niet overdrijven het is de waarheidquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin meegemaakt op dit forum
Kan jij niet gewoon je muil houden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:13 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
niet overdrijven het is de waarheid
hoezo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon je muil houden?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef elCholo het volgende:
https://www.facebook.com/wij.staan.wel.achter.lex.immers
Ruimstootsquote:Chris van Dreunen Sr. ik vind het een fantastische voetballer , ze zeggen dat hij techniek te kort komt , maar dat maak ie met zijn gesleur wel goed , ruimstoots zelfs
En de incidenten die dan plaats hebben gevonden waren dan weer vaak de schuld van de ME zelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:18 schreef Grifte het volgende:
Aardig overdreven ja, er gebeurt geen kut en die lui lopen alleen maar in de weg.
Heb niet echt het idee, dat de politieinzet het seizoen erna veel omlaag gegaan is, en dit seizoen ook nog niet. zo zwaar overdreven allemaal!quote:Op woensdag 13 november 2013 08:36 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat wel om seizoen 2011/2012, de meeste minuten zullen we in augustus en september gemaakt zijn met als hoogtepunt de Maasgebouw rellen..
Tuurlijk spoort Abou niet, maar ik dacht goh laat ik er toch een kleine kanttekening bij plaatsenquote:Op woensdag 13 november 2013 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee, dat de politieinzet het seizoen erna veel omlaag gegaan is, en dit seizoen ook nog niet. zo zwaar overdreven allemaal!
Eind vorig seizoen, laatste wedstrijd, stond er gewoon een ontvangstcomité bij de uitgang van het station. Aan beide kanten een busje en een linie M.E.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee, dat de politieinzet het seizoen erna veel omlaag gegaan is, en dit seizoen ook nog niet. zo zwaar overdreven allemaal!
Tegen Heracles toch ook. 7 Busjes ME, een volledige paardenparade en nog overal losse knaapjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Eind vorig seizoen, laatste wedstrijd, stond er gewoon een ontvangstcomité bij de uitgang van het station. Aan beide kanten een busje en een linie M.E.
Wat ze er deden? Niemand weet het.
Beter gaat het er niet op worden.
Tegen AZ stond er echt veel politie. Overal videoteams, een politiehelikopter en paarden voor het Maasgebouw.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegen Heracles toch ook. 7 Busjes ME, een volledige paardenparade en nog overal losse knaapjes.En er waren max. 20 uitsupporters...
AZ viel wel enigzins mee dacht ik, maar ik was dan ook erg vroeg, misschien dat ze nog lunch/koffiepauze hadden
Het viel niet mee, nee. Was weer bizar veel.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegen Heracles toch ook. 7 Busjes ME, een volledige paardenparade en nog overal losse knaapjes.En er waren max. 20 uitsupporters...
AZ viel wel enigzins mee dacht ik, maar ik was dan ook erg vroeg, misschien dat ze nog lunch/koffiepauze hadden
Oh ja, die helikopter.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tegen AZ stond er echt veel politie. Overal videoteams, een politiehelikopter en paarden voor het Maasgebouw.
Lol, dan was ik echt te vroeg, ik heb ze niet gezienquote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tegen AZ stond er echt veel politie. Overal videoteams, een politiehelikopter en paarden voor het Maasgebouw.
Echt belachelijk en dan lekker provocerend over het voorplein rijden, daar zouden ze een docu over moeten maken of een item bij een actualiteitenprogramma, 2 maanden lang undercover filmpen rondom de kuip.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het neemt inderdaad per week toe. Dat is gewoon visueel merkbaar. Dit zou moeten betekenen dat er iets is waar men naar op zoek is, maar wat zou dat dan moeten zijn? Ik blijf het raar en onnodig vinden.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:23 schreef eight het volgende:
Maar wanneer is nu eigenlijk het laatste incident geweest? Het lijkt wel of de politie inzet alleen maar toeneemt, dat moet toch ergens op gebaseerd zijn?
In de ogen van de politie zou het laatste incident dat tegen Roda JC geweest zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:23 schreef eight het volgende:
Maar wanneer is nu eigenlijk het laatste incident geweest? Het lijkt wel of de politie inzet alleen maar toeneemt, dat moet toch ergens op gebaseerd zijn?
Kantoor Eurib is gevestigd in Rotterdam...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:47 schreef Happel het volgende:
[..]
In de ogen van de politie zou het laatste incident dat tegen Roda JC geweest zijn.
Er gebeurd echt helemaal geen kloot rond De Kuip, afgezien van het optreden van de politie zelf.
We zijn onmisbaar
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-dan-Feyenoord.dhtml
Twente staat niet eens op de lijstquote:Op woensdag 13 november 2013 12:47 schreef Happel het volgende:
[..]
In de ogen van de politie zou het laatste incident dat tegen Roda JC geweest zijn.
Er gebeurd echt helemaal geen kloot rond De Kuip, afgezien van het optreden van de politie zelf.
We zijn onmisbaar
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-dan-Feyenoord.dhtml
Daarom zeg ik het. En waarschijnlijk gaat Koevermans ook nog dit lijstje gebruiken om te zeggen dat ze het goed doen.quote:
Maar Oost-Nederland is zowel Vitesse als Twente, en Vitesse zit er toch wel in, maar misschien inderdaad niemand uit die buurt geïnterviewd. Maar wij hadden ook concurrentie van Excelsior en Sparta.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk naar tabel B3 op pagina 47. Dat verklaart ook het één en ander.
Het jasje zelf is wel mooi toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:16 schreef Muto het volgende:
Ik zag trouwens afgelopen weekend best wel wat mensen met het legi-oen jasje. Dan snap je het niet.
Hoog percentage Zuid-Nederland he. Heel Zeeland en grote delen van West-Brabant zijn pro-Feyenoord.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar Oost-Nederland is zowel Vitesse als Twente, en Vitesse zit er toch wel in, maar misschien inderdaad niemand uit die buurt geïnterviewd. Maar wij hadden ook concurrentie van Excelsior en Sparta.
En daarmee is het terecht dat ze het jasje dragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het jasje zelf is wel mooi toch?
Ze zullen het -oen gedeelte wel niet doorhebben
Straks krijgen we nog geld voor hemquote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken staat open voor een avontuur in het buitenlandDe doodstreek voor Feyenoord dit.
Ik verwacht eigenlijk niet dat er in de winter iemand vertrekt.. En anders is het voor de hoofdprijs.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:39 schreef Muto het volgende:
Spelers beginnen nu al aan het buitenland te denken. Dat worden weer een aantal kutweken dan.
Maakt niets uit. Zodra het woord buitenland valt gaan spelers zo mogelijk nog slechter spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat er in de winter iemand vertrekt.. En anders is het voor de hoofdprijs.
Uhm. Dat denk ik niet hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoog percentage Zuid-Nederland he. Heel Zeeland en grote delen van West-Brabant zijn pro-Feyenoord.
Zeeland zeker wel.quote:
Singh zal vertrekkenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat er in de winter iemand vertrekt.. En anders is het voor de hoofdprijs.
Zelfs voor de boekhouder zal dit als een verrassing komenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog geld voor hem
BMI zie ik wel gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan je uit Zeeuwse hand vertellen dat dat grote onzin is. Denk zelfs dat het in grote delen Zeeland minstens 49/49 is en 2% PSV.quote:
Heeft hetzelfde effect als het woord titelquote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Zodra het woord buitenland valt gaan spelers zo mogelijk nog slechter spelen.
Everton meen ik..quote:
Hopen dat ze Singh in de winterstop alsnog verhuren aan NEC, heeft in Noorwegen echt niet verkeerd gespeeld en zit nog altijd bij de selectie van jong Noorwegen. Moet toch iets kunnen?!?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Singh zal vertrekkenEn Cisse
Hm, lastig. Zo'n grote stap omhoog is dat ook weer niet, maar ach; bij Feyenoord speelt hij niet op z'n natuurlijke positie dus snap wel dat hij weg wil dan..quote:
Volgensmij hebben Arsenal en AC Milan ook interesse getoond, Everton was inderdaad het meest concreet (maar dat was vooral bij een eventueel vertrek van Baines naar Man United). Dus ook daar zagen ze BMI als linksbackquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, lastig. Zo'n grote stap omhoog is dat ook weer niet, maar ach; bij Feyenoord speelt hij niet op z'n natuurlijke positie dus snap wel dat hij weg wil dan..
Dat zou me ten zeerste verbazen als die nog steeds interesse hebben. No offence.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:52 schreef Freire het volgende:
Volgensmij hebben Arsenal en AC Milan ook interesse getoond
http://www.dailymail.co.u(...)no-Martins-Indi.htmlquote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me ten zeerste verbazen als die nog steeds interesse hebben. No offence.
quote:Wanted man: Arsenal are scouting Feyenoord midfielder Indi
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, lastig. Zo'n grote stap omhoog is dat ook weer niet, maar ach; bij Feyenoord speelt hij niet op z'n natuurlijke positie dus snap wel dat hij weg wil dan..
Het is vooral een logische stap. Ik denk dat bijna elke premier league club tegenwoordig een goede stap is voor een eredivisiespeler en Everton staat momenteel zesde in de premier leaguequote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar ja, die draaien best goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:57 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Het is vooral een logische stap. Ik denk dat bijna elke premier league club tegenwoordig een goede stap is voor een eredivisiespeler en Everton staat momenteel zesde in de premier league
Aah ok, heb altijd gedacht dat Zeeland echt een Feyenoord-bolwerk was.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan je uit Zeeuwse hand vertellen dat dat grote onzin is. Denk zelfs dat het in grote delen Zeeland minstens 49/49 is en 2% PSV.
Nu maar hopen dat Munsterman dit nieuws opmerkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken staat open voor een avontuur in het buitenlandDe doodstreek voor Feyenoord dit.
Munsterman wil Schaken nog niet, hij wil eerst Immers.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Munsterman dit nieuws opmerkt.
Vanwege Feyenoord - Hoek zeker? Daar zaten ook gewoon joden tussen hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, heb altijd gedacht dat Zeeland echt een Feyenoord-bolwerk was.
Nee, ver daarvoor al. Kwam o.a. tijdens interviews met Van Vossen en Van Hanegem naar voren.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vanwege Feyenoord - Hoek zeker? Daar zaten ook gewoon joden tussen hoor.
Vroeger was het wel iets meer dan nu inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ver daarvoor al. Kwam o.a. tijdens interviews met Van Vossen en Van Hanegem naar voren.
Dat was eerlijk gezegd mijn volledige referentiekader...quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger was het wel iets meer dan nu inderdaad.
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kantoor Eurib is gevestigd in Rotterdam...![]()
http://www.eurib.org/over-eurib-contact/routebeschrijving.html
Voor wie zijn reisverslag omtrent de wedstrijd Feyenoord - ADO (4-2) nog niet had gelezen:twitter:BenDudley88 twitterde op woensdag 13-11-2013 om 14:42:57Just booked a spontaneous trip back to Rotterdam in a few weeks time for Feyenoord vs. PSV. Back to De Kuip! reageer retweet
Het is voornamelijk de prijsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Toch weer onvoorstelbaar met welke aids de afdeling markteting van Feyenoord weer aan komt zetten:
http://www.feyenoordfansh(...)raden-juwelen/bproud
Dit gaat slecht nieuws opleveren voor ons supporters...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
VVD vraagt debat aan over grote politie-inzet bij thuiswedstrijden van Feyenoord
http://cdn1.vvdrotterdam.(...)nzet%20Feyenoord.pdf
Abou zal zich er wel weer uitlullen op basis van 'onderzoeken en rapporten', net als met de ME laatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
VVD vraagt debat aan over grote politie-inzet bij thuiswedstrijden van Feyenoord
http://cdn1.vvdrotterdam.(...)nzet%20Feyenoord.pdf
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gaat slecht nieuws opleveren voor ons supporters...
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest walgelijke producten op de markt te brengenquote:
Neen, pure realiteit. Maar er zullen maar zat mensen zijn die deze meuk kopen denk ik.quote:
Je kunt je armband wel elke dag aanpassen naar eigen smaak. Als jij in plaats van Immers een dagje met Vormer wil lopen kost het je maar 10 euro.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest walgelijke producten op de markt te brengen
Je gaat bijna denken dat ze het erom doen.
Omdat ik verwacht dat Abou het wel zo weet te spelen dat de VVD akkoord gaat met de uitleg en om nog zwaardere maatregelen vraagt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.
Maar ach. Hij zal er wel weer omheen gaan draaien.
Eigenlijk... is John De Wolf de perfecte figuur om ermee te poseren...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
Opzich kan het nog wel voor kinderen ofzo. Maar laat dan niet John de Wolf er mee poseren
Dit valt niet uit te leggen zonder de zwarte piet naar feijenoordsupporters te schuiven.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.
Maar ach. Hij zal er wel weer omheen gaan draaien.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
Jaja weer een nieuwe aflevering, genieten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brb, gelijk ff kopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Toch weer onvoorstelbaar met welke aids de afdeling markteting van Feyenoord weer aan komt zetten:
Wat ontzettend sjanant.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
En dit volgend jaar dragen icm met een roze adidas uitshirtquote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Ook echt die ongemakkelijkheid van die grotere groep spelers (met o.a. Vormer en Lamprou) als ze door die tunnel lopenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef eight het volgende:
[..]
En dit volgend jaar dragen icm met een roze adidas uitshirt![]()
Mensen zijn voor minder in elkaar geslagen..
Hij steelt alle shine van Schaken, die staat er maar als een zoutzak bij daardoorquote:Op woensdag 13 november 2013 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Die glansrol van Goossens![]()
Denk beter dan Verhoek vorig jaar
Een of ander relatiegeschenk bedrijfje uit Nootdorp.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
Je zou bijna denken dat er een of ander Amsterdams tyfusbureautje achter die marketing zit.
Lex Immers buttons en leren sm- armbanden wtf joh.
Ik verwachtte dat de Schaak met 'Nee klopt' zou beginnenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
twitter:Kellyimmers twitterde op woensdag 13-11-2013 om 23:24:20Wat een gekke he wordt er net aangebeld met vuurwerk en al haha!! Schrokken ons rot van de deur bel ppfff haha!!... http://t.co/kHDM96iJnr reageer retweet
Wat woont hij een modaal huisje voor een voetballer.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:39 schreef Happel het volgende:
Ondertussen bij Lexie Lexie. Mooi gebaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:Kellyimmers twitterde op woensdag 13-11-2013 om 23:24:20Wat een gekke he wordt er net aangebeld met vuurwerk en al haha!! Schrokken ons rot van de deur bel ppfff haha!!... http://t.co/kHDM96iJnr reageer retweet
Ach het zijn toch 3 ruime verdiepingen. Het is trouwens om de hoek van het Kyocera Stadion en ligt direct aan de snelweg. Ik vind het zo gek nog niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat woont hij een modaal huisje voor een voetballer.Nouja wel slim, heeft ie tenminste wat geld over als hij stopt met voetballen.
Inderdaad, het huis waar de foto vandaan is genomen is niet hetzelfde als de huisjes die je op de foto ziet.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Ach het zijn toch 3 ruime verdiepingen. Het is trouwens om de hoek van het Kyocera Stadion en ligt direct aan de snelweg. Ik vind het zo gek nog niet.
Waar gaat Coentje eigenlijk heen? Binnen de hekken of zo?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat 'ie dan.
Ronald Koeman.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
Om even aan te tonen dat niet enkel bij ons debielen zitten als het om marketing/uitstraling gaat, welke hersendode zou die 1 hebben bedacht?
[ afbeelding ]
Heeft de club in elk geval aan het spelen gekregen. En zoals altijd bij hem is rond de 3 jaar de rek er wel uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronald Koeman.
Gelukkig zit die nu bij jullie.
Dat is trouwens ook niet waarquote:Op donderdag 14 november 2013 10:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Inderdaad, het huis waar de foto vandaan is genomen is niet hetzelfde als de huisjes die je op de foto ziet.
Alsof er een marktetingafdeling met z'n stropdas bezig is.quote:
True, maakte ook een grapje, heeft hij prima gedaan bij jullie.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft de club in elk geval aan het spelen gekregen. En zoals altijd bij hem is rond de 3 jaar de rek er wel uit.
Zie ik er gvd uit als een havenslaaf!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maakte ook een grapje, heeft hij prima gedaan bij jullie.
Iedereen die Kostas roept als hij vraagt dat dansje voor te doenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat de Schaak met 'Nee klopt' zou beginnen
Overigens, de Thijs die 'm meteen peert![]()
Haha, ik geloof het bijna.quote:Ahmed Aboutaleb is bereid om na te denken over het verminderen van de politieinzet rondom wedstrijden van Feyenoord. De burgemeester ontving veel kritiek naar aanleiding van statistieken van de Rekenkamer waaruit bleek dat men in Rotterdam 70% meer agenten op pad stuurt dan bij de aartsrivaal in Amsterdam (seizoen 2011/2012, red.).
De bestuursambtenaar lijkt ver te willen gaan. Supporters van Feyenoord kunnen volgend jaar zomaar een wedstrijd bijwonen zónder blauw op straat. 'Ik wil in 2014 een wedstrijd van Feyenoord zonder politie laten spelen en aarzel nog of ik vooraf bekend maak welke', waren de woorden van Aboutaleb in de gemeenteraad.
van het ene uiterste naar het anderequote:
Zonder zichtbaar blauw op straat, zullen wel een hoop stillen voor in de plaats komenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
Relaxed. Eindelijk blikken bier drinken op het voorplein.
Dacht bij Sparta?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
Nooit geweten dat die Henk Dijkhuizen van Roda hier acht jaar in de jeugd heeft gespeeld.
Die dan gaan rellenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zonder zichtbaar blauw op straat, zullen wel een hoop stillen voor in de plaats komen
Ja, dat wordt echt geweldig. Totaal niet inhoudsloos ook. Ben mega benieuwd naar alle vernieuwingen binnen 'zijn familie'quote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef PIETR het volgende:
Nog nooit zon slecht, inhoudsloos programma gezien. Sloeg helemaal nergens op.
Komt binnenkort trouwens een nieuw boek uit van Yoeri. De mannen die vooraan staan. Zeker kopen.
Hij is langs gegaan bij een aantal harde kern groeperingen in Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt geweldig. Totaal niet inhoudsloos ook. Ben mega benieuwd naar alle vernieuwingen binnen 'zijn familie'_____!!1 Schaamteloos te koop lopen met je mediageilheid.
Het moet ook allemaal niet te moeilijk zijn en in een avondje door te bladeren. Geen wonder dat Gijp ook 300.000 keer over de toonbank is gegaan en prijzen heeft gewonnen. Dat het niets om het lijf heeft is eigenlijk ook niet eens kritiek. Er is vraag naar, dus gebruik die vrije markt.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is langs gegaan bij een aantal harde kern groeperingen in Nederland.
En ach, zodra het weer binnen een week het meestverkochte boek in Nederland is kan ik het hem nauwelijks kwalijk nemen.
Dat eerste boek vond ik ook maar matig. Slap aftreksel van de Van Gageldonk boeken.
Logisch, SCF was heftiger dan de FIIIR. Die verhalen dus ook. Hij is trouwens ook bij de ICF geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is langs gegaan bij een aantal harde kern groeperingen in Nederland.
En ach, zodra het weer binnen een week het meestverkochte boek in Nederland is kan ik het hem nauwelijks kwalijk nemen.
Dat eerste boek vond ik ook maar matig. Slap aftreksel van de Van Gageldonk boeken.
Nee, hij is van SVV Scheveningen naar Feyenoord gegaan en was daar aanvoerder van de hoogste jeugdelftallen. Hij kreeg toen een zware knieblessure waardoor Feyenoord hem weg heeft gestuurd. Sparta heeft hem toen opgepikt..quote:
hij moet ook niet op 10 spelen..quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:44 schreef Fuszy het volgende:
Lexie![]()
Je mag dan geen fan van hem zijn op 10, maar ik denk wel dat ons middenveld een probleem heeft als hij weg zou vallen.
Prima toch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
De fuck.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)V-of-Feyenoord.dhtml
Goede actie. Je mag kritiek op hem hebben als voetballer, maar het ging inderdaad veel te ver. Daarnaast is het gewoon een prima gozer verder, dus een beetje dimmen.quote:
Het is ook Ronald De Boer he, stel je toch eens voor dat enkele van onze debiele bestuursleden het in hun hoofd halen...quote:
Beiden maar laten gaan voor 17 miljoen?quote:'Naast Clasie, ook De Vrij op lijstje Fiorentina'
Fiorentina is al druk met de invulling van de selectie voor volgend seizoen en maakte reeds duidelijk zeer gecharmeerd te zijn van Feyenoorder Jordy Clasie. De Italianen zouden echter ook geïnteresseerd zijn in de diensten van Stefan de Vrij.
De mogelijkheid bestaat dat La Viola al tijdens de winterstop zaken wil doen met de Rotterdamse club en zou een bedrag van zeven miljoen euro overhebben voor de centrale verdediger. Zo meldt het Italiaanse La Nazione.
De Vrij verlengde vorig seizoen zijn contract bij Feyenoord tot medio 2015, maar heeft er nooit een geheim van gemaakt een avontuur in het buitenland aan te willen gaan. Of de international en voormalig aanvoerder van de Rotterdammers een overstap naar de Serie A ziet zitten is nog niet bekend.
Zie hem ook gaarne vertrekken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
Vrijtje mag van mij wel weg voor 7 miljoen hoor.Lekker van Dijk halen.
Ok, dat is wel geinig, volgend jaar weer naar Westham toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook bij de ICF geweest.
quote:RKC overlegt maandag met de lokale veiligheidsdriehoek, burgemeester, politie en justitie, over een open brief van de Feyenoord Supportersvereniging aan de club. Dat meldt BN/DeStem.
De supportersvereniging van Feyenoord pleit in de brief voor meer kaarten voor het duel met RKC, op zondag 24 november in Waalwijk en voor versoepeling van de vervoersregeling. De Feyenoord-supporters zijn het zat om met verplichte autocombiregeling naar uitwedstrijden te moeten.
Vechtpartij
Op 14 april, tijdens de laatste editie van RKC-Feyenoord, zaten er nogal wat Rotterdamse supporters in de thuisvakken, die voor RKC-fans bedoeld waren. Tijdens de wedstrijd ontstond een flinke vechtpartij.
Voor de KNVB was dat aanleiding om de Waalwijkse club een voorwaardelijke boete van 5000 euro op te leggen. De voetbalbond vond dat RKC niet streng genoeg had gecontroleerd.
Dat doen ze nu wel andersquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Vrijtje mag wel vertrekken idd, tegen een goed bod. Leeuwinnetje halen van Cambuur, ben ik van onder de indruk.
Mosterd na den maaltijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Luni het volgende:
Feyenoord deed niets met tip over Finnbogason
Pétur Pétursson koestert warme herinneringen aan zijn tijd in de Rotterdamse Kuip, maar veel contacten heeft hij inmiddels niet meer bij Feyenoord. 'Tot enkele jaren geleden sprak ik Mario Been, Stanley Brard of Sjaak Troost nog wel eens,' aldus Pétursson. 'Dan gaf ik door welke spelers wellicht goed waren voor Feyenoord. Alfred Finnbógason en Jóhann Berg Gudmundsson heb ik ook getipt.'
'Kolbeinn Sightórsson is als 15-jarige een keer op proef geweest bij Feyenoord, maar dat liep op niets uit. Meer dan een tip geven doe ik niet, ik ben geen spelersmakelaar', legt Pétursson uit. 'Als Feyenoord informatie nodig heeft over goede IJslandse spelers, mogen ze me altijd bellen.'
Pétursson heeft nog altijd contact met Cor Snijders, de 86-jarige moeder uit het Rotterdamse gastgezin waar hij als 18-jarige jongen kwam te wonen. 'Zo onderhoud ik mijn Nederlands.'
Idd, en waarom zou je Leeuwin halen als je van Beek en Kongolo nog achter de hand hebt..quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Soms weten voetbalsupporters mij alsnog te verbazen in hun opportunisme.
Wat was Leeuwin slecht bij Ado(Als contractspeler dan, al bakte hij er afgelopen week ook weinig van)
Behalve Immers dan, daar waar Immers juist naar Italië toe wil.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Merkie het volgende:
Als je de Italiaanse kranten mag geloven had de voltallige Feyenoord-selectie momenteel inmiddels allang in Italië gevoetbald.
lichtjes?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef Scartex het volgende:
Alleen al de werkhouding van Immers, heb ik al respect voor. De mentaliteit ik ook zo bij Kuyt waardeerde. Altijd voor elke bal gaan, meeverdedigen, mee naar voren, alles doen om je ploeg te ondersteunen en kansen te creëren ookal schiet je wel eens lichtjes over.
Vind die Lachman van Zwolle wel een aardige speler.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat was Leeuwin slecht bij Ado(Als contractspeler dan, al bakte hij er afgelopen week ook weinig van)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve Immers dan, daar waar Immers juist naar Italië toe wil.
quote:Van Gaal voert noodgedwongen wissel door in opstelling voor duel met Japan
Bruno Martins Indi kan zaterdag niet spelen in de oefenwedstrijd tegen Japan. De mandekker van Feyenoord zou samen met Stefan de Vrij het centrale verdedigingsduo van het Nederlands elftal vormen, maar hij heeft een spiertje verrekt. Ron Vlaar zal daarom starten tegen Japan.
Martins Indi had al last van een onwillige spier, maar verscheen vrijdag toch op het trainingsveld. De verdediger wilde in de warming-up kijken of hij de pijn kwijt zou raken, maar dat gebeurde niet. Martins Indi haakte al snel af en zal zaterdag vervangen worden door Vlaar, zo bevestigde Van Gaal op de persconferentie: "We nemen geen risico's met Bruno."
Vlaar zal tegen Japan zijn twintigste interland spelen en vormt met de al genoemde De Vrij, Daryl Janmaat en Daley Blind de achterhoede van Oranje. Jasper Cillessen staat op doel, Kevin Strootman, Nigel de Jong en Rafael van der Vaart spelen op het middenveld en Arjen Robben, Siem de Jong en Jeremain Lens moeten voor de doelpunten gaan zorgen.
Inderdaad, valt mij ook positief op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind die Lachman van Zwolle wel een aardige speler.
Dat boek van m, Rotterdam Hooligans,, dat was pas slecht en inhoudloos. Lekker vertellen over alle schade die deze vent met z'n maten aan Feyenoord aangericht heeft. Ben ook niet heilig, maar om nou lacherig te gaan zitten doen over Nancy bijvoorbeeld (''we waren jong''), nee sorry.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef PIETR het volgende:
Nog nooit zon slecht, inhoudsloos programma gezien. Sloeg helemaal nergens op.
Komt binnenkort trouwens een nieuw boek uit van Yoeri. De mannen die vooraan staan. Zeker kopen.
Tja, je krijgt duizenden tips, snap best dat je niet overal gebruik van kan maken. Daarbij, zijn ze beter dan wat er nu rondloopt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Luni het volgende:
Feyenoord deed niets met tip over Finnbogason
Pétur Pétursson koestert warme herinneringen aan zijn tijd in de Rotterdamse Kuip, maar veel contacten heeft hij inmiddels niet meer bij Feyenoord. 'Tot enkele jaren geleden sprak ik Mario Been, Stanley Brard of Sjaak Troost nog wel eens,' aldus Pétursson. 'Dan gaf ik door welke spelers wellicht goed waren voor Feyenoord. Alfred Finnbógason en Jóhann Berg Gudmundsson heb ik ook getipt.'
'Kolbeinn Sightórsson is als 15-jarige een keer op proef geweest bij Feyenoord, maar dat liep op niets uit. Meer dan een tip geven doe ik niet, ik ben geen spelersmakelaar', legt Pétursson uit. 'Als Feyenoord informatie nodig heeft over goede IJslandse spelers, mogen ze me altijd bellen.'
Pétursson heeft nog altijd contact met Cor Snijders, de 86-jarige moeder uit het Rotterdamse gastgezin waar hij als 18-jarige jongen kwam te wonen. 'Zo onderhoud ik mijn Nederlands.'
Sigtorsson ben ik geen fan van, maar die andere 2 hadden leuke spelers voor Feyenoord kunnen zijn. Maarja, dat had Singh ook moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, je krijgt duizenden tips, snap best dat je niet overal gebruik van kan maken. Daarbij, zijn ze beter dan wat er nu rondloopt?
Soms verbaast het mij dat je niet gewoon een mening mag hebben die afwijkt van de jouwe. Waarom ben ik gelijk oppurtunistisch als ik zoiets roep? Ik mag toch gewoon onder de indruk zijn van die gozer? Want dat ben ik, heb dit jaar een aantal wedstrijden van die gozer gezien en telkens viel ie mij erg positief op. Behalve de laatste wedstrijd dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs Sana had bij ons in de basis gestaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Sigtorsson ben ik geen fan van, maar die andere 2 hadden leuke spelers voor Feyenoord kunnen zijn. Maarja, dat had Singh ook moeten zijn.
Het zou ook zomaar kunnen dat die knul een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Yoeri zal best een prima gozer zijn, geen twijfel over, maar elk media optreden dat ik van hem zie, denk ik altijd, gozer, je kan de boodschap ook ff net wat anders over brengen.. het komt altijd een beetje geforceerd over van hem, stoer moeten doen ofzo. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Vlaar en de Vrij was een goed duo,quote:
Je kan overdrijven, die zou Leonard nog niet eens voorbijkomenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs Sana had bij ons in de basis gestaan
.
Hij komt over als een klein kind (in het lichaam van een puber).quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat die knul een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.
Leeuwin valt mij ook in positieve zin op maar dat komt omdat ik alleen de samenvattingen kijk. Daar pikken ze dan momentjes uit en toevallig heeft Leeuwin een sterke drang naar voren. Dat was/is hetzelfde bij De Vrij. Maar je moet ook letten op Leeuwin als verdediger en daar laat hij toch vaak steken vallen. Doet mij denken aan een iets sterkere, snellere Stefan de Vrij maar met iets meer fouten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms verbaast het mij dat je niet gewoon een mening mag hebben die afwijkt van de jouwe. Waarom ben ik gelijk oppurtunistisch als ik zoiets roep? Ik mag toch gewoon onder de indruk zijn van die gozer? Want dat ben ik, heb dit jaar een aantal wedstrijden van die gozer gezien en telkens viel ie mij erg positief op. Behalve de laatste wedstrijd dan.
Helemaal niet halen, verdedigers zat acher de hand.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leeuwin valt mij ook in positieve zin op maar dat komt omdat ik alleen de samenvattingen kijk. Daar pikken ze dan momentjes uit en toevallig heeft Leeuwin een sterke drang naar voren. Dat was/is hetzelfde bij De Vrij. Maar je moet ook letten op Leeuwin als verdediger en daar laat hij toch vaak steken vallen. Doet mij denken aan een iets sterkere, snellere Stefan de Vrij maar met iets meer fouten.
Als ze 'm gratis kunnen halen, prima. Anders niet doen.
Dan doel je op van Beek en Kongolo? Als ik heel eerlijk ben krijg ik van Sven van Beek niet erg warme gevoelens. Kongolo hebben we nog niet gezien maar geef ik het voordeel van de twijfel met lengte.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Helemaal niet halen, verdedigers zat acher de hand.
Hm, ik zie het meer zitten bij Sven dan Kongolo. Maarja, ik heb ze beide ook niet veel zien spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan doel je op van Beek en Kongolo? Als ik heel eerlijk ben krijg ik van Sven van Beek niet erg warme gevoelens. Kongolo hebben we nog niet gezien maar geef ik het voordeel van de twijfel met lengte.
Acteerwerkje weer hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
Ik begin al een beetje gewend te raken aan die weekenden zonder Feyenoord en Eredivisie. De laatste tijd is het echt om de haverklap.quote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef PIETR het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je je niet hebt kunnen ontladen in zon weekendje zonder Feyenoord?
en over een paar weken alweer de winterstop.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik begin al een beetje gewend te raken aan die weekenden zonder Feyenoord en Eredivisie. De laatste tijd is het echt om de haverklap.
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik begin al een beetje gewend te raken aan die weekenden zonder Feyenoord en Eredivisie. De laatste tijd is het echt om de haverklap.
Potje Engelse onderbond wezen kijken?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.
Zou fijn zijn als ze dat eens leren.quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
Morgen weer eens een geheime oefenwedstrijd. Kunnen ze weer oefenen op het verneuken van hoekschoppen.
Yep, by Newport County geweest.quote:Op maandag 18 november 2013 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Potje Engelse onderbond wezen kijken?
Wat is er geheim aan als jij het nu al hier neerzet?quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
Morgen weer eens een geheime oefenwedstrijd. Kunnen ze weer oefenen op het verneuken van hoekschoppen.
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.
quote:'Jong Feyenoord' oefent dinsdag tegen FC Groningen
Geschreven op 2013-11-18 om 16:44:03 | Bekeken: 1718 | Reacties: 9 | Foto: Pro Shots | Bron: FCGroningen.nl
Jong FC Groningen speelt in deze interlandperiode een oefenwedstrijd tegen Jong Feyenoord. De ploeg van trainer Paul Raveneau trapt dinsdagmiddag 19 november om 14.00 uur af in Rotterdam.
Jong FC Groningen is nog altijd ongeslagen in de competitie en staat na vier zeges en vier gelijke spelen op de derde plek van de ranglijst in de Beloftencompetitie A. In de Beloftencompetitie B gaat Jong Feyenoord aan de leiding met 21 punten uit negen wedstrijden.
Besloten training
Ronald Koeman werkt op dinsdagmiddag een besloten training af. De verwachting is dus dat spelers uit het eerste elftal aangevuld met jeugdspelers de strijd aangezien met het 'beloftenelftal' van FC Groningen.
En? Aan te raden?quote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep, by Newport County geweest.
[..]
Wat is er geheim aan als jij het nu al hier neerzet?
Ja hoor. Lekker oldschool. Wel een kaart voor de Hazell stand kopen, want alleen daar is bier te verkrijgen.quote:
Treurigtwitter:FCGOnline twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 14:23:10Helaas moeten we onze live berichtgeving over Jong Feyenoord - Jong FC Groningen staken. Ronald Koeman wil het niet: duel is besloten.Triest reageer retweet
Wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker oldschool. Wel een kaart voor de Hazell stand kopen, want alleen daar is bier te verkrijgen.Treurigtwitter:FCGOnline twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 14:23:10Helaas moeten we onze live berichtgeving over Jong Feyenoord - Jong FC Groningen staken. Ronald Koeman wil het niet: duel is besloten.Triest reageer retweet
Inderdaad, wat een lul die Koeman.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Snap niet dat die lui binnen zijn als het besloten is. En dan nog verontwaardigd doen ook.
Achterlijke boeren
Tsja. Dat het besloten is vind ik ook wat raar maar dat wist men gisteren al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een lul die Koeman.
quote:Been: "Als Feyenoord komt, bedank ik voor de eer"
Mario Been wil niet meer actief zijn als hoofdtrainer bij Feyenoord. De coach van Racing Genk was van 2009 tot 2011 werkzaam in Rotterdam, maar hij werd uiteindelijk 'weggestemd' door de spelersgroep. Door de onprettige ervaringen in De Kuip peinst Been er niet over om terug te keren bij Feyenoord, waar hij ook speelde als voetballer.
"Ik zou bedanken voor de eer", vertelde Been in gesprek met FOX Sports. "Het heeft me veel te veel pijn gedaan om daar weg te moeten. In mijn hart is het nog steeds mijn club. Ik ben enorm trots dat ik trainer ben geweest van Feyenoord, maar die fout ga ik niet twee keer maken. Ik zit nu hier en we zullen zien wat de toekomst brengt."
De Rotterdammer is erg gelukkig bij Genk. "In mijn eerste jaar kon ik zeker spreken van een gelukkig huwelijk, daarom heb ik net verlengd voor twee seizoenen. De resultaten zijn nog steeds goed en dat willen we graag zo houden. Mijn ambitie is om zo hoog mogelijk te eindigen. Vorig jaar hebben we de beker gewonnen, dus het kampioenschap blijft nog open. We hebben dit jaar zeker een kans om een gooi te doen naar de titel."
Lees verder: http://www.voetbalnieuws.(...)de_eer#ixzz2l6Ldpq9x
Zijn jongeren die op vak W staan. Scholieren cq studenten dus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef bamibij het volgende:
Geinig dat die gasten er gewoon weer staan met hun fakkels. Alleen, hoeven ze niet te werken?;p Of zitten die gasten van frfc nog op school/studenten?
4-1quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef bamibij het volgende:
Ah die ADHD'ers:) Gezellig. 2-0 gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:00 schreef Freire het volgende:
Ze waren over het hek geklommen om een oefenwedstrijd tegen jong groningen te bekijken, resultaat (bloed op de foto):Levert wel een toffe plaat op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goossens? Speelde vandaag ook als back begreep ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Zowel Indi als Nelom twijfelachtig voor zondag. Geen idee wie er dan LB komt te staan. Kongolo?
Kongolo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Zowel Indi als Nelom twijfelachtig voor zondag. Geen idee wie er dan LB komt te staan. Kongolo?
Met deze gozer gaat het ook geweldig.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-11-2013 om 07:23:23De enige niet-international die niet meedeed was Otman Bakkal. Hij heeft hamstringklachten. #AD #Feyenoord reageer retweet
ik werk niet de hele dag met die gasten dus kan er niet over oordelen, maar ik zou Kongolo een kans geven geven, ook met het oog op de toekomst van hem, én zijn broertje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Goossens werd getest voor de LB positie.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Levert wel een toffe plaat op:
[ afbeelding ]
Dat las ik ook, maar met zijn snelheid, wordt het lastig tegen Castelen. Of hij moet hem direct uit de wedstrijd schoppen zonder rood te krijgen...quote:Op woensdag 20 november 2013 09:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Goossens werd getest voor de LB positie.
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat Guidetti helemaal fit is, hij is nog maar net van die blessure af hé.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Elan het volgende:
Guidetti mag weg bij City, Pellé verkopen en John halen in de winterstop
Was eigenlijk alleen om Caland op de kast te jagenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat Guidetti helemaal fit is, hij is nog maar net van die blessure af hé.
Inderdaad, die 5 miljoen is dan puur gebaseerd op z'n jaar bij Feyenoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Was eigenlijk alleen om Caland op de kast te jagen![]()
5 miljoen willen ze voor een speler die eigenlijk alleen maar geblesseerd geweest is afgelopen anderhalf jaar.
Voor een laagvlieger in Engeland is dat wel op te hoesten hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef Merkie het volgende:
Toch enorm zonde dat hij na zo'n seizoen anderhalf jaar geblesseerd is geweest. Wie weet wat er nog over is van zijn capaciteiten. Sowieso een fase in je carrière waar je eigenlijk elke week progressie moet boeken. ¤5 miljoen vind ik een grote gok, dat gaat niemand betalen.
Maar is het te riskeren? Werkelijk niemand weet of hij dat niveau dat hij bij Feyenoord had nog wel gaat halen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor een laagvlieger in Engeland is dat wel op te hoesten hoor.
En niemand weet of hij in Engeland überhaupt kan slagen. De eredivisie stelt weinig voor natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maar is het te riskeren? Werkelijk niemand weet of hij dat niveau dat hij bij Feyenoord had nog wel gaat halen.
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Deed wel mee tegen Jong Malta en scoorde 2 keer. Dacht ik.
Tja.. Malta..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Deed wel mee tegen Jong Malta en scoorde 2 keer. Dacht ik.
Ging er meer om dat hij al wel speelminuten maakt.quote:
Ah. Ja, dat is waar.. Ik hoop dat die jongen er weer bovenop komt. Zou mooi zijn als ze hem verhuren, als ze hem niet direct kunnen verkopen. Overigens zou ik het wel kunnen waarderen als we Armenteros weg kunnen sturen en Guidetti daarvoor in de plaats kunnen huren. Maar dat zit er vast niet in.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ging er meer om dat hij al wel speelminuten maakt.
Ik denk niet dat we daar vrolijk van worden, al is Nelom ook bagger. Hopen dat BMI op tijd fit is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Goossens linksback zondag
Zo is die ook goed bruikbaar in Football Manager als LB
Bron: VI.quote:Koeman: 'Geen enkele ploeg in Nederland beter dan wij'
Koeman: 'Geen enkele ploeg in Nederland beter dan wij'
Feyenoord begint zondag bij RKC Waalwijk aan de laatste fase van de eerste seizoenshelft. De ploeg van trainer Ronald Koeman speelt in 2013 nog vijf competitieduels. Als de Rotterdammers écht kampioen willen worden, dan mogen ze volgens Koeman tot de winterstop geen fouten meer maken.
'Deze fase voor de winterstop is heel belangrijk. Als je nu blijft winnen, betekent dat niets anders dan dat je in januari nog steeds volop meedoet. Dat moet het doel zijn', zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. 'In voorgaande jaren zijn we daarin goed geslaagd en legden we juist in deze maanden de basis voor een goede eindklassering.'
Koeman gelooft in de titel, maar Feyenoord zelf poneerde als doelstelling een plaats in de topvier. Hij snapt die voorzichtigheid van de clubleiding. 'Reëel gezien is Feyenoord qua budget geen kandidaat, maar als je kijkt naar het verloop van de competitie en de kracht en zwaktes van andere teams, vind ik dat er echt geen ploeg in Nederland beter is dan wij.'
Dat soort kwaliteitposts laten we graag aan kwaliteitusers overquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Waarom stond deze hier nog niet [ afbeelding ]?!
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:59:22Feyenoord - PSV is UITVERKOCHT! Een bomvolle Kuip dus op zondag 1 december! #feypsv reageer retweet
Nu het uitvak nog, al heb ik daar weinig hoop op als ik zie hoe de laatste weken de PSV uitvakken nogal leeg waren.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:59:22Feyenoord - PSV is UITVERKOCHT! Een bomvolle Kuip dus op zondag 1 december! #feypsv reageer retweet
Ze kennen er dit jaar, door een buscombi, maar 900 man meenemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu het uitvak nog, al heb ik daar weinig hoop op als ik zie hoe de laatste weken de PSV uitvakken nogal leeg waren.
Maar vorig jaar was hij goed gevuld met 1200, fair play.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Als John terug komt, draag ik een week dezelfde boxershort, en eet ik 'm daarna ongewassen op.
Zij betalen, dus groot deel vd winst (wellicht alle) is voor hun, Feyenoord betaalt salaris en heeft de beschikking tot de speler. Mocht die transfervrij weggaan / niet meer kunnen voetballen waardoor niemand interesse heeft, zie ik het zelfs nog wel gebeuren dat Feyenoord de transfersom mag betalen aan die zakenmannen. Ze zijn tenslotte geen liefdadigheidsinstelling, dus ze zullen minimaal hun inzet terug willen hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:45 schreef Grifte het volgende:
Klinkt te goed om waar te kunnen worden. En ben bij dat soort berichten meteen huiverig over de voorwaarden.
Maar Guidetti is een baas, zou geweldig zijn als hij hier weer speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Nogal debiele teksten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bron: VI.
Dat zijn nogal teksten van de Koe
En dan Leen Huizer met een gouden megafoon op vak S.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef Muto het volgende:
Ik stel voor om die trompettist in te zetten op de gele zijde om het ritme aan te geven.
quote:Op donderdag 21 november 2013 08:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zij betalen, dus groot deel vd winst (wellicht alle) is voor hun, Feyenoord betaalt salaris en heeft de beschikking tot de speler. Mocht die transfervrij weggaan / niet meer kunnen voetballen waardoor niemand interesse heeft, zie ik het zelfs nog wel gebeuren dat Feyenoord de transfersom mag betalen aan die zakenmannen. Ze zijn tenslotte geen liefdadigheidsinstelling, dus ze zullen minimaal hun inzet terug willen hebben.Dat is hetzelfde als gewoon geld lenen. Lijkt me stug dat Feyenoord dat wil, Van Geel wil toch ook niet meer uitgeven dan er binnenkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Maar dan moet Leen wel in zijn blote bast op een verhoginkje gaan staan. Het liefst met zijn rug richting het veld.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan Leen Huizer met een gouden megafoon op vak S.
Deze man weet. We hebben hem nog geeneens nodig ook en 5 miljoen is gewoon te veel.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:05 schreef Cara het volgende:
Ja leuk idd, miljoenen lenen en risicovolle aankopen doen. Bij Feyenoord altijd recept voor succes.
Zijn mensen vergeten dat die jongen bijna 2 jaar lang niet gevoetbald heeft en dat we al een spits hebben?
Dat mensen er überhaupt serieus over na denken.
Ja we hebben wat dat betreft goeie ervaringen met Sissi............quote:Op donderdag 21 november 2013 07:24 schreef PIETR het volgende:
Een aantal zakenmensen zouden de komst van John Kwiedetti willen financieren![]()
![]()
Pelle en Guidetti in de spits
#stijfje
20 voor Pellequote:Op donderdag 21 november 2013 08:44 schreef Irritatie100 het volgende:
We hebben hem welbeschouwd eigenlijk niet eens nodig. Wellicht dat Martin anders Pelle kan droppen bij een of andere zandbakclub voor een miljoentje of 20?
Dat wil ik zien en ....mogen we je aan houden hé.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Als John terug komt, draag ik een week dezelfde boxershort, en eet ik 'm daarna ongewassen op.
Als je het allemaal zo ziet, is het gewoon een nutteloos project.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar even serieus, hoe wil men met crowdfunding 5 miljoen binnen gaan halen, zonder enige garantie tot winst.
Dat SSF gebeuren haalde ook maar krap een miljoen op, ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar even serieus, hoe wil men met crowdfunding 5 miljoen binnen gaan halen, zonder enige garantie tot winst.
Ik denk niet dat hij 5 miljoen moet kosten...quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Geel zal binnenkort naar Manchester gaan voor jeugdspelerts. Wie weet kunnen ze dan wel een mooi prijsje bedenken voor Guidetti. Misschien hebben wij interessante spelers voor City, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 5 miljoen moet kosten...
Kongoloquote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geel zal binnenkort naar Manchester gaan voor jeugdspelerts. Wie weet kunnen ze dan wel een mooi prijsje bedenken voor Guidetti. Misschien hebben wij interessante spelers voor City, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Stel dat dat geld er komt. Is de speler dan van Feijenoord of van deze 'crowd'. En naar wie gaat het geld van een eventuele verkoop? Rare constructie, maar grappig initiatief.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo ziet, is het gewoon een nutteloos project.
http://www.getguidettiback.com/
Die hype blijft terugkomen totdat 'ie bij een andere club speelt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef satecl het volgende:
Het jaarlijkse hopen op Guidetti is weer begonnen hoor
Echt dieptriest idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef satecl het volgende:
Het jaarlijkse hopen op Guidetti is weer begonnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |