Hij doet zich toch voor als een expert, dat bedoel ik.. hij zal ons laten zien dat het allemaal veilig is etcquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen expert, het is een vent die lijdt aan zelfoverschatting.
Mwa, ben het deels met hem eens. Ik zou het ook wel begrijpen als consumenten vuurwerk verboden word.quote:
Ja precies, zelfbenoemd expert maar ondertussen niets meer dan een opgeblazen eikel.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij doet zich toch voor als een expert, dat bedoel ik.. hij zal ons laten zien dat het allemaal veilig is etc
nee deel van zijn snor was zwartquote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, ben het deels met hem eens. Ik zou het ook wel begrijpen als consumenten vuurwerk verboden word.
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee deel van zijn snor was zwart
Is ook bullshit.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Maar komop vuurwerk kan gevaarlijk zijn en tuurlijk gaat het ooit mis, maar dan om vuurwerk compleet te verbieden?
Als dit geval door moet gaan voor een expert, dan ben ik een vliegtuig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
De expert die het laat zien, hij knutselt er zelf aan en het gaat al 2x mis ..
Ja en nee.. zelfde kan je over drugs zeggen, ben je het daar wel mee eens dat het verboden is? Of wapens?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Maar komop vuurwerk kan gevaarlijk zijn en tuurlijk gaat het ooit mis, maar dan om vuurwerk compleet te verbieden?
Jaja, verkeerde woordkeuze, lees dan terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Als dit geval door moet gaan voor een expert, dan ben ik een vliegtuig.
De man wordt uitgekotst door de meerderheid van de echte vuruwerkliefhebbers. Jammer genoeg worden zij niet gehoord maar is deze man inmiddels al voor de derde(?) keer met zijn misvormde hoofd op televisie.
Tsja, het zal wel goed scoren...
Ja natuurlijk, hij heeft bravoure en daar trappen mensen in.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Als dit geval door moet gaan voor een expert, dan ben ik een vliegtuig.
De man wordt uitgekotst door de meerderheid van de echte vuruwerkliefhebbers. Jammer genoeg worden zij niet gehoord maar is deze man inmiddels al voor de derde(?) keer met zijn misvormde hoofd op televisie.
Tsja, het zal wel goed scoren...
Nee en nee. Mensen moeten wel het recht hebben zichzelf te verdedigen en drugs tja....veel verschillende soorten drugs waarvan veel 'onschuldig' is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee.. zelfde kan je over drugs zeggen, ben je het daar wel mee eens dat het verboden is? Of wapens?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
De oogartsen hadden ook zo'n actie gestart dat winkels vuurwerkbrillen gingen verkopen, dat waren van die plastic brillen van 1,50 die bij windkracht 2 uit elkaar vielen
en goed vuurwerk uit polen bestellenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, treurig.. gewoon zo'n bril halen bij de bouwmarkt die ook de zijkant goed afschermd
Waar het om gaat is dat de antifiguren er steeds dat illegale vuurwerk als argument bijslepen voor een totaalverbod.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee.. zelfde kan je over drugs zeggen, ben je het daar wel mee eens dat het verboden is? Of wapens?
Dat klopt. Snap je punt, dat is ook niet eerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat de antifiguren er steeds dat illegale vuurwerk als argument bijslepen voor een totaalverbod.
Maar illegaal betekent dat het al verboden is.
alsof ze al die andere verboden ook in de gaten kunnen houden, ik wil geen politiestaatquote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klopt. Snap je punt, dat is ook niet eerlijk inderdaad.
Maar .. als (consumenten)vuurwerk in zijn totaliteit verboden wordt wordt het voor de politie makkelijker om op straat mensen te pakken die dan dus de wet overtreden omdat ze iets aan het afsteken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |