SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg potentiële topshow, presentatoren die undercover worden belaagd door buurttokkies enzo.quote:Waar moeten pedofielen wonen? Manuel Venderbos gaat logeren bij pedofiel Marthijn en ervaart hoe het is om in een straat te wonen waar iedereen je haat. Johan Eikelboom gaat samen met pedofiel Ricardo terug naar de plekken waar hij ooit woonde en werd weggejaagd. Een bizarre rondreis kris kras door Nederland. Confrontaties met woedende buurtbewoners en een interview met Jules Mulder, behandelaar van pedofielen.
Vanavond om 21:55 na TV / The Undateables #6 Probleem zit tussen de wielen...
[ Bericht 0% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 13-11-2013 21:47:55 ]:')
Met tokkie buurtbewonersquote:
Manuel presenteert ook als een puberquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Manuel van puberruil
Volgens mij iets in de trend van 'kinderen vanaf 12 jaar zijn volwassen genoeg om zelf te bepalen met wie ze seks hebben'. In principe willen ze volgens mij gewoon de leeftijd omlaag van 16 naar 12. En het onderwerp bespreekbaar maken. Maar goed, zoals je nu ziet is er geen normale discussie te voeren met de meeste mensen over dit onderwerp.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dat voor mening dan, de Martijn mening?
Vraag me wel af wat voor argumenten er dan komenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de trend van 'kinderen vanaf 12 jaar zijn volwassen genoeg om zelf te bepalen met wie ze seks hebben'. In principe willen ze volgens mij gewoon de leeftijd omlaag van 16 naar 12. En het onderwerp bespreekbaar maken. Maar goed, zoals je nu ziet is er geen normale discussie te voeren met de meeste mensen over dit onderwerp.
ik zou hem ook niet naast me willen hebbenquote:
En nu zegt hij dus ook nog dat hij enorm impulsief kan zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met zo'n filmpje vraag je d'r om
Ja maar mensen zoals Marthijn zijn ook geen goed voorbeeld met z'n gekke ideeënquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Verreweg de meeste pedo's zullen zelf nooit een kind aanraken, ze zijn gewoon geboren met die gevoelens, zoiets moet enigszins bespreekbaar zijn. Maar ja leg dat maar uit aan een stilde wilde tokkies
Het 'gekwakt' was de grap..quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou hem ook niet naast me willen hebben
Als hij niet praktiserend pedo seksueel is, zou ik het nog wel accepteren, alleen al die tokkies naast je in de tuin is minderquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou hem ook niet naast me willen hebben
Die Marthijn heeft zelf toch nooit een kind aangeraakt of veroordeeld? Hij komt er alleen openlijk voor uit dat hij die gevoelens heeft, en zelfs dat is al niet bespreekbaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar mensen zoals Marthijn zijn ook geen goed voorbeeld met z'n gekke ideeën
Nou ja die marthijn heeft zelf nooit een kind misbruiktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar mensen zoals Marthijn zijn ook geen goed voorbeeld met z'n gekke ideeën
en slechte kleding smaakquote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef Trebo het volgende:
Ik weet niet.. pedo's hebben op de een of andere manier hele enge koppen.. brrr
uitkering vangenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat zou marthijn doen voor de kost ?
Zwemleraarquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat zijn latente pedofielenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Rickario het volgende:
Ook typisch dat men altijd zo extreem duidelijk moet maken hoe erg ze het wel niet vinden.
Je kan je agressie 100% kwijt. Je komt overal mee weg. Tsja.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Rickario het volgende:
Ook typisch dat men altijd zo extreem duidelijk moet maken hoe erg ze het wel niet vinden.
Pedocoachingquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
het lijkt de zwarte pietendiscussie welquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Kijken hoe kwaad het Italia jasje wordt.
Niks denk ik, die zit aan alle kanten geisoleerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gaat een klap gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Kijken hoe kwaad het Italia jasje wordt.
Er zijn gelukkig genoeg mensen die nog wel reëel kunnen denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Er moet misschien eens begonnen worden met een hele dikke lijn te trekken tussen 'pedofiel' en 'kindermisbruiker'. Dat is een verschil wat niemand lijkt te (willen) kennen.
het begon zo goedquote:
ik quote "Het zijn gewoon allemaal kanker kinder verkrachters"quote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef mstx het volgende:
Je hebt geen veroordeling nodig om doodgeschoten te worden.
Het ergste vind ik de kindermishandeling van kinderen meenemen naar demonstratiesquote:
70% van Nederland is zo, het gewone volk. Weleens op zaterdagmiddag in een willekeurige winkelstraat gelopen?quote:
De psychiaterquote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zouden toch wel één persoon gevonden hebben die een rationeel gesprek kan voeren?
Is EO he? Vakkundig weggeknipt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zouden toch wel één persoon gevonden hebben die een rationeel gesprek kan voeren?
Lijkt mij toch geen typisch EO programma ditquote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is EO he? Vakkundig weggeknipt.
Zelf een youtube filmpje gemaakt over zijn coming outquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoezo is die Ricardo eigenlijk bekend geworden? Ik had me mooi koest gehouden
Hai paxquote:
Die was op YouTube 'uit de kast' gekomenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
ging zichzelf op youtube zettenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ok thanks dat had ik gemist, behoorlijk dwaas om te doen in deze maatschappijquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelf een youtube filmpje gemaakt over zijn coming out
Mja hij wil gewoon kunnen zeggen hoe hij is. Vrijheid van meningsuiting. Dat is ook te respecteren op zich. Maar handig is het niet nee.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ok thanks dat had ik gemist, behoorlijk dwaas om te doen in deze maatschappij
Idd zeg. Vond het niet heel boeiend nog eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef RunForestRun het volgende:
Wel een lekkere presentatrice![]()
Jammer dat het zo kort duurde.
Klinkt leuk.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het filmpje
Even je eigen leven verneuken in een filmpje
Ik vond het net boeiend worden en dan stoppen zequote:Op woensdag 13 november 2013 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd zeg. Vond het niet heel boeiend nog eigenlijk.
Ja idd, als niet praktiserende pedo heb je van niemand iets te vrezen zolang je het maar voor je houdt anders is je leven een hel dat zie je wel in dit programmaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja hij wil gewoon kunnen zeggen hoe hij is. Vrijheid van meningsuiting. Dat is ook te respecteren op zich. Maar handig is het niet nee.
Met pedofielen wel ja.quote:
Z'n feed is nog verrassend positief.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://twitter.com/Ricardoikke
Z'n twitter
Gaan ze massaal de afdeling oncologie af?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik quote "Het zijn gewoon allemaal kanker kinder verkrachters"
Waarom? Om z'n domme vragen (over dat pastoorpoppetje en de foto)?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Manuel is wel echt compleet ongeschikt voor zo'n onderwerp, dat is wel een beetje jammer
Zwarte piet discussie gaat niet over de kinderen maar over de beledigde negersquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Martijn is tegen zwarte piet, zag ik aan zijn trui. En de zwarte pieten verdedigers ("lekker terugkankeren naar je eigen land") zijn dezelfde mensen die tekeer gaan tegen pedofielen.
Anti-zwarte piet = pro-seks-met-kinderen
Pro-zwarte piet = anti-seks-met-kinderen
Dan rijst de vraag wat schadelijker is voor kinderen, een racistisch volksfeest of gelegaliseerd seksverkeer tussen kinderen en volwassenen? Dat lijkt me een discussie die gevoerd moet worden.
Beetje z'n manier van presenteren, bijvoorbeeld dat ie in het donker in dat huis van Marthijn in bed ligt en fluisterend zegt: 'ik lig hier nu in het huis van een pedo'quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom? Om z'n domme vragen (over dat pastoorpoppetje en de foto)?
ik wist niet eens dat er christenen zijn in dat soort landen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te kijken. Had nog nooit van een christenjihad gehoord.
Echt niet? Nooit van de Kopten gehoord?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er christenen zijn in dat soort landen.
vast wel ooit, maar nu niet, wat was dat dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt niet? Nooit van de Kopten gehoord?
Hij wilde de Kopten in Egypte helpen. Die worden veel aangevallen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
vast wel ooit, maar nu niet, wat was dat dan?
en dubbelglasquote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1376666quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Rickario het volgende:
Zij, is wel eens eerder op tv geweest
Inderdaad, het is gewoon een keet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit niet echt een container trouwens, ziet er best aardig uit
Inderdaad. Prima toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit niet echt een container trouwens, ziet er best aardig uit
nee, wel een rijtjeswoningquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef marcodej het volgende:
Is dat die familie die in die villa woonde en journalisten aanviel?
Dat was weer iets anders.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef marcodej het volgende:
Is dat die familie die in die villa woonde en journalisten aanviel?
is betalen met bitcoins toch nog een oplossingquote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt moeilijk een pizzabezorger met wisselgeld naar zo'n plek sturen
Via ideal betalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt moeilijk een pizzabezorger met wisselgeld naar zo'n plek sturen
Ja maar zou er internet zijn in zo'n containerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is betalen met bitcoins toch nog een oplossing
4g ouwequote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja maar zou er internet zijn in zo'n container
Hij kijkt wel uitquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Die presentator likt ook alleen maar de billen van die aso familie en is totaal niet kritisch
De maatschappij is gewoon keihard tegen zigeuners.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
Jeugdzorg haalt ze niet zomaar weg.
Maar dat is ook de schuld van de politie.
Allemaal op Terschelling gooien, kunnen ze elkaar lastig vallenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
Nou. Komen jullie dan eens met een uitvoerbaar beter plan in plaats van alleen maar roepen dat het niet goed is.
Dit inderdaad, je leven kan letterlijk een hel worden als je dit soort gekken als buren krijgt.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Disana het volgende:
Als ik zulke buren zou hebben, zou het me ook niet meer interesseren wat er van hun kinderen wordt.
En hopelijk dat ze het juist benoemen ipv nitraten "bommen" noemen en met handgranaten vergelijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
Knallen.
Hopelijk gaat het een keer niet over dat matige carbidschieten.
Hij gaat het gebruik van die termen nu proberen te ontkrachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hopelijk dat ze het juist benoemen ipv nitraten "bommen" noemen en met handgranaten vergelijken
Och, veel kwaad kan hij niet want hij heeft toch geen armen meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo is zij nog bij hembrengt haar en haar 4 kinderen in groot gevaar..
Het is geen expert, het is een vent die lijdt aan zelfoverschatting.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
De expert die het laat zien, hij knutselt er zelf aan en het gaat al 2x mis ..
Hij doet zich toch voor als een expert, dat bedoel ik.. hij zal ons laten zien dat het allemaal veilig is etcquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen expert, het is een vent die lijdt aan zelfoverschatting.
Mwa, ben het deels met hem eens. Ik zou het ook wel begrijpen als consumenten vuurwerk verboden word.quote:
Ja precies, zelfbenoemd expert maar ondertussen niets meer dan een opgeblazen eikel.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij doet zich toch voor als een expert, dat bedoel ik.. hij zal ons laten zien dat het allemaal veilig is etc
nee deel van zijn snor was zwartquote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, ben het deels met hem eens. Ik zou het ook wel begrijpen als consumenten vuurwerk verboden word.
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee deel van zijn snor was zwart
Is ook bullshit.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Maar komop vuurwerk kan gevaarlijk zijn en tuurlijk gaat het ooit mis, maar dan om vuurwerk compleet te verbieden?
Als dit geval door moet gaan voor een expert, dan ben ik een vliegtuig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
De expert die het laat zien, hij knutselt er zelf aan en het gaat al 2x mis ..
Ja en nee.. zelfde kan je over drugs zeggen, ben je het daar wel mee eens dat het verboden is? Of wapens?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Maar komop vuurwerk kan gevaarlijk zijn en tuurlijk gaat het ooit mis, maar dan om vuurwerk compleet te verbieden?
Jaja, verkeerde woordkeuze, lees dan terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Als dit geval door moet gaan voor een expert, dan ben ik een vliegtuig.
De man wordt uitgekotst door de meerderheid van de echte vuruwerkliefhebbers. Jammer genoeg worden zij niet gehoord maar is deze man inmiddels al voor de derde(?) keer met zijn misvormde hoofd op televisie.
Tsja, het zal wel goed scoren...
Ja natuurlijk, hij heeft bravoure en daar trappen mensen in.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Als dit geval door moet gaan voor een expert, dan ben ik een vliegtuig.
De man wordt uitgekotst door de meerderheid van de echte vuruwerkliefhebbers. Jammer genoeg worden zij niet gehoord maar is deze man inmiddels al voor de derde(?) keer met zijn misvormde hoofd op televisie.
Tsja, het zal wel goed scoren...
Nee en nee. Mensen moeten wel het recht hebben zichzelf te verdedigen en drugs tja....veel verschillende soorten drugs waarvan veel 'onschuldig' is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee.. zelfde kan je over drugs zeggen, ben je het daar wel mee eens dat het verboden is? Of wapens?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
De oogartsen hadden ook zo'n actie gestart dat winkels vuurwerkbrillen gingen verkopen, dat waren van die plastic brillen van 1,50 die bij windkracht 2 uit elkaar vielen
en goed vuurwerk uit polen bestellenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, treurig.. gewoon zo'n bril halen bij de bouwmarkt die ook de zijkant goed afschermd
Waar het om gaat is dat de antifiguren er steeds dat illegale vuurwerk als argument bijslepen voor een totaalverbod.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee.. zelfde kan je over drugs zeggen, ben je het daar wel mee eens dat het verboden is? Of wapens?
Dat klopt. Snap je punt, dat is ook niet eerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat de antifiguren er steeds dat illegale vuurwerk als argument bijslepen voor een totaalverbod.
Maar illegaal betekent dat het al verboden is.
alsof ze al die andere verboden ook in de gaten kunnen houden, ik wil geen politiestaatquote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klopt. Snap je punt, dat is ook niet eerlijk inderdaad.
Maar .. als (consumenten)vuurwerk in zijn totaliteit verboden wordt wordt het voor de politie makkelijker om op straat mensen te pakken die dan dus de wet overtreden omdat ze iets aan het afsteken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |