uitkering vangenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat zou marthijn doen voor de kost ?
Zwemleraarquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat zijn latente pedofielenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Rickario het volgende:
Ook typisch dat men altijd zo extreem duidelijk moet maken hoe erg ze het wel niet vinden.
Je kan je agressie 100% kwijt. Je komt overal mee weg. Tsja.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Rickario het volgende:
Ook typisch dat men altijd zo extreem duidelijk moet maken hoe erg ze het wel niet vinden.
Pedocoachingquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
het lijkt de zwarte pietendiscussie welquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Kijken hoe kwaad het Italia jasje wordt.
Niks denk ik, die zit aan alle kanten geisoleerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gaat een klap gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Kijken hoe kwaad het Italia jasje wordt.
Er zijn gelukkig genoeg mensen die nog wel reëel kunnen denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Er moet misschien eens begonnen worden met een hele dikke lijn te trekken tussen 'pedofiel' en 'kindermisbruiker'. Dat is een verschil wat niemand lijkt te (willen) kennen.
het begon zo goedquote:
ik quote "Het zijn gewoon allemaal kanker kinder verkrachters"quote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef mstx het volgende:
Je hebt geen veroordeling nodig om doodgeschoten te worden.
Het ergste vind ik de kindermishandeling van kinderen meenemen naar demonstratiesquote:
70% van Nederland is zo, het gewone volk. Weleens op zaterdagmiddag in een willekeurige winkelstraat gelopen?quote:
De psychiaterquote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zouden toch wel één persoon gevonden hebben die een rationeel gesprek kan voeren?
Is EO he? Vakkundig weggeknipt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zouden toch wel één persoon gevonden hebben die een rationeel gesprek kan voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |