Kongolo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Zowel Indi als Nelom twijfelachtig voor zondag. Geen idee wie er dan LB komt te staan. Kongolo?
Met deze gozer gaat het ook geweldig.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-11-2013 om 07:23:23De enige niet-international die niet meedeed was Otman Bakkal. Hij heeft hamstringklachten. #AD #Feyenoord reageer retweet
ik werk niet de hele dag met die gasten dus kan er niet over oordelen, maar ik zou Kongolo een kans geven geven, ook met het oog op de toekomst van hem, én zijn broertje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Goossens werd getest voor de LB positie.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Levert wel een toffe plaat op:
[ afbeelding ]
Dat las ik ook, maar met zijn snelheid, wordt het lastig tegen Castelen. Of hij moet hem direct uit de wedstrijd schoppen zonder rood te krijgen...quote:Op woensdag 20 november 2013 09:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Goossens werd getest voor de LB positie.
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat Guidetti helemaal fit is, hij is nog maar net van die blessure af hé.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Elan het volgende:
Guidetti mag weg bij City, Pellé verkopen en John halen in de winterstop
Was eigenlijk alleen om Caland op de kast te jagenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat Guidetti helemaal fit is, hij is nog maar net van die blessure af hé.
Inderdaad, die 5 miljoen is dan puur gebaseerd op z'n jaar bij Feyenoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Was eigenlijk alleen om Caland op de kast te jagen![]()
5 miljoen willen ze voor een speler die eigenlijk alleen maar geblesseerd geweest is afgelopen anderhalf jaar.
Voor een laagvlieger in Engeland is dat wel op te hoesten hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef Merkie het volgende:
Toch enorm zonde dat hij na zo'n seizoen anderhalf jaar geblesseerd is geweest. Wie weet wat er nog over is van zijn capaciteiten. Sowieso een fase in je carrière waar je eigenlijk elke week progressie moet boeken. ¤5 miljoen vind ik een grote gok, dat gaat niemand betalen.
Maar is het te riskeren? Werkelijk niemand weet of hij dat niveau dat hij bij Feyenoord had nog wel gaat halen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor een laagvlieger in Engeland is dat wel op te hoesten hoor.
En niemand weet of hij in Engeland überhaupt kan slagen. De eredivisie stelt weinig voor natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maar is het te riskeren? Werkelijk niemand weet of hij dat niveau dat hij bij Feyenoord had nog wel gaat halen.
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Deed wel mee tegen Jong Malta en scoorde 2 keer. Dacht ik.
Tja.. Malta..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Deed wel mee tegen Jong Malta en scoorde 2 keer. Dacht ik.
Ging er meer om dat hij al wel speelminuten maakt.quote:
Ah. Ja, dat is waar.. Ik hoop dat die jongen er weer bovenop komt. Zou mooi zijn als ze hem verhuren, als ze hem niet direct kunnen verkopen. Overigens zou ik het wel kunnen waarderen als we Armenteros weg kunnen sturen en Guidetti daarvoor in de plaats kunnen huren. Maar dat zit er vast niet in.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ging er meer om dat hij al wel speelminuten maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |