Heb nog geen enkel album compleet geluisterdquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
Dat moet dan wel 'Dirty' zijn want daar heb ik één nummer (100%) van geluisterd en van alle andere albums helemaal niets. Wel 10x de cover van Computer Age die ik hierboven postte. 11 scrobbled voor Sonic Youth in totaal.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
Zo bekeken moet het bij mij The Eternal zijn met 11 plays (4 nummers) van de 30 in totaalquote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet dan wel 'Dirty' zijn want daar heb ik één nummer (100%) van geluisterd en van alle andere albums helemaal niets. Wel 10x de cover van Computer Age die ik hierboven postte. 11 scrobbled voor Sonic Youth in totaal.
Ik vind deze erg fijn:quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het latere werk ook minder interessant, maar de SYR EP's zijn erg fijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef ranja het volgende:
Verder zijn de meeste fans het erover eens dat EVOL (86), Sister (87) en Daydream Nation (88) de helige drieeenheid is
Maar ik vind ook Confusion is Sex (tegenwoordig op cd samen met de EP Kill Your Idols) erg goed (staat ook in m'n top 100 en Evol niet) en ook het debuut al is dat weer heel anders.
Bad Moon Rising heeft verder ook een paar geweldige nummers maar ook een paar die rustig skipbaar zijn. Na Goo of eigenlijk na Experimental Jetset... wordt het snel minder interessant vind ik, afgezien van de noise ep's (waarvan sommige wel 80 minuten duren maar dan 3 nummers bevatten) die ze tussendoor uitbrachten.
de film is ook best okquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef bartrid het volgende:
Ik vind deze erg fijn:
http://rateyourmusic.com/(...)e_originale_du_film/
Nog niet gezien, maar ik ga hem eens checken.quote:
Dirty lijkt me ook bekend.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Kathleen Hannaquote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat je ook draait van SY, er is maar één juiste manier om er op te dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |