Idd zeg. Vond het niet heel boeiend nog eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef RunForestRun het volgende:
Wel een lekkere presentatrice![]()
Jammer dat het zo kort duurde.
Klinkt leuk.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het filmpje
Even je eigen leven verneuken in een filmpje
Ik vond het net boeiend worden en dan stoppen zequote:Op woensdag 13 november 2013 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd zeg. Vond het niet heel boeiend nog eigenlijk.
Ja idd, als niet praktiserende pedo heb je van niemand iets te vrezen zolang je het maar voor je houdt anders is je leven een hel dat zie je wel in dit programmaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja hij wil gewoon kunnen zeggen hoe hij is. Vrijheid van meningsuiting. Dat is ook te respecteren op zich. Maar handig is het niet nee.
Met pedofielen wel ja.quote:
Z'n feed is nog verrassend positief.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://twitter.com/Ricardoikke
Z'n twitter
Gaan ze massaal de afdeling oncologie af?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik quote "Het zijn gewoon allemaal kanker kinder verkrachters"
Waarom? Om z'n domme vragen (over dat pastoorpoppetje en de foto)?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Manuel is wel echt compleet ongeschikt voor zo'n onderwerp, dat is wel een beetje jammer
Zwarte piet discussie gaat niet over de kinderen maar over de beledigde negersquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Martijn is tegen zwarte piet, zag ik aan zijn trui. En de zwarte pieten verdedigers ("lekker terugkankeren naar je eigen land") zijn dezelfde mensen die tekeer gaan tegen pedofielen.
Anti-zwarte piet = pro-seks-met-kinderen
Pro-zwarte piet = anti-seks-met-kinderen
Dan rijst de vraag wat schadelijker is voor kinderen, een racistisch volksfeest of gelegaliseerd seksverkeer tussen kinderen en volwassenen? Dat lijkt me een discussie die gevoerd moet worden.
Beetje z'n manier van presenteren, bijvoorbeeld dat ie in het donker in dat huis van Marthijn in bed ligt en fluisterend zegt: 'ik lig hier nu in het huis van een pedo'quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom? Om z'n domme vragen (over dat pastoorpoppetje en de foto)?
ik wist niet eens dat er christenen zijn in dat soort landen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te kijken. Had nog nooit van een christenjihad gehoord.
Echt niet? Nooit van de Kopten gehoord?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er christenen zijn in dat soort landen.
vast wel ooit, maar nu niet, wat was dat dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt niet? Nooit van de Kopten gehoord?
Hij wilde de Kopten in Egypte helpen. Die worden veel aangevallen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
vast wel ooit, maar nu niet, wat was dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |