SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg potentiële topshow, presentatoren die undercover worden belaagd door buurttokkies enzo.quote:Waar moeten pedofielen wonen? Manuel Venderbos gaat logeren bij pedofiel Marthijn en ervaart hoe het is om in een straat te wonen waar iedereen je haat. Johan Eikelboom gaat samen met pedofiel Ricardo terug naar de plekken waar hij ooit woonde en werd weggejaagd. Een bizarre rondreis kris kras door Nederland. Confrontaties met woedende buurtbewoners en een interview met Jules Mulder, behandelaar van pedofielen.
Vanavond om 21:55 na TV / The Undateables #6 Probleem zit tussen de wielen...
[ Bericht 0% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 13-11-2013 21:47:55 ]:')
Met tokkie buurtbewonersquote:
Manuel presenteert ook als een puberquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Manuel van puberruil
Volgens mij iets in de trend van 'kinderen vanaf 12 jaar zijn volwassen genoeg om zelf te bepalen met wie ze seks hebben'. In principe willen ze volgens mij gewoon de leeftijd omlaag van 16 naar 12. En het onderwerp bespreekbaar maken. Maar goed, zoals je nu ziet is er geen normale discussie te voeren met de meeste mensen over dit onderwerp.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dat voor mening dan, de Martijn mening?
Vraag me wel af wat voor argumenten er dan komenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de trend van 'kinderen vanaf 12 jaar zijn volwassen genoeg om zelf te bepalen met wie ze seks hebben'. In principe willen ze volgens mij gewoon de leeftijd omlaag van 16 naar 12. En het onderwerp bespreekbaar maken. Maar goed, zoals je nu ziet is er geen normale discussie te voeren met de meeste mensen over dit onderwerp.
ik zou hem ook niet naast me willen hebbenquote:
En nu zegt hij dus ook nog dat hij enorm impulsief kan zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met zo'n filmpje vraag je d'r om
Ja maar mensen zoals Marthijn zijn ook geen goed voorbeeld met z'n gekke ideeënquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Verreweg de meeste pedo's zullen zelf nooit een kind aanraken, ze zijn gewoon geboren met die gevoelens, zoiets moet enigszins bespreekbaar zijn. Maar ja leg dat maar uit aan een stilde wilde tokkies
Het 'gekwakt' was de grap..quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou hem ook niet naast me willen hebben
Als hij niet praktiserend pedo seksueel is, zou ik het nog wel accepteren, alleen al die tokkies naast je in de tuin is minderquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou hem ook niet naast me willen hebben
Die Marthijn heeft zelf toch nooit een kind aangeraakt of veroordeeld? Hij komt er alleen openlijk voor uit dat hij die gevoelens heeft, en zelfs dat is al niet bespreekbaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar mensen zoals Marthijn zijn ook geen goed voorbeeld met z'n gekke ideeën
Nou ja die marthijn heeft zelf nooit een kind misbruiktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar mensen zoals Marthijn zijn ook geen goed voorbeeld met z'n gekke ideeën
en slechte kleding smaakquote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef Trebo het volgende:
Ik weet niet.. pedo's hebben op de een of andere manier hele enge koppen.. brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |