dat Ono er niet bij is.
Kunnen er niks van, maar winnen wel. Vrije trappen van Honda man man.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Japan speelt zelfs thuis een uitwedstrijd?.
Ojah, maar daar kijk ik nooit naar.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef Dancho het volgende:
Bepaalde users zullen deze wedstrijd vast fantastisch vinden
Problemen met een objectieve OP? Altijd maar dat Oranja gehosanna terwijl de tegenstander net zo belangrijk is in een wedstrijdquote:Op donderdag 14 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutOP?.
Echt verzaken doen ze niet onder Von Gahlquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Nederland er zin in heeft wordt het een overwinning. Als Nederland er geen zin in heeft wordt het ook een overwinning.
Klopt.. en ik herinner me nog vaag het vorige oefenpotje. Nederland bakte er weinig van maar die Japanners weigerden gewoon te scoren.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt verzaken doen ze niet onder Von Gahl
Ik denk dat dat is gedaan om op een subtiele manier het krachtsverschil tussen Nederland en Japan te laten zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:12 schreef Gramulanion het volgende:
De foto van het Nederlands elftal is heel klein in de OP.
Hondaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Japan, een selectie vol middenmoters
Doelman is de reserve keeper van Standard Luikquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de meeste Honda's zit de motor inderdaad voorinXD
Vond hem stiekem best leuk gevonden.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Al 2 dagen zo goed als niet geslapen.
[ afbeelding ]
Mambo nr.5quote:Op donderdag 14 november 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Al 2 dagen zo goed als niet geslapen.
[ afbeelding ]
Juichen doe je dus ook niet in wedstrijden waar het nergens om gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
Van Gaal heeft nog geen vriendschappelijke wedstrijd gewonnen sinds zijn aantreden in juli 2012.
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
Van Gaal heeft nog geen vriendschappelijke wedstrijd gewonnen sinds zijn aantreden in juli 2012.
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
Voor hetzelfde geld had je allemaal gewonnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
Ik dacht dat jij hem Knut-kun mocht noemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Harigato, Japan is kawaii.
Knut-san en ik steunen Japan.
Dat mag ik ook, maar dan zou er misschien verwarring ontstaan met Kun-Aguero.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem Knut-kun mocht noemen.
Het is dat je 2 Engelse woorden gebruikt in een zin van 4 woorden, anders had ik mij toch afgevraagd wat het precieze probleem was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:32 schreef Hathor het volgende:
Een topic openen een dag voor het echt gespeeld word? En dan ook nog eens voor zo'n nutteloze friendly tegen Japan? Really?
Japan heeft daar een trainingskamp, het had mij ook handiger geleken als ze voor die wedstrijd even naar Nederland waren gegaan.quote:
lolquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Zaterdag 16 november is het dan zover. De wedstrijd waar we al maanden naar uitkijken
Waarschijnlijk vanwege commerciële motieven. België is een gat in de markt voor Oranje merchandising. Van Gaal wil de harten veroveren van de Belgen.quote:
Drie Engelse woordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je 2 Engelse woorden gebruikt in een zin van 4 woorden, anders had ik mij toch afgevraagd wat het precieze probleem was.
Indonesië en Chinaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
België 4-2
Duitsland 0-0
Italië 1-1
Portugal 1-1
4 0-3-1 4-6 -2
Weinig te JUICHEN!
Je kan niet tellen, effe lekker opzouten dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je 2 Engelse woorden gebruikt in een zin van 4 woorden, anders had ik mij toch afgevraagd wat het precieze probleem was.
Die oranje tietjes zijn gelukkig veel minder stom.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:13 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk die Nederlander eens voor lul staan met zijn Oranje pruik.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:13 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk die Nederlander eens voor lul staan met zijn Oranje pruik.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |