70% van Nederland is zo, het gewone volk. Weleens op zaterdagmiddag in een willekeurige winkelstraat gelopen?quote:
De psychiaterquote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zouden toch wel één persoon gevonden hebben die een rationeel gesprek kan voeren?
Is EO he? Vakkundig weggeknipt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zouden toch wel één persoon gevonden hebben die een rationeel gesprek kan voeren?
Lijkt mij toch geen typisch EO programma ditquote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is EO he? Vakkundig weggeknipt.
Zelf een youtube filmpje gemaakt over zijn coming outquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoezo is die Ricardo eigenlijk bekend geworden? Ik had me mooi koest gehouden
Hai paxquote:
Die was op YouTube 'uit de kast' gekomenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
ging zichzelf op youtube zettenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ok thanks dat had ik gemist, behoorlijk dwaas om te doen in deze maatschappijquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelf een youtube filmpje gemaakt over zijn coming out
Mja hij wil gewoon kunnen zeggen hoe hij is. Vrijheid van meningsuiting. Dat is ook te respecteren op zich. Maar handig is het niet nee.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ok thanks dat had ik gemist, behoorlijk dwaas om te doen in deze maatschappij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |